denk je dat je dat van dat barium in officiele documenten zal zien? zou erg naief zijn...ze zullen het eerder op "dust" houden, iedereen weet hoe slecht barium is voor de gezondheid..quote:Op zondag 22 april 2007 01:51 schreef Max_Dark het volgende:
Ennnn nog steeds geen Barium mogen bespeuren in officiele documenten.
Maargoed, er zijn blijkbaar patenten die er vaag iets mee te maken hebben. So what?quote:Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
denk je dat je dat van dat barium in officiele documenten zal zien? zou erg naief zijn...ze zullen het eerder op "dust" houden, iedereen weet hoe slecht barium is voor de gezondheid..
ik heb nog geen bewijs dat het daadwerkelijk 100% gebeurt, maar heb wel veel stof o.a. op internet dat tot verder research uitnodigt.quote:Op zondag 22 april 2007 11:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maargoed, er zijn blijkbaar patenten die er vaag iets mee te maken hebben. So what?
Geef eens iets wat aannemelijk maakt dat het sproeien van chemicalien ook daadwerkelijk gebeurd, anders als experimenteel uit een cessna-tje? (Als dat uberhaupt al gebeurd.)
Oftewel, zijdeling heen en weer schommelen op een schommel.quote:United States Patent 6,368,227
Olson April 9, 2002
--------------------------------------------------------------------------------
Method of swinging on a swing
Abstract
A method of swing on a swing is disclosed, in which a user positioned on a standard swing suspended by two chains from a substantially horizontal tree branch induces side to side motion by pulling alternately on one chain and then the other.
--------------------------------------------------------------------------------
Inventors: Olson; Steven (St. Paul, MN)
Appl. No.: 09/715,198
Filed: November 17, 2000
Current U.S. Class: 472/118
Current International Class: A63G 9/00 (20060101); A63G 009/00 ()
Field of Search: 472/118,119,120,121,122,123,125
Inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2007 11:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik heb nog geen bewijs dat het daadwerkelijk 100% gebeurt, maar heb wel veel stof o.a. op internet dat tot verder research uitnodigt.
eerlijk antwoord voor jou vraag.
Kun je ajb kappen met die offtopic meuk?quote:Op zondag 22 april 2007 00:35 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat klopt, ik weet wel dat er plannen zijn gemaakt om grote hoeveelheden barium in de lucht te sproeien, maar weet helaas niet wat ervoor zorgt dat ze blijven "hangen".
De uitvinder van HAARP, Bernard J. Easlund vraagt in zijn patent om het sproeien van Barium in de atmosfeer om het effect
van HAARP te verbeteren.
Een mengsel bariumstearaat en fijne ijzerdeeltjes werkt als een tijdelijke atmosferische antenne voor geleiding van radio en radar golven over de horizon.
Zie patent 468660 http://www.google.com/patents? vid=USPAT4686605&id=1aU4AAAAEBAJ&dq=4686605$
Deze patent refereert naar 4999637 http://www.google.com/patents?vid=USPAT4999637&id=VygfAAAAEBAJ&dq=4999637
maar nog interessanter was de informatie die ik vond over de "chemtral smoking gun", dit houdt in; Om het opwarmen van de aarde tegen te gaan, zijn er plannen ontwikkeld die - let op!-, het sproeien van aluminium en barium noodzakelijk maken. De studie heet “Policy Implications of Greenhouse Warming: Mitigation, Adaptation, and the Science Base - Panel on Policy Implications of Greenhouse Warming”.
http://www.lightwatcher.com/chemtrails/smoking_gun.html
deze link is zeer de aandacht waard:
dat maak jij ervan, ik zei; ik heb geen 100% zwart op wit bewijs....dat willen jullie zo graag dus ik ga dat allemaal verder voor mezelf uitzoekenquote:Op zondag 22 april 2007 11:33 schreef Autoreply het volgende:
Maar er is dus geen enkele concrete aanwijzing dat het daadwerkelijk gebeurd? If not dan zijn we uitgediscussieerd denk ik.
Maar ergens klopt die gedachtengang niet. Of 'ergens', eigenlijk klopt die hele gedachtengang niet, het is de omgekeerde wereld zoals hoe complotgelovers dit bekijken.quote:Op zondag 22 april 2007 11:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat maak jij ervan, ik zei; ik heb geen 100% zwart op wit bewijs....dat willen jullie zo graag dus ik ga dat allemaal verder voor mezelf uitzoeken
voor ons complot-theoristen is het zowiezo wat moeilijker, wij moeten met bewijzen komen wat de regeringen achterhouden.
voor jullie is het makkelijker; wat zwart op wit gedrukt staat als waarheid erkennen, en soms even op een gov site kijken wat hun erover zeggen in hun "officiele" versie.
Mjha. Dan krijg je ook redenaties als "de aarde is ge-explodeert. Er is geen bewijs voor dus de regering houd dit bewijs achter. complot!". Moet niet veel gekker wordenquote:Op zondag 22 april 2007 12:31 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Maar ergens klopt die gedachtengang niet. Of 'ergens', eigenlijk klopt die hele gedachtengang niet, het is de omgekeerde wereld zoals hoe complotgelovers dit bekijken.
Er wordt iets beweerd, en het feit dat er geen bewijzen voor zijn betekent dat de regering dit achterhoudt. Zo werkt het volgens mij niet. Dat je iets beweerd en er voor die bewering geen bewijzen zijn houdt niet automatisch in dat de regering de bewijzen achterhoudt.
Jij roept dat de regering bewijzen achterhoudt, DAT moet je aantonen. Wat jij doet klopt niet, roepen dat iets gaande is en het feit dat er geen bewijzen zijn betekent dat de regering die bewijzen achter zouden houden. Dat is een verkeerde benadering en op die manier kun je alles roepen zonder ooit daar ook maar 1 bewijs voor te laten zien, want dan kun je ALTIJD je de waarheid van je bewering aantonen door te roepen dat de regering de bewijzen achterhoudt.
Het achterhouden van bewijzen door de regering is onderdeel van jouw bewering en geen opzichzelfstaand feit. Dat laatste lijken complotgelovers in elke discussie te vergeten.
En waar haal jij dan ERGENS vandaan dat het barium is? Ik neem aan dat niemand met een laddertje en een emmertje naar boven is gegaan om wat chemtrail op te scheppen. Zolang je niet kan aantonen dat het barium is vind ik het een beetje overbodig te zeggen dat dat spul verspreid wordt. Verder zal er toch een papertrail van hier tot Tokio te vinden zijn van grote Barium aankopen door elke regering ter wereld, alsmede een clasule in de jaarlijkse overheidsbegroting?quote:Op zondag 22 april 2007 10:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
denk je dat je dat van dat barium in officiele documenten zal zien? zou erg naief zijn...ze zullen het eerder op "dust" houden, iedereen weet hoe slecht barium is voor de gezondheid..
mijn antwoord is neen, dat ene nasaplaatje waarop het jaartal niet goed te zien was zegt me niets. ik had liever beelden/pics van weerprogamma's gezien.quote:Op zondag 22 april 2007 15:34 schreef Knarf het volgende:
Maar Teenwolf, ben je nu wel overtuigd dat deze trails ook al voor 1993 bestonden?
Ze doen gewoon de stoffen door het brandstof. Niemand die het door heeft of door KAN hebben.quote:AWACS leidt niet tot meer kanker in Schinveld
Sittard-Geleen - In de regio Schinveld (gemeente Onderbanken) komt bij de mannelijke inwoners niet meer sterfte door kanker voor dan in de rest van Limburg. Dit zegt de GGD Zuid-Limburg na een onderzoek door het Integraal Kankercentrum Limburg (IKL). Aanleiding voor dit onderzoek was het bericht dat er in Schinveld meer mannen aan de gevolgen van kanker zouden overlijden.
Het IKL heeft een onderzoek uitgevoerd over de periode 1994 tot en met 2005, waarin de verwachte sterfte door kanker werd vergeleken met de daadwerkelijke sterfte door deze ziekte. Deze analyses toonden aan dat er 126 mannen waren overleden, terwijl de verwachting uitkwam op 124. Bij de vrouwen was de verwachting 111 sterfgevallen, terwijl er 112 daadwerkelijk overleden aan kanker.
De sterfte door kanker werd juist in Schinveld onderzocht, omdat deze kern de grootste is van de gemeente Onderbanken en er veel AWACS-overlast is. De NAVO-vliegtuigen werden onder andere door de inwoners verantwoordelijk gehouden voor de hoge kankersterfte.
Aangezien de verwachte en daadwerkelijke sterftecijfers bijna gelijk zijn is er volgens de GGD geen reden om aan te nemen dat het AWACS-vliegverkeer tot meer kanker in Schinveld leidt.
Bron Blikopnieuws.nl februari 2006
Ok dus de totale media is niet meer te vertrouwen. Dan vraag ik me toch weer af waar je je info dan vandaan haaltquote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Lambiekje het volgende:
Er is geen foto onbewerkt wat via de media is/wordt verspreid. Van moedervlek weg poetsen tot geheel nieuwe composities. imo is het dan ook geen keihard bewijs z;n nasa-fotootje
Daarnaast worden nieuwsberichten achteraf nog bijgewerkt. zoals http://www.newssniffer.co.uk/
laat zien. Er wordt zelfs fake materiaal toegevoegd aan staatsarchieven. Eigenlijk is geen bron meer te vertrouwen.
Het beste is om je bronnen (websites en dergelijk) op te slaan, ook de videotjes op google/youtube. Ik heb al gemerkt dat leuke linkjes in videodump de helft al niet eens meer werkt.
Is toch algemeen bekend dat geen enkel foto in krant of tijdschrift onbewerkt is.quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok dus de totale media is niet meer te vertrouwen. Dan vraag ik me toch weer af waar je je info dan vandaan haalt
Maar natuurlijk, barium verbrandt net zo goed als kerosine en geeft natuurlijk net zoveel energiequote:Op zondag 22 april 2007 23:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.diagnose-kanke(...)rkankerSchinveld.htm
[..]
Ze doen gewoon de stoffen door het brandstof. Niemand die het door heeft of door KAN hebben.
En dan vraag je heel de tijd om een foto van voor 1990 van een chemtrailquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat geen enkel foto in krant of tijdschrift onbewerkt is.
daar vraag ik niet naar.quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef cheukert het volgende:
[..]
En dan vraag je heel de tijd om een foto van voor 1990 van een chemtrail...... watvoor nut heeft dat
Tis maar net wat je onder bewerken schaartquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend dat geen enkel foto in krant of tijdschrift onbewerkt is.
Uhh...het leidt dus niet tot meer kanker. Wat zeg je nou man. Dat die "stoffen" tot minder kanker leiden? OH NOES!quote:Op zondag 22 april 2007 23:30 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.diagnose-kanke(...)rkankerSchinveld.htm
[..]
Ze doen gewoon de stoffen door het brandstof. Niemand die het door heeft of door KAN hebben.
Jij vraagt naar iets waarvan je weet dat je het acuut afkeurd. Mijn opa was in WOII in Nederland en heeft de contrails van de flying fortresses met eigen ogen gezien. Die hinger er soms de volgende morgen nog. Er zijn getuigenverslagen uit WOII gepost, allemaal traceerbaar. Er zijn satellietfoto's. Uiteraard van de Nasa want dat is de enige bron van satellietfoto's als je geen cyrillisch schrift kan lezen.quote:
Dus de foto die ik geplaatst heb uit 1985, vanaf www.chemtrails.nl is ook niet goed?quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
mijn antwoord is neen, dat ene nasaplaatje waarop het jaartal niet goed te zien was zegt me niets. ik had liever beelden/pics van weerprogamma's gezien.
Algemeen bekend bij de complotgelovers misschien. Wat een onzin weer. Onderbouw het eens, kom eens met voorbeelden. Het lijkt mij heel sterk dat er geen enkele foto in krant of tijdschrift onbewerkt is. Misschien wordt hier of daar een foto een keer geretoucheerd, maar dat is iets heel anders.quote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef Lambiekje het volgende:
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
jajaja er zijn reacties in de Spits over die hotshot van vrijdag.
het zijn chemtrails
Ongelooflijk ongefundeerd, tendentieus stukje:quote:Op maandag 23 april 2007 09:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jahoi hoi hoi whoohoo, dan gok ik zo dat er nog meer mensen zo zot zijn als jij die daar op hebben gereageerd. Maar goed, de Sp!ts is een krantje he...media...ik dacht dat dat niet te vertrouwen was? Of is het zo dat dat nu wel te vertrouwen is omdat er iets wordt gezegd dat jij wil horen?
ik ben ook maar een van de miljoenen die de overheid/weer-wetenschappers niet meer geloven omtrent de contrailsquote:Op maandag 23 april 2007 10:07 schreef proteus het volgende:
[..]
Ongelooflijk ongefundeerd, tendentieus stukje:
"Het is zo dat condensstrepen, ook wel contrails genoemd, vaak weer snel verdwenen zijn. Bij een gewoon vliegtuig is dit zo. Sinds 1996 vliegen er ook vliegtuigen door de lucht die stoffen sproeien die veel langer blijven hangen en uitwaaieren. Deze noemen we chemtrails. Het blijkt dat deze gesproeide substantie bestaat uit onder andere aluminiumdeeltjes en barium."
Zou van lambiekje zelf kunnen zijn.
Gelukkig zijn er dan nog 6 miljard wat verstandiger.quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
ik ben ook maar een van de miljoenen die de overheid/weer-wetenschappers niet meer geloven omtrent de contrails
Achja, de gemiddelde mens is helaas niet zo snuggerquote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik ben ook maar een van de miljoenen die de overheid/weer-wetenschappers niet meer geloven omtrent de contrails
Toch jammer dat er onder die miljoenen niemand zit die met een sterk argument (verifieerbaar) komt...quote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Fuel dumps!quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef FlitsFrits het volgende:
Hier het onweerlegbare bewijs!
http://www.airliners.net/open.file/1174857/L/
http://www.airliners.net/open.file/1063922/L/
http://www.airliners.net/open.file/0287389/L/![]()
![]()
Passagiers die dit te zien krijgen moeten ook een brief ondertekenen waarin zij verklaren dit ten koste van alles (dus ook hun leven) het geheim moeten houden.
Fuel dumpen is een bekende noodprocedure maar dat weet jij net zo goed als ikquote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef FlitsFrits het volgende:
Hier het onweerlegbare bewijs!
http://www.airliners.net/open.file/1174857/L/
http://www.airliners.net/open.file/1063922/L/
http://www.airliners.net/open.file/0287389/L/![]()
![]()
Passagiers die dit te zien krijgen moeten ook een brief ondertekenen waarin zij verklaren dit ten koste van alles (dus ook hun leven) het geheim moeten houden.
quote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Fuel dumpen is een bekende noodprocedure maar dat weet jij net zo goed als ik![]()
Ik denk dat je wat beter websites moet lezen, ik quote:quote:Op maandag 23 april 2007 02:16 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus de foto die ik geplaatst heb uit 1985, vanaf www.chemtrails.nl is ook niet goed?
Er staat zelfs een naam bij, als je daar op 'googled' kom je hem vaak tegen. Vraag het anders aan hem.
[afbeelding]
bron:
http://www.chemtrails.nl/map2/reactie%20op%20de%20uitdaging.htm
Als zelfs dit niet goed is, wat dan wel?
quote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef Anti-NWO het volgende:
-foto is niet goed-
Nee.quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Anti-NWO het volgende:
Ken je niet lezen of speel je bewust dommertje?
Wacht, misschien helpt dit iets:
Op al mijn andere "luchtfoto's" uit die tijd en daarvoor komen deze strepen
niet voor
OP AL MIJN ANDERE "LUCHTFOTO'S" UIT DIE TIJD EN DAARVOOR KOMEN DEZE STREPEN NIET VOOR
Zo al iets duidelijker?
Ik heb ook een caps lock.quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Anti-NWO het volgende:
Ken je niet lezen of speel je bewust dommertje?
Wacht, misschien helpt dit iets:
Op al mijn andere "luchtfoto's" uit die tijd en daarvoor komen deze strepen
niet voor
OP AL MIJN ANDERE "LUCHTFOTO'S" UIT DIE TIJD EN DAARVOOR KOMEN DEZE STREPEN NIET VOOR
Zo al iets duidelijker?
De foto komt dus van iemand die heel vaak luchtfoto's maakte, deze strepen nogal bijzonder vond omdat ze lang bleven hangen en meedeelt dat op al zijn andere foto's niet zulke strepen zijn te zien. Als dat niet verteld wat genoeg andere mensen ook al beweren, namelijk dat het vroeger ook niet te zien was en zeker niet dagelijks, dan zal het nooit doordringen. Hou die plaat dan maar stevig vast.quote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik heb ook een caps lock.
VOOR 1990 BLEVEN TRAILS NIET ZO LANG HANGEN.
Behalve dan in 1985. En in de Tweede Wereldoorlog. En vaak genoeg om studies naar cirrusvorming door vliegtuigstrepen te publiceren.quote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef Anti-NWO het volgende:
Hahaha, mooizo, dan weten we hoe laat het is.
Onzin. WOII. Miljoenen getuigen die het wekelijks grofweg zagen blijven hangen. Vietnam bleven ook massaal strepen hangen. En er zijn vast wel krantenartikelen van 1 april 1985. Ownee, da's natuurlijk een grap, ook die datum is niet goedquote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef Anti-NWO het volgende:
[..]
De foto komt dus van iemand die heel vaak luchtfoto's maakte, deze strepen nogal bijzonder vond omdat ze lang bleven hangen en meedeelt dat op al zijn andere foto's niet zulke strepen zijn te zien. Als dat niet verteld wat genoeg andere mensen ook al beweren, namelijk dat het vroeger ook niet te zien was en zeker niet dagelijks, dan zal het nooit doordringen. Hou die plaat dan maar stevig vast.
Geen idee, doe's een hint?quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef FlitsFrits het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wie was er laatst trouwens aan het filmen bij jullie zweefclub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |