Ik edit morgenochten wel wat info erin en pleuah dat op de wiki.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kijk.Dit is al een wat beter topic.
Je weet swa..quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik edit morgenochten wel wat info erin en pleuah dat op de wiki.
Niet fakka gaan doen he!quote:
Dat doet Flash helemaal zelf voor jequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
Hopen dat mijn F5 straks werkt.
Neequote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef Sebasser het volgende:
Vannacht wordt toch die trailer online gezet?
Of niet, en dan ontploft je pc.quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat doet Flash helemaal zelf voor je![]()
volgend jaarquote:
Maakt niet uit, ik ga 'm toch bekijken op m'n laptopquote:
Dat was volgende weekquote:
Welke?Die van assen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:34 schreef Whizzkith het volgende:
Hahaha dan klopt de TT niet.
Wat kan je hier nou niet aan snappenquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:37 schreef Fielip het volgende:
wtf ik snap er geen zak van
Zondag is het 1 april n00bquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:48 schreef Mirel het volgende:
Wauw, precies wanneer het 1 april is komt er een trailer.
Verkapte TVP!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet er natuurlijk niet te veel getvp'd worden, want anders is deze óók weer vol voordat de trailers er is
Chillen met die apen swa, jeweet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hoop op een GTA blijdorp!
Das pas gangstas
Ik werk daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hoop op een GTA blijdorp!
Das pas gangstas
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef -CRASH- het volgende:
Zoals het klokje bij GTA IV tikt,
tikt het nergens...........
tik...tik...tik...
Hopen dat die landbouwmachine er weer inzit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik werk daar![]()
Misschien kom ik dan ook wel in die GTA![]()
Die landbouwmachine uit SA, waar je liever niet over de stoep mee moest gaan rijden.quote:
Kijk daar is ZOESPTSSSPFFFTTTTZZZzzz.. was Leonos.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hopen dat die landbouwmachine er weer inzit?![]()
Grapje hoor.
Zeg dan gewoon TVP.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
afk nw topic topicstarter posts views laatste post
GAM [MULTI] GTA IV #5 In dit topic zullen we het te weten k... 2 --Christiaan-- 75 505 29/03 22:18 - Leonos
nergens...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Leonos het volgende:
Waar zie je de pageviews?
Eindhoven, Woensel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef EricG het volgende:
Of GTA Den Bosch! Lekker ME in elkaar trappen in de Graafsewijk
ZItten heel veel screens van andere games in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef Simsfan88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cRqUsvTsbho
GTA IV Fake Screens. Sommige zien er errug mooi uit, maar ik denk dat ze allemaal fake zijn. Zitten veel screens bij die ik nog nooit eerder gezien had![]()
Nog dik anderhalf uur menschen![]()
Ziet er soms idd erg goed uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef Simsfan88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cRqUsvTsbho
GTA IV Fake Screens. Sommige zien er errug mooi uit, maar ik denk dat ze allemaal fake zijn. Zitten veel screens bij die ik nog nooit eerder gezien had![]()
Nog dik anderhalf uur menschen![]()
Maakt opzich niet veel uit, als je maar ziet waar, wanneer, en welke muziekquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij gaat die trailer ontzettend tegen vallen. Geen ingame beelden, alleen maar artwork
da's niet echt wat voor rockstar neuti. Wordt kwaliteit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij gaat die trailer ontzettend tegenvallen. Geen ingame beelden, alleen maar artwork
Er zullen wel genoeg mirrors in een korte tijd komen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Over anderhalf uur is de site toch overbelast, dus kunnen we fijn tot morgen wachten voor de trailer denk ik zo
Alexa?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef jp84 het volgende:
zoveel bezoekersheeft die site niet volgens alexa
Inderdaad. Net als alle andere delen, kan me eerlijkgezegd geen echte GTA voorstellen dat zich afspeelt in 1935 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoop niet dat het zich terug in de tijd afspeelt
Liever iets van deze tijd
SS'ers klappenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als alle andere delen, kan me eerlijkgezegd geen echte GTA voorstellen dat zich afspeelt in 1935 ofzo![]()
De hype moet nu opgebouwd worden, dus ingame screenshots kun je zeker nog niet verwachten ben ik bang. Ik denk dat die pas een aantal maanden voor de release worden getoond in etappes en het zelfde met de features en dergelijke van de game. Ze moeten natuurlijk wel vaak genoeg in het nieuws komenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij gaat die trailer ontzettend tegenvallen. Geen ingame beelden, alleen maar artwork
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef Tackleberry het volgende:
Rockstar weet in ieder geval genoeg mensen 'bezig te houden' met een trailer KLOKJE...
Deliver the weapons to Hiler in his crib ": tze eaglesnest" If you find any hidden jews on your way, the timer will add two extra minuits !quote:
zou leuk zijnquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Egamer het volgende:
Het speelt af in London, 1969, mark my words mensen.
Als wapen het gasmaskerquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Deliver the weapons to Hiler in his crib ": tze eaglesnest" If you find any hidden jews on your way, the timer will add two extra minuits !
Please hurry helmut !
Niet weer héquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:42 schreef Egamer het volgende:
Het speelt af in London, 1969, mark my words mensen.
Bah.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
En mijn handjes beginnen steeds harder te trillen.
De jaren 20 zou wel een perfecte tijdsperiode zijn voor een GTA-gamequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:41 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Inderdaad. Net als alle andere delen, kan me eerlijkgezegd geen echte GTA voorstellen dat zich afspeelt in 1935 ofzo![]()
Zo'n 4 uur geleden?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef jp84 het volgende:
hoelaat beginnen jullie te F5'en?
niet.. als die klok op 00:00:01 staat mss...alles gaat tog automatischquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef jp84 het volgende:
hoelaat beginnen jullie te F5'en?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een extra toiletrolletje bij de hand genomen.Voor als ik de eerste GTA beelden te zien krijg voor de vloedgolf van tranen van geluk.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
En mijn handjes beginnen steeds harder te trillen.
Serieus, wtf doe jequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een extra toiletrolletje bij de hand genomen.Voor als ik de eerste GTA beelden te zien krijg
Es kijke of ik em kan Snagge. Dan zet ik em op Youtubequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef reneon het volgende:
Hihi ik laat de site mooi open, als ik em wegklik krijg ik de trailer vannacht niet te zien:x
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Whizzkith het volgende:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.rockstargames.com doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
![]()
1 uur 52quote:
Wazig toch?quote:
Daar staat volgens mij de engels tijd.Die lopen een uur achter... denk ik.. hoop ik...quote:
Dat zou nergens op slaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij de engels tijd.Die lopen een uur achter... denk ik.. hoop ik...
Wat een n00bs allemaal dan. Die countdown laten lopen met de klok van de userquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij de engels tijd.Die lopen een uur achter... denk ik.. hoop ik...
Gek.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben ik gek aant worden of zie ik die witte strepen daar in het midden van de naam GTA steeds witter worden?
Dus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
lol wie weetquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben ik gek aant worden of zie ik die witte strepen daar in het midden van de naam GTA steeds witter worden?
Goh meneer is wakkerquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:11 schreef Extraordinaire het volgende:
Er wordt ook naar de computertijd gekeken. Echter is er ook een mailtje door Rockstar naar de pers gestuurd dat hij om 6 uur EST te verkrijgen is, en dat is dus gewoon over 50 minuten
Join the club, it's going to be one hell of a nightquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef Messenga het volgende:
Al die mensen die hier zitten te wachten
ownedquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Bluurgh het volgende:
ik drukte perongeluk op herladennu http-fout
![]()
OMGquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef Bluurgh het volgende:
ik drukte perongeluk op herladennu http-fout
(edit: ooh hij doet het alweer..)
Banquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
OMG
DE TRAILER IS ER NU AL!!!
IK BEN HEM NU AAN HET CHECKEN![]()
![]()
![]()
Sure.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
OMG
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:01 schreef reneon het volgende:
Lekker fappen op gtaIV, niks mis mee.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:15 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
OMG
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:18 schreef reneon het volgende:
en om precies 00.00 verschijnt er in beeld
"early april first joke"
Ja zeker. Zometeen de trailer op xbox marktplace downloaden erna. en bekijken in HD kwaliteitquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:23 schreef Piovan het volgende:
Hoeveel mensen zullen dit straks gelijk zien? Miljoenen en miljoenen?
De treinquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:29 schreef Druus het volgende:
waar wachten jullie op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |