donequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zet mij er maar bij als Virtacaer Writer.
Ook nog bovenaan de lijst!quote:
Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met een overzichtelijke databasequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook nog bovenaan de lijst!![]()
Ik vind het trouwens vreemd dat je de achternaam uit een lijst moet kiezen.
Ja, of familiebanden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met een overzichtelijke database
Nee, maar ik ben daar nog niet zo lang. Kan best grappig zijn en een achterliggend idee om op die manier banden te maken tussen users.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heb jij daar al iets van gemerkt in SL? Op basis van achternaam dan.
Hoe weet jij datquote:
Nou ... ik heb laatst nog iemand gebanned voor het plaatsen van (ongeveer) 20 auto's.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? (Dat ik een auto heb geplaatst bedoel ik
?) Ja, dat kan dan wel kloppen, maar mag dat niet dan? Het is toch zo dat de owner van een land kan uitschakelen of er wel of geen objecten mogen worden toegevoegd aan het gebied? Bij Fok!Cafe mag dat, maar ik begrijp nu dat dat eigenlijk niet mag?
Ja, dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... ik heb laatst nog iemand gebanned voor het plaatsen van (ongeveer) 20 auto's.
Eerst Freeze + auto's deleten (die wilde een klein car-parkje beginnen voor Fok!Cafe) ... daarna probeerde 'ie 't nog een keer, dus weer Freeze + delete. Toen ging hij weg, 10 minuten later weer 2 of 3 auto's van hem daar. Dus WEER delete maar dit keer ban eroverheen
Was jij dat?
Zo heb ik ergens een landmijn verstopt die, wanneer je er overheen loopt, je mijlen ver omhoog schietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je kunt objecten toch ook vanzelf laten verdwijnen na bepaalde tijd?
Nu vind ik het wel grappig dat je spulletjes achter kunt laten, net de echte wereld. Een boete systeem zou een goede zijn, verdien je er ook nog aan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zo heb ik ergens een landmijn verstopt die, wanneer je er overheen loopt, je mijlen ver omhoog schiet. Ik vind dat soort grapjes wel kunnen.
Ho FF, een boete systeem als je iets vergeet, als je het expres achterlaat een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je kunt objecten toch ook vanzelf laten verdwijnen na bepaalde tijd?
Nu vind ik het wel grappig dat je spulletjes achter kunt laten, net de echte wereld. Een boete systeem zou een goede zijn, verdien je er ook nog aan.
zal je unbannen wanneer ik online benquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:18 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel kloppen. Mag ik je bij deze dan mijn welgemeende excuses aanbieden? Ik was nog in de ontdekkingsfase. Echt, ik had geen idee dat het niet mocht. Ik wist niet eens dat objecten gewoon blijven staan wanneer jij zelf uitlogt!
Dank je en ik zal geen auto's meer parkeren op jouw stuk grondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zal je unbannen wanneer ik online ben
Inderdaad en ik vind het ook erg zielig dat er altijd weer van die mensen zijn die iets zeggen als "SL is voor mensen zonder First Life," enzovoort. Ik bedoel, ik ben absoluut geen gamer, maar wat rondkijken in SL vind ik wel leuk. Of je nu een deel van je tijd besteedt aan een game of aan SL, wat is het verschil? Voor mij gaat SL niet om sociaal contact, maar om creativiteit en fantasie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
Wel grappig trouwens:
SL wordt bekritiseerd vanwege de content (sex, geweld).
10 miljoen mensen spelen WoW. Beetje hakken is daar verplicht.
Zeker net zoveel mensen hebben een versie van GTA gekocht.
Doom, Quake, etc ... allemaal gefixeerd op zo veel mogelijk dood.
Zelfs bij SSX krijg je extra punten als je iemand een rotschop geeft.
SL heeft een gemiddelde leeftijd van 28
Wellicht moeten mensen wat minder aan tunnelvisie doen (ja ook jullie, "Jong" CDA)
Juist ... SL is zo'n beetje wat jij ervan maakt. Dat er foute personen zijn die geilen op kindertjes of graag iemands hoofd eraf hakken is niet de fout van SL. Geeft eigenlijk alleen maar aan in welke richting de samenleving stuurt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef zwambtenaar het volgende:
Het leuke vind ik ook dat je helemaal geen geld hoeft te hebben om toch te scheppen. Zo heb ik in een sandbox simpele objecten gemaakt, zoals een zaklamp, die ik dan overal in SL kan attachen aan mijn hand. Is toch super?
Je, de grenzen van de creatieve mogelijkheden zijn erg ver te zoeken en dat biedt zoveel vrijheid. En inderdaad, SL is wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... SL is zo'n beetje wat jij ervan maakt. Dat er foute personen zijn die geilen op kindertjes of graag iemands hoofd eraf hakken is niet de fout van SL. Geeft eigenlijk alleen maar aan in welke richting de samenleving stuurt.
Ik vermaak me prima met bouwen in SL. Eindelijk een spel waar dat kan
The Sims (hoe populair ook) schoot toch aardig tekort wat dat betreft.
Feestjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
P.S.: 18 April 1 jaar Fok!SLgaat hard.
SHIFT-select (met Shift ingedrukt meerdere objecten selecteren);quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef zwambtenaar het volgende:
Trouwens, even een vraagje: hoe merge (groepeer) je twee of meerdere in beginsel verschillende objecten tot één object?
In het Fok!Cafe! En dan moet Maringo maar zorgen dat het Cafe helemaal af is. Kunnen we meteen een openingsfeestje houden. Iemand een idee voor een thema?quote:
Seks, drugs en Rock 'n Roll.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Metsel het volgende:
[..]
In het Fok!Cafe! En dan moet Maringo maar zorgen dat het Cafe helemaal af is. Kunnen we meteen een openingsfeestje houden. Iemand een idee voor een thema?
Ikke welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef Metsel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je braaf bent..
Uhm.. laat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef Metsel het volgende:
Maar wat was jij gisteren nog laat op Don!!! En Mar helemaal..
Hmm, 9 april? Zou kunnen dat in dan in Dublin zit. Zal iemand anders ff de Fok! fotograaf moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Maringo het volgende:
blablabla, mumble mumble...
Over een opening: 9 APRIL (tweede Paasdag) is de Grand Opening van het Fok!Cafe!! Tegen die tijd zal het af zijn en kan er lekker de hele dag gefeest worden!! verdere details komen later wel.
quote:
Unable to Login? We’re investigating now…
Friday, March 30th, 2007 at 9:10 AM PDT by: jesselinden
We apologize if you are getting the following login error: ‘Unable to complete transform: ‘copy inventory to new database’. We are currently investigating this issue. We don’t have an ETA for a fix at the moment but I will post an update here as soon as it becomes available. Meanwhile, clearing your cache may help mitigate this issue in some cases. We appreciate your patience and understanding in this matter.
Terug Vind Sannequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sanne het volgende:
Terug Vind Leven.
Er gaat een hoop fout binnen SL.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef longinus het volgende:
En dankzij de roling restart een hoop campgeld verloren, toch aardig van linden
Gelukkig had ik een heel mooi uitzicht![]()
Ik heb mijn render distance op 128 staan wat volgens mij de default waarde is en voor mijn gevoel was de afstand fotograaf > huis minder dan dat. Ik zal die instellingen eens bekijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
Of je moet je render distance eens goed instellen (en niet van zover cammen)
Of ik moet weer eens wat permissies intrekken =_= (Allow to edit your stuff + NIET "Select My Objects Only" en halve huizen verdwijnen)
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:15 schreef Edap het volgende:
[..]
Ik heb mijn render distance op 128 staan wat volgens mij de default waarde is en voor mijn gevoel was de afstand fotograaf > huis minder dan dat. Ik zal die instellingen eens bekijken.![]()
Maar je krijgt wel leuke effecten zo en een doorzonwoning met altijd dat mooie weer in SL is natuurlijk helemaal niet zo'n slecht idee, toch?![]()
Alleen ben je zo wel je privacy kwijt en dat wil je ook weer niet.![]()
![]()
quote:Another issue we are working on is that some avatars may show up as invisible upon login. If this happens, try the following:
1) Make sure the Debug menu is activated (ctrl-alt-shift-D)
2) Select clothing from the menu
3) Right click wear any item.
4) Logout, clear your cache (http://secondlife.com/knowledgebase/article.php?id=328) and log back in.
This should resolve the issue. We will be deploying a more permanent backend fix for this over the next few days.
klein beetje nog maar geen varkenshaasje meer die is opquote:Op zondag 1 april 2007 19:36 schreef lizzyames het volgende:
*zoekt kwijlsmilie, is die er niet?*![]()
enne no leftovers for me zeker![]()
Dat is FirstLife eten Bonke, en nog een veel te grote foto ookquote:Op zondag 1 april 2007 19:26 schreef bonke het volgende:
speciaal voor lizzy
[afbeelding]
en et was me toch lekker
Was niet mijn grond, wordt het wel en dan gaat huisje weg inderdaad. Problemen heeft xMIKEx niet met me, eerder mcdonalds met Myrddin. mcdonalds-tuig is echter niet meer welkom.quote:xMIKEx Decosta: Ik kom er net achter dat iemand me heeft zitten naaien, hij heeft een huis gebouwd op jouw grond zegtie. Hij vroeg of ik een huis wou hebben e dat hij zou bouwen, nadat ik hem betaald heb zei die: Je heb nu problemen met Don want het is zijn grond etc.
Een baan vinden kan echt op verschillende manieren.. Maar zoek fokkers op en die kunnen je vast helpen. In principe is er een groep van Fok!kers uit het fokcafe. Als je jezelf daar aan toe voegt en je stuurt ff een IM naar de groep, kan er vast iemand je wel ff een TP aanbieden naar het Fok!Cafe..quote:Op maandag 2 april 2007 07:25 schreef Revenge2005 het volgende:
Dus Waar vind ik de Fokkers
en hoe vind je een baan
Ik durf niet! Terugdenkend aan de laatste update.quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef Metsel het volgende:
Ik heb nar 14.01 geupdate op mijn laptop en sindsdien loopt ie een stuk soepeler op mijn laptop. Op pc is 14.01 een verbetering ten opzichte van 14.00.. Nu minder crashes en ik vind dat ie ook soepeler loopt.
Grijs haar en een grijze baard oke. Maar toen ik je gisteren voorbij zag zweven met een halo boven je hoofd en nogal aparte kleding had ik ook zoiets van: He, het circus is in de stad?quote:Op maandag 2 april 2007 09:22 schreef zwambtenaar het volgende:
Je ziet ook dat, wanneer je overduidelijk het tegenovergestelde van dat ideaalbeeld presenteert, mensen je belachelijk maken. Zo heb ik mijn avatar momenteel oud gemaakt (grijs haar, grijze baard) en werd ik daarmee voor gek gezet door een groepje.
De kleding viel toch wel mee? Gewoon een rood/oranje polo, een kaki broek met wijde pijpen en zwarte schoenen. Maar hey, het zijn maar pixelsquote:Op maandag 2 april 2007 09:27 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Grijs haar en een grijze baard oke. Maar toen ik je gisteren voorbij zag zweven met een halo boven je hoofd en nogal aparte kleding had ik ook zoiets van: He, het circus is in de stad?
Neemt niet weg dat je elkaar, hoe je er op SL ook uit mag zien, hoort te respecteren.
Maar hey, het is net het echte leven he? Ook daar wordt je beoordeeld (en veroordeeld) op je uiterlijk.
Ik ben erg blij met de laatste update, dus ik zou hem gewoon installeren als ik jou was!quote:Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ik durf niet! Terugdenkend aan de laatste update.![]()
Oh, en wat een leuk spel in SL heb ik nu weer ontdekt.
Een soort van larpen, maar dan zonder de live action. Aangekleed in je zwartste outfit, tandjes in en op jacht.
Ik kan er de hele avond zoet mee zijn.
Will do dan!quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de laatste update, dus ik zou hem gewoon installeren als ik jou was!Ik heb echt nog geen negatieve effecten ondervonden van de update.
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef zesje het volgende:
zesje Sixgallery meldt. Sinds sept 2006 in SL, sinds nov 2006 eigen land en totally addicted to SL.
Oeps, over het hoofd gezien. Toegevoegdquote:
Cool he! Ik vind ze grappig.. Geintje van Linden Labs waarschijnlijk!!quote:Op maandag 2 april 2007 10:45 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Maarre, iemand anders ook de teksten opgevallen als je een tp doet?
quote:Op maandag 2 april 2007 10:49 schreef Troel het volgende:
Het gaat weer een stuk beter met mijn been (ondanks dat ik vrijdag maar liefs twee danspassen gezet heb tijdens les en toen weer aan de kant ben gaan zitten). Ik heb mezelf beloofd dat ik nog niet hele dagen achter de pc ga zitten, maar vanaf deze week wil ik wel weer een stuk actiever worden en ik hoop dat ik na de paasdagen weer gewoon flink kan werken en aanwezig kan zijn enzo
Was wel mijn bedoeling.quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef Metsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je er vanavond nog ff?? Kunnen we vast wat dingen doorspreken.. Wel zo handy lijkt me..
Meedoen aan contests!quote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef longinus het volgende:
Overnachten en campen lukt me niet, ik ga maar weer gokken voor mijn geld, en de sploders natuurlijk
die first look versie is ook te erg met geheugen, als je een beetje aan het chairhoppen bent, zit je na een uurtje of 2 aan 1,5GB aan volle RAMquote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef longinus het volgende:
Na diverse vastlopers met versie 13 toch maar versie 14 geinstaleerd
Gelukkig ben ik er nu achter waardoor die versie 14 zo vaak crashed, Het geheugenlek is nu groter dan het lek dat de Ttitanic deed zinken![]()
Gelukkig gaven de meeste mensen het al op en SL begon weer een beetje redelijk te werken toen het aantal bezoekers naar de 32000 ging, om een uutje of een vannacht.
Overnachten en campen lukt me niet, ik ga maar weer gokken voor mijn geld, en de sploders natuurlijk
Das toch best knap met mijn 1GB op mijn pc!quote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die first look versie is ook te erg met geheugen, als je een beetje aan het chairhoppen bent, zit je na een uurtje of 2 aan 1,5GB aan volle RAM![]()
ja duh pik, ik heb 2GB ramquote:Op maandag 2 april 2007 12:27 schreef Metsel het volgende:
[..]
Das toch best knap met mijn 1GB op mijn pc!Misschien dat ik toch maar eens moet uitbreiden. Mijn laptop draait trouwens wel een stuk beter met 1.14.01.. Dat was zondagmiddag, uurtje of 1..
ja maar jij blijft altijd op 1 plek, dan valt het meequote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
576 Mbyte RAM ... hoger komt ie niet bij mij
heb dual core Intel VIIV met 2 Gbyte RAM ... kan Photoshop, CorelDRAW, FireFox, CorelPhotoPaint, WaveLab, MSN zonder problemen tegelijk draaien
Ik heb het op mijn werklaptop geinstalleerd.. Ik mag mijn laptop alleen niet meenemen naar binnen bij de klant..quote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef EvilDucky het volgende:
Hou me tegen.. Ik wil SL op mijn werk gaan installeren.![]()
Dat heb ik ook..quote:Op maandag 2 april 2007 12:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja maar jij blijft altijd op 1 plek, dan valt het mee
Ik vind van niet!quote:Op maandag 2 april 2007 12:53 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn werklaptop geinstalleerd.. Ik mag mijn laptop alleen niet meenemen naar binnen bij de klant..Daarnaast komt het hoogstwaarschijnlijk niet door de firewall heen.. Maar anders...
Heet dat nou verslaafd zijn?
LOL..quote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef EvilDucky het volgende:
Oh en probleem opgelost met die touchpad.Een muis voor de laptop gehaald.
Kan ik gaan proberen die navelpiercing uit mijn darmen te vissen.
Ik doe maar net of ik bovenstaande heb gelezen.. Dat maakt het een stuk verdraaglijker.. Sommige mensen moeten wel werken om ook RL nog wat dingen te betalen enzo..quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef Incolumis het volgende:
de rest zit niet in SL;)
quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef Metsel het volgende:
Blijkbaar ben je net zo druk als ik ben..Gezellig met z'n 2en ouwehoeren..
ben er ok pas weer vanavond na elvenquote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef Metsel het volgende:
Gelukking is EvilDucky ook niet in SL..Dan ben ik tenminste niet alleen.. Maar ik ben vast degene die als laatste op SL komt vandaag..
ja, maar jij bent al geweest.. Mijn ontwenningsperiode is langer.. Gisteravond 12 uur afgesloten zo'n beetje en vanavond half 11 er pas op. Ik vind mezelf toch zieligerquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben er ok pas weer vanavond na elven![]()
Ik ben het zieligst, ik ben al een tijdje niet geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Metsel het volgende:
[..]
ja, maar jij bent al geweest.. Mijn ontwenningsperiode is langer.. Gisteravond 12 uur afgesloten zo'n beetje en vanavond half 11 er pas op. Ik vind mezelf toch zieliger![]()
Maar gelukkig zijn er ook echt problemen in de wereld.. Tis koffietijd hier RL..
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!quote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben het zieligst, ik ben al een tijdje niet geweest.
Zag trouwens dat de huur van mijn huisje afliep. Ik denk dat ik maar niet ga verlengen, ik wacht wel op andere woonruimte.
Heb je het Fok!Café al gevonden? D'r is vast iemand te vinden..quote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het werkt best vloeiend. Leuk. *pielen gaat*
Hij crasht toch eigenlijk best snelquote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef Metsel het volgende:
[..]
Heb je het Fok!Café al gevonden? D'r is vast iemand te vinden..
quote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het werkt best vloeiend. Leuk. *pielen gaat*
Ik kom wel bij je op visitequote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Metsel het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!
De andere woonruimte komt volgens mij vrij snel. Max 2 weken geloof ik.. Ik hou mijn huisje nog zo lang aan en dan is het voor mij ook afgelopen.
Dan moet je even je naam van SL vertellenquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef malon het volgende:
hmm ok Don zegt dat ik me hier kan aanmelden voor de lijst??? kan ik toegeveogd worden als FOk SL-er op de lijst?
*hope it works*
LOL, ik geloof dat er iemand op de OP gezet wil wordenquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef malon het volgende:
hmm ok Don zegt dat ik me hier kan aanmelden voor de lijst??? kan ik toegeveogd worden als FOk SL-er op de lijst?
*hope it works*
Ik gok Malon Nishiquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je even je naam van SL vertellen. Dan kunnen we je toevoegen
.
Hey jijquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je even je naam van SL vertellen. Dan kunnen we je toevoegen
.
Hmm.. nog 1 week en 3 dagen huur tegoed. Zou wel goed uitkomen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Metsel het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!
De andere woonruimte komt volgens mij vrij snel. Max 2 weken geloof ik.. Ik hou mijn huisje nog zo lang aan en dan is het voor mij ook afgelopen.
Ex-CRX-mod-fapsterquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hey jijmooie crx-mod-fapster
ook in SL?
Veel in het fok!Café hangen heeft er misschien een heel klein beetje iets mee te maken.. Mijn laptop is trouwens ook niet supersnel hoor. als je veel crashes hebt, moet je ff zorgen dat je je videokaart settings ff iets minder zet. Dat heeft bij mij altijd wel geholpen..quote:
Vertel dan ook effe hoe =_=' n00bquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef Metsel het volgende:
[..]
Veel in het fok!Café hangen heeft er misschien een heel klein beetje iets mee te maken.. Mijn laptop is trouwens ook niet supersnel hoor. als je veel crashes hebt, moet je ff zorgen dat je je videokaart settings ff iets minder zet. Dat heeft bij mij altijd wel geholpen..
Welkom Malonquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef malon het volgende:
*hope it works*
Moet dit me nou uitnodigen om te gaan vertellen dat je ff op preferences moet klikken in het openingsscherm? En dan naar de 2 tabs moet gaan over videokaart instellingen? Daar ff alles wat minder goed instellen (sorry, weet ff niet welke settings precies, want ik zit wel op een pc zonder SL). Maar misschien kan Don ff detailinfo gevenquote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vertel dan ook effe hoe =_=' n00b![]()
![]()
![]()
![]()
Das heel makkelijk..quote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Goed. *nog een keer opstart*
Maar doelde ie juist niet op hoe je in het FOK!Café moet komen![]()
.
Hèhè, ben er weer in...quote:Op maandag 2 april 2007 16:14 schreef Edap het volgende:
Leuk, moet ff rebacken... werkte niet dus dan maar ff een relog...
Had ik niet moeten doen denk ik. 4x gecrashed bij het inloggen.![]()
SL wil me ff niet zien geloof ik.![]()
Wat een heer!quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef longinus het volgende:
Long maar lekker aan het campen gezet, overdag is het rustig
En hij is altijd bereid te helpen, een dame in nood die poseballen wil testen, ja hoor, long helpt graag
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07141/poseballentest1.jpg]afbeelding][/url]
Wel mijn prinsenpakkie aangetrokken
Geil pakje.quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef longinus het volgende:
Long maar lekker aan het campen gezet, overdag is het rustig
En hij is altijd bereid te helpen, een dame in nood die poseballen wil testen, ja hoor, long helpt graag
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07141/poseballentest1.jpg]afbeelding][/url]
Wel mijn prinsenpakkie aangetrokken
Dar moeten we dan zeker eens gebruik van makenquote:Op maandag 2 april 2007 19:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Geil pakje.![]()
I've got the matching dress.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 06:54 schreef bonke het volgende:
ik was gister ff op mijn edel ros naar de zonsondergang aan et kijken
[afbeelding]
Mooi! Geef maar aan wanneer je de $L nodig hebt!quote:
Hier heb je zowaar een goed idee gepresenteerdquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:15 schreef Googolplexian het volgende:
Iemand moet zich daar aanbieden als beveiliging (group- ban-rechten)
Lekker verdienen als je hun van dat probleem afhelpt, denk ik
Tja, dat probeer ik ook al heel lang duidelijk te maken. In de reacties op nieuwsberichten op Fok! in de andere topics dan deze, maar blijkbaar zijn de meeste fokkers te oppervlakkig om zichzelf wat te verdiepen in zaken waar ze geen verstand van hebben.quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:19 schreef Troel het volgende:
Afgelopen zaterdag hoorde ik die wethouder op de radio, samen met iemand van het CDJA geloof ik. Die laatste was zelf "even" in SL gaan kijken en vond het maar niets. Je kwam rare dingen tegen.
Ik snap het niet echt. Er gebeuren in NL ook idioot rare dingen. Maar als "gewoon" mens zoek je toch bepaalde dingen niet specifiek op. Zo is dat in mijn ogen in SL ook. De delen waar ik kom zijn echt gewoon de leuke delen, waar mensen "gewoon" doen en niet moorden, aan kinderporno doen of weet ik veel wat. Omdat er ergens rare dingen gebeuren is ineens alles fout? Zullen we NL dan ook maar even platbombarderen?
Ja, dat klopt wel denk ik. Tis wat dat betreft wel een spiegel van de werkelijkheid. Alleen zijn sommige dingen een beetje overtrokken, maar die zitten dan weer op speciale sims!quote:Op dinsdag 3 april 2007 09:29 schreef zwambtenaar het volgende:
Het valt me overigens ook op, dat het sociale leven in SL over het algemeen heel zelfregulerend is. Je ziet toch, dat de meeste mensen echt voor het fatsoen staan en dit dan ook samen met anderen in de omgeving waarin ze verkeren afdwingen. Degenen die de zaak pogen te verpesten, worden genegeerd of simpelweg als een clown behandeld.
Ik vind het echt heel bijzonder om te zien hoe SL zich wat dat betreft spiegelt aan de werkelijke wereld.
Zoals een FOK! Cafe bedoel je . Je doet met deze uitspraak zelf mee in het scheppen van een bepaald beeld dat er ook "anderen"zijn die er niet thuishoren maar gelukkig in een "speciale" sim zitten .. pfff. beetje hypocrietquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:57 schreef Metsel het volgende:
Ja, dat klopt wel denk ik. Tis wat dat betreft wel een spiegel van de werkelijkheid. Alleen zijn sommige dingen een beetje overtrokken, maar die zitten dan weer op speciale sims!Dat scheelt weer een hoop.
Beetje onzin dit ...quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zoals een FOK! Cafe bedoel je . Je doet met deze uitspraak zelf mee in het scheppen van een bepaald beeld dat er ook "anderen"zijn die er niet thuishoren maar gelukkig in een "speciale" sim zitten .. pfff. beetje hypocriet
Nee, dat doe ik niet. Ik geef aan dat als je graag dingen doet die niet als normaal worden gezien door de meeste mensen op een aparte sim kan zitten. Dat moet volgens mij ook gewoon kunnen en die mensen horen er best wel thuis lijkt me.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zoals een FOK! Cafe bedoel je . Je doet met deze uitspraak zelf mee in het scheppen van een bepaald beeld dat er ook "anderen"zijn die er niet thuishoren maar gelukkig in een "speciale" sim zitten .. pfff. beetje hypocriet
Ik herken mijzelf in het beeld van de newbie zoals je die hier schetstquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef longinus het volgende:
En dan de kneusjes die er 10 minuten op zijn, hun avatar verkloten en trots hun freebie penis laten zien, die gasten boeten eens gaan nadenken over wie er nou eigenlijk zielig is.
Gelukkig zijn daar speciale sims voor. Je treft daar juist de mensen die je niet veroordelen omdat je een vampier uithangt. Hell, die mensen doen juist vrolijk mee. Het zou toch wat zijn als ik in mijn outfitje het Fok!cafe kom binnenvallen en dan alle stamgasten ga staan leegzuigen!quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef Metsel het volgende:
Dat is ook het mooie van SL vind ik, je kunt dingen uitproberen die je in RL nooit zou doen. Zoals een vampier uithangen
Wat is er mis met BDSM ? en hoezo is het nu weer een bar ?? over vooroordelen gesprokenquote:Op dinsdag 3 april 2007 11:18 schreef Googolplexian het volgende:
Beetje onzin dit ...![]()
Zoek jij regelmatig BDSM barren op ofzo? Om te integreren?
Waar blijf je?quote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef Metsel het volgende:
Gelukking is EvilDucky ook niet in SL..Dan ben ik tenminste niet alleen.. Maar ik ben vast degene die als laatste op SL komt vandaag..
Schaf eerst de openbare wapens en griefing tools maar af in SL. Dat zijn namelijk dingen die niet normalla zijn. Of de vele nieuwe bewoners die overal om geld bedelen , dat is niet normaal.quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:33 schreef Metsel het volgende:
Nee, dat doe ik niet. Ik geef aan dat als je graag dingen doet die niet als normaal worden gezien door de meeste mensen op een aparte sim kan zitten. Dat moet volgens mij ook gewoon kunnen en die mensen horen er best wel thuis lijkt me.
Dat is ook het mooie van SL vind ik, je kunt dingen uitproberen die je in RL nooit zou doen. Zoals een vampier uithangen My Little Pony rijden of BDSM. Dat moet iedereen lekker zelf weten, maar ik vind het ook mooi dat daar speciale sims voor zijn.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef zwambtenaar het volgende:
Gisteren werd ik trouwens in het Fok!Cafe beledigd door een dame (ik weet haar naam niet meer) die zei dat ik er niet uitzag omdat ik te veel op Jezus lijk.
Iedereen heeft zo zijn eigen definitie van normaal. Dat is ook iets wat men moet accepteren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:44 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Schaf eerst de openbare wapens en griefing tools maar af in SL. Dat zijn namelijk dingen die niet normalla zijn. Of de vele nieuwe bewoners die overal om geld bedelen , dat is niet normaal.
BDSM is trouwens wel normaal. alleen het zit in de taboesfeeer , dat is wat anders
Nu ja van iemand die een volwassen uitstraling heeft als Googolplexian verwacht ik dat soort vooroordelig gezwam nietquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:52 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn eigen definitie van normaal. Dat is ook iets wat men moet accepteren.
quote:Op dinsdag 3 april 2007 06:54 schreef bonke het volgende:
ik was gister ff op mijn edel ros naar de zonsondergang aan et kijken
[afbeelding]
En zo is het maar net. Hear hear sister!quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef Troel het volgende:
Weet je, het zal me aan mijn kont roesten wat mensen doen in SL. Als ik er aan mee wil doen, dan ga ik ernaar op zoek, en als ik er niet aan mee wil doen en ik kom het tegen, dan ga ik toch ergens anders heen.
Als er zoiets is, dan kom ik vast wel kijken hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:47 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
En zo is het maar net. Hear hear sister!![]()
PS Kom je echt niet kijken?
mee eens. Maar niet eens is met het feit dat die mensen dan maar naar een "apparte sim" moeten of blij is dat "ze op een "apparte sim" zitten . Al die vooroordelen.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef Troel het volgende:
Weet je, het zal me aan mijn kont roesten wat mensen doen in SL. Als ik er aan mee wil doen, dan ga ik ernaar op zoek, en als ik er niet aan mee wil doen en ik kom het tegen, dan ga ik toch ergens anders heen.
SHIT! Ik zei nog NIET kijken...%@!$%quote:Op dinsdag 3 april 2007 19:26 schreef lizzyames het volgende:
heee psssst Edap, wat deed je daar zo stiekum??
[afbeelding]![]()
damn, als ik dat eerder had geweten, had ik nu geen xcite cock puzzel gehadquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Als newbie moet je alles uitproberen, duh.![]()
Leer nu wel hoe je handiger zelfgemaakte dingen kunt attachen en verplaatsen zodat het beter past.
Zoeken op Torley, youtube en tutorials levert leuke filmpjes op.
Jah, de eerste twee kloppen welquote:Op woensdag 4 april 2007 11:48 schreef peer_boy het volgende:
hmm, ik lurk op het forum speel sl en werk
*meldt zich*quote:Op woensdag 4 april 2007 12:16 schreef EvilDucky het volgende:
Hoe maak je professionele visitekaartjes?
Ik zal ze nodig hebben, er zijn inmiddels al 3 aanmeldingen bij me binnen!![]()
![]()
Iemand is me aan het promoten!!
Kom aan mijn boezem lieverd..![]()
Voor de kaartjes of ?quote:
SL, want irl ben ik gewoon een loonslaaf.quote:Op woensdag 4 april 2007 12:18 schreef Troel het volgende:
In SL of IRL?
quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef zwambtenaar het volgende:
Gisteren werd ik trouwens in het Fok!Cafe beledigd door een dame (ik weet haar naam niet meer) die zei dat ik er niet uitzag omdat ik te veel op Jezus lijk.
is toch niet helemaal hetzelfdequote:
Ik bel mijn SL vriendjes wel!quote:
En het probleem is ?quote:
Haal dan een untraceblequote:Op donderdag 5 april 2007 01:37 schreef longinus het volgende:
Morgen maar een nuke halen maar eerst naar bed
Kan niet, ik ben daar gebandquote:Op donderdag 5 april 2007 08:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw en Ga als man zijnde eens naar eiland van Lesbospff. stelletje mannenhaatster daar. mocht niet eens een jurkje uitzoeken voor m'n vrouw .
Ik heb daar een waarschuwing gekregen en ban standaard elke Lesbos aanhangster van mij landquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb daar een waarschuwing gekregen en ban standaard elke Lesbos aanhangster van mij landstelletje manwijven ( volgens mij is de helft daar gewoon man )
snappie nu?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
omg...quote:
Sommige Sims zijn erg serieus , net RL. anderen weer niet. Maar ja sommigen denken ook dat alles maar kan en gratis is in SL. heb er al diverse uit m'n huis moeten schoppen toen ik er nog geen orb had hangen . en ook nog kwaad zijn want ze hadden het recht om daar te zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef longinus het volgende:
omg...![]()
Ik was daar geband toen ze zeiden dat ze daar alleen van vrouwen hielden, waarop ik zei dat ik dat ook deed![]()
Dat was nog in de begin tijd, wist ik veel hoe serieus het er af en toe aan toegaat daar.
Leuke en Interessante site. Leest ook nog lekker.quote:
hoi Carreyquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:28 schreef Visculmania het volgende:
Heey daar sta ik in mijn roze rokje![]()
![]()
T'was wel gezellig en ik heb weer een leuk spelletje geleerd![]()
Waar ga je streaken? Gemeentehuis Zoetermeer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef Visculmania het volgende:
Feli
Ik ga dus morgen streaken
Zal ik foto's maken en plaatsen?
En ja met dat gedrog ja
Dat is een leuk Ideequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar ga je streaken? Gemeentehuis Zoetermeer?![]()
Heb je nu niets geleerd van gisteravond / vannacht? LOLquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Visculmania het volgende:
Oke,oke ik ging dus streaken.
Dus mijn reisje ging eerst naar zoetermeer:
Toen kreeg ik blijkbaar de straf die ik verdiende:
[afbeelding]
Haha, ik denk aan andere dingen als ik naughty in gedachten heb.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:52 schreef Visculmania het volgende:
Vind het gewoon leuk om soms een beetje Naughty te zijn
En een lol dat je had. Denk er eens over na dat er mensen uren dagen bezig geweest kunnen zijn met het bouwen van een danceclub. Waar jij dan als een griefer binnen stapt. btw . Griefers worden door Linden's gesuspended als ze gerapporteerd wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:52 schreef Visculmania het volgende:
Ik ging ook ooit eens naar een dansclub die overbevolkt was
Toen heb ik een paar mensen gecaged en vol bommen gegooid.
quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef whosvegas het volgende:
Hoe kan ik van het eerste eiland af komen?
Tja ieder zijn eigen vermaakquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En een lol dat je had. Denk er eens over na dat er mensen uren dagen bezig geweest kunnen zijn met het bouwen van een danceclub. Waar jij dan als een griefer binnen stapt. btw . Griefers worden door Linden's gesuspended als ze gerapporteerd worden
Dat is moeilijker geworden dus:quote:Op vrijdag 6 april 2007 21:08 schreef whosvegas het volgende:
Hoe kan ik van het eerste eiland af komen?
Het is maar wat je vermaak vindquote:
Ik vind het kunnen, heb je ook irl.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En een lol dat je had. Denk er eens over na dat er mensen uren dagen bezig geweest kunnen zijn met het bouwen van een danceclub. Waar jij dan als een griefer binnen stapt. btw . Griefers worden door Linden's gesuspended als ze gerapporteerd worden
Dan kom ik nog dat eiland niet afquote:Op vrijdag 6 april 2007 21:52 schreef Visculmania het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen vermaak
[..]
Dat is moeilijker geworden dus:
A:Laat je door iemand weg teleporteren
of
B:Onderga al die saaie uitleg![]()
Het lijkt me wel handig als je nog nooit op Secondlife bent geweest om al die uitleg wel te lezen.
thx homies for lifequote:Op zaterdag 7 april 2007 00:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Map openen, ergens klikken waar een sterretje staat en op teleport klikken
quote:Op maandag 9 april 2007 01:09 schreef Edap het volgende:
Gevaarlijke vis ontsnapt!
[afbeelding]
Oho....![]()
LoL... Ik had echt alleen maar oog voor het dreigende gevaar hoor...quote:
zou haast zeggen dat ze er van genotenquote:Op maandag 9 april 2007 10:03 schreef lizzyames het volgende:
Ooooooooooooooooooo sterke vent die Inco![]()
Wat liggen jullie bevallig in zijn armen jongens![]()
Dan kan je op zijn minst ons allemaal in het FokCafé een biertje gevenquote:Op maandag 9 april 2007 11:20 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 10L bij een raffle ingegooid, kreeg vannacht ineens 8500L erbij gestort
Op Ginko en rente trekkenquote:Op maandag 9 april 2007 11:20 schreef Incolumis het volgende:
hmm van de week 10L bij een raffle ingegooid, kreeg vannacht ineens 8500L erbij gestort
Dat is 38% per jaarquote:Op maandag 9 april 2007 12:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op Ginko en rente trekken(0.09% per dag)
Tip van Linden (via Ati): TP eerst naar sim Brilliant. Van daar verderquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:13 schreef Edap het volgende:
Tot 5x toe een poging gedaan om een TP uit te voeren van uit Luna.
, op het Linden log staat e.e.a. over mogelijke problemen met teleport. Heb ik gelezen.
Zelfs direct naar het cafe lukt niet. Krijg je een leuke melding dat je uit gelogd bent. Luna is de enige plek waar ik wel naar toe kan, andere lokaties zijn (tot nu toe) gewoon niet mogelijk.![]()
Mijn preferences maar weer eens goed afgeknepen... geen effect.
Ben zelfs maar weer via m''n desktop in SL gegaan maar ook dat lukt niet en er is erg veel lag.
En het lijkt dat niemand van mijn friends online is.. Kan ik me niet voorstellen.![]()
Het is een zooitje, ben niet echt blij. Ben wel blij dat er geen kast bij me staat anders zou daar mss nu een deuk in gezeten hebben.![]()
Tnkx. Morgen maar proberen, nu het bed in. En bedank mijn 'nichtje' dan ook even.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tip van Linden (via Ati): TP eerst naar sim Brilliant. Van daar verder
Er hangt ook een tipjar naast de deurquote:Op maandag 9 april 2007 11:43 schreef longinus het volgende:
[..]
Dan kan je op zijn minst ons allemaal in het FokCafé een biertje geven![]()
Feli Inc.
Gewoon proberen, kost niks!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:06 schreef Noax het volgende:
Begin zo langzamerhand ook wel een beetje nieuwsgierig te worden....
PM terugquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:43 schreef EvilDucky het volgende:
Don.. Ik heb een PM gestuurd..
PS het zijn er 78 ipv 72.. hoe lang heb ik?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:44 schreef Evyuna het volgende:
oke ff iets onzinnigs maar DIT is mijn eerste forum bericht kus evy
Wat bedoelde je nou met "mannen"quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef EvilDucky het volgende:
Af en toe vraag ik me wel af wat ik er doe.
En dan ga je toch weer online he..
Nee hoor lieverd, maar soms moet je even iets van je af gillen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:25 schreef longinus het volgende:
[..]
Wat bedoelde je nou met "mannen"![]()
Ik heb de hele nacht wakker gelegen of ik iets verkeerd gedaan had![]()
Of je koopt een orbitter of zoquote:Op woensdag 11 april 2007 12:36 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd, maar soms moet je even iets van je af gillen.
Orbitter heb ik, of zo ookquote:Op woensdag 11 april 2007 12:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Of je koopt een orbitter of zo![]()
Don't get mad, get even![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |