donequote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zet mij er maar bij als Virtacaer Writer.
Ook nog bovenaan de lijst!quote:
Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met een overzichtelijke databasequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook nog bovenaan de lijst!![]()
Ik vind het trouwens vreemd dat je de achternaam uit een lijst moet kiezen.
Ja, of familiebanden.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld iets te maken hebben met een overzichtelijke database
Nee, maar ik ben daar nog niet zo lang. Kan best grappig zijn en een achterliggend idee om op die manier banden te maken tussen users.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Heb jij daar al iets van gemerkt in SL? Op basis van achternaam dan.
Hoe weet jij datquote:
Nou ... ik heb laatst nog iemand gebanned voor het plaatsen van (ongeveer) 20 auto's.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:12 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? (Dat ik een auto heb geplaatst bedoel ik
?) Ja, dat kan dan wel kloppen, maar mag dat niet dan? Het is toch zo dat de owner van een land kan uitschakelen of er wel of geen objecten mogen worden toegevoegd aan het gebied? Bij Fok!Cafe mag dat, maar ik begrijp nu dat dat eigenlijk niet mag?
Ja, dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:16 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou ... ik heb laatst nog iemand gebanned voor het plaatsen van (ongeveer) 20 auto's.
Eerst Freeze + auto's deleten (die wilde een klein car-parkje beginnen voor Fok!Cafe) ... daarna probeerde 'ie 't nog een keer, dus weer Freeze + delete. Toen ging hij weg, 10 minuten later weer 2 of 3 auto's van hem daar. Dus WEER delete maar dit keer ban eroverheen
Was jij dat?
Zo heb ik ergens een landmijn verstopt die, wanneer je er overheen loopt, je mijlen ver omhoog schietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je kunt objecten toch ook vanzelf laten verdwijnen na bepaalde tijd?
Nu vind ik het wel grappig dat je spulletjes achter kunt laten, net de echte wereld. Een boete systeem zou een goede zijn, verdien je er ook nog aan.
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:21 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Zo heb ik ergens een landmijn verstopt die, wanneer je er overheen loopt, je mijlen ver omhoog schiet. Ik vind dat soort grapjes wel kunnen.
Ho FF, een boete systeem als je iets vergeet, als je het expres achterlaat een banquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je kunt objecten toch ook vanzelf laten verdwijnen na bepaalde tijd?
Nu vind ik het wel grappig dat je spulletjes achter kunt laten, net de echte wereld. Een boete systeem zou een goede zijn, verdien je er ook nog aan.
zal je unbannen wanneer ik online benquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:18 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel kloppen. Mag ik je bij deze dan mijn welgemeende excuses aanbieden? Ik was nog in de ontdekkingsfase. Echt, ik had geen idee dat het niet mocht. Ik wist niet eens dat objecten gewoon blijven staan wanneer jij zelf uitlogt!
Dank je en ik zal geen auto's meer parkeren op jouw stuk grondquote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
zal je unbannen wanneer ik online ben
Inderdaad en ik vind het ook erg zielig dat er altijd weer van die mensen zijn die iets zeggen als "SL is voor mensen zonder First Life," enzovoort. Ik bedoel, ik ben absoluut geen gamer, maar wat rondkijken in SL vind ik wel leuk. Of je nu een deel van je tijd besteedt aan een game of aan SL, wat is het verschil? Voor mij gaat SL niet om sociaal contact, maar om creativiteit en fantasie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:22 schreef Googolplexian het volgende:
Wel grappig trouwens:
SL wordt bekritiseerd vanwege de content (sex, geweld).
10 miljoen mensen spelen WoW. Beetje hakken is daar verplicht.
Zeker net zoveel mensen hebben een versie van GTA gekocht.
Doom, Quake, etc ... allemaal gefixeerd op zo veel mogelijk dood.
Zelfs bij SSX krijg je extra punten als je iemand een rotschop geeft.
SL heeft een gemiddelde leeftijd van 28
Wellicht moeten mensen wat minder aan tunnelvisie doen (ja ook jullie, "Jong" CDA)
Juist ... SL is zo'n beetje wat jij ervan maakt. Dat er foute personen zijn die geilen op kindertjes of graag iemands hoofd eraf hakken is niet de fout van SL. Geeft eigenlijk alleen maar aan in welke richting de samenleving stuurt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:32 schreef zwambtenaar het volgende:
Het leuke vind ik ook dat je helemaal geen geld hoeft te hebben om toch te scheppen. Zo heb ik in een sandbox simpele objecten gemaakt, zoals een zaklamp, die ik dan overal in SL kan attachen aan mijn hand. Is toch super?
Je, de grenzen van de creatieve mogelijkheden zijn erg ver te zoeken en dat biedt zoveel vrijheid. En inderdaad, SL is wat je er zelf van maakt.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Juist ... SL is zo'n beetje wat jij ervan maakt. Dat er foute personen zijn die geilen op kindertjes of graag iemands hoofd eraf hakken is niet de fout van SL. Geeft eigenlijk alleen maar aan in welke richting de samenleving stuurt.
Ik vermaak me prima met bouwen in SL. Eindelijk een spel waar dat kan
The Sims (hoe populair ook) schoot toch aardig tekort wat dat betreft.
Feestjequote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:35 schreef Googolplexian het volgende:
P.S.: 18 April 1 jaar Fok!SLgaat hard.
SHIFT-select (met Shift ingedrukt meerdere objecten selecteren);quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:33 schreef zwambtenaar het volgende:
Trouwens, even een vraagje: hoe merge (groepeer) je twee of meerdere in beginsel verschillende objecten tot één object?
In het Fok!Cafe! En dan moet Maringo maar zorgen dat het Cafe helemaal af is. Kunnen we meteen een openingsfeestje houden. Iemand een idee voor een thema?quote:
Seks, drugs en Rock 'n Roll.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:17 schreef Metsel het volgende:
[..]
In het Fok!Cafe! En dan moet Maringo maar zorgen dat het Cafe helemaal af is. Kunnen we meteen een openingsfeestje houden. Iemand een idee voor een thema?
Ikke welquote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:54 schreef Metsel het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je braaf bent..
Uhm.. laat?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:55 schreef Metsel het volgende:
Maar wat was jij gisteren nog laat op Don!!! En Mar helemaal..
Hmm, 9 april? Zou kunnen dat in dan in Dublin zit. Zal iemand anders ff de Fok! fotograaf moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Maringo het volgende:
blablabla, mumble mumble...
Over een opening: 9 APRIL (tweede Paasdag) is de Grand Opening van het Fok!Cafe!! Tegen die tijd zal het af zijn en kan er lekker de hele dag gefeest worden!! verdere details komen later wel.
quote:
Unable to Login? We’re investigating now…
Friday, March 30th, 2007 at 9:10 AM PDT by: jesselinden
We apologize if you are getting the following login error: ‘Unable to complete transform: ‘copy inventory to new database’. We are currently investigating this issue. We don’t have an ETA for a fix at the moment but I will post an update here as soon as it becomes available. Meanwhile, clearing your cache may help mitigate this issue in some cases. We appreciate your patience and understanding in this matter.
Terug Vind Sannequote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:57 schreef Sanne het volgende:
Terug Vind Leven.
Er gaat een hoop fout binnen SL.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef longinus het volgende:
En dankzij de roling restart een hoop campgeld verloren, toch aardig van linden
Gelukkig had ik een heel mooi uitzicht![]()
Ik heb mijn render distance op 128 staan wat volgens mij de default waarde is en voor mijn gevoel was de afstand fotograaf > huis minder dan dat. Ik zal die instellingen eens bekijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:13 schreef Googolplexian het volgende:
Of je moet je render distance eens goed instellen (en niet van zover cammen)
Of ik moet weer eens wat permissies intrekken =_= (Allow to edit your stuff + NIET "Select My Objects Only" en halve huizen verdwijnen)
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:15 schreef Edap het volgende:
[..]
Ik heb mijn render distance op 128 staan wat volgens mij de default waarde is en voor mijn gevoel was de afstand fotograaf > huis minder dan dat. Ik zal die instellingen eens bekijken.![]()
Maar je krijgt wel leuke effecten zo en een doorzonwoning met altijd dat mooie weer in SL is natuurlijk helemaal niet zo'n slecht idee, toch?![]()
Alleen ben je zo wel je privacy kwijt en dat wil je ook weer niet.![]()
![]()
quote:Another issue we are working on is that some avatars may show up as invisible upon login. If this happens, try the following:
1) Make sure the Debug menu is activated (ctrl-alt-shift-D)
2) Select clothing from the menu
3) Right click wear any item.
4) Logout, clear your cache (http://secondlife.com/knowledgebase/article.php?id=328) and log back in.
This should resolve the issue. We will be deploying a more permanent backend fix for this over the next few days.
klein beetje nog maar geen varkenshaasje meer die is opquote:Op zondag 1 april 2007 19:36 schreef lizzyames het volgende:
*zoekt kwijlsmilie, is die er niet?*![]()
enne no leftovers for me zeker![]()
Dat is FirstLife eten Bonke, en nog een veel te grote foto ookquote:Op zondag 1 april 2007 19:26 schreef bonke het volgende:
speciaal voor lizzy
[afbeelding]
en et was me toch lekker
Was niet mijn grond, wordt het wel en dan gaat huisje weg inderdaad. Problemen heeft xMIKEx niet met me, eerder mcdonalds met Myrddin. mcdonalds-tuig is echter niet meer welkom.quote:xMIKEx Decosta: Ik kom er net achter dat iemand me heeft zitten naaien, hij heeft een huis gebouwd op jouw grond zegtie. Hij vroeg of ik een huis wou hebben e dat hij zou bouwen, nadat ik hem betaald heb zei die: Je heb nu problemen met Don want het is zijn grond etc.
Een baan vinden kan echt op verschillende manieren.. Maar zoek fokkers op en die kunnen je vast helpen. In principe is er een groep van Fok!kers uit het fokcafe. Als je jezelf daar aan toe voegt en je stuurt ff een IM naar de groep, kan er vast iemand je wel ff een TP aanbieden naar het Fok!Cafe..quote:Op maandag 2 april 2007 07:25 schreef Revenge2005 het volgende:
Dus Waar vind ik de Fokkers
en hoe vind je een baan
Ik durf niet! Terugdenkend aan de laatste update.quote:Op zondag 1 april 2007 17:12 schreef Metsel het volgende:
Ik heb nar 14.01 geupdate op mijn laptop en sindsdien loopt ie een stuk soepeler op mijn laptop. Op pc is 14.01 een verbetering ten opzichte van 14.00.. Nu minder crashes en ik vind dat ie ook soepeler loopt.
Grijs haar en een grijze baard oke. Maar toen ik je gisteren voorbij zag zweven met een halo boven je hoofd en nogal aparte kleding had ik ook zoiets van: He, het circus is in de stad?quote:Op maandag 2 april 2007 09:22 schreef zwambtenaar het volgende:
Je ziet ook dat, wanneer je overduidelijk het tegenovergestelde van dat ideaalbeeld presenteert, mensen je belachelijk maken. Zo heb ik mijn avatar momenteel oud gemaakt (grijs haar, grijze baard) en werd ik daarmee voor gek gezet door een groepje.
De kleding viel toch wel mee? Gewoon een rood/oranje polo, een kaki broek met wijde pijpen en zwarte schoenen. Maar hey, het zijn maar pixelsquote:Op maandag 2 april 2007 09:27 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Grijs haar en een grijze baard oke. Maar toen ik je gisteren voorbij zag zweven met een halo boven je hoofd en nogal aparte kleding had ik ook zoiets van: He, het circus is in de stad?
Neemt niet weg dat je elkaar, hoe je er op SL ook uit mag zien, hoort te respecteren.
Maar hey, het is net het echte leven he? Ook daar wordt je beoordeeld (en veroordeeld) op je uiterlijk.
Ik ben erg blij met de laatste update, dus ik zou hem gewoon installeren als ik jou was!quote:Op maandag 2 april 2007 09:23 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Ik durf niet! Terugdenkend aan de laatste update.![]()
Oh, en wat een leuk spel in SL heb ik nu weer ontdekt.
Een soort van larpen, maar dan zonder de live action. Aangekleed in je zwartste outfit, tandjes in en op jacht.
Ik kan er de hele avond zoet mee zijn.
Will do dan!quote:Op maandag 2 april 2007 10:36 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met de laatste update, dus ik zou hem gewoon installeren als ik jou was!Ik heb echt nog geen negatieve effecten ondervonden van de update.
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef zesje het volgende:
zesje Sixgallery meldt. Sinds sept 2006 in SL, sinds nov 2006 eigen land en totally addicted to SL.
Oeps, over het hoofd gezien. Toegevoegdquote:
Cool he! Ik vind ze grappig.. Geintje van Linden Labs waarschijnlijk!!quote:Op maandag 2 april 2007 10:45 schreef EvilDucky het volgende:
[..]
Maarre, iemand anders ook de teksten opgevallen als je een tp doet?
quote:Op maandag 2 april 2007 10:49 schreef Troel het volgende:
Het gaat weer een stuk beter met mijn been (ondanks dat ik vrijdag maar liefs twee danspassen gezet heb tijdens les en toen weer aan de kant ben gaan zitten). Ik heb mezelf beloofd dat ik nog niet hele dagen achter de pc ga zitten, maar vanaf deze week wil ik wel weer een stuk actiever worden en ik hoop dat ik na de paasdagen weer gewoon flink kan werken en aanwezig kan zijn enzo
Was wel mijn bedoeling.quote:Op maandag 2 april 2007 11:05 schreef Metsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je er vanavond nog ff?? Kunnen we vast wat dingen doorspreken.. Wel zo handy lijkt me..
Meedoen aan contests!quote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef longinus het volgende:
Overnachten en campen lukt me niet, ik ga maar weer gokken voor mijn geld, en de sploders natuurlijk
die first look versie is ook te erg met geheugen, als je een beetje aan het chairhoppen bent, zit je na een uurtje of 2 aan 1,5GB aan volle RAMquote:Op maandag 2 april 2007 11:08 schreef longinus het volgende:
Na diverse vastlopers met versie 13 toch maar versie 14 geinstaleerd
Gelukkig ben ik er nu achter waardoor die versie 14 zo vaak crashed, Het geheugenlek is nu groter dan het lek dat de Ttitanic deed zinken![]()
Gelukkig gaven de meeste mensen het al op en SL begon weer een beetje redelijk te werken toen het aantal bezoekers naar de 32000 ging, om een uutje of een vannacht.
Overnachten en campen lukt me niet, ik ga maar weer gokken voor mijn geld, en de sploders natuurlijk
Das toch best knap met mijn 1GB op mijn pc!quote:Op maandag 2 april 2007 11:33 schreef Incolumis het volgende:
[..]
die first look versie is ook te erg met geheugen, als je een beetje aan het chairhoppen bent, zit je na een uurtje of 2 aan 1,5GB aan volle RAM![]()
ja duh pik, ik heb 2GB ramquote:Op maandag 2 april 2007 12:27 schreef Metsel het volgende:
[..]
Das toch best knap met mijn 1GB op mijn pc!Misschien dat ik toch maar eens moet uitbreiden. Mijn laptop draait trouwens wel een stuk beter met 1.14.01.. Dat was zondagmiddag, uurtje of 1..
ja maar jij blijft altijd op 1 plek, dan valt het meequote:Op maandag 2 april 2007 12:39 schreef Googolplexian het volgende:
576 Mbyte RAM ... hoger komt ie niet bij mij
heb dual core Intel VIIV met 2 Gbyte RAM ... kan Photoshop, CorelDRAW, FireFox, CorelPhotoPaint, WaveLab, MSN zonder problemen tegelijk draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |