Verkapte TVP!quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:52 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet er natuurlijk niet te veel getvp'd worden, want anders is deze óók weer vol voordat de trailers er is
Chillen met die apen swa, jeweet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hoop op een GTA blijdorp!
Das pas gangstas
Ik werk daarquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik hoop op een GTA blijdorp!
Das pas gangstas
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef -CRASH- het volgende:
Zoals het klokje bij GTA IV tikt,
tikt het nergens...........
tik...tik...tik...
Hopen dat die landbouwmachine er weer inzit?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:09 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik werk daar![]()
Misschien kom ik dan ook wel in die GTA![]()
Die landbouwmachine uit SA, waar je liever niet over de stoep mee moest gaan rijden.quote:
Kijk daar is ZOESPTSSSPFFFTTTTZZZzzz.. was Leonos.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:12 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Hopen dat die landbouwmachine er weer inzit?![]()
Grapje hoor.
Zeg dan gewoon TVP.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef mini-lellan het volgende:
afk nw topic topicstarter posts views laatste post
GAM [MULTI] GTA IV #5 In dit topic zullen we het te weten k... 2 --Christiaan-- 75 505 29/03 22:18 - Leonos
nergens...quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:18 schreef Leonos het volgende:
Waar zie je de pageviews?
Eindhoven, Woensel!quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:21 schreef EricG het volgende:
Of GTA Den Bosch! Lekker ME in elkaar trappen in de Graafsewijk
ZItten heel veel screens van andere games in.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef Simsfan88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cRqUsvTsbho
GTA IV Fake Screens. Sommige zien er errug mooi uit, maar ik denk dat ze allemaal fake zijn. Zitten veel screens bij die ik nog nooit eerder gezien had![]()
Nog dik anderhalf uur menschen![]()
Ziet er soms idd erg goed uitquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:23 schreef Simsfan88 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cRqUsvTsbho
GTA IV Fake Screens. Sommige zien er errug mooi uit, maar ik denk dat ze allemaal fake zijn. Zitten veel screens bij die ik nog nooit eerder gezien had![]()
Nog dik anderhalf uur menschen![]()
Maakt opzich niet veel uit, als je maar ziet waar, wanneer, en welke muziekquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij gaat die trailer ontzettend tegen vallen. Geen ingame beelden, alleen maar artwork
da's niet echt wat voor rockstar neuti. Wordt kwaliteit.quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:30 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij gaat die trailer ontzettend tegenvallen. Geen ingame beelden, alleen maar artwork
Er zullen wel genoeg mirrors in een korte tijd komen denk ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef OnlineGokker het volgende:
Over anderhalf uur is de site toch overbelast, dus kunnen we fijn tot morgen wachten voor de trailer denk ik zo
Alexa?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:36 schreef jp84 het volgende:
zoveel bezoekersheeft die site niet volgens alexa
Inderdaad. Net als alle andere delen, kan me eerlijkgezegd geen echte GTA voorstellen dat zich afspeelt in 1935 ofzoquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoop niet dat het zich terug in de tijd afspeelt
Liever iets van deze tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |