abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48037249
merk nu allemaal weer die vraagstukken die ik allang vergeten was in andere seizoenen hahaha, weet het nu pas weer nu het weer in beeld komt van OJA dat was nog niet beantwoord
pi_48038042
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef Binsentu het volgende:

[..]

1. Op zijn smoel slaan?
2. Die waren em toch gepeerd? Alhoewel het me niets zou verbazen als ze weer terugkomen.
3. Kan ik me ook wel eens op ergeren.
Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken. Ik doelde er eigenlijk meer op dat ze soms een episode op een irritante manier laten eindigen om vervolgens de volgende week een filler d'r in te mikken. Dan moet je dus twee weken wachten op je antwoord.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:36:47 #129
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_48038340
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.
Opzouten dus.
A.F.C. Ajax
  donderdag 5 april 2007 @ 12:41:15 #130
101884 PeRi
Allons-y!
pi_48038495
Oeh fijne aflevering zeg! Vanouds spannend en met humor. Echt lekker. Dit bitchfight was echt te grappig . Gek dat ze eigenlijk allemaal elkaar al kenden voor het ongeluk. Wel tof hoor. You tricked me in being decent? That's the lamest con in the history of con !! Sawyer was geweldig deze ep .
Whatever I want.
pi_48039949
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:36 schreef SoupNazi het volgende:

[..]

Opzouten dus.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_48040730
Sawyer . Isie nog pa ook in de echte wereld .

Ik snap nog steeds niet waarom ze die Julie niet is even flink gaan ondervragen. 't Zou mij ook niks verbazen als ze gewoon nog bij The Others hoort en gaat 'infiltreren', daar werd in ieder geval wel op geïnsinueerd. And where the fuck did they go?
pi_48040783
Waarom staat er niks op torrentspy?
  donderdag 5 april 2007 @ 14:02:06 #134
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48041383
Leuke aflevering . Juliette is natuurlijk voor geen cent te vertrouwen, zie de hint in de Exposé-aflevering, waarin opgemerkt werd dat de "Cobra" onder de mensen zelf zat. Nu zit Juliette een seizoen lang bij de fusies en dan blijkt ze ineens een dubberol te hebben . Ik vertrouw haar iig voor geen cent. En waarom verhuist niet iedereen gewoon lekker naar dat dorpje, mooie huizen, schoon water, wc's en douches. Beter dan in hutjes op het strand . Ohja, Smokey was ook weer terug . Ik vind alleen dat ze zijn rol wel wat groter mogen maken, als een grote boeman 3 seizoenen lang achter mensen aanrennen is wel een beetje stom.

Seizoen 3 is zoveel beter dan seizoen 2 .
2000 light years from home
pi_48041728
Heerlijke aflevering, de zwarte rook, humor enz enz. Iemand enig idee welk nummer Julliet in voerde om de geluidsbariere te stoppen?

Volgende week komen er denk ik veeeel antwoorden op veel vragen.

Sayed gaat "praten" met Juliet Dat word leuk.
pi_48041758
quote:
Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Ik dacht al dat het aan mij lag Zou iemand mij een link naar een site waar ie wel opstaat kunnen PB'en?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 5 april 2007 @ 14:13:17 #137
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_48041839
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Ik dacht al dat het aan mij lag Zou iemand mij een link naar een site waar ie wel opstaat kunnen PB'en?
Mininova.
2000 light years from home
pi_48043505
quote:
Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef koentje.k het volgende:
Heerlijke aflevering, de zwarte rook, humor enz enz. Iemand enig idee welk nummer Julliet in voerde om de geluidsbariere te stoppen?

Volgende week komen er denk ik veeeel antwoorden op veel vragen.

Sayed gaat "praten" met Juliet Dat word leuk.
Julliet voerde 1623 in
pi_48044038
Ik vond het een goede episode. Spanning, humor, het zat er allemaal in dit keer. Had alleen één vraag.

Hoe zit het met smokey? Ik vond het leuk om hem tegen het 'hek' op te zien knallen, maar waarom vliegt-ie er niet gewoon overheen? Kate, John, Sayid en Rousseau hebben dit uitgevogeld dus waarom hij niet? Of is hij gewoon niet intelligent genoeg en beestachtiger dan ik dacht? Maar als dat zo zou zijn dan zijn de verschijningen van o.a. Yemi niet het monster want die kwamen wel intelligent over. Raadsels alom dus weer.
pi_48044215
Te gekke aflevering met kate centraal Spannend en ik heb weer een hoop nieuwe vragen.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  donderdag 5 april 2007 @ 16:12:38 #141
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_48046402
Wow wederom een erg gave aflevering!

En ik neem aan dat dat kindje van Sawyer's slachtoffer dezelfde is als die van de gevangenis (waar hij dat geld naar toe stortte)?
pi_48046806
ik vond 'm wel leuk!
LOST blijft me (gelukkig) erg boeien!
  donderdag 5 april 2007 @ 17:09:29 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48048741
Beetje saai, maar WAAROM vraagt Kate bijvoorbeeld niet hoe Julliete al die dingen in godsnaam weet.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 5 april 2007 @ 17:10:34 #144
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_48048778
Hmm kan morgenavond pas kijken.
opgezegd@fok.nl
  donderdag 5 april 2007 @ 17:18:10 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_48049011
quote:
Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Btw, ik vind 't plotholetechnisch wel een beetje matig dat zo'n eiland onopgemerkt blijft.
Waarom denk je dat het eiland onopgemerkt is?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_48049379
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Haunter het volgende:
Wow wederom een erg gave aflevering!

En ik neem aan dat dat kindje van Sawyer's slachtoffer dezelfde is als die van de gevangenis (waar hij dat geld naar toe stortte)?
Owja, hij was al papa . Dat zal dan wel zo zijn lijkt mij .
  donderdag 5 april 2007 @ 18:11:12 #147
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48050779
Oke. John Locke is er dus met de rest van the others met de onderzeeer vandoor gegaan. Alhoewel John Locke overduidelijk niet van het eiland afwilde (of was dat de indruk die hij wilde wekken?). Maar waar gaan ze dan wel naartoe?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_48050905
Naar het andere eiland misschien?
  donderdag 5 april 2007 @ 18:16:14 #149
32402 s0k
..............................
pi_48050918
wat is die zwarte wolk nou?
..................................................................................................................................................
  donderdag 5 april 2007 @ 18:19:24 #150
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48051001
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:22:09 #151
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48051083
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:39:06 #152
32402 s0k
..............................
pi_48051520
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dinges
..................................................................................................................................................
pi_48051530
Hier een linkje naar de preview van de volgende aflevering.

Preview s03e16
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_48051609
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Locke wilde toch niet van het eiland af ivm zijn verlamming? Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:44:58 #155
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48051700
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef s0k het volgende:

[..]

Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dinges
Die Magic Box is toch geen teleporter zoals eerder al is gezegd.
Alleen laat het dingen zien die je wilt zien. Maar zodra je uit die magic box stapt, is alles weer bij het oude.
Maar de manier waarop ze (John + The Others) leek er niet op dat ze nog van plan waren om terug te gaan naar het dorp gezien dat ze alles overhoop en leeg hebben gehaald. Aangezien de Magic Box niet kan teleporteren, is dat des te vreemder.
pi_48051722
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?
  donderdag 5 april 2007 @ 18:48:08 #157
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48051797
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef moki het volgende:

[..]

Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.
De manier waarop hij afscheid nam van Kate leek het niet erop dat hij 'even naar het andere eiland gaat' om vervolgens weer terug te komen. Als hij terugkomt, zal hij niet geliefd zijn bij zijn vrienden.
En waarom heeft hij de anderen er niet over ingelicht? Hij had toch net zo goed samen met de eilandbewoners kunnen gaan. Het lijkt er dus op dat er meer speelt dan alleen even de Magic Box te onderzoeken.
pi_48051813
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef moki het volgende:
Hier een linkje naar de preview van de volgende aflevering.

Preview s03e16
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_48051817
Was het niet zo dat de Others in deze huizen getrokken waren nadat ze de strijd met Dharma gewonnen hadden?

Misschien gaan ze nu terug naar waar ze woonden vóór Dharma daar die huizen gebouwd had.
  donderdag 5 april 2007 @ 18:48:57 #160
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48051841
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:45 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?
pi_48051851
Julliette is niet te vertrouwen.. verder goede episode!
Brett Holman
  donderdag 5 april 2007 @ 18:51:02 #162
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48051918
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Symer het volgende:
Was het niet zo dat de Others in deze huizen getrokken waren nadat ze de strijd met Dharma gewonnen hadden?

Misschien gaan ze nu terug naar waar ze woonden vóór Dharma daar die huizen gebouwd had.
The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
pi_48052015
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.

Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?

En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
  donderdag 5 april 2007 @ 18:58:00 #164
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48052132
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
Die vraag is makkelijk te beantwoorden.
Ze wilden alle huisjes onbewoonbaar maken voor de eilandbewoners, daarom hebben ze ook alle meubels en huishoudelijke artikelen meegenomen of vernield. Want je kon op twee vingers natellen dat ze van de strand/grot naar het dorp zouden willen verhuizen zodat ze onder een dak kunnen leven en slapen in plaats van buiten..
pi_48052134
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:

Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?

En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
DAMN! Heb je de aflevering wel gekeken? Dit wordt allemaal uitgelegt hoor.

We hebben smokey nog nooit hoog zien vliegen volgens mij.
pi_48052185
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
  donderdag 5 april 2007 @ 19:01:27 #167
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_48052233
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef koentje.k het volgende:

[..]

Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
Sorry, maar van wat ik allemaal van het andere eiland heb gezien, kan ik niet de conclusie trekken dat ze iets hebben laten bouwen wat geen deel uitmaakt van de dierentuin.
pi_48052246
quote:
Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
Als het goed is, is er oorlog geweest tussen Dharma en The Others. The Others hebben Dharma dood gemaakt en alles overgenomen als het waren... Misschien wilden ze Claire alleen maar helpen, of de baby gebruiken voor iets...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')