als een meisje zo tenger is dan heb je al gauw minstens 1 borst te pakken als je een arm om haar heen slaatquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Volgens mij is het begrip 'borst' wel erg ruim genomen...
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:44 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij is Albert de enige die niet zwanger is
Hoe kom je daarbij ?!quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:10 schreef Godlike02 het volgende:
Gister ging nog het gerucht dat het uit was met wessel![]()
Edwin smuldersquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne is dikker geworden.
Het zal leuk voor haar en Wessel zijn als er een kleine komt![]()
Leuk voor de kleinequote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne had een eigen appartement gekocht in Amsterdam hoor en Wessel de zijne.
Ze wonen apart zei ze een keer![]()
Heeft alles te danken aan de Privé en nu hebben ze het gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:38 schreef Ole het volgende:
Arme Connie
ze mogen alleen de leuke dingen schrijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft alles te danken aan de Privé en nu hebben ze het gedaan
Yes Olequote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:36 schreef Ole het volgende:
Met de favorieten van Haaibaaike: Peter, Albert en Daphne!!!![]()
Hoe wist ik dat he!quote:
Tot dat die klaar was woonde ze bij wessel!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 09:21 schreef Haaibaaike het volgende:
Daphne had een eigen appartement gekocht in Amsterdam hoor en Wessel de zijne.
Ze wonen apart zei ze een keer![]()
Ja, dan zal het wel waar zijn als jij het zegtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Tot dat die klaar was woonde ze bij wessel!
Anderhalfjaar lang![]()
Dan ga je toch niet zo weer even naar je eigen huis?![]()
Dat is tv voor kinderen die de hele dag computerspelletjes zitten spelen. Naast het feit dat ze tegenwoordig allemaal te vet zijn en opgescheept zitten met een sms-duim, hebben ze blijkbaar ook nog eens hun eigen rastersynchronisatiepuls.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:56 schreef Ole het volgende:
stoort mijn tv nu zo of is dit zogenaamd 'moderne' tv
Dat dacht ik ook even te zien..quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:25 schreef jannet1234 het volgende:
toen dat item kwam over die kledingontwerper voor de prinsessen vroeg ze of die ontwerper alleen maar positiekleding deed voor de prinsessen. waarop peter zei van nee, snap het wel, jij bent alleen maar geintereseerd in positiekleding. waarna ze geheimzinnig naar peter lachtte
Whahahaha, dat is ook een uitleg voor die pofbloesjes, maar ik als vrouw (wat ik al eerder schreef) vind het ook jammer als vrouwen zich zo verstoppen achter balen stof. Ze moet gewoon een ander styliste (want die verzorgt de kledij) nemen, zij houdt gewoon niet van Daphne of is stikjaloers, nou ja, dat is eigenlijk hetzelfde. Meer glamour mét stijl dus.quote:Op maandag 2 april 2007 19:38 schreef Mister1977 het volgende:
Ik geloof er niks van dat Daphne zwanger is. Die wijde kleding heeft (moet) ze alleen aan omdat het in is. Is weer een modegril verzonnen door een of andere nicht die geen behoefte heeft aan het zien van vrouwelijke lijnen.
Ja vond het ook grappig liedje over Knutquote:Op maandag 2 april 2007 20:07 schreef BVO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |