Je kunt toch lezen wat er staat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarnaast is Fok! van en voor iedereen en dus vind ik dat ik als user het recht heb om de mods -jij in dit geval- te wijzen op iets wat me stoort. Vooralsnog doe ik dat gewoon -altijd- netjes, dus ik mag toch aannemen dat ik dat mag?
ik dacht "laat ik eens een ander onderwerp aansnijden", dat gemopper op de vroege ochtendquote:
quote:Wist jij trouwens, dat als je hoofdpijn hebt, dat seks dan een goed medicijn is? (hoorde ik gisteren op de radio op weg naar mijn werk).![]()
Ik wil best medicijnman spelen voor je![]()
Het was een retorische vraag.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen wat er staat?
Damn, er ontsnapt me net een woord dat ik vroeger ook regelmatig naar mijn kop kreegquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef haaahaha het volgende:
Fijn discussie voeren op deze manier:
Chemtrails deel 30. Omdat het zo leuk is!!
Ja er zijn wel ideeen geopperd over besloten fora enzo, maar daar zitten ook weer heel veel nadelen aan.quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef merlin693 het volgende:
ik zie geen voordelen !
wel vind ik dat je serieuze mensen moet schijden van deze "Bitch Fight"
Iteejer had toen ooit een idee.....ik hoop dat hij dat uit heeft kunnen werken aangezien zijn andere bezigheden !
Klinkt goed. En waar zou een topicreeks als 9/11 dan terecht komen? In Conspiracy I assume?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja er zijn wel ideeen geopperd over besloten fora enzo, maar daar zitten ook weer heel veel nadelen aan.
Mijn ideale oplossing zou zijn zoals destijds met B&H is gedaan. Dat is nu B&H voor celebs en 'modellen' en de ander (B&H) voor userfoto's. Twee verschillende fora.
TRU - Conspiracy , en
TRU - Spiritualiteit (TRU oude stijl)
TRU Conspiracy zou dan wat meer tegen NWS aan kunnen schuiven (daar zit ook overlap) zodat daar genoeg onderwerpen voor zijn. Doordat je bijvoorbeeld meer topics naar aanleiding van recente gebeurtenissen en nieuwsberichten krijgt.
TRU spiritualiteit heeft sowieso genoeg content, alhoewel die nu soms wat ondersneeuwen.
En beide fora zouden verder gewoon nauw kunnen samenwerken. Een aantal users zijn toch dezelfde groep. Maar je kunt dan wel beter de nadruk in de twee fora anders leggen. In conspiracy meer op bronnen en documentatie. En in spiritualitet weer meer op eigen ervaringen van users en uitwisseling daarvan. Het persoonlijke aspect staat daar veel meer voorop.
Wat haaahaha zegt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:44 schreef haaahaha het volgende:
Fijn discussie voeren op deze manier:
Oei wat nu ? Vinden jullie het niet leuk meer ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:30 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat haaahaha zegt.
Kan je ook iets anders dan trollen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:37 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oei wat nu ? Vinden jullie het niet leuk meer ?
Wat spijtig nou ...
Ik heb niet gehaptquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je ook iets anders dan trollen?(en ja ik weet het ik hap)
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
Trollen ? lol ...
Als je ziet hoe jullie in bepaalde topics bezig zijn![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
Ja tuurlijk, met z'n allen rond 1 persoon gaan staan en hem uitlachen ... en dan bij de juf gaan wenen als er iemand een klap terug krijgt ...
Idd jij komt hier wenen omdat je een antwoord gekregen hebt wat je niet zint.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:50 schreef haaahaha het volgende:
Kijk unclescorp, dat is de slachtofferrol waar jij het een paar posts over had.
Nee, de manier waarop de persoon in kwestie discusseerd is niet fair. En dat kaart ik hier in FEEDBACK aan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
Idd jij komt hier wenen omdat je een antwoord gekregen hebt wat je niet zint.
Jij bent weer bezig met de sidekick achtige opmerkingen zie ik? Het 'antwoord' van Anti-NWO slaat helemaal nergens op. Als hij een bewering doet mag hij die zelf onderbouwen, en zich niet verschuilen achter een website. Wil je discussieren, dan moet je niet gaan verwijzen naar video's van 3 uur of copy/pastes van websites van ik weet niet hoeveel tekst. Daar is zelfs een discussie over geweest en de uitkomst was dat het wel wenselijk was volgen mij om er toch in je eigen woorden iets over te zeggen. Dat deed Anti-NWO niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd jij komt hier wenen omdat je een antwoord gekregen hebt wat je niet zint.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:16 schreef CoolGuy het volgende:
Jij bent weer bezig met de sidekick achtige opmerkingen zie ik?
Dude, ik was gewoon ontopic, inhoudelijk en serieus. Ik maakte hem niet belachelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef UncleScorp het volgende:
[quote]
![]()
En het gaat dan nog niet eens over mezelf![]()
Ik vind het gewoon erg dat er in bepaalde topics een groepje posters zich bezighoudt met alles en iedereen ronduit belachelijk te maken.
Precies, en ik dus ook. Vandaar die opmerking van coolcuy dat je sidekickerig bezig bent......quote:De rest heb je wel gelijk in.
Precies, ik had zin om een keertje dezelfde stijl te gebruiken. Kijken of het andersom ook wordt getolereerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef UncleScorp het volgende:
Trollen ? lol ...
Als je ziet hoe jullie in bepaalde topics bezig zijn![]()
Misschien dat jij tevreden bent met antwoorden op andere vragen dan jij stelt, maar ik niet hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Jawel. Maar als jij niet tevreden bent met de antwoorden, dan is dat jouw probleem. Niet het mijne. Ik ga mijn antwoorden op jouw vragen niet aanpassen om jou blij te maken.
Ik ga niet over de mods klagen over die opmerking van jou en ik reageerde niet met een Whoehaha-ik-neem-jou-nu-echt-niet-meer-serieus-dus-ik-troll-terug-reactie. Dat is een verschil. En merk ook op dat jouw "autipas-opmerking" ook niet gemod is ...quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef calvobbes het volgende:
Ow en die opmerking over die autipas aan jou was dus alleen maar om te kijken hoe jij dat soort opmerkingen vind. Het blijft apart dat je dat soort opmerkingen maar bagataliseert en doet alsof het normaal is terwijl je wel constant loopt te eisen dat ik mijn postgedrag moet verklaren en aan gaan passen.
Zoals ik al zo vaak gezegd heb, als anderen een normale discussie voeren met mij, dan zal ik ook een normale discussie voeren. Ik ben nooit diegene die begint met schelden of klieren.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee jij bent gebanned omdat je je grote mond niet kon houden. A-Tuinhek heeft weliswaar misschien iets gezegd wat jou getriggered heeft, maar hij heeft niet je arm omgedraaid en jou een post laten tikken die de oorzaak van jouw ban is geweest. Dat was jij helemaal zelf. Je had tot 10 kunnen tellen en dan pas posten, of gewoon niet reageren, maar je hebt er toen voor gekozen om een reply te tikken, en die ook daadwerkelijk te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |