Hij zit er PAS 3 jaarquote:
Dit slaat echt alles, de KNVB is wel érg makkelijk als werkgever.quote:Marco van Basten en John van 't Schip zijn nog geen drie jaar bezig en dan is het wellicht toch te vroeg om die automatismen al te verwachten.
Ja hoor natuurlijk, dat verwacht Henk pas na een jaar of 6?quote:Maar Marco van Basten en John van 't Schip zijn nog geen drie jaar bezig en dan is het wellicht toch te vroeg om die automatismen al te verwachten."
nou en, zolang we maar ek2008 winnenquote:Op maandag 2 april 2007 23:13 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
ja, hem nog een beetje als een martelaar de geschiedenis in laten gaan![]()
ow en wk2010quote:Op woensdag 4 april 2007 18:27 schreef Boomstam het volgende:
[..]
nou en, zolang we maar ek2008 winnen
Europees kampioen? Met die dwaas van een Van Basten als bondscoach?quote:Op woensdag 4 april 2007 18:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik lach me kapot, mochten we Europees Kampioen worden
Griekenland is het ook gelukt het vorige EK. En ik ben altijd enorm positiefquote:Op woensdag 4 april 2007 18:33 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Europees kampioen? Met die dwaas van een Van Basten als bondscoach?![]()
Die hadden in Otto Rehagel een kundige bondscoach, wij hebben Marco van Basten.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Griekenland is het ook gelukt het vorige EK. En ik ben altijd enorm positief![]()
Hun hadden Harry in de spits. Wij hebben Huntelaarquote:Op woensdag 4 april 2007 18:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die hadden in Otto Rehagel een kundige bondscoach, wij hebben Marco van Basten.![]()
Dat moet sarcasme geweest zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 09:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja hoor natuurlijk, dat verwacht Henk pas na een jaar of 6?![]()
Dit is wel het toppunt...
Edit Montana was me voor zie ik al...![]()
Talentvolle generatie ja... we zijn Europees kampioen onder de 21.... we zijn op veel jeugdtoernooien aanwezig. er zit dus voldoende talent aan te komen... een goeie bondscoach kan een hele goeie mix maken tussen ervaring en talent... Van Basten mist dat inzichtquote:Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef Barca het volgende:
Talentvolle generatie? HAHAHAHAHA!!!
Quincy en aissaiti lijken alweer te kiezen voor een ander landquote:Op woensdag 4 april 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Talentvolle generatie ja... we zijn Europees kampioen onder de 21.... we zijn op veel jeugdtoernooien aanwezig. er zit dus voldoende talent aan te komen... een goeie bondscoach kan een hele goeie mix maken tussen ervaring en talent... Van Basten mist dat inzicht
Die generatie (onder 21) is wel talentvol maar lang niet rijp voor een ek en wk.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Talentvolle generatie ja... we zijn Europees kampioen onder de 21.... we zijn op veel jeugdtoernooien aanwezig. er zit dus voldoende talent aan te komen... een goeie bondscoach kan een hele goeie mix maken tussen ervaring en talent... Van Basten mist dat inzicht
Je moet hem idd minstens 10 jaar de tijd geven, contractverlenging dus.quote:De beleidsbepaler kan begrip opbrengen voor de situatie. "Ik kan de kritiek van de zogeheten experts wel begrijpen dat het spel van het Nederlands elftal te weinig automatismen in zich heeft. Maar Marco van Basten en John van 't Schip zijn nog geen drie jaar bezig en dan is het wellicht toch te vroeg om die automatismen al te verwachten."
Europees Kampioenschap vorige zomer. Dus er zit toch zeker wel wat talent ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:47 schreef Barca het volgende:
Talentvolle generatie? HAHAHAHAHA!!!
Was dat niet met spelers als Huntelaar ed?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Europees Kampioenschap vorige zomer. Dus er zit toch zeker wel wat talent ja.
En Schaars en Aissati o.a.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was dat niet met spelers als Huntelaar ed?
Mooi toch dat Quincy voor Ghana kiest, die missen we als kiespijn hoor.quote:Op woensdag 4 april 2007 22:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Quincy en aissaiti lijken alweer te kiezen voor een ander landterwijl Bassie voor mensen zoals bobson, yildirim, landzaat, de jong etc kiest
Hij moet ze selecteren in plats van die wanna be's zoals de jong, landzaat, etcquote:Op donderdag 5 april 2007 11:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Mooi toch dat Quincy voor Ghana kiest, die missen we als kiespijn hoor.
En alsof Van Basten er wat aan kan doen dat die jongens voor een ander land kiezen.![]()
Quincy?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Hij moet ze selecteren in plats van die wanna be's zoals de jong, landzaat, etc
bovendien gaat Aisatti waarschijnlijk niet voor Nederland kiezenquote:Op donderdag 5 april 2007 11:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Quincy?!
Aissati misschien, maar die jongen heeft zijn keuze nog niet gemaakt, dus dat heeft toch niet zo veel zin. En daarnaast hebben we genoeg mensen momenteel voor zijn positie.
Nee idd, en dat zou eeuwig zonde wezen.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien gaat Aisatti waarschijnlijk niet voor Nederland kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |