quote:Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef MMach het volgende:
Het is trouwens zeer waarschijnlijk dat het busje overschilderd zal worden, en wel op deze manier:
Het zal een beetje afhangen van het budget, maar ik heb toch mijn zinnen gezet op matzwart
![]()
mee eens!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:16 schreef Cybersijp het volgende:
Ik vind hem fijn ! Mooi resultaat Benoit! En nou gauw weer aan de "werken"begin je klustopics te missen
Geweldig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef MMach het volgende:
Net mijn punten gehad. Geslaagd met onderscheiding (70%) voor het eerste en het 2de jaarThat means: 3 maanden vakantie.
Goed om dat te horen benoitquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:11 schreef MMach het volgende:
Net mijn punten gehad. Geslaagd met onderscheiding (70%) voor het eerste en het 2de jaarThat means: 3 maanden vakantie.
Ze is 6 of zoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:47 schreef Mirre het volgende:
Op de gemiddelde kinderkamer staat tegenwoordig toch ook een computer.
Dan kom je toch tekort aan spanningspunten bij het bureau.
8 stopcontacten per groep? wtfux?quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Ze is 6 of zoMaar dan moet ze maar een stekkerdoos insteken, je kan moeilijk beginnen met 5 stopcontacten naast een bureau te plaatsen (anders wordt het aantal groepen te groot, je mag maar 8 stopcontacten hebben per groep). Ikzelf heb maar 1 stopcontact naast mijn bureau, maar mijn pc+ alle randspullen heeft 19 stopcontacten nodig, en dat gaat ook gewoon. No worries.
Heel normaal voor het buitenland. Hier zijn we gewent om in de meterkast op elk kwartje 3 maal te besparen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
8 stopcontacten per groep? wtfux?in een werkplaats okee, maar in een woning
![]()
quote:en een net gemonteerde stekkerdoos is ook niet lelijk( iets met schroeven en onder t bureau )
njah kijk voor keuken enzo vind ik t niet echt raar dat je niet 20 stopcontacten op 1 eindgroep mikt.. maar voor slaapvertrekken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:03 schreef tnimble het volgende:
[..]
Heel normaal voor het buitenland. Hier zijn we gewent om in de meterkast op elk kwartje 3 maal te besparen.
[..]En ook nog handig om alles in een keer uit te zetten.
Zo ben ik in de bouw ook hoor; meestal heb ik aan het einde van de werkdag meer materialen en gereedschap om mij heen liggen dan dat ik nog in de kist of emmer heb zittenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:10 schreef MMach het volgende:
Vooral Leonie's werk inderdaad![]()
Ik ben een echt varken als ik snel moet werken. Ik weet waar alles staat en ligt, maar het ziet er niet uit. Ik ben zo iemand die vooral belang hecht aan het eindresultaat, als het tijdens de werken een stort is, so be it. Maar ja, niet mijn huis, niet mijn regels![]()
Als die 5 stopcontacten achter 1 raam zitten telt dat als 1 stopcontactquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Ze is 6 of zoMaar dan moet ze maar een stekkerdoos insteken, je kan moeilijk beginnen met 5 stopcontacten naast een bureau te plaatsen (anders wordt het aantal groepen te groot, je mag maar 8 stopcontacten hebben per groep). Ikzelf heb maar 1 stopcontact naast mijn bureau, maar mijn pc+ alle randspullen heeft 19 stopcontacten nodig, en dat gaat ook gewoon. No worries.
en als je 2 ramen van 5 tegen elkaar hangt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:53 schreef Stynus_ het volgende:
[..]
Als die 5 stopcontacten achter 1 raam zitten telt dat als 1 stopcontact.
Vol bewondering. We durven geen commentaar te leveren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef MMach het volgende:
Hmm, volgt iemand dit topic nog eigenlijk? Ik ben hier precies constant na elkaar aan het posten.
Das ist ja schade. Probieren sie mahl Ihren Prinsipaal da von zu uberseuchen das die balken schoon sint.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef MMach het volgende:
@Solingjan: dat zou verloren moeite zijn, want er komt een strakke witte MDF omkasting rond. Befehl ist befehl![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Das ist ja schade. Probieren sie mahl Ihren Prinsipaal da von zu uberseuchen das die balken schoon sint.
Und als die wit gepinseld zijn ein geheel formen mit die rest. Das ist Karateristiek voor die zolder.
Yep, ik.quote:Hmm, volgt iemand dit topic nog eigenlijk? Ik ben hier precies constant na elkaar aan het posten.
De Prinsipaal wou niet karakteristiek, maar wit, recht en strak, toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Das ist ja schade. Probieren sie mahl Ihren Prinsipaal da von zu uberseuchen das die balken schoon sint.
Und als die wit gepinseld zijn ein geheel formen mit die rest. Das ist Karateristiek voor die zolder.
jazeker volg ik je!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef MMach het volgende:
Hmm, volgt iemand dit topic nog eigenlijk? Ik ben hier precies constant na elkaar aan het posten.
ich folge es auch nochquote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dan was ie ongetwijfeld aangewezen als doping-zondaar... dit tempo is niet normaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:11 schreef AnneX het volgende:
Stel je voor dat-ie wielrenner was geworden !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |