*proest*quote:
Doe het dan nog maar een keer, want de user die je daar net opmerkzaam op maakte gaat er vervolgens zelf vrolijk mee verder.quote:
Als jij nou eens even gewoon 1 lijn trekt en dan die posts van Anti-NWO óók verwijderd/aan notes toevoegd? Ik vind het op zijn minst vreemd dat je die andere posts wel edit etc en dan vervolgens de duidelijk trollende posts van de user die je nota-bene opmerkzaam maakte op dit topic doodleuk laat staanquote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef NorthernStar het volgende:
Als iedereen nu eens weer teruggaat naar het onderwerp?
Hey dat mag schijnt het. Als je in een complot geloofd, dan mag je schelden en trollen...quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef CoolGuy het volgende:
Als jij nou eens even gewoon 1 lijn trekt en dan die posts van Anti-NWO óók verwijderd/aan notes toevoegd? Ik vind het op zijn minst vreemd dat je die andere posts wel edit etc en dan vervolgens de duidelijk trollende posts van de user die je nota-bene opmerkzaam maakte op dit topic doodleuk laat staan![]()
Ja leuk, maar daar heb ik het niet over. Ik reageerde in datzelfde topic namelijk net ook niet on-topic, dus daar mag ik niet over klagen, maar ik klaag in dit geval wel dat ik geen eenduidige moderatie zie, en dat stoort me wel.quote:Op maandag 23 april 2007 17:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hey dat mag schijnt het. Als je in een complot geloofd, dan mag je schelden en trollen...
Als je niet in complotten geloofd, dan moet politiek correct reageren....
* ATuin-hek mee eens isquote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als jij nou eens even gewoon 1 lijn trekt en dan die posts van Anti-NWO óók verwijderd/aan notes toevoegd? Ik vind het op zijn minst vreemd dat je die andere posts wel edit etc en dan vervolgens de duidelijk trollende posts van de user die je nota-bene opmerkzaam maakte op dit topic doodleuk laat staan![]()
Nou nee. Ik trek gewoon conclusies uit wat ik al vaker heb zien gebeuren en benoem dat. Als dat al trollen is....quote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
Overigens zit jij nu ook gewoon te trollen he.
Ja dat ben ik met je eens. Maar naar mijn gevoel ben je nu niet meer bezig met zeg maar serieus daar op te wijzen, maar ben je nu gewoon aan het trollen. De reden achter je reactie lijkt nu anders te zijn dan in het begin...snap je wat ik bedoel? Ik kan er naast zitten, maar dat gevoel heb ik gewoon.quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou nee. Ik trek gewoon conclusies uit wat ik al vaker heb zien gebeuren en benoem dat. Als dat al trollen is....
De reden is nog steeds hetzelfde. Duidelijk maken dat het van de zotte is dat er zo ongelijk gemod wordt in TRU.quote:Op maandag 23 april 2007 17:25 schreef CoolGuy het volgende:
Ja dat ben ik met je eens. Maar naar mijn gevoel ben je nu niet meer bezig met zeg maar serieus daar op te wijzen, maar ben je nu gewoon aan het trollen. De reden achter je reactie lijkt nu anders te zijn dan in het begin...
Lucas 6 vers 41quote:Op maandag 23 april 2007 17:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik....quote:Op maandag 23 april 2007 17:32 schreef NorthernStar het volgende:
Lucas 6 vers 41
Ja daar zou ik me er ook mee vanaf maken. Punt is dat je volledig subjectief mod, iets wat je met deze actie nog maar eens duidelijk maakt. Dit is trouwens ook een van de weinige dingen waar ik me echt aan stoor in TRU.quote:
Oh simpel. Als jij een post doet die te denken geeft, of die een mod op welke manier dan ook niet zint, dan wordt dat bij jou username 'opgeslagen' zeg maar. Zo ontstaat er een historie van die gebruiker waar en wanneer hij dus posts deed die op het randje waren/too far gingen.quote:
Ah, thnx. Dat blijft eeuwig staan zeker?quote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh simpel. Als jij een post doet die te denken geeft, of die een mod op welke manier dan ook niet zint, dan wordt dat bij jou username 'opgeslagen' zeg maar. Zo ontstaat er een historie van die gebruiker waar en wanneer hij dus posts deed die op het randje waren/too far gingen.
Ik weet niet of dat wisbaar is, vast wel, maar volgens mij laat men het gewoon staan. Daar lig ik totaal niet wakker van. Ik zal inmiddels binnen TRU heel wat notes hebben verzameld, maar I really don't give a fuck. Het is maar een forum hoor. En dan mag je er een tijd'(of altijd...permban) niet meer posten. Jammer dan. Fok! is je leven niet.quote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah, thnx. Dat blijft eeuwig staan zeker?![]()
Aantekeningen bij je account. Staan idd wat CG zegt dingen in als posts die verwijderd zijn enzo. Maar ook andere dingen. Zelfs wel eens positieve dingen.quote:
Je hebt twee van TRU. Eentje van een hele tijd terug en eentje wat recenter. In andere fora heb je meer opgelopen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wisbaar is, vast wel, maar volgens mij laat men het gewoon staan. Daar lig ik totaal niet wakker van. Ik zal inmiddels binnen TRU heel wat notes hebben verzameld, maar I really don't give a fuck. Het is maar een forum hoor. En dan mag je er een tijd'(of altijd...permban) niet meer posten. Jammer dan. Fok! is je leven niet.
Ah ja. Ik weet dat ik een ban heb gehad in DIG heel wat jaar terug voor warez ofzo, alleen de reason die daar bij staat klopt niet. Tenzij dat bij een andere note is geweest. Ik weet dat er 1 note is waarbij staat dat ik een warez-request deed of zo, maar ik heb nooit een request gedaan. Naja. boeiend.quote:Op maandag 23 april 2007 18:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Je hebt twee van TRU. Eentje van een hele tijd terug en eentje wat recenter. In andere fora heb je meer opgelopen.
Notes zijn àltijd onterecht.quote:Op maandag 23 april 2007 18:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja. Ik weet dat ik een ban heb gehad in DIG heel wat jaar terug voor warez ofzo, alleen de reason die daar bij staat klopt niet. Tenzij dat bij een andere note is geweest. Ik weet dat er 1 note is waarbij staat dat ik een warez-request deed of zo, maar ik heb nooit een request gedaan. Naja. boeiend.
Ik heb 9 notes in 6 jaar ofzo. Nou nou nou wat ga ik hard zeg. Ik ben een rebel op Fok!quote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Notes zijn àltijd onterecht.
Maar je hebt er 9 en twee daarvan zijn van TRU. Do the math.
Misschien moet je je ondertitel veranderen in "Vooroordelen are a Bitch" huh?
Ach, 90% van de mensen die een ban krijgen lopen ongelofelijk te zeiken. Het moet wel een beetje leefbaar blijven enzo.quote:Op maandag 23 april 2007 18:01 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet of dat wisbaar is, vast wel, maar volgens mij laat men het gewoon staan. Daar lig ik totaal niet wakker van. Ik zal inmiddels binnen TRU heel wat notes hebben verzameld, maar I really don't give a fuck. Het is maar een forum hoor. En dan mag je er een tijd'(of altijd...permban) niet meer posten. Jammer dan. Fok! is je leven niet.
Whehequote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef NorthernStar het volgende:
Notes zijn àltijd onterecht.
Maar je hebt er 9 en twee daarvan zijn van TRU. Do the math.
Misschien moet je je ondertitel veranderen in "Vooroordelen are a Bitch" huh?
Daar ben ik het niet mee eens. Van beide kanten worden dingen die niet kunnen weggehaald. Dat dat toevallig niet in jouw straatje past is een ander verhaal. Maar goed, Fok! is een dictatuur, dus je er druk over maken is zinloosquote:Op maandag 23 april 2007 18:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb 9 notes in 6 jaar ofzo. Nou nou nou wat ga ik hard zeg. Ik ben een rebel op Fok!Ik vind het prima om notes te hebben. Ik lig daar niet wakker van. Ik zeg wat ik wil zolang het maar beleefd kan zonder te gaan schelden. Dat ik 2 notes van TRU valt me alleszins mee, dat is wel.
Neemt niet weg dat jij niet objectief aan het modden bent.
Misschien moet jij je ondertitel veranderen in "ik ben een mod die niet objectief kan modden" huh?
Daar hoef je het ook niet mee eens te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Van beide kanten worden dingen die niet kunnen weggehaald. Dat dat toevallig niet in jouw straatje past is een ander verhaal. Maar goed, Fok! is een dictatuur, dus je er druk over maken is zinloos![]()
Vandaar dus.quote:Op maandag 23 april 2007 18:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb 9 notes in 6 jaar ofzo. Nou nou nou wat ga ik hard zeg. Ik ben een rebel op Fok!Ik vind het prima om notes te hebben. Ik lig daar niet wakker van. Ik zeg wat ik wil zolang het maar beleefd kan zonder te gaan schelden. Dat ik 2 notes van TRU valt me alleszins mee, dat is wel.
-3 voorspelbaarquote:Neemt niet weg dat jij niet objectief aan het modden bent.
Misschien moet jij je ondertitel veranderen in "ik ben een mod die niet objectief kan modden" huh?
Gut zeg. Ik hoop dat je wel snapt dat ik die regel plaatste omdat jij met soortgelijke regel kwam die niet nodig was. Maar goed. Dat betekent dan dus -als ik je woorden goed interpreteer- dat de 2 notes die ik heb zijn voor schelden? Ik weet dat men het niet over notes behoort te hebben, dus ik hoef ze ook niet te zien, maar als mijn interpretatie klopt dan vind ik dat toch wel wat jammer, want mijn streven is om gewoon niet te schelden. Dat is nergens voor nodig.quote:Op maandag 23 april 2007 18:28 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vandaar dus.
[..]
-3 voorspelbaar
Nee dat door je instelling "Ik zeg alles wat ik wil zonder te schelden" je zo weinig notes hebt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Gut zeg. Ik hoop dat je wel snapt dat ik die regel plaatste omdat jij met soortgelijke regel kwam die niet nodig was. Maar goed. Dat betekent dan dus -als ik je woorden goed interpreteer- dat de 2 notes die ik heb zijn voor schelden? Ik weet dat men het niet over notes behoort te hebben, dus ik hoef ze ook niet te zien, maar als mijn interpretatie klopt dan vind ik dat toch wel wat jammer, want mijn streven is om gewoon niet te schelden. Dat is nergens voor nodig.
Dat is denk ik zeker een punt waarom er ook regelmatig verschuivingen van users te zien is.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef merlin693 het volgende:
Het heeft vaak te maken met het aantal "conspiracy" onderwerpen wat onder TRU valt.
Ikzelf lees graag Wicca ea onderwerpen aangezien ik het antropologisch interesant vind en merk ook vaak op dat dit forum door het " conspiracy" gehalte op een stop komt omdat niemand in die " bitcht fight" , die op dat moment overheerst , wil deelnemen.
jammer dat je geen tietjes hebt,quote:P.S. ik steek mijn hand wel in eigen boezem
Ja dat zit nog in de koker.quote:Op maandag 23 april 2007 20:42 schreef merlin693 het volgende:
Ik Plijt voor een afschijding (aangezien die in development genoemd is ) van de fora in "conspiracy" en "old style TRU".
Bitch fights moeten gewoon aangepakt worden.quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef merlin693 het volgende:
wel vind ik dat je serieuze mensen moet schijden van deze "Bitch Fight"
dimmen jijquote:Op maandag 23 april 2007 21:16 schreef merlin693 het volgende:
niet jij in deze discussie please !!!!!...
jij moet echt helemaal dimmen haahaha. ik als complotaanhanger ben nog veel erger gestrafd dan jou in de topics. ik ben een keer gebanned door provocatie van A-Tuinhek en mijn tekst is een keer weggehaals door NS.quote:
*proest* Als je dat wil geloven prima johquote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
jij moet echt helemaal dimmen haahaha. ik als complotaanhanger ben nog veel erger gestrafd dan jou in de topics. ik ben een keer gebanned door provocatie van A-Tuinhek en mijn tekst is een keer weggehaals door NS.
Jij daarntegen hebt tot nu toe echt mazzel gehad met het zieken van topics en je gescheld af en toe. ik vind weer dat de niet complot-aanhangers worden bevoordeeld. soms zeg jij dingen waarvan ik denk; "nou nou als ik dat had gezegd had ik al een ban of was mijn tekst allang weg"
proestquote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
*proest* Als je dat wil geloven prima joh
Nee jij bent gebanned omdat je je grote mond niet kon houden. A-Tuinhek heeft weliswaar misschien iets gezegd wat jou getriggered heeft, maar hij heeft niet je arm omgedraaid en jou een post laten tikken die de oorzaak van jouw ban is geweest. Dat was jij helemaal zelf. Je had tot 10 kunnen tellen en dan pas posten, of gewoon niet reageren, maar je hebt er toen voor gekozen om een reply te tikken, en die ook daadwerkelijk te posten.quote:Op maandag 23 april 2007 22:37 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
jij moet echt helemaal dimmen haahaha. ik als complotaanhanger ben nog veel erger gestrafd dan jou in de topics. ik ben een keer gebanned door provocatie van A-Tuinhek en mijn tekst is een keer weggehaals door NS.
Van minstens 6 a 7 users coolguy. Offtopic en slowchat. Maar nooit te beroerd om een beetje suggestief te zijn nietwaar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Daarbij, tekst weghalen gebeurd overal, dat gebeurde gisteren nog bij mij en nog een 'Scepticus',
Waar heb jij het over? Wist jij trouwens, dat als je hoofdpijn hebt, dat seks dan een goed medicijn is? (hoorde ik gisteren op de radio op weg naar mijn werk).quote:
Ja ik heb gezien dat er een aantal posts verwijderd waren, maar ik was in de veronderstelling dat die posts alleen door mij en nog een user waren gedaan, maar jij zegt nu dus dat dat van meerdere users was. Nou dat is prima. Suggestiviteit is waar TRU op draait nietwaar?quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:42 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Van minstens 6 a 7 users coolguy. Offtopic en slowchat. Maar nooit te beroerd om een beetje suggestief te zijn nietwaar.
---
Voor iedereen: nu het 9/11 topic dicht is, is het niet de bedoeling feedback dan maar te gebruiken om verder te ruziën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |