Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:33 schreef Binsentu het volgende:
[..]
1. Op zijn smoel slaan?
2. Die waren em toch gepeerd? Alhoewel het me niets zou verbazen als ze weer terugkomen.
3. Kan ik me ook wel eens op ergeren.
Opzouten dus.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ssst! Ik moet die van gisteren nog kijken.![]()
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op donderdag 5 april 2007 13:45 schreef Scarface_ het volgende:
Waarom staat er niks op torrentspy?
Mininova.quote:Op donderdag 5 april 2007 14:11 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lagZou iemand mij een link naar een site waar ie wel opstaat kunnen PB'en?
Julliet voerde 1623 inquote:Op donderdag 5 april 2007 14:10 schreef koentje.k het volgende:
Heerlijke aflevering, de zwarte rook, humor enz enz. Iemand enig idee welk nummer Julliet in voerde om de geluidsbariere te stoppen?
Volgende week komen er denk ik veeeel antwoorden op veel vragen.
Sayed gaat "praten" met JulietDat word leuk.
Waarom denk je dat het eiland onopgemerkt is?quote:Op donderdag 5 april 2007 00:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Btw, ik vind 't plotholetechnisch wel een beetje matig dat zo'n eiland onopgemerkt blijft.
Owja, hij was al papaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:12 schreef Haunter het volgende:
Wow wederom een erg gave aflevering!
En ik neem aan dat dat kindje van Sawyer's slachtoffer dezelfde is als die van de gevangenis (waar hij dat geld naar toe stortte)?
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar het andere eiland misschien?
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:15 schreef moki het volgende:
Naar het andere eiland misschien?
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dingesquote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
Locke wilde toch niet van het eiland af ivm zijn verlamming? Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En waarom zou John Locke naar het andere eiland willen gaan? Wat is daar te beleven?
Zou onlogisch zijn dat hij zijn vrienden verlaat om ineens met wat hij maandenlang als zijn vijand heeft beschouwd naar het andere eiland te gaan waar niets opmerkelijks te beleven valt.
Die Magic Box is toch geen teleporter zoals eerder al is gezegd.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef s0k het volgende:
[..]
Misschien is hij meer geinteresseerd in die magic box van dinges
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Naar mijn weten is daar geen dorp, alleen een groot gebouw, een laboratorium en buiten een paar kooien niet echt een geschikte plek om te wonen.
De manier waarop hij afscheid nam van Kate leek het niet erop dat hij 'even naar het andere eiland gaat' om vervolgens weer terug te komen. Als hij terugkomt, zal hij niet geliefd zijn bij zijn vrienden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:42 schreef moki het volgende:
[..]
Locke hoopt meer te weten te komen over het eiland van de others. Zoals die box waar alles in zit wat je maar wenst.
quote:Op donderdag 5 april 2007 18:39 schreef moki het volgende:
Hier een linkje naar de preview van de volgende aflevering.
Preview s03e16SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:45 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze aan het bouwen waren?
The Others maken toch deel uit van Dharma?quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Symer het volgende:
Was het niet zo dat de Others in deze huizen getrokken waren nadat ze de strijd met Dharma gewonnen hadden?
Misschien gaan ze nu terug naar waar ze woonden vóór Dharma daar die huizen gebouwd had.
Die vraag is makkelijk te beantwoorden.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
DAMN!quote:Op donderdag 5 april 2007 18:54 schreef moki het volgende:
Waarom was de kamer van jack helemaal opverhoop gehaald alsof er een gevecht geweest was? Lijkt me dat zo gewoon een busje gas naar binnen gooien en klaar.
Waarom werden Kate en Julliet in de jungle wakker? Julliet zei dat ze ook vergast was in het dorp maar ze had wel de sleutel van de handboeien en was niet bewusteloos toen Kate het mes uit haar broek haalde?
En dan die grote boze wolk blijf ik ook vaag vinden. Hij kan niet eens over het hek heen vliegen?
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Vertel het mij maar. Een dierentuin ofzo? Gezien de aquarium, de kooien etc?
Sorry, maar van wat ik allemaal van het andere eiland heb gezien, kan ik niet de conclusie trekken dat ze iets hebben laten bouwen wat geen deel uitmaakt van de dierentuin.quote:Op donderdag 5 april 2007 18:59 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Mm ik denk het niet... Ben zal wel wat hebben laten bouwen. Hij wou ook dat de Submarine opgeblazen werd. We komen echt wel te weten waar ze heen zijn gegaan maar pas over 4 afleveringen volgens mij.
Als het goed is, is er oorlog geweest tussen Dharma en The Others. The Others hebben Dharma dood gemaakt en alles overgenomen als het waren... Misschien wilden ze Claire alleen maar helpen, of de baby gebruiken voor iets...quote:Op donderdag 5 april 2007 18:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
The Others maken toch deel uit van Dharma?
Die Ethan Rom + Mr. Friendly zag je in de Dharma lab in de Claire flashbacks maar waren ook te zien in de dorp van The Others (Ethan bij de flashback toen het vliegtuig neerstorte en de bewoners allemaal naar buiten gingen om te kijken wat er was gebeurd).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |