Huh? Waar zie je Katja en Egbert?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 02:21 schreef Consigliere het volgende:
oesters van nam kee
Volgens mij is het geen teenmovie, maar ik weet het ook niet.quote:
quote:![]()
took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done,
She gave her father forty-one.
Opgezocht, nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Niemand? Er is ook een rijmpje van:
[..]
Je bedoelt vast Flogging Molly (maar volgens mij is dat niet de persoon waar het hier om gaat';))quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Flockin Molly
Nee, da's niet juist. Ik bedoel een Ierse band waarvan de zanger een OD heeft genomen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Flockin Molly
Zal ik dit omwille van de voortgang maar goedrekenen dan? Het gezochte dametje is 'Thin' Lizzy Borden. Is héél veel over geschreven en velen lieten zich door dit verhaal inspireren.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:38 schreef Homdeck het volgende:
thin lizzy zal haar bijnaam wel zijn
quote:You can run, and you can hide
But Im not leaving less you come with me
Weve had our problems but Im on your side
Youre all I need, please believe in me
Mark_V +1quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:12 schreef Mark_V het volgende:
phil collins-something happens on the way to heaven
Jep jep...Game on!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:55 schreef Gillingham het volgende:
Brick natuurlijk.
Die jaquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Je bedoelt Otto Bismarck toch niet?
Die heeft trouwens ook echt bestaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Otto van Weimar?
Ik zie het ja..uit het jaar 1000quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die heeft trouwens ook echt bestaanMaar toen hadden ze nog geen fototoestellen.
Je ex die een reep chocolade op kwam eisen?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:16 schreef Mark_V het volgende:
keizer wilhelm II?
excuses voor mijn plotselinge pleite zijn overigens, ik had opeens bezoek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |