dat valt wel mee, hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik blijf het absurd vinden. kindren van onder de tien zien dit ook, die kennen geen verschil tussen wat echt is en wat niet.
Ja en de ingewanden was leverworstquote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef BVO het volgende:
Nounou, het was vooral een beetje aanmodderen met ketchup hoor.
het zal je verbazen hoe < 10 matter of factly kan reageren op ons (dit geval jouw) 'stuitend' , Tong...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:09 schreef tong80 het volgende:
Heb je het gezien dan Milagro ? Het was echt stuitend.
Nu in het Nederlandsquote:Op woensdag 18 april 2007 21:42 schreef milagro het volgende:
[..]
het zal je verbazen hoe < 10 matter of factly kan reageren op ons (dit geval jouw) 'stuitend' , Tong...
nee, doe maar eens wat moeite, luie donderquote:
Ik vind juist dat ze t leuk doet, vele malen leuker dan die pernillequote:Op donderdag 19 april 2007 09:41 schreef Suko het volgende:
Een buitengewoon dombo onderwerp was dat in Editie.nl. Had makkelijk gekund in 4 in het land later op de avond. Kinderen zijn dan wel niet achterlijk maar het praatje rondom dit item (om het luchtig te houden) was niet op kinderniveau. Ik zapte er middenin en heb toch ook even de hap, met overigens overheerlijke macaroni, teruggekotst. Bovendien was de nieuwswaarde nul komma nul. Vroeger stelde het nog ietsjes voor maar is inmiddels afgezakt tot een giegel-opvul-gelul, vooral met die nieuwe presentatrice die het puberniveau nog lang niet is ontstegen, schrappen die hap.
dan snap ik weer wel waarom je haar zo leuk vindt, hihihihihihhi .........quote:Op donderdag 19 april 2007 14:02 schreef Mister1977 het volgende:
Die nieuwe presentatrice van editie.nl is leuk!![]()
Alleen snap ik die visopmerking van Jeroen nog niet helemaal.![]()
Ja maar ze doet het toch best goed? Nou zal ze wel extra, extra, extra goed zijn ingewerkt door Jeroen, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:40 schreef milagro het volgende:
[..]
dan snap ik weer wel waarom je haar zo leuk vindt, hihihihihihhi .........![]()
Die nieuwe is idd erg leukquote:Op donderdag 19 april 2007 14:02 schreef Mister1977 het volgende:
Die nieuwe presentatrice van editie.nl is leuk!![]()
Alleen snap ik die visopmerking van Jeroen nog niet helemaal.![]()
Ja, maar Fiona begint nu in het stadium te komen waarop ze er echt uit dreigen te wippen als je niet oplet.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Adelante het volgende:
Daphne d'r decolleté gaat vandaag dieper dan die van Fiona
Weinig boeiends verder vandaag.
Ja vind ik ook. Ze is vooral ook erg fris. Als je een beetje vermoeid thuiskomt, kikker je er een beetje van op.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
Die nieuwe is idd erg leuk, en ze doet het nog goed ook
En door de redaktie natuurlijk ook!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:45 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja maar ze doet het toch best goed? Nou zal ze wel extra, extra, extra goed zijn ingewerkt door Jeroen, maar dat terzijde.![]()
Ja, die ook nog eens helemaal! Arm meiskequote:Op donderdag 19 april 2007 19:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En door de redaktie natuurlijk ook!
Hahaha,quote:Op donderdag 19 april 2007 20:12 schreef Adelante het volgende:
Dan zal Jan de Hoop het wel jammer hebben gevonden dattie weg moest
Op teletekst 316 is er ook iemand die het niet kon waarderen.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:10 schreef BVO het volgende:
Nounou, het was vooral een beetje aanmodderen met ketchup hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |