als een meisje zo tenger is dan heb je al gauw minstens 1 borst te pakken als je een arm om haar heen slaatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Volgens mij is het begrip 'borst' wel erg ruim genomen...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Albert de enige die niet zwanger is
Hoe kom je daarbij ?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
Gister ging nog het gerucht dat het uit was met wessel![]()
Edwin smuldersquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne is dikker geworden.
Het zal leuk voor haar en Wessel zijn als er een kleine komt![]()
Leuk voor de kleinequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne had een eigen appartement gekocht in Amsterdam hoor en Wessel de zijne.
Ze wonen apart zei ze een keer![]()
Heeft alles te danken aan de Privé en nu hebben ze het gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:38 schreef Ole het volgende:
Arme Connie
ze mogen alleen de leuke dingen schrijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft alles te danken aan de Privé en nu hebben ze het gedaan
Yes Olequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:36 schreef Ole het volgende:
Met de favorieten van Haaibaaike: Peter, Albert en Daphne!!!![]()
Hoe wist ik dat he!quote:
Tot dat die klaar was woonde ze bij wessel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne had een eigen appartement gekocht in Amsterdam hoor en Wessel de zijne.
Ze wonen apart zei ze een keer![]()
Ja, dan zal het wel waar zijn als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tot dat die klaar was woonde ze bij wessel!
Anderhalfjaar lang![]()
Dan ga je toch niet zo weer even naar je eigen huis?![]()
Dat is tv voor kinderen die de hele dag computerspelletjes zitten spelen. Naast het feit dat ze tegenwoordig allemaal te vet zijn en opgescheept zitten met een sms-duim, hebben ze blijkbaar ook nog eens hun eigen rastersynchronisatiepuls.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:56 schreef Ole het volgende:
stoort mijn tv nu zo of is dit zogenaamd 'moderne' tv
Dat dacht ik ook even te zien..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef jannet1234 het volgende:
toen dat item kwam over die kledingontwerper voor de prinsessen vroeg ze of die ontwerper alleen maar positiekleding deed voor de prinsessen. waarop peter zei van nee, snap het wel, jij bent alleen maar geintereseerd in positiekleding. waarna ze geheimzinnig naar peter lachtte
Whahahaha, dat is ook een uitleg voor die pofbloesjes, maar ik als vrouw (wat ik al eerder schreef) vind het ook jammer als vrouwen zich zo verstoppen achter balen stof. Ze moet gewoon een ander styliste (want die verzorgt de kledij) nemen, zij houdt gewoon niet van Daphne of is stikjaloers, nou ja, dat is eigenlijk hetzelfde. Meer glamour mét stijl dus.quote:Op maandag 2 april 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
Ik geloof er niks van dat Daphne zwanger is. Die wijde kleding heeft (moet) ze alleen aan omdat het in is. Is weer een modegril verzonnen door een of andere nicht die geen behoefte heeft aan het zien van vrouwelijke lijnen.
Ja vond het ook grappig liedje over Knutquote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef BVO het volgende:
Wat deed ie ?quote:Op maandag 2 april 2007 19:26 schreef milagro het volgende:
Kan iemand Wibi even kalmeren, dat wordt dadelijk gegarandeerd huilen
zo gaat dat met kinderen
Wibi was aan het vertellen over de Disney optocht. Hij wilde hem wel 100 keer zienquote:
Wie is er niet van de Aersch, die naast Albert zitquote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef milagro het volgende:
Dat is Max Peter van de Aersmaede.
Arjan Ederveen dusquote:Op woensdag 4 april 2007 19:05 schreef milagro het volgende:
Dat is Max Peter van de Aersmaede.
In een rolstoel zitten als gezondequote:Op woensdag 4 april 2007 19:10 schreef Ole het volgende:
Wat doet ze nu weer?
koop een paar santino's en je weet hoe het voeltquote:Op woensdag 4 april 2007 19:37 schreef Mister1977 het volgende:
Hoe zou dat voelen? Een engeltje dat over je schoen piest?![]()
Dan zegt mijn moeder :quote:Op woensdag 4 april 2007 20:11 schreef Ole het volgende:
Dat zegt mijn moeder alleen als ze een lekker wijntje of Champagne drinkt!
Dat zegt de mijne ook na de tweede flesquote:Op woensdag 4 april 2007 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zegt mijn moeder :
'Ontwurk maaaar vaswt dew volgendwe fles'
Niet met je eigen dildo graag.quote:Op donderdag 5 april 2007 16:58 schreef Haaibaaike het volgende:
Kopieren kan ik ook.
Nu pak ik jou terug !!
Heel oud.quote:
Breek me de bek niet open. Ik voelde het aankomen en heb meteen als een klein kind gillend de oren dichtgehouden en lalaala geroepen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Boeiend Leko die praat over de houdbaarheidsdatum van lipglosjes en mascara.
Maar niet ouder dan 9 maanden.quote:
Wat heb jij op Lecoquote:Op vrijdag 6 april 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
Boeiend Leko die praat over de houdbaarheidsdatum van lipglosjes en mascara.
Ze heeft al 30 piemels in zich gehad.quote:Op maandag 9 april 2007 19:03 schreef milagro het volgende:
Waar kennen we haar eigenlijk ook alweer van, behalve (semi)naaktreportages in de PB of FM
oh jaaaquote:Op maandag 9 april 2007 19:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze heeft al 30 piemels in zich gehad.
En speelde ze niet in een soap mee?
quote:
Ik met Daphne.quote:
Froukje vloog op het eind van de show op Daphne af. Kan ik ook wel begrijpen.quote:
hey, ik kan er niets aan doen dat Nelson jr een gruwelijk lekker ding is, hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik met Daphne.
[..]
Froukje vloog op het eind van de show op Daphne af. Kan ik ook wel begrijpen.
Oh, hehe, dat mag jij gerust vinden hoor!quote:Op maandag 9 april 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
hey, ik kan er niets aan doen dat Nelson jr een gruwelijk lekker ding is, hoor![]()
![]()
die is dootquote:
Hoe lang is-ie, de man zelf, hè, vast niet zo lang, coureur zijnde, maar toch wel langer dan ik, hèquote:Op maandag 9 april 2007 21:01 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, hehe, dat mag jij gerust vinden hoor!Ik heb Nelsinho in het echt gezien
, alleen had hij z'n helm op.
Maar ik wou dus gewoon even zeggen dat ik Daphne erg süss vond vandaag.![]()
En dat om 03:31 - denk dat Ludo de slechterik hier meer vanaf weet.quote:Daphne is immer süss, so wie eine Nymphe gehört, oder so etwas gewesen worden sein aus ausser bei mit nach nebst samt gegenueber die Linden ins Blaue hinein und immer gerade aus, vom Winde beweint.
Oh hijzelf? Over dat andere: geen idee. "An die Nase eines Mannes..." schijnt niet altijd op te gaan.quote:Op dinsdag 10 april 2007 03:31 schreef milagro het volgende:
[..]
Hoe lang is-ie, de man zelf, hè, vast niet zo lang, coureur zijnde, maar toch wel langer dan ik, hè
(165 cm ).... en laat me in de waan, ja!!!!!
Whaaah, prachtig!quote:Daphne is immer süss, so wie eine Nymphe gehört, oder so etwas gewesen worden sein aus ausser bei mit nach nebst samt gegenueber die Linden ins Blaue hinein und immer gerade aus, vom Winde beweint.
Je zult maar degene zijn die een kathetertje bij 'm mag inbrengen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries was weer vriendelijk over de grootste crimineel van Nederland.
Hoe is het gebeurd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert is al een tijdje niet meer !!
Zal er wel mee te maken hebben dat Peter R. de Vries van één kind (zus van Holleeder) de peetvader is zoals Jort Kelder onthulde bij P&W. En Carlo was bar slecht als presentator, zonder Irene kan hij dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries was weer vriendelijk over de grootste crimineel van Nederland.
Ja RIP. Wel mooie beelden van hem van de begrafenis in Netwerk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Albert is al een tijdje niet meer !!
Ben ik niet zo kapot van, dan nog liever Albert.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:34 schreef Ole het volgende:
Geef mij maar Jeroen KidV, veel leuker
Go Daphne!quote:Ruim twee weken geleden besteedde Albert zeker vijf minuten per aflevering aan zijn persoonlijke strijd tegen ambtenaren die weigeren homo's te trouwen. Volgens het blad Privé hing Daphne dat op een zeker moment de keel uit. Een kleine drie uur voor de uitzending zag de brunette dat die avond wéér ruim tijd voor Alberts actie was ingeruimd. Een bron onthult aan het weekblad dat Daphne furieus werd en weigerde nog langer aan deze politieke hetze van haar collega mee te doen. "Ze was er zelfs zo kláár mee, dat zij haar tas en jas pakte en naar huis ging. Vaste invaller Jeroen Latijnhouwers werd in allerijl opgetrommeld om de live-uitzending te redden."
quote:Spanningen bij Boulevard na homocampagne
'Daphne is Albert beu'
door onze redactie
AMSTERDAM - Dat er de laatste weken spanningen zijn bij RTL Boulevard, is niet onopgemerkt gebleven. Het stempel dat Albert Verlinde op RTL Boulevard drukt, staat Daphne Bunskoek steeds meer tegen... Volgens insiders kwam het onlangs tot een fikse aanvaring tussen de twee collega's...
Ruim twee weken geleden besteedde Albert zeker vijf minuten per aflevering aan zijn persoonlijke strijd tegen ambtenaren die weigeren homo's te trouwen. Volgens het blad Privé hing Daphne dat op een zeker moment de keel uit. Een kleine drie uur voor de uitzending zag de brunette dat die avond wéér ruim tijd voor Alberts actie was ingeruimd. Een bron onthult aan het weekblad dat Daphne furieus werd en weigerde nog langer aan deze politieke hetze van haar collega mee te doen. "Ze was er zelfs zo kláár mee, dat zij haar tas en jas pakte en naar huis ging. Vaste invaller Jeroen Latijnhouwers werd in allerijl opgetrommeld om de live-uitzending te redden."
Albert riep samen met Henk Krol, hoofdredacteur van Gay Krant, bekende Nederlanders op een petitie te tekenen om het ontslag van weigerambtenaren te bewerkstelligen. RTL-Boulevard coryfeeën Peter van der Vorst, Fiona Hering en Jeroen Kijkindevegte hebben allemaal getekend. Opvallend is dat Daphne als enige níet haar handtekening heeft gezet... Albert tegen Privé: "Niemand bij RTL heeft ooit bezwaar gemaakt tegen mijn politieke actie. Waarom Daphne niet getekend heeft? Ik weet het niet, dat zou je aan haar moeten vragen..."
Helemaal niks, dus is het waar...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:41 schreef BVO het volgende:
Zou het echt zo zijn?
Strakke actie wel van d'r. Ben benieuwd wat ze er straks over zeggen.
Ach dat lieg je toch, laat Peter R toch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:11 schreef tong80 het volgende:
Toch weer een kusje.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:14 schreef janimie het volgende:
ik merk ook helemaal nix van 'spanning' tussen die 2![]()
Typisch privé weerquote:Op donderdag 12 april 2007 19:14 schreef janimie het volgende:
ik merk ook helemaal nix van 'spanning' tussen die 2![]()
Twee keer toch is lelijk in één zin. Hoewel past wel bij je.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ach dat lieg je toch, laat Peter R toch.
Foto's van Daphnequote:
Kut, gemistquote:Op maandag 16 april 2007 19:16 schreef Adelante het volgende:
Fiona's borsten hangen er weer stralend bij deze zomerdag.
Die kut heb ik dan ook gemist. Jammer, iemand plaatjes?quote:
Jaja, ik bedoel maar!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:40 schreef sanni het volgende:
Tja, ik heb me weer zitten ergeren aan bunsmutsje en haar schoolplein handgebaartjes op tv.
Alhoewel als je deze foto ziet dan heeft ze toch wel wat.[afbeelding]
Alvast bedankt voor de waarschuwing!quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
a.s. maandag Viola Holt als gastredactrice
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
De eerste dag dat ik weer in Nederland ben, krijg je dat voor je kiezen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
Daphne is er zeker hoor Mister1977quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:03 schreef Mister1977 het volgende:
Als Daphne er maar zit vind ik alles best.
Het is altijd zo'n enorme domper als er geen Daphne is.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne is er zeker hoor Mister1977![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
Ja klopt. Af en toe is het zo "way off" dat het zelfs nog niet met het begrip "mode" goed te praten is. Uitbundige tenten/frutsels zijn meer voor iemand die iets te verbergen heeft of de aandacht ergens van wil afleiden. Bij Daphne hoort wat mij betreft iets eenvoudigs zodat we vooral niet afgeleid worden.quote:Op woensdag 18 april 2007 15:42 schreef milagro het volgende:
wat had Daphne in jezusnaam aan gisteren
het leek wel een klederdracht blouse, echt gruwelijk lelijk, die styliste kan ook wel wieberen, of ze doet het expres (wijvennijd), Daphne er op haar onvoordeligst uit te laten zien, door haar zoiets wanstaltigs ouwelijks te laten aantrekken.
Lukt natuurlijk niet echt, want Daphne's smoeltje "verpest" dat effect, want beeldschoon, maar toch
En die zus van Holleeder is toch getrouwd met Cor van Hout?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef Suko het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat Peter R. de Vries van één kind (zus van Holleeder) de peetvader is zoals Jort Kelder onthulde bij P&W. En Carlo was bar slecht als presentator, zonder Irene kan hij dat niet.![]()
Ik blijf het absurd vinden. kindren van onder de tien zien dit ook, die kennen geen verschil tussen wat echt is en wat niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:08 schreef Adelante het volgende:
Ik heb nog nooit zo hard moeten lachen om horror, wat een slechte bagger was dat. meisje drinkt melk en wordt na 10 seconden met d'r eigen darmen gewurgd en spuugt melk weer uit
dat valt wel mee, hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het absurd vinden. kindren van onder de tien zien dit ook, die kennen geen verschil tussen wat echt is en wat niet.
Ja en de ingewanden was leverworstquote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef BVO het volgende:
Nounou, het was vooral een beetje aanmodderen met ketchup hoor.
het zal je verbazen hoe < 10 matter of factly kan reageren op ons (dit geval jouw) 'stuitend' , Tong...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef tong80 het volgende:
Heb je het gezien dan Milagro ? Het was echt stuitend.
Nu in het Nederlandsquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef milagro het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe < 10 matter of factly kan reageren op ons (dit geval jouw) 'stuitend' , Tong...
nee, doe maar eens wat moeite, luie donderquote:
Ik vind juist dat ze t leuk doet, vele malen leuker dan die pernillequote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef Suko het volgende:
Een buitengewoon dombo onderwerp was dat in Editie.nl. Had makkelijk gekund in 4 in het land later op de avond. Kinderen zijn dan wel niet achterlijk maar het praatje rondom dit item (om het luchtig te houden) was niet op kinderniveau. Ik zapte er middenin en heb toch ook even de hap, met overigens overheerlijke macaroni, teruggekotst. Bovendien was de nieuwswaarde nul komma nul. Vroeger stelde het nog ietsjes voor maar is inmiddels afgezakt tot een giegel-opvul-gelul, vooral met die nieuwe presentatrice die het puberniveau nog lang niet is ontstegen, schrappen die hap.
dan snap ik weer wel waarom je haar zo leuk vindt, hihihihihihhi .........quote:Op donderdag 19 april 2007 14:02 schreef Mister1977 het volgende:
Die nieuwe presentatrice van editie.nl is leuk!![]()
Alleen snap ik die visopmerking van Jeroen nog niet helemaal.![]()
Ja maar ze doet het toch best goed? Nou zal ze wel extra, extra, extra goed zijn ingewerkt door Jeroen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dan snap ik weer wel waarom je haar zo leuk vindt, hihihihihihhi .........![]()
Die nieuwe is idd erg leukquote:Op donderdag 19 april 2007 14:02 schreef Mister1977 het volgende:
Die nieuwe presentatrice van editie.nl is leuk!![]()
Alleen snap ik die visopmerking van Jeroen nog niet helemaal.![]()
Ja, maar Fiona begint nu in het stadium te komen waarop ze er echt uit dreigen te wippen als je niet oplet.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Adelante het volgende:
Daphne d'r decolleté gaat vandaag dieper dan die van Fiona
Weinig boeiends verder vandaag.
Ja vind ik ook. Ze is vooral ook erg fris. Als je een beetje vermoeid thuiskomt, kikker je er een beetje van op.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die nieuwe is idd erg leuk, en ze doet het nog goed ook
En door de redaktie natuurlijk ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet het toch best goed? Nou zal ze wel extra, extra, extra goed zijn ingewerkt door Jeroen, maar dat terzijde.![]()
Ja, die ook nog eens helemaal! Arm meiskequote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En door de redaktie natuurlijk ook!
Hahaha,quote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef Adelante het volgende:
Dan zal Jan de Hoop het wel jammer hebben gevonden dattie weg moest
Op teletekst 316 is er ook iemand die het niet kon waarderen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef BVO het volgende:
Nounou, het was vooral een beetje aanmodderen met ketchup hoor.
Ja maar tong, 316 is qua zeurniveau dan ook wel cult hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op teletekst 316 is er ook iemand die het niet kon waarderen.
Ik kijk er elke dagquote:Op donderdag 19 april 2007 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja maar tong, 316 is qua zeurniveau dan ook wel cult hoor.
Yep, van 09.55-11.00 uur.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Suko, word shownieuws morgenvroeg HH?
Zou het kunnen zijn dat ze die kleren gewoon aan moet hebben? Het zal allemaal wel flink gesponsord worden.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:18 schreef Suko het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom Daphne haar styliste niet in de hoek gooit hoor. D'r haar zat leuk en de kleding is wat minder soep valt me op maar mag het iets meer kleur ajb! Dat duffe grijs en bruinteinten kennen we nu wel, pfffft. Die styliste houdt nog steeds niet van Daphne, weg met dat mormel.
Nemen ze maar andere sponsors, dit is echt een downgrade van Daphne, lijkt me sterk dat ze dit mooi vindt en zomaar akkoord met deze grijze/bruine zooi. Zij 'draagt' min of meer de show, mag ze ook wat eisen stellen, kom op meid!quote:Op donderdag 19 april 2007 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zou het kunnen zijn dat ze die kleren gewoon aan moet hebben? Het zal allemaal wel flink gesponsord worden.
Heb je een paar maanden niet gekekenquote:Op maandag 23 april 2007 18:52 schreef static het volgende:
Heb Daphne een paar maanden niet gezien, maar ze lijkt helemaal niet zwanger.
Ik ben net een paar dagen terug in Nederland sinds januari.quote:
Had je geen schotel ?quote:Op maandag 23 april 2007 19:48 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben net een paar dagen terug in Nederland sinds januari.
je hebt straks nog de herhalingquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:48 schreef static het volgende:
Shit, gemist.
Moet er weer helemaal aan wennen.
Yep, ook ik ging helemaal gestrekt, met ook een vet foute jurk, maar natuurlijk te belachelijk voor woorden als je tegen dierenmishandeling bent, iets wat Daphne ook terecht opmerkte, goed zo meidje.quote:
Albert ziet er goed uit jaquote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef static het volgende:
Zou je niet zeggen eigenlijk.
Was dat de afspraak ?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:57 schreef static het volgende:
Zou je niet zeggen eigenlijk.
quote:
Topzwaar ja.quote:Op donderdag 26 april 2007 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Fiona is zwaar vind ik.
Viel van Albert ook wel tegen, zoooooo enthousiast is ook weer overdreven, ook Daphne keek even verbaasd. Peter heeft gelijk want het is pure dierenmishandeling. Bovendien vind ik dat Albert iets teveel tegen de Telegraaf is qua Connie, (rancuneus jongen?) dat doet Patty in Shownieuws veel beter. Zij doet 't nog steeds goed, valt me 100% mee.quote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Mister1977 het volgende:
Het was bijna matten daar om die ganzenlevertjes.
Ja, ik vond ook vreemd van Albertquote:Op donderdag 26 april 2007 22:52 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja wat zit Albert nou te lullen, hij heeft zeker nooit de beelden gezien van hoe ganzenlever gemaakt wordt
Ik kan me wel voorstellen wat voor modellen dat zijn.quote:
Ze moest voor Hugh zelf bunnies regelen voor een of ander beurs in A'damquote:Op donderdag 3 mei 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen wat voor modellen dat zijn.
en maakt, vind ik, prachtige schilderijenquote:
ach, ze verdient er lekker mee, gelijk heb je dan toch, als je je uiterlijk of imago zo kan uitbuiten, waarom niet:)quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:33 schreef Suko het volgende:
Alleen een beetje jammer dat ze hier aan meedeed op tv: www.nasluytingstijd.nl en ook http://www.moniquetv.nl/ Daar stelde ze 'profieltjes' voor in een uiterst dom taalgebruik en goedkope setting. Ik weet niet niet of ze het nog doet trouwens, heeft ze ook niet nodig. Dat Bimbo-gehalte plakt toch wel enigszins aan haar kont.![]()
Maar het was zo weinig classy, zo één van die velen, maar goed, ieder z'n smaak en als die suckersquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ach, ze verdient er lekker mee, gelijk heb je dan toch, als je je uiterlijk of imago zo kan uitbuiten, waarom niet:)
boeien of het classy is, als ik zo'n uitstraling had, zou ik het ook uitbuiten, en met de opbrengst doen wat je echt leuk vindt, en dat is volgens mij precies wat zij doet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:28 schreef Suko het volgende:
[..]
Maar het was zo weinig classy, zo één van die velen, maar goed, ieder z'n smaak en als die suckerser in trappen...
![]()
Ja legendarisch hoe ze half naakt bordjes omhoog hield.quote:
Daphne snuift niet. Die zuiptquote:Op maandag 7 mei 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
Volgens mij zit ze stijf onder de speed.
Daphne heeft naar eigen zeggen gesnoven, pillen geslikt, de hele mikmakquote:
Ja klopt. Ze heeft alles wel één keer geprobeerd, met de nadruk op één.quote:Op maandag 7 mei 2007 19:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Daphne heeft naar eigen zeggen gesnoven, pillen geslikt, de hele mikmak.
He jammer. Ik heb al 10 kiosken afgelopen maar nog geen Daphne!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Volgens mij niet Mister1977Ik heb net pas op video gekeken naar Boulevard..
Wie weet komt ze wel in playboy te staan.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
He jammer. Ik heb al 10 kiosken afgelopen maar nog geen Daphne!![]()
Dat is wel de bedoeling ja.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie weet komt ze wel in playboy te staan.![]()
Nounou, hooguit een nat poesje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:49 schreef static het volgende:
Daphne ziet eruit als een verzopen kat.
Waarom niet? Omdat Bunskoekie niet isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef Mister1977 het volgende:
Dank je. Nu weet ik dat ik volgende week niet op rtl4 hoef af te stemmen!
[sip]quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat Bunskoekie niet is![]()
![]()
Idd. Goed om te weten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef Mister1977 het volgende:
Dank je. Nu weet ik dat ik volgende week niet op rtl4 hoef af te stemmen!
Ja een of twee keer in de weekquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
[sip]
JaDan hoeft het voor mij niet meer
![]()
[/sip]
Maar Peter is er vast wel een paar keer bij voor jou!![]()
Jaja, dat is al een heel tijdje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:31 schreef Suko het volgende:
Krijg nou wat , zie ik Daphne in die OneMan-reclame, of loop ik weer eens achter?![]()
[afbeelding]
Ohw, zie je wel, ha ha, ik kende die campagne net Daphne nog niet. Als vrouw zijnde zie ik best wel dat Daphne mannen aantrekt, en daar is niks mis mee, je had een slechtere keus kunnen maken.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef Mister1977 het volgende:
He eindelijk. Weer lekker naar Daphne kunnen kijken.![]()
[..]
Jaja, dat is al een heel tijdje.
Mooi he!![]()
Heb je vorige week helemaal niet naar Boulevard gekeken ?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:53 schreef Mister1977 het volgende:
He eindelijk. Weer lekker naar Daphne kunnen kijken.![]()
[..]
Nee niks gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je vorige week helemaal niet naar Boulevard gekeken ?![]()
![]()
Ik toch welquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:32 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee niks gezien.![]()
Daphne vormt in haar eentje het enige aspect dat me bindt met dat programma.![]()
![]()
Was er nog interessant nieuws?quote:
Ze lieten al gauw dat filmpje zien dat Valbert Verlinde gisteren vielquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:41 schreef Esraa het volgende:
Er stond Valbert Verlinde in het beginNiemand gezien?
Ja dat kan je wel zeggenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Ole het volgende:
Ik heb Daphne zaterdag IRL gezien. Ziet er goed uit als ik dat kan zeggen
Ikke! Waar was Daphne precies?quote:Willen jullie me nu aanraken?![]()
![]()
Vlakbij het huis van Wessel van Diepenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja dat kan je wel zeggen![]()
[..]
Ikke! Waar was Daphne precies?
Ik wil Daphne ook IRL zien/aanraken.![]()
Nou moe. Moet ik dat zo vlak voor de nacht nog even lezen. Nu slaap ik weer slecht.quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Vlakbij het huis van Wessel van Diepen![]()
Meer kan ik niet zeggen![]()
Leuk ik ga zeker kijken.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou moe. Moet ik dat zo vlak voor de nacht nog even lezen. Nu slaap ik weer slecht.![]()
![]()
sinds de klok de tijd zegt, en men weet waar je bed slaaptquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:43 schreef janimie het volgende:
zijn huis woont ? sinds wanneer woont een huis ergens ?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:43 schreef janimie het volgende:
zijn huis woont ? sinds wanneer woont een huis ergens ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |