nee, ik moet nog rijden héquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja! Drink jij ook af en toe wel eens wat?
Die kan je in je zak steken iigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar de beste van Den Bosch niet![]()
whehehehe.quote:
Het word een gave om de grappen voor te zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wehehehe
Die heb je al vaak gemaakt zeker?![]()
nee joh daar heb je PM voor. Ik lach me kapotquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:20 schreef denthemen het volgende:
terwijl we voor vermaak in andere topics moeten zijn
Koeman was bang zei hij in het interviewquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:32 schreef toma het volgende:
[..]
dat zegt Koeman op dit moment tegen zijn selectie
dat snap ik met zo'n vrouwquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Koeman was bang zei hij in het interview![]()
Er zijn dus nog meer mensen die haar een bitch vindenquote:
ja en lelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zijn dus nog meer mensen die haar een bitch vinden
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:40 schreef Cheiron het volgende:
Morgen winnen voor 3 punten .. dan is het wel echt spannend. Overigens vond ik het wegwerpgebaar van Cocu tegen Koeman na de wedstrijd wel veelzeggend.
dat heb ik gemist. iemand een gifje?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:40 schreef Cheiron het volgende:
Morgen winnen voor 3 punten .. dan is het wel echt spannend. Overigens vond ik het wegwerpgebaar van Cocu tegen Koeman na de wedstrijd wel veelzeggend.
Inderdaad...we moeten echt aan ons doelsaldo werken. Het zou zonde zijn dat we geen kampioen worden als we evenveel punten hebben als PSV. Dat zou de lange inhaalrace niet belonen. Bovendien scoort PSV weinig in wedstrijden tegenwoordig, dus we moeten kunnen eindigen met in ieder geval een beter doelsaldo.quote:Op zondag 1 april 2007 00:39 schreef StarGazer het volgende:
Hehehe gaat lekker daar bij die boertjes. Maar goed, nog steeds 3 punten, ik ga dus nog steeds niet te veel hopen.
Morgen moet Ajax eerst maar eens winnen, en dan hopelijk met grote cijfers, zodat het doelsaldo verschil kleiner wordt.
Ik heb wat gemist. Je bent geband met je gewone nick?quote:
quote:
zo kwam ik vannacht ook thuis, geweldig die stomme 1-1quote:Op zondag 1 april 2007 11:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
Gister met m'n vriendin naar Scheveningen, kom ik laat thuis, zie ik 1-1 staan.
Ach ze worden toch wel kampioen.
Moet toch te doen zijn om dat nog goed te makenquote:Op zondag 1 april 2007 11:48 schreef Houniet het volgende:
dat doelsalde kan nog wel eens van pas kunnen komen idd
Vitesse-uit dan?quote:Op zondag 1 april 2007 11:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als Ajax nou niet zo kansloos van Sparta had verloren dan hadden ze gewoon kampioen geweest![]()
Het bestuur en 410 hebben in ieder geval soort van vrede gesloten, dus wie weet.quote:Op zondag 1 april 2007 11:55 schreef denthemen het volgende:
hopen dat men nu eindelijk ook eens gaat zingen en die trots eens opzij zet
hhmmquote:Op zondag 1 april 2007 11:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vitesse-uit dan?
En voor wat het waard is, vind het zelf nogal een warrig artikel: http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=26984
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |