Liever die Citta ernaast ^^quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
Z'n plekje op school.![]()
[afbeelding]
Euh.. ieder zo z'n ding zullen we maar zeggen.quote:
Ik vond het ook al een rare citta, maar ik dacht, zeg er maar niks van, hij zal het vast wel beter weten.quote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
is geen citta maar een vespa ciao dacht ik zo
Weer begonnen met Second Lifequote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Ipho het volgende:
iemand hier nog streken uitgehaalt vandaag?
Heb er geen verstand van me, vriend van me heeft Citta, lijkt er erg veel opquote:Op zondag 1 april 2007 21:04 schreef Hijacking het volgende:
is geen citta maar een vespa ciao dacht ik zo
Stop jij je lul maar in je uitlaat, ik houd me met andere dingen bezigquote:Op zondag 1 april 2007 21:05 schreef Geqxon het volgende:
Jordy, graai eens in je kruis. Ik krijg het gevoel dat je daar twee ballen mist.
Een Puchje erbij gekocht.quote:Op zondag 1 april 2007 21:17 schreef Ipho het volgende:
iemand hier nog streken uitgehaalt vandaag?
whaha, hoezo?quote:Op zondag 1 april 2007 18:02 schreef Ipho het volgende:
Ferrox wees blij dat je uberhaupt een nieuwe mag kopen.
dat dusquote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef fs180 het volgende:
ownee.. jullie zijn boeren, genoeg ruimte
haha ik heb weer geen verstand van nieuwe schakels / scootersquote:Op zondag 1 april 2007 21:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik vond het ook al een rare citta, maar ik dacht, zeg er maar niks van, hij zal het vast wel beter weten.
Als ik ergens geen verstand van heb qua modellen is het wel vespa's, puchjes en citta's.![]()
110, 120, 130 geen enkel probleem.quote:Op zondag 1 april 2007 21:36 schreef Geqxon het volgende:
Ook 130 is op een gegeven moment te langzaam.
Je was me net voorquote:
Begin 2008 móet je het doen, geloof ik. Of eind dit jaar.quote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hebben jullie enig idee wanneer je praktijk lessen moet nemen voor je certificaat? Want dan moet ik even opschieten.
pas met de nieuwe regels, dan mag je dus ook op een 125cc-erquote:Op zondag 1 april 2007 21:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hebben jullie enig idee wanneer je praktijk lessen moet nemen voor je certificaat? Want dan moet ik even opschieten.
Ik geloof ook niet dat dat binnen een aantal jaar gebeurtquote:Op zondag 1 april 2007 22:00 schreef Ferrox het volgende:
[..]
pas met de nieuwe regels, dan mag je dus ook op een 125cc-er
dus nog lang niet
gewoon je theorie halen en gaan met die banaan brommer![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 22:12 schreef Geqxon het volgende:
http://motor-brommer.mark(...)oon-180cc-125cc.html![]()
![]()
![]()
http://motor-brommer.mark(...)c-typhoon-125cc.htmlquote:
quote:hallo katties ik heb hier een eerlijke typhoon 125cc staan met papieren en schouwpapieren de motorscooter is geschouwd onder bromfiets dus politie kan je niks makenhij is zwart met wil alles doet het goed motor is nog 100% in orde dus wees snel weg=weg
voor die kattevangers die m willen kopen mogen komen ik doe t zelf
Woerden, Veenendaal, Utrechtquote:Op zondag 1 april 2007 22:20 schreef Geqxon het volgende:
Die scooters zijn ook allemaal rond Utrecht te koop he
En toen, en toen?quote:Op zondag 1 april 2007 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Er heeft een 180cc scooter in mijn schuur gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |