abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2007 @ 22:47:03 #101
17061 mvt
blame Canada
pi_48129076
Ik keek vandaag natuurlijk ook. Maar wat een ellende zeg die reclames. Ok, het is minder en minder frequent, maar het neemt zo'n enorme hap uit het programma. Ik schrok echt dat ze gewoon meer dan 2 minuten weg waren. Waar zijn de tijden gebleven dat het gewoon <50 seconden was.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 8 april 2007 @ 23:25:14 #102
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_48131021
quote:
Op zondag 8 april 2007 22:22 schreef Ared het volgende:
zo, FOK! doet het weer, en dus maar meteen even de resultaten van deze uitzending neergooien:

- We hadden op RTL vandaag maar 5 blokken, van gemiddeld 2m13s (was 8 van 1m42s)
- de reclames begonnen in ronde 6, 13, 24, 33 en 43 van de 56, mooi gespreid dus
- Totale reclametijd was 11m05s, tegenover 13m39s vorige race
- de racetijd was langer, dus het percentage reclame is gedaald van 16% tot 12%

Wat wel tegenviel is dat ze niets aan het splitscreen gedaan hebben. Maar de actie
heeft dus absoluut effect gehad, en wat mij betreft was de kijkervaring vandaag een
stuk plezieriger.

We blijven het in de gaten houden, maar voor nu blij dat RTL iets met onze bezwaren heeft gedaan, en een applaus voor onszelf
Inderdaad.

Nu alleen Froukje de Both, Huub Stapel en die gore belspellen eraf en het is perfect
  zondag 8 april 2007 @ 23:28:59 #103
173315 Astroquicky
http://tijl.kindt.me
pi_48131217
quote:
- We hadden op RTL vandaag maar 5 blokken, van gemiddeld 2m13s (was 8 van 1m42s)
- de reclames begonnen in ronde 6, 13, 24, 33 en 43 van de 56, mooi gespreid dus

Wat wel tegenviel is dat ze niets aan het splitscreen gedaan hebben. Maar de actie
heeft dus absoluut effect gehad, en wat mij betreft was de kijkervaring vandaag een
stuk plezieriger.

We blijven het in de gaten houden, maar voor nu blij dat RTL iets met onze bezwaren heeft gedaan, en een applaus voor onszelf
Zoals ik al had aangegeven heb ik vandaag in België en dus op Sporza moeten kijken met de commentaar van die flapdrol Stefaan Lammens. Maar ik ben blij te horen dat de reclames bij RTL7 beter gespreid zijn!! Leuk dat de petitie resultaat heeft gehad. Het blijft vervelend natuurlijk, die reclame, en ik zag dat die beljuf er nog steeds was, maar goed... Tijdens de race is het alvast een stuk verbeterd ten opzichte van Australië.

Hulde aan allen die zich ingezet hebben voor de petitie!

PS: het was dus nu 5 blokken tijdens de race + eentje voor de podiumceremonie?
pi_48133095
Spijtig genoeg niets van kunnen zien vandaag.. net trug uit Londen

Maare.. mooie statistieken!
  maandag 9 april 2007 @ 00:59:05 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_48134361
quote:
zo, FOK! doet het weer, en dus maar meteen even de resultaten van deze uitzending neergooien:

stuk plezieriger.

ik heb ook zitten tellen en ze hebben het keurig gedaan
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_48136890
Ik blijf naar Sporza kijken of de Orf, fuck RTL
Rustig commentaar
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_48136902
quote:
Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef Astroquicky het volgende:

-knip-
Inderdaad een verbetering. Maar God dank voor de Belg. Tijdens de reclame zap ik lekker weg.
pi_48136929
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Inderdaad een verbetering. Maar God dank voor de Belg. Tijdens de reclame zap ik lekker weg.
Beter is toch zonder reklame, dan maar Belgie of ORF
Misschien dan Olaff naar Sporza
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
  maandag 9 april 2007 @ 09:39:12 #109
34586 kepler
No bounce, no play
pi_48137838
quote:

[..]

Zoals ik al had aangegeven heb ik vandaag in België en dus op Sporza moeten kijken met de commentaar van die flapdrol Stefaan Lammens. Maar ik ben blij te horen dat de reclames bij RTL7 beter gespreid zijn!! Leuk dat de petitie resultaat heeft gehad. Het blijft vervelend natuurlijk, die reclame, en ik zag dat die beljuf er nog steeds was, maar goed... Tijdens de race is het alvast een stuk verbeterd ten opzichte van Australië.

PS: het was dus nu 5 blokken tijdens de race + eentje voor de podiumceremonie?
dat belspel kom je niet vanaf denk ik. Zolang dit voor de race is vind ik het prima, als dat een manier is om minder reclame tijdens de race uit te zenden
The line is a dot to you!
  maandag 9 april 2007 @ 10:06:18 #110
173315 Astroquicky
pi_48138184
quote:
Op maandag 9 april 2007 04:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Zal ik ook blijven doen hoor. Maar het is in ieder geval al een stuk aangenamer dat ik niet meer zoals bij Australië een 30-tal keer moet zappen (16 keer effectief plus 14 keer om te kijken of de reclame al voorbij is :p).
pi_48141540
Ik heb ook op de belg gekeken
hadden nog best aardig commentaar.
De hh heb ik wel op rtl gekeken, krijg je toch de verhalen van de uitvallers.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_48144033
Eerlijk gezegd weinig van de voor- en nabeschouwing gezien. Had voor de race nog geen 4 uur geslapen, dus ben na de vlag snel weer in bed gedoken. En 's middags zat ik lekker in de zon.
Maakt me ook eerlijk gezegd niet zo heel veel uit, wat ze dan doen. Ja, belspellen zijn irritant en ik kan me niet voorstellen dat Froukje er wat van gebrouwen heeft (naast stilzitten en lekker zijn), maar als het van start tot finish redelijk te doen is, ben ik tevreden. Als RTL het zo bont maakt dat mensen niet verder willen kijken dan de race, is dat hun (RTL) eigen probleem.
pi_48147653
Op deze manier is het prima toeven op RTL7, de reclames waren goed verspreid. Bovendien was er nu geen belspelletje tien minuten aan één stuk in beeld...
.
pi_48153444
Een hele verbetering tov de vorige keer. Zo te merken heeft er iemand op het forum ofzo meegekeken. Minder blokken, ietsje langer, keurig verspreid en (4 van de 5) aangekondigd hoe lang (Ook daar leek Mol bij de 1e aankondiging te doelen op het feit dat ze scherp in de gaten gehouden worden en dat er getimed wordt). Ook herhaling van wat er tijdens de reclame gebeurde. Ik ben bijna tevreden. Eigenlijk vind ik 4 blokken met een duur van 1 ronde wel het max. Laat het 5 zijn, maar meer toch niet. Dan maar wat meer kort voor en/of na de race. (Tips voor de meelezers van RTL. Jullie zijn er bijna )

@ Ared had ook zitten timen inderdaad, maar ben pas nu weer sinds FOK! up is in staat even rustig te kijken. Heb de adverteerders ook nog als je wilt.

En nogmaals hulde aan Astroquicky en alle ondertekenaars; Het werkt dus!
pi_48162837
quote:

Dank, en ook hulde aan jezelf!
pi_48168578
quote:
Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef Weekstrom het volgende:
@ Ared had ook zitten timen inderdaad, maar ben pas nu weer sinds FOK! up is in staat even rustig te kijken. Heb de adverteerders ook nog als je wilt.
dank, maar die heb ik zelf ook al meegeschreven. Maar na een race waar we redelijk tevreden over zijn, gaan we de bedrijven natuurlijk niet lastig vallen. Overigens waren Unilever (AXE) en JVC naast de vaste sponsors ING en DHL de enige bedrijven die tijdens beide races tot nu toe te zien waren. Kan toeval zijn, of er kan een reden zijn die niets met onze actie te maken heeft, maar wel opvallend dat 90% van de merken waar vorige race reclame voor werd gemaakt, er nu niet meer bij zat.
pi_48168846
Overigens keken er zondag 584.000 mensen, dat zijn er 256.000 minder dan vorige race (totaal van live + herhaling). Dat is een verlies van dik 30%, maar zal ook met pasen ("verplicht" familiebezoek) en het weer ("verplicht" buiten spelen ipv tv kijken) te maken hebben, natuurlijk.
pi_48169845
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 10:23 schreef Ared het volgende:
Overigens keken er zondag 584.000 mensen, dat zijn er 256.000 minder dan vorige race (totaal van live + herhaling). Dat is een verlies van dik 30%, maar zal ook met pasen ("verplicht" familiebezoek) en het weer ("verplicht" buiten spelen ipv tv kijken) te maken hebben, natuurlijk.
Ik denk dat Bahrein aankomend weekend een goede graadmeter gaat worden..

- Live middagrace
- Geen feestdagen

Ben benieuwd!
pi_48170053
Nou hulde hoor jongens. Ik heb me een stuk minder geirriteerd iig. Komt ook wel omdat ik nu ook aan het zappen was naar sporza Ik vind het commentaar daar niet eens zo heel erg rampzalig. Het is alleen leuker om de vertrouwde stem van Olav te horen
pi_48171034
Overigens te gek voor woorden dat je bij een herhaling ook een stuk van de race moet missen. Wat is er makkelijker voor RTL om het GP beeld even te stoppen? Dan hebben ze én reclame, én tevreden kijkers!
  dinsdag 10 april 2007 @ 15:09:16 #121
173315 Astroquicky
pi_48178419
Het doet denk ik een beetje vreemd aan, als je de herhaling kijkt, dat Olav Mol op een bepaald moment zegt, "we gaan er even tussenuit voor reclame", dat je dan reclame te zien krijgt, en dat dan de race weer begint vlak na het moment dat Olav Mol dat zei. Dan heb je nog twee minuten geen commentaar, en dan plots Olav Mol: "en hier zijn we weer" .

Ik had me op een bepaald moment nog zitten afvragen of het niet handig zou zijn om de live race gewoon tijdens elke reclame op te houden en dan na de reclame met twee minuten vertraging uitzenden, maar dat leek slechts leuk tot ik eraan dacht dat de live timing die je van internet haalt dan weer compleet useless is .
pi_48178605
Ik heb de race opgenomen, oa zodat ik de reclame door kon spoelen, maar ook uit praktische overwegingen. Ik moet zeggen dat ik (los van het doorspoelen) met een stuk minder irritatie heb gekeken naar de race. Misschien gedeeltelijk omdat het een spannendere race was, maar misschien was hij ook wel spannender omdat ik me minder zat te ergeren aan onderbrekingen...

Compliment aan de actievoerders! (en een kleintje aan rtl, ze hebben er toch wel wat mee gedaan)
Gedachten worden tot woorden. Woorden worden tot Gewoonte. Gewoonte verhardt zich tot Karakter. Daarom is het van belang stil te staan bij iedere gedachte en deze altijd liefdevol en met aandacht te denken.
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:05:41 #123
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48184628
tijdens de reclame gewoon naar sporza zappen
pi_48184931
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:05 schreef jorienvdherik het volgende:
tijdens de reclame gewoon naar sporza zappen
ik heb de hele race op sporza gekeken, hoewel ik wel de hh op rtl heb gezien. Ik dacht om rtl eens te boycotten. Blijkbaar heeft het wel wat effect gehad, gezien de daling in kijkcijfers!
pi_48198474
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 18:16 schreef Sally het volgende:

[..]

ik heb de hele race op sporza gekeken, hoewel ik wel de hh op rtl heb gezien. Ik dacht om rtl eens te boycotten. Blijkbaar heeft het wel wat effect gehad, gezien de daling in kijkcijfers!
misschien, maar de echte graadmeter voor kijkers komt pas aankomende weekend in Bahrein!
pi_48227823
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

misschien, maar de echte graadmeter voor kijkers komt pas aankomende weekend in Bahrein!
Denk ik ook ja. Om zelfde reden als Ared uitlegde. Ben wel benieuwd; Zijn er hier mensen die een kijk en luisteronderzoek kastje hebben of iemand kennen die dat heeft?
pi_48284687
vandaag in de brievenbus: antwoord van het CDA...
quote:
Geachte blabla...
zeer begrijpelijk...
blablabla...
Als politieke partij kunnen wij hier echter weinig tegen doen. RTL7 overweegt momenteel een Nederlandse zender te worden.
blablabla...
Er is geen sprake van 'mazen in de wet'...
Wij raden u aan om uw klacht ook bij het Commissariaat voor de Media onder de aandacht te brengen...
Ondertekend door Joop Atsma, met een uitgeprinte handtekening.

Waardeloos. Op die ene zin na, dat RTL7 een Nederlandse zender wil worden, maar zelf kan ik dat amper geloven. Commissariaat heeft zich er ooit mee bezig gehouden, en uiteindelijk de juridische procedures verloren, omdat de wetgeving nou eenmaal de handelswijze van RTL7 toestaat. Wijziging van de wetgeving is dus de oplossing, maar volgens 't CDA is daar niets mis mee. Waardeloos dus.
pi_48285458
en ook vandaag in de brievenbus: antwoord van Minister Plasterk (OCW / Media)...
quote:
Geachte blabla...

blablabla...
In 1997 nam het Commissariaat voor de Media al het besluit dat RTL4 en 5 onder Nederlandse bevoegdheid vallen en dus een toestemming bij het Commissariaat aan moeten vragen. RTL Nederland heeft hiertegen jarenlang juridische procedures gevoerd die uiteindelijk hebben geleid tot een uitspraak van de Raad van State in 2003. Volgens de Raad van State had het Commissariaat voor de Media destijds terecht vastgesteld dat RTL4 en 5 onder Nederlands toezicht vallen. Luxemburg had echter als eerste een toestemming gegeven dus zouden twee lidstaten, Nederland en Luxemburg, de bevoegdheid hebben. Dat is in strijd met het Europese recht en om die reden heeft de Raad van State het besluit van het Commissariaat vernietigd.

De Nederlandse overheid streeft nu naar nauwere samenwerking met Luxemburg...
blablabla...
Europese richtlijn ... maximum ... 12 minuten reclame per uur. De RTL-zenders moeten zich hieraan houden...
blablabla
Blespelletjes worden gezien als promotionele kansspelen. Iedereen die promotionele kansspelen in Nederland aanbiedt, dus ook de op Nederland gerichte RTL-zenders, dienen zich daaraan te houden. blablabla... klacht indienen bij het Projectbureau Kansspelen van het Ministerie van Justitie.
met de hand ondertekend door minister Plasterk.

mooie, uitgebreide uitleg over het juridische gevecht RTL vs. Commissariaat, en wat de overheid er aan doet. Ik mis een beetje "we proberen Luxemburg zo ver te krijgen om de toestemming in te trekken, zodat RTL wel naar Nederland moet komen", maar blijkbaar hadden ze na het arrest van de Raad van State weinig puf meer. Ook mooi om te weten aan welke wettelijke voorwaarden zo'n belspel moet voldoen, dat gaan we vanmiddag eens onder de loep nemen.

Maar verder lees ik er weinig in dat me doet vermoeden dat we binnen enkele jaren weer reclamevrij kunnen kijken, ongeacht de zender waar het op wordt uitgezonden. Da's jammer.
pi_48285636
we krijgen iig reacties terug..:)
pi_48291124
goed, de Code voor Promotionele Kansspelen even doorgenomen, en op zich zijn er wel wat puntjes om verder te onderzoeken:
quote:
Preambule
1. Ingevolge de Wet op de kansspelen is het verboden gelegenheid te geven om mee te dingen
naar prijzen of premies, indien de aanwijzing der winnaars geschiedt door enige kansbepaling
waarop de deelnemers in het algemeen geen overwegende invloed kunnen uitoefenen, tenzij
daarvoor vergunning is verleend.
Heeft de deelnemer een overwegende invloed? Nee, het antwoord wordt door de presentatrice weggegeven, dus hoeveel kennis de kijkers hebben is niet relevant. Er valt redelijk aan te nemen dat er dermate veel mensen het goede antwoord inzenden, dat er geloot moet worden. Daardoor valt dit belspelletje onder deze gedragscode.
quote:
4. Promotionele kansspelen mogen uitsluitend ter promotie van een product, dienst of
organisatie dienen en mogen niet als een zelfstandige activiteit worden aangeboden.
Wat is het product? Het is niet duidelijk wat er precies gepromoot wordt, en daarmee neigt het naar een zelfstandige activiteit.
quote:
5. De aanbieder verplicht zich ertoe een promotioneel kansspel met inachtneming van de
bepalingen van deze gedragscode te organiseren. Daarbij dient de code niet alleen naar de
letter, maar ook naar de geest te worden toegepast.
Wow, bij letter van de wet vastleggen dat de geest van de wet ook toegepast dient te worden. Goed om gebruik maken van mazen af te straffen.
quote:
Artikel 2 Tijd en hoeveelheid
Een aanbieder biedt maximaal éénmaal per jaar per product, dienst of organisatie een promotioneel kansspel aan. Een promotioneel kansspel is tijdelijk van aard en omvat maximaal dertien trekkingen.

Voorbeeld 3:
Een bepaald televisieprogramma kan éénmaal per jaar met een promotioneel kansspel worden
gepromoot. Indien dit programma elke week wordt uitgezonden dan kan dertien maal één of meer
winnaars per uitzending worden aangewezen.
Omdat het niet duidelijk is wat er precies gepromoot wordt, is het lastig te beoordelen of RTL hieraan voldoet. Als het aangeprezen product de te winnen prijs is, kan het zo zijn dat er voor één product meerdere belspellen zijn, maar misschien valt het dan onder de maximaal dertien trekkingen. Als RTL of RTL GP het aangeprezen product zijn, zijn er óf meerdere spellen, óf te veel trekkingen (17 races dit jaar).
quote:
Artikel 3 Kosten
2. De aanbieder mag bij een deelnemer aan een promotioneel kansspel uitsluitend
communicatiekosten in rekening brengen tot ten hoogste ¤ 0,60 kosten per deelname.
Sorry, let zelf nooit op. Wat zijn de totale kosten van deelname? Als het meer dan ¤ 0,60 is (bijvoorbeeld ¤ 0,50 pob, 3 berichten), hangen ze.
quote:
Artikel 4 Prijzen of premies

6. De aanbieder voorziet op verzoek van de deelnemer in een overzicht van uitgekeerde prijzen of
premies van het promotionele kansspel.
7. De resultaten van een trekking worden binnen drie maanden na beëindiging van het promotionele kansspel bekendgemaakt.
Sowieso goed om RTL eens een overzicht van de prijswinnaars te vragen. Ik geef toe: ik let niet echt op tijdens de spelletjes. Wordt er aan het eind van de uitzending een winnaar bekend gemaakt? Volgens mij niet, tijdens de herhaling kun je gewoon weer meedoen, toch? Worden er ooit winnaars bekend gemaakt?
quote:
Artikel 7 Algemene spelvoorwaarden
1. De aanbieder van een promotioneel kansspel stelt algemene spelvoorwaarden op.
2. De algemene spelvoorwaarden van een promotioneel kansspel bevatten ten minste de volgende gegevens: [lijst met voorwaarden]
Algemene voorwaarden opvragen, en kijken of ze eraan voldoen.

Op zich wel wat puntjes waarop ze aan te vallen zijn, maar hangt wel een beetje af van het antwoord op de vragen die ik nog heb (waar is het promotie voor? hoeveel acties en trekkingen zijn/komen er? wat kost het om deel te nemen? worden winnaars bekend gemaakt? wat staat er in de algemene voorwaarden?)
pi_48296367
Volgens mij kost het idd 0,60 cent om mee te doen. Op de andere vragen zou ik ook geen antwoord weten.
pi_48298761
Wordt dit nu een heksenjacht op RTL? Als RTL zich niet aan de regels houdt mag je ze daar absoluut op wijzen, maar die belspellen krijg je echt niet weg...

De huidige spreiding van de reclame is binnen de huidige wettelijke situatie het best haalbare. Dat heb je dus al bereikt met de petitie!

Mocht RTL eindelijk (volledig) onder de Nederlandse wetgeving vallen, dan kun je weer echt met je vuist op tafel gaan slaan. De wet laat de huidige situatie toe, RTL is een bedrijf wat winst wil maken, klaar.
.
  vrijdag 13 april 2007 @ 17:52:21 #133
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_48299186
Ik ben eigenlijk ook wel tevreden dat we beterschap hebben bereikt met de petitie, al is het verre van ideaal. Een heksenjacht op RTL hoeft van mij echt niet.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_48318242
Nee, heksenjacht wordt het zeker niet. Als de reclames zo blijven als tijdens de GP van Maleisië hoor je mij er verder niet over.

Maar even controleren of iets wat bij duizenden mensen als bijzonder irritant wordt ervaren voldoet aan de wettelijke regels is toch geen heksenjacht?
pi_48318693
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:39 schreef Ared het volgende:
goed, de Code voor Promotionele Kansspelen even doorgenomen, en op zich zijn er wel wat puntjes om verder te onderzoeken:
[..]

Sorry, let zelf nooit op. Wat zijn de totale kosten van deelname? Als het meer dan ¤ 0,60 is (bijvoorbeeld ¤ 0,50 pob, 3 berichten), hangen ze.
[..]
Volgens mij is het zelfs 0,80 cent per gesprek!
quote:
Sowieso goed om RTL eens een overzicht van de prijswinnaars te vragen. Ik geef toe: ik let niet echt op tijdens de spelletjes. Wordt er aan het eind van de uitzending een winnaar bekend gemaakt? Volgens mij niet, tijdens de herhaling kun je gewoon weer meedoen, toch? Worden er ooit winnaars bekend gemaakt?
[..]
Tijdens de hh is een andere opgave, dat was me vorige week wel opgevallen
pi_48318885
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 11:17 schreef Ared het volgende:
Nee, heksenjacht wordt het zeker niet. Als de reclames zo blijven als tijdens de GP van Maleisië hoor je mij er verder niet over.

Maar even controleren of iets wat bij duizenden mensen als bijzonder irritant wordt ervaren voldoet aan de wettelijke regels is toch geen heksenjacht?
Zo kwam het over, omdat het zo'n lap tekst was, that's all. Je hebt natuurlijk groot gelijk dat je even controleert of het aan de wettelijke eisen voldoet, maar het zou erg slecht zijn als RTL daar geen rekening mee houdt...
.
  zondag 15 april 2007 @ 16:53:36 #137
173315 Astroquicky
pi_48351637
Eerste keer dat ik zelf de race heb gezien op RTL7 sinds australië. Ik vond het prima. Een aantal keer naar België gezapt, maar heel wat minder dan in Australië. En ook het splitscreen schermpje is nu net iets groter. Ik ben blij.

En dat belspel... tja... het is verschrikkelijk irritant, maar om het op z'n Engels te zeggen... "This ain't our fight." Die belspellen zullen op een globale manier moeten aangepakt worden denk ik, en niet hier enkel in verband met RTLGP.
pi_48351997
Race had 6 reclameblokken.. de 4,5 en de 6de waren irritant.. de rest viel op zich best mee..
pi_48353408
huh? ik ben zelf maar tot 5 blokken gekomen, waarvan de 1e tijdens de safety car, dus die was wel erg goed getimed. Ik heb ze opgeschreven met nog 56, 46, 32, 25 en 12 te gaan. Welke heb ik gemist? En hij zei het er dit keer niet bij, maar volgens mij waren ze allemaal weer tussen de 2:12 en 2:17?
  zondag 15 april 2007 @ 18:11:37 #140
173315 Astroquicky
pi_48354116
6 inclusief podium ceremonie zeker?
pi_48356816
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef Astroquicky het volgende:
6 inclusief podium ceremonie zeker?
hmm hmm.. net na het binnenrijden van parc fermee meteen al..
pi_48356843
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:44 schreef Ared het volgende:
huh? ik ben zelf maar tot 5 blokken gekomen, waarvan de 1e tijdens de safety car, dus die was wel erg goed getimed. Ik heb ze opgeschreven met nog 56, 46, 32, 25 en 12 te gaan. Welke heb ik gemist? En hij zei het er dit keer niet bij, maar volgens mij waren ze allemaal weer tussen de 2:12 en 2:17?
Klopt.. de manier waarop Olav het zei.. vooral bij de eerste SC

"laten we er maar uitgaan.. hebben we het tenminste al gehad.."

Zegt wel genoeg
pi_48357908
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Klopt.. de manier waarop Olav het zei.. vooral bij de eerste SC

"laten we er maar uitgaan.. hebben we het tenminste al gehad.."

Zegt wel genoeg
Echt waar??? *niet gehoord*

pi_48358436
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:01 schreef Sally het volgende:

[..]

Ja serieus.. vond het zelf ook wel hilarisch
pi_48364470
quote:
Op zondag 15 april 2007 17:44 schreef Ared het volgende:
5 en net als vorige race 1 vlak na de finish. Die 5 samen 10 min 45. 11,3% van de tijd. Zelfs nog iets minder dan vorige week. Ik vind het acceptabel, al heb ik er liever 4. Belspel? Ach ja het is irritant, maar wat mij betreft geen probleem. Je kan gewoon even wat anders doen. Van mij mogen ze het belspel qua duur verdubbelen in ruil voor geen reclame tijdens de race of zo. En de vermindering van reclame was toch ons doel? Ben benieuwd naar de kijkcijfers.
  zondag 15 april 2007 @ 23:29:13 #146
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_48366325
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:01 schreef Sally het volgende:

[..]

jah gelijk na de SC op de baan kwam. Kon niet anders dan denken dat ie misschien fok in de gate houdt maar zal wel niet zo zijn
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
pi_48371949
slechts 514.000 kijkers gisteren, dat zijn er weer 70.000 minder dan Maleisie en 300.000 minder dan Australie (live+HH). 't Mooie weer speelt ze parten? Of zouden de Nederlandse "fans" zo geschrokken zijn van 't niveau van Spyker, dat ze 't meteen niet meer hoeven te zien?
  maandag 16 april 2007 @ 09:20:11 #148
65960 sanger
pi_48372012
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef Ared het volgende:
slechts 514.000 kijkers gisteren, dat zijn er weer 70.000 minder dan Maleisie en 300.000 minder dan Australie (live+HH). 't Mooie weer speelt ze parten? Of zouden de Nederlandse "fans" zo geschrokken zijn van 't niveau van Spyker, dat ze 't meteen niet meer hoeven te zien?
Heb je ter vergelijking ook de kijkcijfers van dezelfde races vorig seizoen?
pi_48372316
Niet bij de hand in ieder geval. Op kijkonderzoek.nl zijn de gegevens tot een week oud online beschikbaar, voor ouder moet je een verzoek indienen. Simpele verzoeken zijn gratis, maar ik weet niet of "alle F1 uitzendingen op SBS6 in 2006" nog onder simpele verzoeken valt. Ik kan het allicht proberen, maar de levertijd was vorige keer dat ik een verzoek deed bijna twee weken, dus hou je adem niet in.
  maandag 16 april 2007 @ 09:39:30 #150
65960 sanger
pi_48372450
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:33 schreef Ared het volgende:
Niet bij de hand in ieder geval. Op kijkonderzoek.nl zijn de gegevens tot een week oud online beschikbaar, voor ouder moet je een verzoek indienen. Simpele verzoeken zijn gratis, maar ik weet niet of "alle F1 uitzendingen op SBS6 in 2006" nog onder simpele verzoeken valt. Ik kan het allicht proberen, maar de levertijd was vorige keer dat ik een verzoek deed bijna twee weken, dus hou je adem niet in.
Ik wil dat vergelijk eigenlijk wel eens zien namelijk. Maar doe geen moeite hoor.
pi_48372876
nou, het is geen moeite om ff zo'n formulier in te vullen, maar als ze het niet als "eenvoudig" verzoek zien is de minimumprijs ¤ 495,- En dát is me wel net ff te veel moeite.
  maandag 16 april 2007 @ 10:13:34 #152
65960 sanger
pi_48373322
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:55 schreef Ared het volgende:
nou, het is geen moeite om ff zo'n formulier in te vullen, maar als ze het niet als "eenvoudig" verzoek zien is de minimumprijs ¤ 495,- En dát is me wel net ff te veel moeite.
Dat zeg ik doe geen moeite

Wat een geld zeg trouwens......
pi_48381772
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:17 schreef Ared het volgende:
Ik weet niet of de kijkcijfers van gisteren een realistisch beeld geven, maar ik denk wel dat er kijkers zijn afgehaakt, mede door reclames. Het mooie weer en het feit dat ook nog eens Parijs-Roubaix tegelijkertijd was zal vast invloed gehad hebben gisteren. Ik meen dat de kijkcijfers bij SBS rond de 700-800.000 zaten en toen Verstappen nog actief was lagen ze regelmatig >1 miljoen.
pi_48382087
En M. Schumacher doet niet meer mee.
  maandag 16 april 2007 @ 15:02:42 #155
65960 sanger
pi_48382193
quote:
Op maandag 16 april 2007 14:58 schreef HPoi het volgende:
En M. Schumacher doet niet meer mee.
Volgens Ecclestone nemen de kijkcijfers wereldwijd toe, alleen in Duitsland niet. Daar zou 17% daling zijn.
pi_48383248
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Volgens Ecclestone nemen de kijkcijfers wereldwijd toe, alleen in Duitsland niet. Daar zou 17% daling zijn.
iig in Duitsland 1 miljoen minder kijkers.
pi_48396160
aardig linkje voor de kijkcijfers wellicht hier. Insteek is wel anders, maar de gegevens zijn het zelfde....
pi_48418656
quote:
Op maandag 16 april 2007 15:38 schreef HPoi het volgende:

[..]

iig in Duitsland 1 miljoen minder kijkers.
Vind ik niet gek
pi_53141804
in juli kwam ik al in de verleiding om even een update te geven, toen ik na vier maanden eindelijk een nogal nietszeggend briefje van de SP kreeg, maar toen dacht ik nog: ach, de partij is hard gegroeid, drudrukdruk, het zij ze vergeven.

maar gisteren heb ik dus, meer dan vijf en een halve maand na mijn brief, antwoord van GroenLinks gehad. De strekking? Probeer het eens bij het Commissariaat voor de Media. Nou zwalk ik zelf afhankelijk van het onderwerp behoorlijk tussen links en rechts, maar dit is toch wel een godsgeklaagd staaltje langharig werkschuw tuig. Na vijf en een halve fucking maand kunnen ze niets anders bedenken dan me doorverwijzen naar een instantie die geen zeggenschap heeft over RTL? Het doet me pijn om te zeggen, maar ik geloof dat in ieder geval in onze case toch wel duidelijk is gebleken dat marktwerking (klachten van kijkers en sponsoren) een effectiever instrument is dan regulering. Eén - nul voor de VVD, die trouwens ook al als eerste reageerden.
pi_53142280
Where facts are few, experts are many.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:03:56 #161
65960 sanger
pi_53142515

Jan was druk, of moest eerst kijken wat F1 is
pi_53144140
  donderdag 13 september 2007 @ 13:41:26 #163
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53145118
TVP
pi_53147423
Ik ondersteun die petitie niet! Zap je maar naar een andere zender via de schotel pauper.
" liegen is een kunst, pathologisch liegen niet"
pi_53147718
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:03 schreef sanger het volgende:

Jan was druk, of moest eerst kijken wat F1 is
Jan?

Da's toch een rood tomaatje?!
pi_53147780
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:55 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik erger me er niet zo aan. Zo heb ik even tijd om naar de wc te gaan of wat drinken te pakken ofzo. En je ziet de race toch gewoon in het kleine scherm? Ik bedoel, zoveel gebeurt er niet in die tijd, behalve dat ze gewoon doorrijden . En Olav kan ik ook wel missen voor dat minuutje. Bovendien blijft ie zelf zo scherper, hij zei laatst dat hij in de reclame altijd even een adempauze neemt, en volgens mij heeft ie die wel nodig .

Misschien dat ze één of twee blokken zullen schrappen, en dat zal ik zeker niet erg vinden.
Goh dan pis jij veel!
elke 10 minuten pissen sjonge jonge! zuip je veel bier ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_53162966
quote:
Op donderdag 13 september 2007 15:19 schreef iLeon het volgende:
Ik ondersteun die petitie niet! Zap je maar naar een andere zender via de schotel pauper.
spuit 11
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:09:41 #168
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53168454
Kijk gewoon op Sporza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')