Wel. Je eigen mening ondersteun je met de melding dat de crew die mening ook heeft, dat is al het overschreiden van vertrouwelijkheid.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal niks tegen larissa,
Hier kan ik me dus wel bij aansluiten. Al is het kernpunt niet persé de allochtoon, natuurlijk komt dat er ook bij kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef sanni het volgende:
Weer typische reacties van de knuffelaars die zich liever druk maken over tv-series en allerlei andere futiliteiten dan wetten waar burgers in allerlei zaken worden beperkt of waar de redelijkheid ver is te zoeken. Je kan vinden dat OvS de zaak weer op de spits drijft maar feit is en blijft dat de wet veranderd moet worden en dat niet gebeurt. Maar men heeft wel tijd en drukte over de ludieke actie. Dit is dus
waar veel landgenoten zo de schurft aan hebben. De gewone man moet zijn bek houden,sommige culturen worden 'anders'behandeld onder het mom van " goed voor de integratie o.i.d." en de aloude
bewoners van Nederland - allochtoon/autochtoon - moet zich maar schikken en het verder accepteren dat er voor hun wordt gedacht en beslist. Het ambtenaren-apparaat moet echt opgeschoond worden.[afbeelding] [afbeelding]
Nee dat is uit de context van een ander topic, ik zeg hier nergens dat de crew die mening ook heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:11 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel. Je eigen mening ondersteun je met de melding dat de crew die mening ook heeft, dat is al het overschreiden van vertrouwelijkheid.
Hoewel t natuurlijk weer eens bluf is
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:joh jij bent zo transparant als mijn ramen Larissa, ook voor de crew.
Doe eens niet zo onnozel, Baajquichote, je weet best dat Sun deze posts bedoelde!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat is vertrouwelijke informatie en al helemaal voor koekenbakkers als jij.
Gaat je verder uberhaupt al geen reet aan, ik hoef geen handjes op de borst te halen van elke user, het is hier geen democratie
Dat het geen democratie is op fok is een feit, dat users transparanter zijn voor crew wegens een overzicht is ook een feit, nu maar weer verder bambi kijken larissa, het forum is te ingewikkeld voor je.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:44 schreef Larissa het volgende:
[..]
[..]
Doe eens niet zo onnozel, Baajquichote, je weet best dat Sun deze posts bedoelde!
Het 'feit' dat de wet veranderd moet worden? Wat een gelul. Je kan dus bij wijze van een levensovertuiging anders op een foto komen te staan. Die regel zorgt juist voor een opening in de opvattingen van wat wel - en wat niet - kan. Moet elk toegestane en niet toegestane zaak tot in de details worden opgeschreven? De vrijheid die het geeft vind ik een mooi Nederlands concept. Wanneer je dit niet toestaat bepaal je namelijk direct wat wel, en wat niet, een levensovertuiging is.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 22:25 schreef sanni het volgende:
Weer typische reacties van de knuffelaars die zich liever druk maken over tv-series en allerlei andere futiliteiten dan wetten waar burgers in allerlei zaken worden beperkt of waar de redelijkheid ver is te zoeken. Je kan vinden dat OvS de zaak weer op de spits drijft maar feit is en blijft dat de wet veranderd moet worden en dat niet gebeurt. Maar men heeft wel tijd en drukte over de ludieke actie. Dit is dus
waar veel landgenoten zo de schurft aan hebben. De gewone man moet zijn bek houden,sommige culturen worden 'anders'behandeld onder het mom van " goed voor de integratie o.i.d." en de aloude
bewoners van Nederland - allochtoon/autochtoon - moet zich maar schikken en het verder accepteren dat er voor hun wordt gedacht en beslist. Het ambtenaren-apparaat moet echt opgeschoond worden.[afbeelding] [afbeelding]
één april!!!!!!quote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Heeft OS verder nog hobbies ofzo? Je zou zeggen dat na een tijdje de garp wel gemaakt is.
Hij heeft een kerk.quote:Op zondag 1 april 2007 14:20 schreef Haushofer het volgende:
Heeft OS verder nog hobbies ofzo? Je zou zeggen dat na een tijdje de garp wel gemaakt is.
Wat zijn normale foto's? Toch datgene wat er in de wet staat? Op zich heeft Oversight gelijk, maar hij komt niet geloofwaardig over, waardoor vermoedelijk ook een rechter zou bepalen dat hij geen gelijk krijgt. Door deze wet hand te haven kan ieder kwaadwillende misbruik maken van de maas die Oversight aangetoond heeft. Het wachten is op de kwaadwillende en eventueel de slachtoffers, misschien dat ze de wet dan wél aanpassen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:00 schreef BaajGuardian het volgende:
De gemeente Hellevoetsluis voelde er niets voor om weer een Joker-achtige ID-kaart uit te geven. ''Komt hij met normale foto's, dan is er niks aan de hand en krijgt hij zijn bewijs'', aldus de woordvoerder.
meki ook zijn we daar ook van verlostquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef Lariekoek het volgende:
Is Oversight niet met Iran te ruilen voor 15 mariniers ofzo?
Krijgen ze BG er gratis bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |