Bron?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bovendien gaat Aisatti waarschijnlijk niet voor Nederland kiezen
toch heeft van Nistelrooij een prima doelpunten/gespeelde minuten verhouding!quote:Op donderdag 5 april 2007 12:35 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Van Nistelrooij en van Bommel hebben het ook niet in het Nederlands elftal laten zien, maar daar wordt ook om geschreeuwd.
Maar ik vind het ok dat Sneijder alleen bij Ajax zo goed speelt![]()
Klopt, maar daarbij zitten veel onbelangrijke goals.En of je nou met 1-0 of 2-0 van Slowakije of Slovenie wint maakt ook weinig.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
toch heeft van Nistelrooij een prima doelpunten/gespeelde minuten verhouding!
Inderdaad, ze hebben he-le-maal niets laten zienquote:Op donderdag 5 april 2007 14:40 schreef Barca het volgende:
Idd ... Van Bommel en Van Nistelrooij hebben niets laten zien! Maar ja ... het zal wel stoer zijn om te roepen dat ze in oranje horen.
Nee juist wel, vond t juist een sterke vandaar!quote:
Laat die loempia nou, hij heeft totaal geen kijk op voetbal en kan beter gaan basketballenquote:Op donderdag 5 april 2007 14:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben he-le-maal niets laten zien![]()
![]()
Van Bommel en Van Nistelrooij moeten terug in Oranje. Ben ik nu ook stoer?![]()
Ene Van Persie?quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie heeft er eigenlijk wél iets laten zien in het NL elftal onder v Basten vraag ik me net af...
Alleen Sar en van Persie vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie heeft er eigenlijk wél iets laten zien in het NL elftal onder v Basten vraag ik me net af...
quote:Op donderdag 5 april 2007 15:39 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nee juist wel, vond t juist een sterke vandaar!![]()
Dat zijn er toch al snel 2 op de 60 (?) voetballers die hij geselecteerd heeftquote:
Bij Ruud: Ik vind 28 doelpunten niet 'niks'. En als je dat wel matig vind, ken ik geen andere Nederlandse spits die dat beter kan.quote:Op donderdag 5 april 2007 22:45 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooij en Van Bommel lieten ook bij de eerdere bondscoach niks zien!
Kevin Bobson.quote:Op donderdag 5 april 2007 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
sprak de fanboy..quote:Op donderdag 5 april 2007 22:51 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Van Bommel hoort bij de betere middenvelders van Europa, die op elk niveau mee kan. Alleen moet je hem wel goied gebruiken. Want als je hem een taak geeft, waardoor zijn kwaliteiten niet zichtbaar worden, ja dan speel je al snel een mindere wedstrijd.
Over Van Nistelrooij, EK 2004 vergeten? Toen vond ik Ruud erg sterk spelen en maakte hij wel degelijk belangrijke goals.quote:Op vrijdag 6 april 2007 08:07 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooij maakte daarvan onbelangrijke doelpunten in onbelangrijke wedstrijden. Zijn spel is verder waardeloos!
Van Bommel zou door al die bondscoaches niet goed gebruikt zijn? Onzin! Hij kan het gewoon niet. Vallen en janken kan 'ie goed. De Duitser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |