Sollyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:26 schreef Fallen het volgende:
Fall of Man(als in Mankind), niet Men (als in mannen).
Yay, eindelijk een eigen topic. Dat zouden er meer moeten doen!
yep ,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:31 schreef SToRM81 het volgende:
Grote honden?
Hey daar ben ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Crashcat het volgende:
Besturing aanpassen in opties?
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc566/th_72673_CIMG1834_122_566lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik ben al veel verder.. Ben bij HQ met die tank waar een specie inzit ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook
En inderdaad, met een PS3 wordt je bijna 'verplicht' een HD televisie te kopen
Me too! Damn, had het kippenvel op mijn armen staan. (misschien kwam het ook door het feit dat mijn controller leeg was, en ik dus met het usb kabeltje ertussen aan het spelen was, en ik waarschijnlijk iets te dicht op mijn 82 centimeter tv zatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef SToRM81 het volgende:
Ik schrok bij Resistance trouwens wel even toen ik voor het eerst door zo'n beest aangevallen werd
Dan zie je opeens zo'n grote groene kop in beeld![]()
Welke modus? In medium is er echt heel veel health en ammo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:03 schreef Gstyles het volgende:
ik kan in de game bijna geen levenselixes of hoe het ook mag heten vinden.. wel heel veel magazijnen..
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Sixty4 het volgende:
Ben net eerste geworden in een Deathmatch. Had het niet verwacht, aangezien ik niet zo handig ben met een controller in een FPS game. En ook nog eens met 70 punten verschil. Ik ben trots op mezelf
ja fijn stukje is dat hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:53 schreef Nielz. het volgende:ik kom niet langs 1 gedeelte: de map/gedeelte van het spel heet Engelen ofzo, waarin eerst allemaal van die beesten in buizen omhoog komen die je moet neerknallen. En daarna naar de volgende room met heel veel van die chimera beesten.
Kom er echt niet langs
Ik ben daar ook.. Moet er even voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:53 schreef Nielz. het volgende:ik kom niet langs 1 gedeelte: de map/gedeelte van het spel heet Engelen ofzo, waarin eerst allemaal van die beesten in buizen omhoog komen die je moet neerknallen. En daarna naar de volgende room met heel veel van die chimera beesten.
Kom er echt niet langs
Prachtig beeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Crashcat het volgende:
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc566/th_72673_CIMG1834_122_566lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Tis een 4 jaar oude Pioneer plasma. 50" dat 1080i kan. Ik heb hem tevens ook gecalibreerd voor betere reële kleuren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Prachtig beeld. specs van tv zijn
?
Nooit bij stil gestaan dat dat ook mogelijk is.. hehehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ja fijn stukje is dat he![]()
Blij dat ik Co-Op samen met een vriend speel![]()
Nog een ander fijn stukje![]()
Dat met die centry towers en die schakelaars die je bovenin moet omzetten , en dan ook nog eens met die jeep erbij![]()
holy fuck mandat hebben we toch wel een paar x opnieuw moeten doen
![]()
Ik heb je niet gezien. Was denk ik te druk bezig met wegrennenquote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Nielz. het volgende:
kwam net Sixty4 tegen op RFOM
dude ik join em binnekort! ps ik heb op het PS3 topic al een aanvraag gedaan of iedereen zijn gameprofiel kan neerzettenquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien. Was denk ik te druk bezig met wegrennen
Ik heb ff een clan aangemaakt 'FOK'. Iemand zin om te joinen?
man dat ziet dr mooi uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Crashcat het volgende:
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc566/th_72673_CIMG1834_122_566lo.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Nee nee, het werd net zo interessant.. Vertelquote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef mcintosh het volgende:
Iemand anders problemen met online FOM?
//edit al opgelost...
Spel reageerde hele tijd niet, liep zeg maar vast...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nee nee, het werd net zo interessant.. Vertel
Heb hem nu twee keer uitgespeeld. 1x Normal single player... en 1x samenspel (splitscreen)quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef mcintosh het volgende:
Hoe ver is iedereen? Iemand em al uitgespeeld?
Ben nu bij 'geheimen'. Ging ineens lekker vlot, zelfs de Cathedraal was redelijk goed te doen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Fallen het volgende:
Ik begin straks overnieuw denk ik.
Ben net begonnen, maar op easy. Soms net even te makkelijk, nauwelijks spannend. (Hoewel het eerste level dan nog best wel pittig is als je nog niet 'healed' en zoals ik Rambo-stijl probeert te rushen.)
Ik had er eentje aangemaakt: Fokquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef -Menn0- het volgende:
Trouwens,
is er al een Fok! clan?
Indien ja: hoe heet ie?
Indien nee: hoe gaan we 'em noemen ?!
Oopsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door -Menn0- op 12-04-2007 13:11:07 ],,/
heb em ontvangen! hoe kunnen we in de fok-clan gamen bij RFOM?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef Sixty4 het volgende:
Ok,.. de uitnodigingen zijn de 'deur' uit.
Als je nog geen uitnodiging binnen hebt, en je wilt toch graag bij de Fok-clan, meld het dan even, of stuur me een berichtje via je PS3
is dat waar er zo´n chimera monster achter een machinegeweer staat? Als dat zo is moet je gewoon even een granaatje er naar toe gooien of via de zijkant er naartoe sluipenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef janrad het volgende:
Ik zit een beetje te knoeien op die brug na de slag om Manchaster. Daar heb ik al moeite mee en als ik dit dan allemaal lees .... tjesus dan staat me nog wat te wachten. Ik wil overigens graag een robbertje knokken online dus wie durft ik ben er vanavond rond 9 uur.
aan die avatar van je te zien hebben die crawlers je nou ook al ingeblikt?quote:
Wat een slappe smoes om niet te gamenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb de laatste tijd geen tijd () meer om te gamen
Het kan nog niet. Amerikaanse spelers kunnen dit wel, via http://www.myresistance.net.quote:Op zondag 15 april 2007 10:12 schreef Gstyles het volgende:
is er niet een site waar jeje zelf kan bekijken qua skills.. dus welke rang je hebt etc.. ?
Jep springen met je donderquote:Op donderdag 19 april 2007 00:41 schreef Crashcat het volgende:
Ik zit nu ergens bij Into the Depths. Volgens mij moet ik over een buis lopen en dan denk ik op die stoomlucht ofziets erop springen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:36 schreef Fallen het volgende:
Van de week samen met m'n vriendin Resistance in co-op geprobeerd. Na 5 minuten vond ze het niet meer leuk en wilde ze weer Go Sudoku spelen...(waarom heb ik die demo überhaupt gedownload?)
Kun je gewoon aanzetten hoor, als je een game maakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef RemcoFR het volgende:
Online vind ik dit spel egt wel super![]()
alleen jmmr dat teamkille niet gestrafd word![]()
wat wel dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nu al zeker in geen 3 weken meer Resistance gespeeld
kat bedoel jequote:Op woensdag 23 mei 2007 03:41 schreef Crashcat het volgende:
Ik word nog steeds online te snel afgemaakt, terwijl de rest mij gewoon als een vieze hond neerschiet
quote:
quote:Resistance krijgt flinke update (videos + screens)
In een Japans persbericht heeft Sony bekend gemaakt dat Resistance Fall of Man vanaf 1 Juni internationale servers krijgt. Tevens zal de update nieuwe map packs bevatten die tegen een kleine vergoeding van 800 yen (¤ 5,00) te downloaden zijn.
Er zullen twee map packs genaamd Westermorland en Camborne te downloaden zijn.
Volgens Sony zal Europa kort na de Noord Amerikaanse update volgen, waar deze volgende week verkrijgbaar zal zijn.
Kleine details van de update:
- Kleine aanpassingen aan de team play
- Namen van team genoten beter zichtbaar
- Ander uiterlijk (uniformen) om je team makkelijker te onderscheiden
- Toegang tot de PlayStation Store vanuit het spel
- Mogelijkheid om PSN vriendenlijst te integreren in Resistance vriendenlijst
Klik hier voor vier screens van de nieuwe map packs.
Klik hier voor de video's.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef Gstyles het volgende:
ik wil GTA IV... lekker door de stad cruisen en (hopelijk) ook online..![]()
Als je bedoelt om online ff te spelen, count me inquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Mindstate het volgende:
Als die prepaidcards er zijn koop ik er meteen 1tje!
Iemand die morgen zin heeft om te partyen met headset?
Heb inderdaad een headsetquote:Op maandag 28 mei 2007 10:14 schreef Mindstate het volgende:
Ok, ik kom je vast vanmiddag dan wel tegen. Id is MindstateNL (ik voeg je iig even toe), maar je hebt wel een headset?
Ik speel graag games met mn broertje samen. Doen we al sinds onze kindertijd achter de atari en later de nintendo.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Offline Multiplayer, daar is toch helemaal niks an
niet vragen naar de bekende weg BG! maar als je er toch niet zeker van bent, dan zou ik op youtube maar eens de ingame filmpjes bekijken!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ok nieuwe vraag hoewel ik resistance al gekocht heb ben ik toch benieuwd naar jullie mening.
Vroeg het net ook in het cod4 topic.
Welk spel is beter?
Call of duty 4 of Resistance fall of man?
Win je wel altijdquote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Offline Multiplayer, daar is toch helemaal niks an
Betaal je meer? psn is gratisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Met een console online spelen is voor mongolen, betaal je alleen maar meer.
We zijn nu in het level genaamd "Angel" iig.
Nog nergens moeite mee gehad.
Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:05 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Betaal je meer? psn is gratis![]()
Ik snap het argument "je hebt toch online op je pc" ook niet echt..
Omdat je online kan spelen op je pc mag dat niet op je console want dan ben je "sad"??![]()
Nou ja let maar niet op mij, ik ben een heel zielig mongooltje
gast, onder welk steen kom je vandaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????
Moet ik daar geen adapter voor hebben dan of kan ik dat automatisch ofzo... damn ik snap et niet.
quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????
Moet ik daar geen adapter voor hebben dan of kan ik dat automatisch ofzo... damn ik snap et niet.
"DRAADLOOS" internet?!?!!? w-t-f....quote:Op woensdag 30 januari 2008 00:51 schreef Dibble het volgende:
Als je draadloos internet hebt, stickie achter je PS3 pluggen and you're good to go![]()
[ afbeelding ]
Geen draadloos internet?
[ afbeelding ]
Achter in je pc ofzo duwen, PS3 heeft ingebouwde wifi en zal er automatisch verbinding mee maken.
Als je een wifi stick koopt dan moet je computer aan blijven voor de verbinding
Wat is wifi? Tis net alsof ik naar suid afrikaans aan het luisteren ben ik snap er geen hol van lol..quote:Op woensdag 30 januari 2008 01:28 schreef Fallen het volgende:
@ Baaj
Het PlayStation Network (PSN) is de gratis online voorziening van Sony. Hiermee kun je dus gratis online games spelen (en natuurlijk demo's downloaden, filmpjes, trailers, etc.).
Dus er zijn geen extra kosten, zoals bijvoorbeeld het Xbox Live Gold abonnement dat op de Xbox360 nodig is om online te kunnen gamen.
Ook zit er standaard al een WiFi-adapter ingebouwd in elke PS3 (nouja, elk EU model dan), dus als je een draadloos netwerk hebt kun je daar meteen mee aan de slag.
WiFi is draadloos internet. Dus je internetverbinding die thuis uit de muur komt, die wordt dan als een radiosignaal uitgezonden dmv een kastje.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat is wifi? Tis net alsof ik naar suid afrikaans aan het luisteren ben ik snap er geen hol van lol..
Is dat niet schadelijk al die radiosignalen door je huis? Laat mij maar gewoon de kabels houden dan, ik heb het niet op stralingspheres, en die zijn er al genoeg door al die kutmobieltjes overal.quote:Op woensdag 30 januari 2008 11:54 schreef Fallen het volgende:
[..]
WiFi is draadloos internet. Dus je internetverbinding die thuis uit de muur komt, die wordt dan als een radiosignaal uitgezonden dmv een kastje.
De PS3 kan dat ontvangen en dus zo het internet op en gebruik maken van hun netwerksysteem. Hier mee kun je online spelen tegen anderen en demo's downloaden en updates.
Maar als je liever offline multiplayer speelt, prima toch?!
Bij de Playstation Portable doet Sony dat wel, die levert nieuwe firmware (systeem software) updates op de discs van de spellen. Zal me niet verbazen als ze dat met de PS3 ook doen, heb er alleen nog nooit iets van gezien.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat me wel opviel en dat vond ik al zo vreemd is toen ik Bladestorm in mn ps3 deed toen ik em net had, toen zei die iets van "updating system" oid, en ik vroeg me al af hoe dat kon want dat kan toch niet vanaf een cd of al ingebouwd zijn? Of heb ik al internet zonder dat ik iets hoef te doen... dit is echt science fiction zeg... :/
.....kutgastquote:Op woensdag 30 januari 2008 12:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Is dat niet schadelijk al die radiosignalen door je huis? Laat mij maar gewoon de kabels houden dan, ik heb het niet op stralingspheres, en die zijn er al genoeg door al die kutmobieltjes overal.
quote:
Kijk baaj, als je beinvloed zou worden ondervindt je echt niet zoveel schade. Denk eens aan de antennes op de daken van je buren etc, die verspreiden 10x meer radiosignalen dan een wifi verbinding. Zelfs de computer waar je nu achter zit zend die shit uit. Weetje dat zonder statische energie en radio signalen leven onmogelijk was op aarde. Anders was er een dood materiele ruimte waarbij de moleculen op hun plek bleven en er geen energie stroom meer was. Alles zend radiosignalen uit, het is puur natuur. Zelfs het water wat je uit je kraan laat lopen. Je hebt een magnetron neem ik aan... nou daar zal ik het maar niet over hebben raad je al. Om hersenletsel van een mobiele telefoon te krijgen moet je hem 5 jaar lang non-stop tegen je oor aanhouden is uit onderzoek gebleken dus dat is ook een argument die teniet wordt gedaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 12:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kutgast? Hoe bedoel je..
Is toch een logische vraag... enig idee wat een spinneweb aan statische energie er in de lucht hangt door al die zendmasten en point 2 point verbindingen? Enige idee hoe schadelijk mobiele telefoons zijn? Volgens mij niet aan de hand van je post te zien maar verdiep je ermaar eens in, het is een volledig legitieme vraag hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |