Daar gaat het helemaal niet om, maar om nou elke keer op en terug te moeten schakelen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je je voet moet bewegen!
Vooral als je perongeluk met je kop over de straat rijdt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:09 schreef Geqxon het volgende:
Snorscooter
Rijden met een helm is anders veel relaxter dan zonder hoor.
Maar een klein stukje met je harses over de stenen schuren is ook niet prettig.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
Ja, maar ik maak voornamelijk kleine ritjes en dan is zo'n helm een flink gedoe.. Dus liever zonder.
welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:24 schreef oshiro het volgende:
Wat doet Ricky Carmichael eigenlijk in de OP, das heel geen brommert
scooterquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:26 schreef Ordinair het volgende:
Dan maar kansloos.. Ik blijf zonder rijden..
Filmpjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:12 schreef centenbakkie het volgende:yay dr komt zon vette herrie uit mn uitlaat
Ja man, je kop in een gat steken. Moeilijkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:23 schreef Ordinair het volgende:
Ja, maar ik maak voornamelijk kleine ritjes en dan is zo'n helm een flink gedoe.. Dus liever zonder.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vandaag 3 honden laten flippen en een baby begon spontaan te huilen toen ik voorbij kwam rijden.
"Maar maakt mijn brommer echt zoveel herrie dan?!"
Zie hem die scooter ownenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Z'n plekje op school.![]()
[afbeelding]
Ben al heel verquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:14 schreef fs180 het volgende:
geq heb je theorie al geleerd?
HE WAT ZEG JE?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[[url=http://i128.photobucket.com/albums/p161/DimitriSMT/th_MOV01042.jpg]afbeelding][/URL]
Hier lijkt het niet zo hard, maar als ie stationair loopt kun je nauwelijks praten.![]()
Het lijkt wel of je geen uitlaat meer hebt,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[[url=http://i128.photobucket.com/albums/p161/DimitriSMT/th_MOV01042.jpg]afbeelding][/url]
Hier lijkt het niet zo hard, maar als ie stationair loopt kun je nauwelijks praten.![]()
Gaat om motorRBW, nerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds niet je certi?
Leren is heul niet nodig joh, het is fuckingsimpel
Probleem is dat viertakt motoren flink geluid maken en tweetakt echt herrie maakt op een gegeven momentquote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Vandaag 3 honden laten flippen en een baby begon spontaan te huilen toen ik voorbij kwam rijden.
"Maar maakt mijn brommer echt zoveel herrie dan?!"
Juistem.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Probleem is dat viertakt motoren flink geluid maken en tweetakt echt herrie maakt op een gegeven moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |