Oehhh, mij in de slowchatmodus krijgen en BAM, met het punt ervandoor gaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Guy Richie.
Helaas het is Ritchie dus weer geen puntenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Guy Richie.
Ha. Ik heb me hersteld.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:13 schreef ScottTracy het volgende:
Helaas het is Ritchie dus weer geen punten![]()
Nee, ging in één moeite door. Mag, volgens de OP.quote:
Maar toen was ik dus lekker toch eerderquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, ging in één moeite door. Mag, volgens de OP.
Rustpauze van 1 uur tot half 2 toch hahahahaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef Mark_V het volgende:
En Yuri, wat had je voor slecht excuus om ons zo lang te laten wachten?
Sweet dreams Wicked!!!!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Guy Richie.
Niet voor vragenmakers....werken zullen zequote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Rustpauze van 1 uur tot half 2 toch hahahaha![]()
Terug komen nuquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:18 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga sowieso, dus van mijn geen vraag meer
![]()
![]()
Nou aangezien wickedangel weg is, en jij na haar het snelst was drop een vraagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Niet voor vragenmakers....werken zullen ze![]()
![]()
en zeker Yuri die niet eens Yuri heet![]()
Nee die was toen van de unionisten....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:28 schreef AryaMehr het volgende:
Abraham lincoln?
Shit, dat wordt 24/7 online zijn voor mijquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ga erkel aanvallen, die kan ik wel hebben![]()
Als niemand met de achternaam komt, gaat het punt om 1:40 naar jou. Jefferson is goed.....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:30 schreef AryaMehr het volgende:
Jefferson? achternaam kom ik zo ff niet op
AryaMehr +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:33 schreef AryaMehr het volgende:
Jefferson davis?
Wicked en ik hebben een blok gevormd, ga alvast maar jankenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Shit, dat wordt 24/7 online zijn voor mij![]()
Ik zal strijdend ten onder gaan!! Tot het laatste puntje zal ik me verzettenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wicked en ik hebben een blok gevormd, ga alvast maar janken
Offtopic: uitermate goede south park gisteren, wat vond jij?
Dus over een paar jaar ga je wel '24' kijken, als het niet meer modern is?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik had 24 nog nooit echt gezien (ja, ik ben een moderne seriehater), maar dat zat er inderdaad wel erg duidelijk in.
Echt een topper, goed verhaal, grappig en volslagen idioot op het end. Nu al een klassieker....
We've got a snuke in Hillary's snizz
Correctquote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:48 schreef Mark_V het volgende:
steve biko?
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:49 schreef erkel het volgende:
[..]
Dus over een paar jaar ga je wel '24' kijken, als het niet meer modern is?![]()
en dat ERKEL (de aso) op de vorige pagina, I don't get it![]()
Tijd was eerder, regio zit je in de buurt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:56 schreef erkel het volgende:
Iets zegt me: Tsjetsjeense Oorlog begin 20e eeuw? Maar kan ook totaal nergens op slaan
Ah juist. Ik kijk zelf Prison Break en Lost wel, ook al weet ik dat het helemaal uitgemolken wordt, het blijft toch boeien. 24 kijk ik ook niet. Eerste seizoen gevolgd op tv, maar vond het niks.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, ik bedoel dat ik de hedendaagse series niet zo geweldig vind, met 80 verhaallijnen en tergend traag hoofdverhaal. Bovendien zijn de meeste series eigenlijk niet meer als losse episodes te zien (iedereen kijkt ook altijd een heel seizoen Prison Break bijvoorbeeld).
" ERKEL (de aso)" is gewoon het zwartmaken van onze gemeenschappelijke vijand. Een duidelijk negatief vijandbeeld is belangrijk als je iemand gaat aanvallen
Nee conflict zo rond 1850, naam afgeleid van een gebied in de zwarte zee....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:01 schreef erkel het volgende:
Armeense onderdrukking van Ottomanen ? maar was ook begin 20e eeuw
erkel +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:08 schreef erkel het volgende:
Krimoorlog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |