abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:07:06 #126
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47873351
Eens.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  Redactie Frontpage zaterdag 31 maart 2007 @ 22:11:27 #127
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47873510
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik gebruik helemaal niks tegen larissa,
Wel. Je eigen mening ondersteun je met de melding dat de crew die mening ook heeft, dat is al het overschreiden van vertrouwelijkheid.

Hoewel t natuurlijk weer eens bluf is
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:25:00 #128
167723 sanni
Acima de seu
pi_47874017
Weer typische reacties van de knuffelaars die zich liever druk maken over tv-series en allerlei andere futiliteiten dan wetten waar burgers in allerlei zaken worden beperkt of waar de redelijkheid ver is te zoeken. Je kan vinden dat OvS de zaak weer op de spits drijft maar feit is en blijft dat de wet veranderd moet worden en dat niet gebeurt. Maar men heeft wel tijd en drukte over de ludieke actie. Dit is dus
waar veel landgenoten zo de schurft aan hebben. De gewone man moet zijn bek houden,sommige culturen worden 'anders'behandeld onder het mom van " goed voor de integratie o.i.d." en de aloude
bewoners van Nederland - allochtoon/autochtoon - moet zich maar schikken en het verder accepteren dat er voor hun wordt gedacht en beslist. Het ambtenaren-apparaat moet echt opgeschoond worden.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:37:48 #129
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47874470
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef sanni het volgende:
Weer typische reacties van de knuffelaars die zich liever druk maken over tv-series en allerlei andere futiliteiten dan wetten waar burgers in allerlei zaken worden beperkt of waar de redelijkheid ver is te zoeken. Je kan vinden dat OvS de zaak weer op de spits drijft maar feit is en blijft dat de wet veranderd moet worden en dat niet gebeurt. Maar men heeft wel tijd en drukte over de ludieke actie. Dit is dus
waar veel landgenoten zo de schurft aan hebben. De gewone man moet zijn bek houden,sommige culturen worden 'anders'behandeld onder het mom van " goed voor de integratie o.i.d." en de aloude
bewoners van Nederland - allochtoon/autochtoon - moet zich maar schikken en het verder accepteren dat er voor hun wordt gedacht en beslist. Het ambtenaren-apparaat moet echt opgeschoond worden.[afbeelding] [afbeelding]
Hier kan ik me dus wel bij aansluiten. Al is het kernpunt niet persé de allochtoon, natuurlijk komt dat er ook bij kijken.
Zul je zien dat in dat argument de overheid juist aan de allochtoone zaak zal gaan sleutelen ala "autochtonen meer onderdrukt > allochtonen meer onderdrukt ipv, allochtonen minder onderdrukt > autochtonen minder onderdrukt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:41:07 #130
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47874592
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Wel. Je eigen mening ondersteun je met de melding dat de crew die mening ook heeft, dat is al het overschreiden van vertrouwelijkheid.

Hoewel t natuurlijk weer eens bluf is
Nee dat is uit de context van een ander topic, ik zeg hier nergens dat de crew die mening ook heeft.
Ik heb in het andere topic gezegd dat ik in cooperatie ben met crew en ex crew, thats it.
en wat daar mee besproken is is vertrouwelijk, dat is niet meer dan logisch.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:44:16 #131
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47874689
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
joh jij bent zo transparant als mijn ramen Larissa, ook voor de crew.
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:

Dat is vertrouwelijke informatie en al helemaal voor koekenbakkers als jij.
Gaat je verder uberhaupt al geen reet aan, ik hoef geen handjes op de borst te halen van elke user, het is hier geen democratie
Doe eens niet zo onnozel, Baajquichote, je weet best dat Sun deze posts bedoelde!
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:49:55 #132
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47874910
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:44 schreef Larissa het volgende:

[..]

[..]

Doe eens niet zo onnozel, Baajquichote, je weet best dat Sun deze posts bedoelde!
Dat het geen democratie is op fok is een feit, dat users transparanter zijn voor crew wegens een overzicht is ook een feit, nu maar weer verder bambi kijken larissa, het forum is te ingewikkeld voor je.
  zaterdag 31 maart 2007 @ 22:54:09 #133
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47875063
Voor iemand die zich niet eens bij 1 account kan houden heb je toch wel erg veel praatjes... newbie!
pi_47875156
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef sanni het volgende:
bewoners van Nederland - allochtoon/autochtoon - moet zich maar schikken en het verder accepteren dat er voor hun wordt gedacht en beslist. Het ambtenaren-apparaat moet echt opgeschoond worden.[afbeelding] [afbeelding]
Het 'feit' dat de wet veranderd moet worden? Wat een gelul. Je kan dus bij wijze van een levensovertuiging anders op een foto komen te staan. Die regel zorgt juist voor een opening in de opvattingen van wat wel - en wat niet - kan. Moet elk toegestane en niet toegestane zaak tot in de details worden opgeschreven? De vrijheid die het geeft vind ik een mooi Nederlands concept. Wanneer je dit niet toestaat bepaal je namelijk direct wat wel, en wat niet, een levensovertuiging is.

Zoals eerder gezegd: Gore levenloze stakkers als Oversight moeten gewoon weten wanneer de lol voorbij is. Totdat er andere gevallen van het falen van de wetgeving komen mag hij ophoeren. En een baan zoeken.
pi_47882886
Oversight moet een stoppen met dit gezeik.
Eerst loop meneer te piepen hoe belachelijk de regels zijn dat dit kan en nu loopt ie te piepen dat het niet meer mag
Stop eens met het verspillen van belasting geld of dacht je dat de tijd die ze nodig hebben om jou gedoe aan te horen gratis is ?
Je hebt je punt gemaakt , move on .....
Soccer , spice and everything nice
stop overpopulation!
pi_47891225
Heeft OS verder nog hobbies ofzo? Je zou zeggen dat na een tijdje de garp wel gemaakt is.
  zondag 1 april 2007 @ 16:22:37 #137
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_47895480
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Heeft OS verder nog hobbies ofzo? Je zou zeggen dat na een tijdje de garp wel gemaakt is.
één april!!!!!! ID-bewijs van je biiiiil!!!!!
put
your
clothes
on!
  zondag 1 april 2007 @ 17:57:04 #138
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_47897949
quote:
Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Hij heeft een kerk.
pi_47898120
quote:
Op zondag 1 april 2007 17:57 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hij heeft een kerk.
Waar jij mag overnachten?
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 1 april 2007 @ 18:11:18 #140
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_47898329
Dat gelul over die identiteistbewijzen, en niemand, maar dan ook niemand hoor ik over de echt belangrijke dingen, waar echt wat aan gedaan moet worden.
WAAROM IS De BROCOLI NOG STeeDS NIeT UITGEROePeN TOT GROeNTe VAN HET JAAR!!!
Daar zit een complot achter, men wil niet dat nederlanders zo gezond worden dat we geen dokers meer nodig hebben, en dus het hele medisch industriele complex ontmantelen!!!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  zondag 1 april 2007 @ 18:13:53 #141
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47898393
Ja, broccoli is supergezond. Helemaal waar.
  zondag 1 april 2007 @ 19:27:43 #142
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_47900677
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef BaajGuardian het volgende:
De gemeente Hellevoetsluis voelde er niets voor om weer een Joker-achtige ID-kaart uit te geven. ''Komt hij met normale foto's, dan is er niks aan de hand en krijgt hij zijn bewijs'', aldus de woordvoerder.
Wat zijn normale foto's? Toch datgene wat er in de wet staat? Op zich heeft Oversight gelijk, maar hij komt niet geloofwaardig over, waardoor vermoedelijk ook een rechter zou bepalen dat hij geen gelijk krijgt. Door deze wet hand te haven kan ieder kwaadwillende misbruik maken van de maas die Oversight aangetoond heeft. Het wachten is op de kwaadwillende en eventueel de slachtoffers, misschien dat ze de wet dan wél aanpassen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_47909113
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef Lariekoek het volgende:
Is Oversight niet met Iran te ruilen voor 15 mariniers ofzo?
Krijgen ze BG er gratis bij.
meki ook zijn we daar ook van verlost

en ik vind dat iedereen herkenbaar moet zijn op een ID bewijs. dus geen burka, hoofdoek of andere waanzin en als je daarna een hoofdoek op wilt doen prima maar als een conducteur je plaats bewijs wil zien doe je hem maar fijn af.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 2 april 2007 @ 20:39:16 #144
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_47939012
Gezellige boel hier

Hoezo illegaal ? Ik dacht dattie volstrekt legaal de boel aan 't zieken was, toch Dat ze daar op 't gemeentehuis geen zin meer in hebben is weer een heel andere verhaal
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 2 april 2007 @ 20:58:19 #145
153506 Captain_Fabulous
pi_47939885
Precies, hij is op zich natuurlik strafbaar, omdat hij geen ID heeft. Maar geldt dat ook als je foto geweigerd word door het gemeentehuis? Maar ilegaal natuurlijk niet, nationaliteit is niet hetzelfde als id kaart.
pi_47939963
hij heeft z'n rijbewijs volgens mij nog, hij heeft toen alleen een aanvraag voor een nieuwe gedaan...
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  maandag 2 april 2007 @ 22:26:36 #147
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47944445
Ja, dat vroeg ik in het andere topic ook al, wat er met dat rijbewijs gebeurd was..Maar als hij een nieuwe aanvroeg zal de vorige toch wel bijna ongeldig zijn?
pi_47951549
Volgens mij heeft hij hem gewoon voor de lol aangevraagd
pi_47951550
Onee sorry:
Voor zijn missie van god
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:41:42 #150
153506 Captain_Fabulous
pi_47978494
Volgens mij met je je oude documenten inleveren, tenzij je ze als verloren bij de politie hebt aangegeven....dus Oversight gaat helemaal naar Guantanamo als hij het oude nog blijkt te hebben. valsheid in geschrifte (valse aangifte), dat wordt via een vaag tereurartikel een enkeltje Cuba!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')