Sollyquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:26 schreef Fallen het volgende:
Fall of Man(als in Mankind), niet Men (als in mannen).
Yay, eindelijk een eigen topic. Dat zouden er meer moeten doen!
yep ,quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:31 schreef SToRM81 het volgende:
Grote honden?
Hey daar ben ik ookquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Crashcat het volgende:
Besturing aanpassen in opties?
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc566/th_72673_CIMG1834_122_566lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik ben al veel verder.. Ben bij HQ met die tank waar een specie inzit ...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook
En inderdaad, met een PS3 wordt je bijna 'verplicht' een HD televisie te kopen
Me too! Damn, had het kippenvel op mijn armen staan. (misschien kwam het ook door het feit dat mijn controller leeg was, en ik dus met het usb kabeltje ertussen aan het spelen was, en ik waarschijnlijk iets te dicht op mijn 82 centimeter tv zatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:42 schreef SToRM81 het volgende:
Ik schrok bij Resistance trouwens wel even toen ik voor het eerst door zo'n beest aangevallen werd
Dan zie je opeens zo'n grote groene kop in beeld![]()
Welke modus? In medium is er echt heel veel health en ammo.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:03 schreef Gstyles het volgende:
ik kan in de game bijna geen levenselixes of hoe het ook mag heten vinden.. wel heel veel magazijnen..
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:16 schreef Sixty4 het volgende:
Ben net eerste geworden in een Deathmatch. Had het niet verwacht, aangezien ik niet zo handig ben met een controller in een FPS game. En ook nog eens met 70 punten verschil. Ik ben trots op mezelf
ja fijn stukje is dat hequote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:53 schreef Nielz. het volgende:ik kom niet langs 1 gedeelte: de map/gedeelte van het spel heet Engelen ofzo, waarin eerst allemaal van die beesten in buizen omhoog komen die je moet neerknallen. En daarna naar de volgende room met heel veel van die chimera beesten.
Kom er echt niet langs
Ik ben daar ook.. Moet er even voor gaan zitten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:53 schreef Nielz. het volgende:ik kom niet langs 1 gedeelte: de map/gedeelte van het spel heet Engelen ofzo, waarin eerst allemaal van die beesten in buizen omhoog komen die je moet neerknallen. En daarna naar de volgende room met heel veel van die chimera beesten.
Kom er echt niet langs
Prachtig beeldquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Crashcat het volgende:
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc566/th_72673_CIMG1834_122_566lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Tis een 4 jaar oude Pioneer plasma. 50" dat 1080i kan. Ik heb hem tevens ook gecalibreerd voor betere reële kleuren.quote:Op zondag 1 april 2007 00:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Prachtig beeld. specs van tv zijn
?
Nooit bij stil gestaan dat dat ook mogelijk is.. hehehequote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
ja fijn stukje is dat he![]()
Blij dat ik Co-Op samen met een vriend speel![]()
Nog een ander fijn stukje![]()
Dat met die centry towers en die schakelaars die je bovenin moet omzetten , en dan ook nog eens met die jeep erbij![]()
holy fuck mandat hebben we toch wel een paar x opnieuw moeten doen
![]()
Ik heb je niet gezien. Was denk ik te druk bezig met wegrennenquote:Op zondag 1 april 2007 16:33 schreef Nielz. het volgende:
kwam net Sixty4 tegen op RFOM
dude ik join em binnekort! ps ik heb op het PS3 topic al een aanvraag gedaan of iedereen zijn gameprofiel kan neerzettenquote:Op zondag 1 april 2007 20:39 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Ik heb je niet gezien. Was denk ik te druk bezig met wegrennen
Ik heb ff een clan aangemaakt 'FOK'. Iemand zin om te joinen?
man dat ziet dr mooi uitquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:39 schreef Crashcat het volgende:
[[url=http://img22.imagevenue.com/loc566/th_72673_CIMG1834_122_566lo.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Nee nee, het werd net zo interessant.. Vertelquote:Op maandag 2 april 2007 23:33 schreef mcintosh het volgende:
Iemand anders problemen met online FOM?
//edit al opgelost...
Spel reageerde hele tijd niet, liep zeg maar vast...quote:Op dinsdag 3 april 2007 00:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nee nee, het werd net zo interessant.. Vertel
Heb hem nu twee keer uitgespeeld. 1x Normal single player... en 1x samenspel (splitscreen)quote:Op woensdag 4 april 2007 03:07 schreef mcintosh het volgende:
Hoe ver is iedereen? Iemand em al uitgespeeld?
Ben nu bij 'geheimen'. Ging ineens lekker vlot, zelfs de Cathedraal was redelijk goed te doen!
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:03 schreef Fallen het volgende:
Ik begin straks overnieuw denk ik.
Ben net begonnen, maar op easy. Soms net even te makkelijk, nauwelijks spannend. (Hoewel het eerste level dan nog best wel pittig is als je nog niet 'healed' en zoals ik Rambo-stijl probeert te rushen.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |