96.5% van alle statistieken zijn verzonnen.quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben ook maar een van de miljoenen die de overheid/weer-wetenschappers niet meer geloven omtrent de contrails
Nee dat doet het niet. Misschien vond hij de strepen niet mooi op een foto en was dat de reden dat ze niet verder in zijn archief voorkwamen. En kom op zeg, doe niet zo zielig. Je vraagt al tijden om zo'n foto. Je hebt er nu meerdere gehad.quote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Ik denk dat je wat beter websites moet lezen, ik quote:
"Na wat speurwerk kan ik de dia dateren rond 1985. Ik herinner mij dat de
strepen erg lang te zien waren en dat was ook de reden waarom ik ze heb
gefotografeerd. Deze dia stond bij mij zelfs gecatalogiseerd onder de titel
"Vreemde strepen in de lucht".
Dat geldt ook voor de bijgaande dia, die uit dezelfde doos komt en ook rond
1985 gemaakt moet zijn. Ook deze is uit Arnhem en we kijken richting
NoordWest.
Op al mijn andere "luchtfoto's" uit die tijd en daarvoor komen deze strepen
niet voor."
Spreekt voor zich. Trek zelf je conclusie. Om aan te geven dat er eerder experimenten zijn gedaan, maar volgens mij zo zelden voorkwam dat het aantal keren in een jaar op een hand was te tellen.![]()
Behalve dat hij er wel 2 heeft. Op verschillende dagen gemaakt, in 1985.quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Anti-NWO het volgende:
Ken je niet lezen of speel je bewust dommertje?
Wacht, misschien helpt dit iets:
Op al mijn andere "luchtfoto's" uit die tijd en daarvoor komen deze strepen
niet voor
OP AL MIJN ANDERE "LUCHTFOTO'S" UIT DIE TIJD EN DAARVOOR KOMEN DEZE STREPEN NIET VOOR
Zo al iets duidelijker?
Daarom is het TRU subforum ook zo'n comfortabel subforum voor onze complotgelovende vrienden, past iets niet in het plaatje dan wordt er weer iets anders verzonnen.quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef Max_Dark het volgende:
draai draai draai draai...
Ach, moest het niet zo zijn, zou je hier je tijd niet meer kunnen verspillenquote:Op maandag 23 april 2007 12:40 schreef haaahaha het volgende:
Daarom is het TRU subforum ook zo'n comfortabel subforum voor onze complotgelovende vrienden, past iets niet in het plaatje dan wordt er weer iets anders verzonnen.
Denk dat dit forum dan heel snel doodvaltquote:Op maandag 23 april 2007 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ach, moest het niet zo zijn, zou je hier je tijd niet meer kunnen verspillen
Die tekst doet er helemaal niet toe. Je vroeg om een foto van een lang hangende trail van voor 1990, dan krijg je er een. Ze bestaan dus wel, en of iemand dat nou een vreemd fenomeen vond destijds, doet er niet toe.quote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef Anti-NWO het volgende:
Grappig dat de bunkertjes geen rekening houden met de tekst die bij de foto staat. Typisch gevalletje van plaat voor de kop. Maar ik vind het prima. We gaan vrolijk verder met informatie verspreiden:
Alles geloven is niet wat ik doe. Maar fenomeen chemtrails staat niet synoniem aan 'alles'. Maar sommige trollers in dit topic (ik noem even gaan namen) kunnen beter elders gaan spelen of terugkomen als zij volwassen zijn geworden. Het begitn af en toe een beetje irritant te worden. Volgens mij lezen moderators hier zelden mee.quote:Op maandag 23 april 2007 13:05 schreef Rasing het volgende:
[..]
Die tekst doet er helemaal niet toe. Je vroeg om een foto van een lang hangende trail van voor 1990, dan krijg je er een. Ze bestaan dus wel, en of iemand dat nou een vreemd fenomeen vond destijds, doet er niet toe.
En over dat closed mind: op een gegeven moment moet je je mind wel closen, anders kun je achter alle luchtkastelen wel aanhollen. Het tegenovergestelde, alles maar geloven, is ook niet handig.
Moet je eens op een koude morgen op een snelweg in de file staan, ziet er ook niet gezond uit. Daarbij vind ik ook dat die foto er niet helemaal goed uit ziet. Ik ben echter geen foto expert maar ik heb het gevoel dat die foto bewerkt is. Maar dan nog kun je helemaal niets afleiden uit het feit dat die trail donkergrijs is.quote:Op maandag 23 april 2007 13:02 schreef Anti-NWO het volgende:
Ook wel eens getuige van geweest, niet vaak gezien in al die jaren, tot nu toe slechts 2 x, maar dus ook zelden te zien boven NL, een grijze trail!!:
[afbeelding]
Ziet er niet gezond uit.
Nee, is niet bewerkt. Die foto komt ook al van de beroemde airliners.net website. Zal ik je nog wat sterkers vertellen! Op het moment dat ik dit waarnam begon de uitstoot gewoon als wit, een paar seconden was er geen uitstoot en ging het opeens verder met grijs voor korte duur.quote:Op maandag 23 april 2007 13:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet je eens op een koude morgen op een snelweg in de file staan, ziet er ook niet gezond uit. Daarbij vind ik ook dat die foto er niet helemaal goed uit ziet. Ik ben echter geen foto expert maar ik heb het gevoel dat die foto bewerkt is. Maar dan nog kun je helemaal niets afleiden uit het feit dat die trail donkergrijs is.
Maar dat je er niets van snapt betekent niet automatisch dat dit te maken heeft met chemtrails.quote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Nee, is niet bewerkt. Die foto komt ook al van de beroemde airliners.net website. Zal ik je nog wat sterkers vertellen! Op het moment dat ik dit waarnam begon de uitstoot gewoon als wit, een paar seconden was er geen uitstoot en ging het opeens verder met grijs voor korte duur.Sla mij maar dood. Ik snapte er niks van.
Misschien sputterden de motoren even. Slechte verbranding, roet in de uitlaatgassen. Maar geen barium, want die zorgen er niet voor dat trails grijs worden. Anders zouden al die cirrustrails ook grijs zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 13:13 schreef Anti-NWO het volgende:
Dat klopt, maar dat beweer ik ook niet. Het is wel een heel sterke aanwijzing. Want een normale contrail kon het niet geweest zijn. Want die zijn wit.
Ik mis in die lijst nog logica en (in mindere mate) gezond verstand. Lijkt me toch erg handig als wetenschapper. Ook gelijk de reden dat het gros van de wetenschappers er bij weg zullen blijven.quote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef Anti-NWO het volgende:
Grappig dat de bunkertjes geen rekening houden met de tekst die bij de foto staat. Typisch gevalletje van plaat voor de kop. Maar ik vind het prima. We gaan vrolijk verder met informatie verspreiden:
A Pilot's View
Part 1
15 January 2005
Without question, contrails have generated a great emotional response to my weather wars work. Some scientists, and sadly that seems a generous use of the term considering their curious absence from this debate, have de ridded the possibility of chemtrails and simply refuse to examine the skies above them and therefore have--so far--excluded themselves from this debate. Indeed a sad state of affairs considering how long this project has been underway. In my view, an endlessly curious mind and an open belief system are must haves to be a scientist. In the continuing effort to debunk the chemtrail/contrail issue a closed mind is all these 'intellectuals' seem to be able to bring to the table.
COULDN'T AGREE MORE. Dit forum is er een van de vele voorbeelden van. Lees hier verder:
http://www.weatherwars.info/pilotview01.htm
Lijkt me vooral een kwestie van belichting. Ziet er nogal onderbelicht uit imo.quote:Op maandag 23 april 2007 13:02 schreef Anti-NWO het volgende:
Ook wel eens getuige van geweest, niet vaak gezien in al die jaren, tot nu toe slechts 2 x, maar dus ook zelden te zien boven NL, een grijze trail!!:
[afbeelding]
Ziet er niet gezond uit.
In Vietnam is er zo ZIEKELIJK veel gechemt dat is echt niet grappig meer. Vietnam is een groot chemicalen terrein geweest. Terminator-soldaten. Komop zeg verdiep eens er in ..quote:Op maandag 23 april 2007 12:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Onzin. WOII. Miljoenen getuigen die het wekelijks grofweg zagen blijven hangen. Vietnam bleven ook massaal strepen hangen. En er zijn vast wel krantenartikelen van 1 april 1985. Ownee, da's natuurlijk een grap, ook die datum is niet goed![]()
Ik stop met discussieren zolang er geen nieuwe argumenten voorbij komen. De discussie is nu een "welles" "nietes" discussie geworden waarbij de believers om steeds onwaarschijnlijkere redenen ieder tegenbewijs afkeuren. Wordt 's volwassen![]()
Terminator soldatenquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In Vietnam is er zo ZIEKELIJK veel gechemt dat is echt niet grappig meer. Vietnam is een groot chemicalen terrein geweest. Terminator-soldaten. Komop zeg verdiep eens er in ..
Inderdaad, van 10 km hoogte, niet aantoonbaar. Verdiep jij je er eens in, het is iets heel anders dan wat er beweerd wordt dat er nu gebeurt.quote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
In Vietnam is er zo ZIEKELIJK veel gechemt dat is echt niet grappig meer. Vietnam is een groot chemicalen terrein geweest. Terminator-soldaten. Komop zeg verdiep eens er in ..
Bekijk de film Jacob's Ladder maar.quote:Op maandag 23 april 2007 13:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Terminator soldatenJe roept maar alsof je het allemaal zeker weet. Leefde jij toen? Was jij erbij ? Nee. Dus je weet helemaal NIETS zeker. Dat er daar met chemicalien gesproeid is lijkt me duidelijk. Agent Orange bijvoorbeeld, een ontbladeringsmiddel, maar niet om zogenaamde Terminator-soldaten te bouwen.
Verdiep jij je er maar eens in.
Hoe zorgt een film ervoor dat je dingen zeker weet?quote:Op maandag 23 april 2007 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Bekijk de film Jacob's Ladder maar.
De soldaten stond strak van experiment medicijnen.
En deze kan uiteraard niet gephotoshopt zijn, da's onmogelijk. Die miljoenen NASA-pics zijn uiteraard wel stuk voor stuk bewerkt...quote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
Nee, is niet bewerkt. Die foto komt ook al van de beroemde airliners.net website. Zal ik je nog wat sterkers vertellen! Op het moment dat ik dit waarnam begon de uitstoot gewoon als wit, een paar seconden was er geen uitstoot en ging het opeens verder met grijs voor korte duur.Sla mij maar dood. Ik snapte er niks van.
Dat heeft niets met zogenaamde chemtrails te maken. Op 50 meter hoogte agent orange uit een vliegtuig tyfen is eerder te vergelijken met landbouwsproeien. Of sproeien landbouwvliegtuigjes ook bariumquote:Op maandag 23 april 2007 13:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.spartacus.schoolnet.co.uk/VNchemical.htm
Hier heb je je scientists:quote:Op maandag 23 april 2007 12:58 schreef Anti-NWO het volgende:
Some scientists, and sadly that seems a generous use of the term considering their curious absence from this debate, have de ridded the possibility of chemtrails and simply refuse to examine the skies above them and therefore have--so far--excluded themselves from this debate. Indeed a sad state of affairs
Uberhaupt een film aanvoeren als 'bewijs' voor iets...quote:Op maandag 23 april 2007 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoe zorgt een film ervoor dat je dingen zeker weet?
Ik verwacht ondertussen niet veel betersquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uberhaupt een film aanvoeren als 'bewijs' voor iets...![]()
Gefeli heren. Hier ben ik 't hartgrondig mee eens.quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef proteus het volgende:
"If you try to pin these people down and refute things, it's, 'Well, you're just part of the conspiracy,' " says atmospheric scientist Patrick Minnis of NASA's Langley Research Center in Hampton, Va. "Logic is not exactly a real selling point for most of them."
Doet me denken aan de Pentagon-video ... een video waar niets op te zien is aanvoeren als bewijs ...quote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef CoolGuy het volgende:
Uberhaupt een film aanvoeren als 'bewijs' voor iets...![]()
Inmiddels zou je toch wel moeten weten dat de kleur van wolken bepaald wordt door de mate van zon die er op schijnt. Een dikke wolk is donkerder omdat deze minder licht doorlaat.quote:Op maandag 23 april 2007 13:02 schreef Anti-NWO het volgende:
[afbeelding]
Ziet er niet gezond uit.
Nou dat gaat wat ver. Er zijn wel degelijk topics die interessant zijn. Wat zeg ik, bijna alle topics zijn interessant. Ik stoor me alleen vaak aan de manier van 'bewijsvoering' in topics waarin je toch echt met bewijs moet komen als je gedurfde uitspraken doet. Dát en dat men vaak probeert om je af te branden op het moment dat je kritische vragen stelt, of je tot 'debunker' bombardeert.quote:Op maandag 23 april 2007 16:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die twee nog niet samengevoegd zijn.
Hoe beroerd moet jouw leven zijn. Je gelooft heilig dat 'ze' door middel van vliegtuigstrepen nare dingen aan het uitvoeren zijn, en niemand gelooft je. Sterker nog, je wordt voor gek uitgemaakt.quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Anti-NWO het volgende:
Ach Jezus, die figuren lijken het er wel om te doen. Zodat de interessantere informatie die wordt gepost zo snel mogelijk niet meer te lezen is voor mensen die hier nieuw komen kijken. Tijd voor moderatie in dit topic: [afbeelding]
Welke "interessante informatie" doel je op?quote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Anti-NWO het volgende:
Ach Jezus, die figuren lijken het er wel om te doen. Zodat de interessantere informatie die wordt gepost zo snel mogelijk niet meer te lezen is voor mensen die hier nieuw komen kijken. Tijd voor moderatie in dit topic: [afbeelding]
We waren wel heel erg ver off-topic ja. Ik PM 'm wel evenquote:Op maandag 23 april 2007 16:38 schreef Anti-NWO het volgende:
Ach Jezus, die figuren lijken het er wel om te doen.
Wat is het laatste argument van de believers wat nog overeind staat? Ik kan er in dit topic zo gauw geen meer vinden.quote:Zodat de interessantere informatie die wordt gepost zo snel mogelijk niet meer te lezen is voor mensen die hier nieuw komen kijken.
Ja, dat doe ik IRL ook ja, problemen mee? Lekker dan voor je. Hoe zielig moet je zijn om zo een mentaal gigantisch groot probleem te hebben dat je zo fanatiek hier bezig komt zijn op dit forum zoals sommigen hier doen. Diep triest, meelij- en lachwekkend tegelijk. Zelfs tegen collega's vertel ik erover. IRL heel wat meer open minded mensen dat op het Internet. Dat is ook verdacht. Reageer jij IRL op dezelfde manier zoals je hier doet, of durf je dat alleen maar veilig achter je PC'tje?quote:Op maandag 23 april 2007 16:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Hoe beroerd moet jouw leven zijn. Je gelooft heilig dat 'ze' door middel van vliegtuigstrepen nare dingen aan het uitvoeren zijn, en niemand gelooft je. Sterker nog, je wordt voor gek uitgemaakt.
Ben je IRL ook een chemtrailbeliever? Als je met een tante die je al jaren (zeg, sinds 1994) niet hebt gezien, over straat loopt, en je ziet een trail, begin je dan ook over weatherwars en barium? Of doe je dit alleen veilig achter je computer?
Zo maar een vraag. Ik ken geen mensen die zulks IRL ook verkondigen. Ik zou ze denk ik IRL wat meewarig aankijken, maar niet keihard uitlachen. Beleefd knikken enzo.quote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef Anti-NWO het volgende:
Ja, dat doe ik IRL ook ja, problemen mee? Lekker dan voor je. Hoe zielig moet je zijn om zo een mentaal gigantisch groot probleem te hebben dat je zo fanatiek hier bezig komt zijn op dit forum zoals sommigen hier doen. Diep triest, meelij- en lachwekkend tegelijk. Zelfs tegen collega's vertel ik erover. IRL heel wat meer open minded mensen dat op het Internet. Dat is ook verdacht. Reageer jij IRL op dezelfde manier zoals je hier doet, of durf je dat alleen maar veilig achter je PC'tje?
Het is een beetje zonde dat je eerst gaat klagen in FB, om vervolgens als er net gemodereerd is zelf te gaan trollen. Doe dat dan ook niet.quote:
Als zijn reacties niets weerleggen, moet het niet moeilijk te zijn antwoord te geven op deze vraag. Waarom draai je er dan omheen?quote:
Danku. Je doet exact waar je bij mij (terecht) over klaagt.quote:
Ja dat mag wel, maar dan graag zonder schelden etc. En de -->quote:Op maandag 23 april 2007 16:55 schreef Rasing het volgende:
[..]
Discussies mogen hier een stuk pittiger.
Houd je wel in je achterhoofd dat dat een interpretatie is? Bij mij is het eerder vriendelijk, hulpvaardig en subtiel bedoeld, totaal niet deningrerend. Vandaar ook de posticon'squote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat mag wel, maar dan graag zonder schelden etc. En de -->heeft ook een ontzettend denegrerende lading, die mag van mij ook wel achterwege blijven. Ik gebruik die smilie in dit subforum principieel niet.
En dequote:Op maandag 23 april 2007 16:59 schreef CoolGuy het volgende:
Ja dat mag wel, maar dan graag zonder schelden etc. En de -->heeft ook een ontzettend denegrerende lading, die mag van mij ook wel achterwege blijven. Ik gebruik die smilie in dit subforum principieel niet.
Ik zie geen argumenten meer van de believers. Of mis ik watquote:Op maandag 23 april 2007 17:00 schreef NorthernStar het volgende:
Als iedereen nu eens weer teruggaat naar het onderwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |