Jawelquote:

Jah, wilde ik ook net vragenquote:Op donderdag 29 maart 2007 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
Nieuwe vraag?

quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Jakarta?

Tikkie terug!quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:04 schreef ScottTracy het volgende:
Elton John, Paul McCartney, Rod Stewart?

1-2tjequote:Op donderdag 29 maart 2007 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
American Psycho.

Ik wil niks spoilen dus ik raad je aan om de film te kijkenquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:12 schreef De_Melkboer het volgende:
Wordt daar iemand in de fontanel geschoten met een spijkertacker?

quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oliver North?

Heb ik inderdaad als eens gevraagd. Maar het zijn geen Variomatic-riemen....quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:37 schreef Mark_V het volgende:
nee hoor dat zijn aandrijfbanden van de variomatic
heb je al weleens gevraagd
hoi allemaal trouwens!

Ja, of ECVT, dat kan ook...quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:50 schreef Mark_V het volgende:
cvt

Ik ruik een yuri vraagquote:Op donderdag 29 maart 2007 23:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ja, of ECVT, dat kan ook...
Mark_V +1

(Elektronische) Continue Variabele Transmissie, m'n beste...quote:

Aha!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
(Elektronische) Continue Variabele Transmissie, m'n beste...

En Yuri kopt ze eigen vraag in....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef Yurithemaster het volgende:
augustus

Een Variomatic werkt met riemen van rubber, versterkt met nylon.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:01 schreef Mark_V het volgende:
Altijd gedacht dat cvt en variomatic hetzelfde was

Jeejquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:03 schreef Mark_V het volgende:
Yuri +1

Ja, en themaster is zijn achternaamquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Heet jij eigenlijk echt Yuri, Yuri?
Niet echt een nederlandse naam namelijk....

Neequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:05 schreef Mark_V het volgende:
Heet jij eigenlijk echt Yuri, Yuri?
Niet echt een nederlandse naam namelijk....

Nee dat is gewoon omdat ik goed benquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en themaster is zijn achternaam

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef Mark_V het volgende:
dat komt doordat een tafel ongeveer 80 centimeter hoog is. Een boterham kan tijdens die val een halve draai maken

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
En een salto en een dubbele Rietberger

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:10 schreef Mark_V het volgende:
dat komt doordat een tafel ongeveer 80 centimeter hoog is. Een boterham kan tijdens die val een halve draai maken

Excuus, dacht dat het een geintje wasquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:12 schreef Mark_V het volgende:
dit was een (poging tot) serieus antwoord

dat zijn inderdaad voorbeelden van de spieren die ik bedoel. Maar ook in je benen heb je bijvoorbeeld je dijspier en je hamstring, dat zijn dezelfde types...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:19 schreef Yurithemaster het volgende:
bicep en triceps?

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:20 schreef ScottTracy het volgende:
Agonist en antragonist

Ooit eens op dicovery of NGC gezienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:22 schreef Mark_V het volgende:
@ Yuri, die vraag van die boterham was toruwends erg grappig![]()
, hoe kwam je erop?

Eigenlijk lichtintensiteit en massa, maar dat reken ik wel goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:28 schreef Mark_V het volgende:
lichtsterkte
lengte
gewicht
kracht
energie
druk
tijd

Nog 1 dusquote:

Per seconde wijzer! Levert je 1 punt opquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:30 schreef Mark_V het volgende:
Lengte
Gewicht
Temperatuur
Tijd
Stroomsterkte
Aantal moleculen
stroomsterkte
stop, geen jokers

Dat kan in meer decimalenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:33 schreef ScottTracy het volgende:
Al wordt het aantal moleculen niet in dat aantal uitgedrukt, maar in mol. 1 mol is 6,02214199×1023 moleculen.![]()

Oh ja daar zittie ook in, een onverwachte yurivraagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
met het mes op tafel, klokkenhuis?

Nooit van gehoord, ff opgezocht, maar.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat dachten we van "J.J. de Bom, voorheen de Kindervriend"?

Jeejquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:35 schreef Mark_V het volgende:
Yuri 1

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:41 schreef ScottTracy het volgende:
Nelly Furtado

Alsof jij altijd zo snel bent.quote:

Tikkie terug!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
bos?? zembla?

Achossiequote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga gewoon zo huilend mijn mandje in![]()
![]()

Heb ik niks aan! Puntjes, daar draait het om!quote:

Wickedangel +spek-en-bonenpuntquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik niks aan! Puntjes, daar draait het om!![]()

HAHAAHAHA.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef Mark_V het volgende:
Wickedangel +spek-en-bonenpunt

Jeejquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:49 schreef ScottTracy het volgende:
Yuri+1

Neuhquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Jeej![]()
Nog een verzoek voor een categorie wicked?

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef Mark_V het volgende:
We kunnen je ook wel een bonuspunt geven omdat vrouwen over het algemeen dommer zijn dan mannen.....![]()

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef Mark_V het volgende:
We kunnen je ook wel een bonuspunt geven omdat vrouwen over het algemeen dommer zijn dan mannen.....![]()

Ik wil niet weten wat je daar allemaal voor hebt moeten doenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Doe dat maar.
Gelukkig ben ik op eigen kracht op de achtste plaats van het algemeen klassement terechtgekomen![]()

Was geen klacht, je stond alleen iets te lang stil bij mevrouw Furtadoquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef ScottTracy het volgende:
En dan klagen dat ik langzaam ben met het verzinnen van vragen![]()

Briljant zijn?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:58 schreef Mark_V het volgende:
Ik wil niet weten wat je daar allemaal voor hebt moeten doen![]()

Ze is ook zo leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was geen klacht, je stond alleen iets te lang stil bij mevrouw Furtado

Wat dacht je van nog 200 punten?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:01 schreef Mark_V het volgende:
Ik ga de komende dagen trouwens maar eens een aanval doen op de nummer1 positie... nog 80 puntjes.....

Ik ga jou aanvallen, die kan ik wel hebbenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga erkel aanvallen, die kan ik wel hebben![]()

Complotten, samenzweringen. Ik hou ervanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:04 schreef Mark_V het volgende:
Of zullen we samen erkel aanvallen?

Misschien issie wel DOODquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef ScottTracy het volgende:
Misschien is 'ie in slaap gevallen

Waarom? We zijn aan het babbelen!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef AryaMehr het volgende:
Misschien kan iemand anders een vraag neerzetten?

Wat denk je dat je hiermee doetquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef AryaMehr het volgende:

n00b! Dit is het slowchathalfuurtje, dat is altijd tussen 1 uur en half 2 's nachts....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:05 schreef AryaMehr het volgende:

Je stelt alweer een vraag.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou, laat me niet langer in spanning wachten?

Nee hoor, krijg ik nu een punt?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nou, laat me niet langer in spanning wachten?

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:10 schreef Mark_V het volgende:
Ik stel voor dat we al Yuri's punten afpakken en bij mij optellen
Yurithemaster -193
Mark_V +193
Ik lig helemaal dubbel hierquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef ScottTracy het volgende:
Tja of bij mij optellen, maar dat al z'n punten moeten worden afgepakt lijkt me wel duidelijk

Dan verdelen we het over ons drieen, is wickedangel weer wat puntjes rijker en heeft ze niet moeten toegeven dat ze ze gekregen heeft omdat ze vrouw is, wicked en ik zijn ERKEL (de aso) voorbij en Yuri is gestraft....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:11 schreef ScottTracy het volgende:
Tja of bij mij optellen, maar dat al z'n punten moeten worden afgepakt lijkt me wel duidelijk

Oehhh, mij in de slowchatmodus krijgen en BAM, met het punt ervandoor gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Guy Richie.

Helaas het is Ritchie dus weer geen puntenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Guy Richie.

Ha. Ik heb me hersteld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Helaas het is Ritchie dus weer geen punten![]()

Nee, ging in één moeite door. Mag, volgens de OP.quote:

Maar toen was ik dus lekker toch eerderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ging in één moeite door. Mag, volgens de OP.

Rustpauze van 1 uur tot half 2 toch hahahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef Mark_V het volgende:
En Yuri, wat had je voor slecht excuus om ons zo lang te laten wachten?
Sweet dreams Wicked!!!!

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Guy Richie.

Niet voor vragenmakers....werken zullen zequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rustpauze van 1 uur tot half 2 toch hahahaha![]()

Terug komen nuquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga sowieso, dus van mijn geen vraag meer
![]()
![]()

Nou aangezien wickedangel weg is, en jij na haar het snelst was drop een vraagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Niet voor vragenmakers....werken zullen ze![]()
![]()
en zeker Yuri die niet eens Yuri heet![]()

Nee die was toen van de unionisten....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Abraham lincoln?

Shit, dat wordt 24/7 online zijn voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga erkel aanvallen, die kan ik wel hebben![]()

Als niemand met de achternaam komt, gaat het punt om 1:40 naar jou. Jefferson is goed.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
Jefferson? achternaam kom ik zo ff niet op

AryaMehr +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
Jefferson davis?

Wicked en ik hebben een blok gevormd, ga alvast maar jankenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Shit, dat wordt 24/7 online zijn voor mij![]()

Ik zal strijdend ten onder gaan!! Tot het laatste puntje zal ik me verzettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wicked en ik hebben een blok gevormd, ga alvast maar janken
Offtopic: uitermate goede south park gisteren, wat vond jij?

Dus over een paar jaar ga je wel '24' kijken, als het niet meer modern is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik had 24 nog nooit echt gezien (ja, ik ben een moderne seriehater), maar dat zat er inderdaad wel erg duidelijk in.
Echt een topper, goed verhaal, grappig en volslagen idioot op het end. Nu al een klassieker....
We've got a snuke in Hillary's snizz

Correctquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:48 schreef Mark_V het volgende:
steve biko?

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar ga je wel '24' kijken, als het niet meer modern is?![]()
en dat ERKEL (de aso) op de vorige pagina, I don't get it![]()

Tijd was eerder, regio zit je in de buurt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:56 schreef erkel het volgende:
Iets zegt me: Tsjetsjeense Oorlog begin 20e eeuw? Maar kan ook totaal nergens op slaan

Ah juist. Ik kijk zelf Prison Break en Lost wel, ook al weet ik dat het helemaal uitgemolken wordt, het blijft toch boeien. 24 kijk ik ook niet. Eerste seizoen gevolgd op tv, maar vond het niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, ik bedoel dat ik de hedendaagse series niet zo geweldig vind, met 80 verhaallijnen en tergend traag hoofdverhaal. Bovendien zijn de meeste series eigenlijk niet meer als losse episodes te zien (iedereen kijkt ook altijd een heel seizoen Prison Break bijvoorbeeld).
" ERKEL (de aso)" is gewoon het zwartmaken van onze gemeenschappelijke vijand. Een duidelijk negatief vijandbeeld is belangrijk als je iemand gaat aanvallen

Nee conflict zo rond 1850, naam afgeleid van een gebied in de zwarte zee....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:01 schreef erkel het volgende:
Armeense onderdrukking van Ottomanen ? maar was ook begin 20e eeuw

erkel +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:08 schreef erkel het volgende:
Krimoorlog?

Huh? Waar zie je Katja en Egbert?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:21 schreef Consigliere het volgende:
oesters van nam kee

Volgens mij is het geen teenmovie, maar ik weet het ook niet.quote:

quote:![]()
took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done,
She gave her father forty-one.

Opgezocht, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand? Er is ook een rijmpje van:
[..]

Je bedoelt vast Flogging Molly (maar volgens mij is dat niet de persoon waar het hier om gaat';))quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Flockin Molly

Nee, da's niet juist. Ik bedoel een Ierse band waarvan de zanger een OD heeft genomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Flockin Molly

Zal ik dit omwille van de voortgang maar goedrekenen dan? Het gezochte dametje is 'Thin' Lizzy Borden. Is héél veel over geschreven en velen lieten zich door dit verhaal inspireren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef Homdeck het volgende:
thin lizzy zal haar bijnaam wel zijn

quote:You can run, and you can hide
But Im not leaving less you come with me
Weve had our problems but Im on your side
Youre all I need, please believe in me

Mark_V +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef Mark_V het volgende:
phil collins-something happens on the way to heaven

Jep jep...Game on!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef Gillingham het volgende:
Brick natuurlijk.

Die jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bedoelt Otto Bismarck toch niet?

Die heeft trouwens ook echt bestaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Otto van Weimar?

Ik zie het ja..uit het jaar 1000quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook echt bestaanMaar toen hadden ze nog geen fototoestellen.

Je ex die een reep chocolade op kwam eisen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:16 schreef Mark_V het volgende:
keizer wilhelm II?
excuses voor mijn plotselinge pleite zijn overigens, ik had opeens bezoek....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |