quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:31 schreef zwambtenaar het volgende:
Gisteren werd ik trouwens in het Fok!Cafe beledigd door een dame (ik weet haar naam niet meer) die zei dat ik er niet uitzag omdat ik te veel op Jezus lijk.
is toch niet helemaal hetzelfdequote:
Ik bel mijn SL vriendjes wel!quote:
En het probleem is ?quote:
Haal dan een untraceblequote:Op donderdag 5 april 2007 01:37 schreef longinus het volgende:
Morgen maar een nuke halen maar eerst naar bed
Kan niet, ik ben daar gebandquote:Op donderdag 5 april 2007 08:50 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ohw en Ga als man zijnde eens naar eiland van Lesbospff. stelletje mannenhaatster daar. mocht niet eens een jurkje uitzoeken voor m'n vrouw .
Ik heb daar een waarschuwing gekregen en ban standaard elke Lesbos aanhangster van mij landquote:
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik heb daar een waarschuwing gekregen en ban standaard elke Lesbos aanhangster van mij landstelletje manwijven ( volgens mij is de helft daar gewoon man )
snappie nu?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zoals een FOK! Cafe bedoel je . Je doet met deze uitspraak zelf mee in het scheppen van een bepaald beeld dat er ook "anderen"zijn die er niet thuishoren maar gelukkig in een "speciale" sim zitten .. pfff. beetje hypocriet
omg...quote:
Sommige Sims zijn erg serieus , net RL. anderen weer niet. Maar ja sommigen denken ook dat alles maar kan en gratis is in SL. heb er al diverse uit m'n huis moeten schoppen toen ik er nog geen orb had hangen . en ook nog kwaad zijn want ze hadden het recht om daar te zijnquote:Op donderdag 5 april 2007 14:04 schreef longinus het volgende:
omg...![]()
Ik was daar geband toen ze zeiden dat ze daar alleen van vrouwen hielden, waarop ik zei dat ik dat ook deed![]()
Dat was nog in de begin tijd, wist ik veel hoe serieus het er af en toe aan toegaat daar.
Leuke en Interessante site. Leest ook nog lekker.quote:
hoi Carreyquote:Op vrijdag 6 april 2007 00:28 schreef Visculmania het volgende:
Heey daar sta ik in mijn roze rokje![]()
![]()
T'was wel gezellig en ik heb weer een leuk spelletje geleerd![]()
Waar ga je streaken? Gemeentehuis Zoetermeer?quote:Op vrijdag 6 april 2007 02:55 schreef Visculmania het volgende:
Feli
Ik ga dus morgen streaken
Zal ik foto's maken en plaatsen?
En ja met dat gedrog ja
Dat is een leuk Ideequote:Op vrijdag 6 april 2007 08:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waar ga je streaken? Gemeentehuis Zoetermeer?![]()
Heb je nu niets geleerd van gisteravond / vannacht? LOLquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:01 schreef Visculmania het volgende:
Oke,oke ik ging dus streaken.
Dus mijn reisje ging eerst naar zoetermeer:
Toen kreeg ik blijkbaar de straf die ik verdiende:
[afbeelding]
Haha, ik denk aan andere dingen als ik naughty in gedachten heb.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:52 schreef Visculmania het volgende:
Vind het gewoon leuk om soms een beetje Naughty te zijn
En een lol dat je had. Denk er eens over na dat er mensen uren dagen bezig geweest kunnen zijn met het bouwen van een danceclub. Waar jij dan als een griefer binnen stapt. btw . Griefers worden door Linden's gesuspended als ze gerapporteerd wordenquote:Op vrijdag 6 april 2007 16:52 schreef Visculmania het volgende:
Ik ging ook ooit eens naar een dansclub die overbevolkt was
Toen heb ik een paar mensen gecaged en vol bommen gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |