Liever die Citta ernaast ^^quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Z'n plekje op school.![]()
[afbeelding]
Euh.. ieder zo z'n ding zullen we maar zeggen.quote:
Ik vond het ook al een rare citta, maar ik dacht, zeg er maar niks van, hij zal het vast wel beter weten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
is geen citta maar een vespa ciao dacht ik zo
Weer begonnen met Second Lifequote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Ipho het volgende:
iemand hier nog streken uitgehaalt vandaag?
Heb er geen verstand van me, vriend van me heeft Citta, lijkt er erg veel opquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
is geen citta maar een vespa ciao dacht ik zo
Stop jij je lul maar in je uitlaat, ik houd me met andere dingen bezigquote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Geqxon het volgende:
Jordy, graai eens in je kruis. Ik krijg het gevoel dat je daar twee ballen mist.
Een Puchje erbij gekocht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Ipho het volgende:
iemand hier nog streken uitgehaalt vandaag?
whaha, hoezo?quote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef Ipho het volgende:
Ferrox wees blij dat je uberhaupt een nieuwe mag kopen.
dat dusquote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef fs180 het volgende:
ownee.. jullie zijn boeren, genoeg ruimte
haha ik heb weer geen verstand van nieuwe schakels / scootersquote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een rare citta, maar ik dacht, zeg er maar niks van, hij zal het vast wel beter weten.
Als ik ergens geen verstand van heb qua modellen is het wel vespa's, puchjes en citta's.![]()
110, 120, 130 geen enkel probleem.quote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef Geqxon het volgende:
Ook 130 is op een gegeven moment te langzaam.
Je was me net voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |