niet.. als die klok op 00:00:01 staat mss...alles gaat tog automatischquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:54 schreef jp84 het volgende:
hoelaat beginnen jullie te F5'en?
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een extra toiletrolletje bij de hand genomen.Voor als ik de eerste GTA beelden te zien krijg voor de vloedgolf van tranen van geluk.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
En mijn handjes beginnen steeds harder te trillen.
Serieus, wtf doe jequote:Op donderdag 29 maart 2007 22:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog een extra toiletrolletje bij de hand genomen.Voor als ik de eerste GTA beelden te zien krijg
Es kijke of ik em kan Snagge. Dan zet ik em op Youtubequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef reneon het volgende:
Hihi ik laat de site mooi open, als ik em wegklik krijg ik de trailer vannacht niet te zien:x
quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:02 schreef Whizzkith het volgende:
De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op www.rockstargames.com doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
![]()
1 uur 52quote:
Wazig toch?quote:
Daar staat volgens mij de engels tijd.Die lopen een uur achter... denk ik.. hoop ik...quote:
Dat zou nergens op slaanquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Daar staat volgens mij de engels tijd.Die lopen een uur achter... denk ik.. hoop ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |