quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:36 schreef Fallen het volgende:
Van de week samen met m'n vriendin Resistance in co-op geprobeerd. Na 5 minuten vond ze het niet meer leuk en wilde ze weer Go Sudoku spelen...(waarom heb ik die demo überhaupt gedownload?)
Kun je gewoon aanzetten hoor, als je een game maakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:28 schreef RemcoFR het volgende:
Online vind ik dit spel egt wel super![]()
alleen jmmr dat teamkille niet gestrafd word![]()
wat wel dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:00 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nu al zeker in geen 3 weken meer Resistance gespeeld
kat bedoel jequote:Op woensdag 23 mei 2007 03:41 schreef Crashcat het volgende:
Ik word nog steeds online te snel afgemaakt, terwijl de rest mij gewoon als een vieze hond neerschiet
quote:
quote:Resistance krijgt flinke update (videos + screens)
In een Japans persbericht heeft Sony bekend gemaakt dat Resistance Fall of Man vanaf 1 Juni internationale servers krijgt. Tevens zal de update nieuwe map packs bevatten die tegen een kleine vergoeding van 800 yen (¤ 5,00) te downloaden zijn.
Er zullen twee map packs genaamd Westermorland en Camborne te downloaden zijn.
Volgens Sony zal Europa kort na de Noord Amerikaanse update volgen, waar deze volgende week verkrijgbaar zal zijn.
Kleine details van de update:
- Kleine aanpassingen aan de team play
- Namen van team genoten beter zichtbaar
- Ander uiterlijk (uniformen) om je team makkelijker te onderscheiden
- Toegang tot de PlayStation Store vanuit het spel
- Mogelijkheid om PSN vriendenlijst te integreren in Resistance vriendenlijst
Klik hier voor vier screens van de nieuwe map packs.
Klik hier voor de video's.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef Gstyles het volgende:
ik wil GTA IV... lekker door de stad cruisen en (hopelijk) ook online..![]()
Als je bedoelt om online ff te spelen, count me inquote:Op zondag 27 mei 2007 23:28 schreef Mindstate het volgende:
Als die prepaidcards er zijn koop ik er meteen 1tje!
Iemand die morgen zin heeft om te partyen met headset?
Heb inderdaad een headsetquote:Op maandag 28 mei 2007 10:14 schreef Mindstate het volgende:
Ok, ik kom je vast vanmiddag dan wel tegen. Id is MindstateNL (ik voeg je iig even toe), maar je hebt wel een headset?
Ik speel graag games met mn broertje samen. Doen we al sinds onze kindertijd achter de atari en later de nintendo.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Offline Multiplayer, daar is toch helemaal niks an
niet vragen naar de bekende weg BG! maar als je er toch niet zeker van bent, dan zou ik op youtube maar eens de ingame filmpjes bekijken!quote:Op maandag 28 januari 2008 14:16 schreef BaajGuardian het volgende:
ok nieuwe vraag hoewel ik resistance al gekocht heb ben ik toch benieuwd naar jullie mening.
Vroeg het net ook in het cod4 topic.
Welk spel is beter?
Call of duty 4 of Resistance fall of man?
Win je wel altijdquote:Op zondag 27 januari 2008 20:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Offline Multiplayer, daar is toch helemaal niks an
Betaal je meer? psn is gratisquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Met een console online spelen is voor mongolen, betaal je alleen maar meer.
We zijn nu in het level genaamd "Angel" iig.
Nog nergens moeite mee gehad.
Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????quote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:05 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Betaal je meer? psn is gratis![]()
Ik snap het argument "je hebt toch online op je pc" ook niet echt..
Omdat je online kan spelen op je pc mag dat niet op je console want dan ben je "sad"??![]()
Nou ja let maar niet op mij, ik ben een heel zielig mongooltje
gast, onder welk steen kom je vandaanquote:Op woensdag 30 januari 2008 00:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gratis? wat is psn? ehhh... bedoel je dat je gratis online kunt met ps3????
Moet ik daar geen adapter voor hebben dan of kan ik dat automatisch ofzo... damn ik snap et niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |