Ook de schuld van Van Basten?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:00 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nee idd, en dat zou eeuwig zonde wezen.
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:01 schreef BliksemSchigt het volgende:!
En waarom Afellay dan voor Nederland heeft gekozen? Dat is dan ondanks Van Basten zeker?.
Waarom mensen zoals Emmanuelson, babel,etc. wel oproepen terwijl er behoefte is aan een speler zoals aisatti.quote:
omdat dat andere posities zijn?quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waarom mensen zoals Emmanuelson, babel,etc. wel oproepen terwijl er behoefte is aan een speler zoals aisatti.
OMG.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Waarom mensen zoals Emmanuelson, babel,etc. wel oproepen terwijl er behoefte is aan een speler zoals aisatti.
OMGquote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En met Sneijder in de selectie is er al een type Aissati in de selectie, tevens nog een klasse beter.
Hoe durven ze het nog op zo een manier te brengen??? SCHANDEquote:Maar Marco van Basten en John van 't Schip zijn nog geen drie jaar bezig en dan is het wellicht toch te vroeg om die automatismen al te verwachten."
Kromme vergelijking. Dat is hetzelfde als je afvragen waarom Stekelenburg wordt opgeroepen ipv Van Bommel.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Al laat hij dat in het Nederlands Elftal vaak niet of nauwelijks zien.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:05 schreef zjroentje het volgende:
En met Sneijder in de selectie is er al een type Aissati in de selectie, tevens nog een klasse beter.
Van Nistelrooij en van Bommel hebben het ook niet in het Nederlands elftal laten zien, maar daar wordt ook om geschreeuwd.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Al laat hij dat in het Nederlands Elftal vaak niet of nauwelijks zien.
Dat PSV Aisatti verhuurt is ook zeker de schuld van Van Basten...quote:Op donderdag 5 april 2007 12:02 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik gok op vriendjespolitiek met Koeman.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat PSV Aisatti verhuurt is ook zeker de schuld van Van Basten...
quote:Op donderdag 5 april 2007 12:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kromme vergelijking. Dat is hetzelfde als je afvragen waarom Stekelenburg wordt opgeroepen ipv Van Bommel.
Bron?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien gaat Aisatti waarschijnlijk niet voor Nederland kiezen
toch heeft van Nistelrooij een prima doelpunten/gespeelde minuten verhouding!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Van Nistelrooij en van Bommel hebben het ook niet in het Nederlands elftal laten zien, maar daar wordt ook om geschreeuwd.
Maar ik vind het ok dat Sneijder alleen bij Ajax zo goed speelt![]()
Klopt, maar daarbij zitten veel onbelangrijke goals.En of je nou met 1-0 of 2-0 van Slowakije of Slovenie wint maakt ook weinig.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch heeft van Nistelrooij een prima doelpunten/gespeelde minuten verhouding!
Inderdaad, ze hebben he-le-maal niets laten zienquote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Barca het volgende:
Idd ... Van Bommel en Van Nistelrooij hebben niets laten zien! Maar ja ... het zal wel stoer zijn om te roepen dat ze in oranje horen.
Nee juist wel, vond t juist een sterke vandaar!quote:
Laat die loempia nou, hij heeft totaal geen kijk op voetbal en kan beter gaan basketballenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben he-le-maal niets laten zien![]()
![]()
Van Bommel en Van Nistelrooij moeten terug in Oranje. Ben ik nu ook stoer?![]()
Ene Van Persie?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie heeft er eigenlijk wél iets laten zien in het NL elftal onder v Basten vraag ik me net af...
Alleen Sar en van Persie vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie heeft er eigenlijk wél iets laten zien in het NL elftal onder v Basten vraag ik me net af...
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee juist wel, vond t juist een sterke vandaar!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |