En naturlijk de petitie!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:42 schreef sanger het volgende:
Overigens stom dat ik er nu pas aan denk.
Was het geen idee geweest de petitie, onder mediabelangstelling, met zoveel mogelijk ondertekenaars naar RTL te brengen?
Ik verwacht ook niets anders dan dat...quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
RTL zal toch aan het geld denken, denk ik![]()
Dus jij hoopt dat de reclames blijven?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat RTL zich er niets van aan trekt.
Ik erger me er niet zo aan. Zo heb ik even tijd om naar de wc te gaan of wat drinken te pakken ofzo. En je ziet de race toch gewoon in het kleine scherm? Ik bedoel, zoveel gebeurt er niet in die tijd, behalve dat ze gewoon doorrijdenquote:Op donderdag 29 maart 2007 19:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus jij hoopt dat de reclames blijven?
RTL gooit er reclame tussendoor omdat ze het MOGEN. SBS mocht dat niet, anders hadden ze dat heus ook wel gedaan.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:00 schreef sanger het volgende:
Ik vraag me af waarom RTL niet gewoon hetzelfde concept als SBSvolgt, de reclame in voorprogramma.
Dan heb je namelijk zelf de keuze of je en plaspauze neemt ipv dat ie wordt opgedrongen.
Ik heb nooit berichten gezien over het al dan niet 'quite spelen' van SBS, jij wel?quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Maar heeft SBS nou flink verlies gemaakt met de F1 of niet?
Als SBS quite kan spelen zonder reclames tussen de race door, dan moet RTL dat toch ook gewoon kunnen?
Tuurlijk snap ik de insteek welquote:Op donderdag 29 maart 2007 20:02 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
RTL gooit er reclame tussendoor omdat ze het MOGEN. SBS mocht dat niet, anders hadden ze dat heus ook wel gedaan.
Niet bekend inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Ik heb nooit berichten gezien over het al dan niet 'quite spelen' van SBS, jij wel?
Misschien wel. Maar als ze winst kunnen maken zullen ze dat vooral doen. Commercie, weet je wel.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Als SBS quite kan spelen zonder reclames tussen de race door, dan moet RTL dat toch ook gewoon kunnen?
Ja. Meer zeg ik niet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:04 schreef vosss het volgende:
Maar heeft SBS nou flink verlies gemaakt met de F1 of niet?
Bron?quote:
quote:
Hoorde het van iemand die af en toe met Lex Muller sprak tijdens die uitzendingen op SBS. Niet heel betrouwbaar dus.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik hoop dat RTL zich er niets van aan trekt.
Misschien nog even de link naar de petitie eraan toevoegen?quote:
Dat zou voor mij al een hele verbetering zijn 2 of 3 "lange" blokken erger ik me minder aan dat om de paar min een beetje reclame dan heb ik echt het idee dat ik reclame met een beetje F1 aan het kijken ben.quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:51 schreef Astroquicky het volgende:
[..]
Misschien nog even de link naar de petitie eraan toevoegen?
Als alles tot mei inderdaad al vastligt, dan wordt het vast dramatisch als we tot dan moeten wachten op verbetering :-S. Nu... ze kunnen wel al meer contreren in langere blokken die verder van elkaar liggen. Maar goed...![]()
En dan vraag je je toch echt af (ik tenminste) wat een bedrijf dan in godesnaam voor zoveel geld reclame voor producten als afwasmiddel en nachtcreme en weet ik veel wat voor wijvenkutzooi allemaal tussen de F1 door laat uitzenden!?>!?quote:Totaal kom ik dan op ¤ 14.121,86 per spot van dertig seconden
Kerels willen gewoon formule 1 zienquote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan vraag je je toch echt af (ik tenminste) wat een bedrijf dan in godesnaam voor zoveel geld reclame voor producten als afwasmiddel en nachtcreme en weet ik veel wat voor wijvenkutzooi allemaal tussen de F1 door laat uitzenden!?>!?
95% van de kijkers zijn kerels! Kerels willen geen reclame over wasverzachter zien! Kerels willen godverdomme reclames zien over dikke auto's en bier en tieten ja!!!!!!!!!!
Ja uiteraard, maar áls er dan echt reclame tussendoor moet, doe dan reclame van mooie auto's (en nee, dan bedoel ik dus niet reclame's van "shake-that-booty-crap-renault-rommel-waar-je-je-van-af-vraagt-wat-een-merk-met-een-dergelijke-suffe-uitstraling-in-godsnaam-in-de-F1-te-zoeken-heeft") er tussendoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Kerels willen gewoon formule 1 zien![]()
Misschien omdat Renault dat imago wat wil opkrikken?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 01:37 schreef vosss het volgende:
shake-that-booty-crap-renault-rommel-waar-je-je-van-af-vraagt-wat-een-merk-met-een-dergelijke-suffe-uitstraling-in-godsnaam-in-de-F1-te-zoeken-heeft
ik weet niet welke race jij hebt zitten kijken, maar hier is een lijstje met merken waarvoor tijdens de race reclame is gemaakt:quote:Op vrijdag 30 maart 2007 00:54 schreef vosss het volgende:
En dan vraag je je toch echt af (ik tenminste) wat een bedrijf dan in godesnaam voor zoveel geld reclame voor producten als afwasmiddel en nachtcreme en weet ik veel wat voor wijvenkutzooi allemaal tussen de F1 door laat uitzenden!?>!?
Ik heb dit jaar mijn abonnement op Formule 1 Race Report opgezegd, ook omdat het nieuws oud was, maar vooral omdat ik het bijna nooit 'echt' las. Alleen tijdens vakanties las ik het aandachtig. Voor die paar keer koop ik het blad wel los.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:35 schreef Ared het volgende:
Ach, bladen... ik ben er lang zelf op geabonneerd geweest (Formule 1 en Race Report), maar uiteindelijk betaal je voor die bladen twee of drie keer zo veel als voor een abonnement op Autosport.com, krijg je ouder en minder goed nieuws, de helft van die bladen is reclame, en de foto's kun je niet als wallpaper voor je desktop gebruiken. Ik weet dat er mensen zijn die het leuk vinden om stapels oud papier te sparen, maar ik vond het op een gegeven moment toch een dure en nogal overbodige milieubelasting.
Misschien zijn de eerste 100 mensen die de petitie hebben getekend wel meteen initiatiefnemers?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Beetje spijtig.. zelfs Taco of ik hadden eerder initiatief nemer kunnen zijn als ze Tijl of Ed niet hadden willen noemen
Hoe lang duurt het volgens jou, wanneer een F1-auto die op topsnelheid rondrijdt, de bocht uitvliegt en vol de bandenstapels in knalt?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik erger me er niet zo aan. Zo heb ik even tijd om naar de wc te gaan of wat drinken te pakken ofzo. En je ziet de race toch gewoon in het kleine scherm? Ik bedoel, zoveel gebeurt er niet in die tijd, behalve dat ze gewoon doorrijden. En Olav kan ik ook wel missen voor dat minuutje. Bovendien blijft ie zelf zo scherper, hij zei laatst dat hij in de reclame altijd even een adempauze neemt, en volgens mij heeft ie die wel nodig
.
Misschien dat ze één of twee blokken zullen schrappen, en dat zal ik zeker niet erg vinden.
Meer had ik ook niet verwacht, wel veel minder.quote:Dear Mr Kooij
Thank you for your letter of 23rd March 2007.
Mr Ecclestone said he is very sorry for the disruptions caused during the broadcasting of the Australian Grand Prix by RTL. He said it is out of our control but we have spoken to them about it.
I hope this reassures you.
Kind regards
Lucy Hibberd
PA to Bernie Ecclestone
Coolquote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:37 schreef Ared het volgende:
sweeeeeet:
[..]
Meer had ik ook niet verwacht, wel veel minder.
Dat ze de tijd hebben genomen om RTL erover aan te spreken![]()
Nicequote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:37 schreef Ared het volgende:
sweeeeeet:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 01:37 schreef Ared het volgende:
sweeeeeet:
[..]
vanmorgen een brief van Peugeotquote:Op zaterdag 31 maart 2007 10:16 schreef Taco15 het volgende:
Nog geen verdere reacties gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |