Als die 5 stopcontacten achter 1 raam zitten telt dat als 1 stopcontactquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:21 schreef MMach het volgende:
[..]
Ze is 6 of zoMaar dan moet ze maar een stekkerdoos insteken, je kan moeilijk beginnen met 5 stopcontacten naast een bureau te plaatsen (anders wordt het aantal groepen te groot, je mag maar 8 stopcontacten hebben per groep). Ikzelf heb maar 1 stopcontact naast mijn bureau, maar mijn pc+ alle randspullen heeft 19 stopcontacten nodig, en dat gaat ook gewoon. No worries.
en als je 2 ramen van 5 tegen elkaar hangt?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:53 schreef Stynus_ het volgende:
[..]
Als die 5 stopcontacten achter 1 raam zitten telt dat als 1 stopcontact.
Vol bewondering. We durven geen commentaar te leveren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef MMach het volgende:
Hmm, volgt iemand dit topic nog eigenlijk? Ik ben hier precies constant na elkaar aan het posten.
Das ist ja schade. Probieren sie mahl Ihren Prinsipaal da von zu uberseuchen das die balken schoon sint.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:53 schreef MMach het volgende:
@Solingjan: dat zou verloren moeite zijn, want er komt een strakke witte MDF omkasting rond. Befehl ist befehl![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Das ist ja schade. Probieren sie mahl Ihren Prinsipaal da von zu uberseuchen das die balken schoon sint.
Und als die wit gepinseld zijn ein geheel formen mit die rest. Das ist Karateristiek voor die zolder.
Yep, ik.quote:Hmm, volgt iemand dit topic nog eigenlijk? Ik ben hier precies constant na elkaar aan het posten.
De Prinsipaal wou niet karakteristiek, maar wit, recht en strak, toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Das ist ja schade. Probieren sie mahl Ihren Prinsipaal da von zu uberseuchen das die balken schoon sint.
Und als die wit gepinseld zijn ein geheel formen mit die rest. Das ist Karateristiek voor die zolder.
jazeker volg ik je!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef MMach het volgende:
Hmm, volgt iemand dit topic nog eigenlijk? Ik ben hier precies constant na elkaar aan het posten.
ich folge es auch nochquote:Op maandag 23 juli 2007 20:00 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Dan was ie ongetwijfeld aangewezen als doping-zondaar... dit tempo is niet normaalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:11 schreef AnneX het volgende:
Stel je voor dat-ie wielrenner was geworden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |