Ik heb het op mijn werklaptop geinstalleerd.. Ik mag mijn laptop alleen niet meenemen naar binnen bij de klant..quote:Op maandag 2 april 2007 12:47 schreef EvilDucky het volgende:
Hou me tegen.. Ik wil SL op mijn werk gaan installeren.![]()
Dat heb ik ook..quote:Op maandag 2 april 2007 12:42 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja maar jij blijft altijd op 1 plek, dan valt het mee
Ik vind van niet!quote:Op maandag 2 april 2007 12:53 schreef Metsel het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn werklaptop geinstalleerd.. Ik mag mijn laptop alleen niet meenemen naar binnen bij de klant..Daarnaast komt het hoogstwaarschijnlijk niet door de firewall heen.. Maar anders...
Heet dat nou verslaafd zijn?
LOL..quote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef EvilDucky het volgende:
Oh en probleem opgelost met die touchpad.Een muis voor de laptop gehaald.
Kan ik gaan proberen die navelpiercing uit mijn darmen te vissen.
Ik doe maar net of ik bovenstaande heb gelezen.. Dat maakt het een stuk verdraaglijker.. Sommige mensen moeten wel werken om ook RL nog wat dingen te betalen enzo..quote:Op maandag 2 april 2007 13:39 schreef Incolumis het volgende:
de rest zit niet in SL;)
quote:Op maandag 2 april 2007 13:33 schreef Metsel het volgende:
Blijkbaar ben je net zo druk als ik ben..Gezellig met z'n 2en ouwehoeren..
ben er ok pas weer vanavond na elvenquote:Op maandag 2 april 2007 13:47 schreef Metsel het volgende:
Gelukking is EvilDucky ook niet in SL..Dan ben ik tenminste niet alleen.. Maar ik ben vast degene die als laatste op SL komt vandaag..
ja, maar jij bent al geweest.. Mijn ontwenningsperiode is langer.. Gisteravond 12 uur afgesloten zo'n beetje en vanavond half 11 er pas op. Ik vind mezelf toch zieligerquote:Op maandag 2 april 2007 13:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben er ok pas weer vanavond na elven![]()
Ik ben het zieligst, ik ben al een tijdje niet geweest.quote:Op maandag 2 april 2007 13:56 schreef Metsel het volgende:
[..]
ja, maar jij bent al geweest.. Mijn ontwenningsperiode is langer.. Gisteravond 12 uur afgesloten zo'n beetje en vanavond half 11 er pas op. Ik vind mezelf toch zieliger![]()
Maar gelukkig zijn er ook echt problemen in de wereld.. Tis koffietijd hier RL..
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!quote:Op maandag 2 april 2007 13:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben het zieligst, ik ben al een tijdje niet geweest.
Zag trouwens dat de huur van mijn huisje afliep. Ik denk dat ik maar niet ga verlengen, ik wacht wel op andere woonruimte.
Heb je het Fok!Café al gevonden? D'r is vast iemand te vinden..quote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het werkt best vloeiend. Leuk. *pielen gaat*
Hij crasht toch eigenlijk best snelquote:Op maandag 2 april 2007 14:10 schreef Metsel het volgende:
[..]
Heb je het Fok!Café al gevonden? D'r is vast iemand te vinden..
quote:Op maandag 2 april 2007 14:08 schreef ijsmeis het volgende:
Oh, het werkt best vloeiend. Leuk. *pielen gaat*
Ik kom wel bij je op visitequote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Metsel het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!
De andere woonruimte komt volgens mij vrij snel. Max 2 weken geloof ik.. Ik hou mijn huisje nog zo lang aan en dan is het voor mij ook afgelopen.
Dan moet je even je naam van SL vertellenquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef malon het volgende:
hmm ok Don zegt dat ik me hier kan aanmelden voor de lijst??? kan ik toegeveogd worden als FOk SL-er op de lijst?
*hope it works*
LOL, ik geloof dat er iemand op de OP gezet wil wordenquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef malon het volgende:
hmm ok Don zegt dat ik me hier kan aanmelden voor de lijst??? kan ik toegeveogd worden als FOk SL-er op de lijst?
*hope it works*
Ik gok Malon Nishiquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je even je naam van SL vertellen. Dan kunnen we je toevoegen
.
Hey jijquote:Op maandag 2 april 2007 14:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan moet je even je naam van SL vertellen. Dan kunnen we je toevoegen
.
Hmm.. nog 1 week en 3 dagen huur tegoed. Zou wel goed uitkomen.quote:Op maandag 2 april 2007 14:09 schreef Metsel het volgende:
[..]
Jij moet ondertussen wel helemaal afgekickt zijn zeg. Nog verschijnselen gehad? That must have been ugly!
De andere woonruimte komt volgens mij vrij snel. Max 2 weken geloof ik.. Ik hou mijn huisje nog zo lang aan en dan is het voor mij ook afgelopen.
Ex-CRX-mod-fapsterquote:Op maandag 2 april 2007 14:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hey jijmooie crx-mod-fapster
ook in SL?
Veel in het fok!Café hangen heeft er misschien een heel klein beetje iets mee te maken.. Mijn laptop is trouwens ook niet supersnel hoor. als je veel crashes hebt, moet je ff zorgen dat je je videokaart settings ff iets minder zet. Dat heeft bij mij altijd wel geholpen..quote:
Vertel dan ook effe hoe =_=' n00bquote:Op maandag 2 april 2007 14:40 schreef Metsel het volgende:
[..]
Veel in het fok!Café hangen heeft er misschien een heel klein beetje iets mee te maken.. Mijn laptop is trouwens ook niet supersnel hoor. als je veel crashes hebt, moet je ff zorgen dat je je videokaart settings ff iets minder zet. Dat heeft bij mij altijd wel geholpen..
Welkom Malonquote:Op maandag 2 april 2007 14:35 schreef malon het volgende:
*hope it works*
Moet dit me nou uitnodigen om te gaan vertellen dat je ff op preferences moet klikken in het openingsscherm? En dan naar de 2 tabs moet gaan over videokaart instellingen? Daar ff alles wat minder goed instellen (sorry, weet ff niet welke settings precies, want ik zit wel op een pc zonder SL). Maar misschien kan Don ff detailinfo gevenquote:Op maandag 2 april 2007 14:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vertel dan ook effe hoe =_=' n00b![]()
![]()
![]()
![]()
Das heel makkelijk..quote:Op maandag 2 april 2007 15:08 schreef ijsmeis het volgende:
Goed. *nog een keer opstart*
Maar doelde ie juist niet op hoe je in het FOK!Café moet komen![]()
.
Hèhè, ben er weer in...quote:Op maandag 2 april 2007 16:14 schreef Edap het volgende:
Leuk, moet ff rebacken... werkte niet dus dan maar ff een relog...
Had ik niet moeten doen denk ik. 4x gecrashed bij het inloggen.![]()
SL wil me ff niet zien geloof ik.![]()
Wat een heer!quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef longinus het volgende:
Long maar lekker aan het campen gezet, overdag is het rustig
En hij is altijd bereid te helpen, een dame in nood die poseballen wil testen, ja hoor, long helpt graag
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07141/poseballentest1.jpg]afbeelding][/url]
Wel mijn prinsenpakkie aangetrokken
Geil pakje.quote:Op maandag 2 april 2007 18:17 schreef longinus het volgende:
Long maar lekker aan het campen gezet, overdag is het rustig
En hij is altijd bereid te helpen, een dame in nood die poseballen wil testen, ja hoor, long helpt graag
[[url=http://xs414.xs.to/xs414/07141/poseballentest1.jpg]afbeelding][/url]
Wel mijn prinsenpakkie aangetrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |