Ik had er eentje aangemaakt: Fokquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:45 schreef -Menn0- het volgende:
Trouwens,
is er al een Fok! clan?
Indien ja: hoe heet ie?
Indien nee: hoe gaan we 'em noemen ?!
Oopsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door -Menn0- op 12-04-2007 13:11:07 ],,/
heb em ontvangen! hoe kunnen we in de fok-clan gamen bij RFOM?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef Sixty4 het volgende:
Ok,.. de uitnodigingen zijn de 'deur' uit.
Als je nog geen uitnodiging binnen hebt, en je wilt toch graag bij de Fok-clan, meld het dan even, of stuur me een berichtje via je PS3
is dat waar er zo´n chimera monster achter een machinegeweer staat? Als dat zo is moet je gewoon even een granaatje er naar toe gooien of via de zijkant er naartoe sluipenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef janrad het volgende:
Ik zit een beetje te knoeien op die brug na de slag om Manchaster. Daar heb ik al moeite mee en als ik dit dan allemaal lees .... tjesus dan staat me nog wat te wachten. Ik wil overigens graag een robbertje knokken online dus wie durft ik ben er vanavond rond 9 uur.
aan die avatar van je te zien hebben die crawlers je nou ook al ingeblikt?quote:
Wat een slappe smoes om niet te gamenquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:07 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb de laatste tijd geen tijd () meer om te gamen
Het kan nog niet. Amerikaanse spelers kunnen dit wel, via http://www.myresistance.net.quote:Op zondag 15 april 2007 10:12 schreef Gstyles het volgende:
is er niet een site waar jeje zelf kan bekijken qua skills.. dus welke rang je hebt etc.. ?
Jep springen met je donderquote:Op donderdag 19 april 2007 00:41 schreef Crashcat het volgende:
Ik zit nu ergens bij Into the Depths. Volgens mij moet ik over een buis lopen en dan denk ik op die stoomlucht ofziets erop springen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |