abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 april 2007 @ 23:38:54 #151
84341 alsem
ja toch
pi_47910690
tvp
  zondag 1 april 2007 @ 23:54:26 #152
163902 Turbo_Diesel
Hoe isie nou?¿
pi_47911276
kijken is bij mij nog een probleem
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
pi_47912288
quote:
Op zondag 1 april 2007 23:54 schreef Turbo_Diesel het volgende:
kijken is bij mij nog een probleem
Welcome to the club
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 00:22:24 #154
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47912313
quote:
Op maandag 2 april 2007 00:21 schreef vannelle het volgende:

[..]

Welcome to the club
You bett.

 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_47914954
woei zometeen weer lessen en dan 18 april weer op
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  Redactie Frontpage maandag 2 april 2007 @ 08:59:23 #156
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_47915636
Straks naar het stadhuis
pi_47917497
Oeps.
Zometeen weer les
En ik kan alles al!
Nog 3 weken en dan mag ik eindelijk weer examen doen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  Redactie Frontpage maandag 2 april 2007 @ 11:38:50 #158
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_47919658
Donderdag mag ik eindelijk de weg op
pi_47920033
Net voor het eerst een motorrijles gehad, man wat vet

Volgende week tentamens , dus geen tijd. Maar 16 en 17 april weer lessen ingepland. Ga lekker 2 keer per week doen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_47920079
Waarom had ik hier nog niks gezet, grmbl.

Zometeen voor het eerst in 3 weken weer autorijden. van 2 tot 4
  maandag 2 april 2007 @ 12:40:13 #161
117895 matthendriks
Switching reality. And back.
pi_47921843
A.s. donderdag 8 uur afrijden. Spannend...

Ik hoop weer richting Wassenaar, daar is alles lekker duidelijk.
En hebben fietsers geen voorrang bij rotondes
Sole purpose: http://ikwilnaar.fok.nl/
pi_47922224
Zojuist voor het eerst een stoepje meegepakt bij het maken van een bocht
Maar ja, ik was op het stomme karretje aan het letten dat ineens stilstond omdat degene die erin reed wilde kletsen met iemand op straat.

Verder geen commentaar gekregen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  maandag 2 april 2007 @ 13:17:38 #163
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47922898
quote:
Op zaterdag 31 maart 2007 21:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen eerste lange rit eigenlijk. van rotterdam naar heteren. ben benieuwd
ging relaxt zeg. heel de snelweg 110-120 gereden, alleen ergens wegwerkzaamheden en moest daar 70

toffe rit was het
pi_47923263
Hmm, ik denk echt dat ik zoveel fouten ga maken, nu ik 3 weken niet gereden heb..
  maandag 2 april 2007 @ 15:03:30 #165
117895 matthendriks
pi_47926305
komt wel goed joh!
pi_47926798
Ik merk trouwens dat mijn kijken in bepaalde mate wel minder ben gaan kijken
Zoals met richting uitdoen, binnen-buiten-naast doe ik dus niet zo meer aan

Nu kijk ik nog wel goed natuurlijk maar zoals bij je richting aandoen doe ik dat niet meer.
pi_47927748
Ik heb mijn autotheorie binnen.
Mijn rijschoolhouder was al 2 maanden aan het zeuren dat ik eens op moest gaan, omdat hij voor praktijk wilde aanvragen...

Nu vrijdag maar eens vragen wanneer hij gaat aanvragen voor praktijk

Ik ben zo blij.

4 foutjes... :):)
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 15:55:07 #168
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47928115
Oh!

Men had wel gelijk, naar zijn 2 in de rotonde is zo gedaan Maar is het bruikbaar?

De eerste keer:
"Ja, je mag hem wel in de 2 zetten, maar zie je dát wel?"
Godver auto's boven op de rem op een rotonde wegens een rolstoelbejaarde.
Well done.
De volgende keer, had ik zo gedaan, geen punt. Alleen door het ondertussen ook nog praten half rond gegaan in plaats van 3 kwart Dus de rotonde erna uit eigen initiatief maar 3 kwart gedaan. Ach, hij vond het wel grappig. En het is no big deal. ik kan het dus ook wel
pi_47928238
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Renesite het volgende:
Oh!

Men had wel gelijk, naar zijn 2 in de rotonde is zo gedaan Maar is het bruikbaar?

De eerste keer:
"Ja, je mag hem wel in de 2 zetten, maar zie je dát wel?"
Godver auto's boven op de rem op een rotonde wegens een rolstoelbejaarde.
Well done.
De volgende keer, had ik zo gedaan, geen punt. Alleen door het ondertussen ook nog praten half rond gegaan in plaats van 3 kwart Dus de rotonde erna uit eigen initiatief maar 3 kwart gedaan. Ach, hij vond het wel grappig. En het is no big deal. ik kan het dus ook wel

Het grote overzicht en alle borden en auto's en alles zien komt allemaal nog wel joh

(ik zag trouwens vandaag nog een auto over het hoofd, omdat ie toen ik de eerste keer keek nog bij het tankstation stond, en toen ik de tweede keer keek precies achter de raamstijl zat Best gevaarlijk, zo'n auto met brede raamstijlen...)
pi_47928573
Renesite, kijk jij met schakelen? Zo ja, dan moet je dat echt snel afleren .
pi_47928887
Het kijken is bij mijn juist geen probleem. Ik heb mezelf aangeleerd, overdreven te kijken Geen probleem haha.

Alleen ik wil alles veels te snel te doen.
Rijdt niet te hard ofzo.. Maar te gehaast..

Dat moet ik nog afleren, voor ik op examen ga.
pi_47929200
Autorijden is leuk.. vooral zonder instructeur d'r naast! Kwil alleen wel weer in de lesauto rijden.. die reed een stuk lekkerder dan die van mn ouders

Owh en het kijken moet je gewoon ff aan wennen.. word zo een gewoonte! En na die hele discussie van schakelen op de rotonde.. doe ik ook niet altijd.. soms lukt het ook niet.

* ArtemisQ rijd met dik lawaai over de rotonde heen

Oh en ik heb volgens mij ook al door rood gereden Of oranje.. weet 't niet helemaal

En mn moeder vind dat ik te voorzichtig rijd.. ik heb net mn rijbewijs.. dan mag 't nog wel toch?
pi_47929896
gare oude gast...

net bijna een fietser van z'n sokken gereden ... ik had gewoon voorrang.
  maandag 2 april 2007 @ 16:56:04 #174
57434 Marloes
Digital Love
pi_47930365
Jaa ik heb ook al bijna een oude meneer van z'n sokken gereden, die arme man, en ik moest eigenlijk stoppen maar ik dacht ik druk 'm er gewoon voor
En vandaag heb ik ook weer heel erg aso gereden. M'n vader en ik reden achter elkaar maar er was zo'n dom busje er tussen in. Dus ik dacht, ik haal hem even in over de busbaan Die man volop op de rem, maar goed, toen reed ik wel weer achter m'n vader
Soms snap ik echt niet waarom ik zo gevaarlijk doe, voortaan maar even wat beter nadenken
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47930544
Net 2 uur gereden, ging lekker alleen blijven kijken, verder nog een homo die rechts aangeeft op de rotonde maar rechtsdoor gaat, Mijn instructeur zag dat hij wisselde dus hij stond gelukkig op zijn rem...
pi_47931258
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:42 schreef immortalsean het volgende:
gare oude gast...

net bijna een fietser van z'n sokken gereden ... ik had gewoon voorrang.
Eh, mja, je zegt in dat topic dat je pas heel laat naar links kon kijken omdat er een huis in de weg stond, dus misschien zag de fietser jou ook niet?
pi_47931298
ik had het net in een ander topic over voorrangsregels:
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:45 schreef immortalsean het volgende:

[..]

heul niet! ... wel is het zo dat in woonerfen (dus geen 30km zones) er geen voorrangsregels gelden, en je het dus onderling moet oplossen ... maar dat was hier dus niet het geval.
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:49 schreef simmu het volgende:

[..]

in een woonerf hebben voetgangers toch altijd voorrang? (en daarna fietsers, en daarna pas auto's)
zou iemand die hier verstand van heeft (vannelle? ), misschien het kunnen verduidelijken?
pi_47931388
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eh, mja, je zegt in dat topic dat je pas heel laat naar links kon kijken omdat er een huis in de weg stond, dus misschien zag de fietser jou ook niet?
nah nee, links kon ik goed zien, en ik had die fietser ook al lang gezien (toen 'ie nog netjes aan de rechter kant van zijn weg zat) ... maar ik moest rechts de straat in kunnen zien, waar dus een huis het zicht enigszins blokkeerde, om eventueel daar voorrang te geven ... daardoor had ik niet/laat gezien dat die fietser(van links) gewoon geen voorrang gaf.
pi_47931405
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef immortalsean het volgende:
zou iemand die hier verstand van heeft (vannelle? ), misschien het kunnen verduidelijken?
Ik ben dan niet vannelle, maar ik heb wel een ANWB boek uit mijn hoofd geleerd.
Gewone regels gelden (bestuurder van rechts heeft voorrang). Parkeren is wat anders, je mag maar 15 km/uur, en de truc: je mag voetgangers 'niet in gevaar brengen'. Die voetgangers mogen gewoon op straat hangen als ze dat willen.
pi_47931466
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:23 schreef immortalsean het volgende:
nah nee, links kon ik goed zien, en ik had die fietser ook al lang gezien (toen 'ie nog netjes aan de rechter kant van zijn weg zat) ... maar ik moest rechts de straat in kunnen zien, waar dus een huis het zicht enigszins blokkeerde, om eventueel daar voorrang te geven ... daardoor had ik niet/laat gezien dat die fietser(van links) gewoon geen voorrang gaf.
Ah.
Dan was het een gevalletje 'ik krijg lekker toch altijd voorrang op dit kruispunt omdat automobilisten bang zijn mij omver te rijden, dus ik fiets gewoon lekker door'.
pi_47931689
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ah.
Dan was het een gevalletje 'ik krijg lekker toch altijd voorrang op dit kruispunt omdat automobilisten bang zijn mij omver te rijden, dus ik fiets gewoon lekker door'.
Zo denk ik ook altijd als ik fiets . Maar ik ken pas sinds kort al die regels ed. maar toch
pi_47931810
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ah.
naja, m'n rij-instructeur, heeft altijd tegen me gezegd, van als je het vermoeden hebt dat iemand geen voorrang geeft, gewoon rustig doorrollen, zonder dat je ongelukken veroorzaakt, maar laat ze wel ff schrikken/ weten dat ze fout zitten.

nu was dat in mijn geval net niet het geval hoor.
  Moderator maandag 2 april 2007 @ 17:51:58 #183
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47932395
quote:
Op maandag 2 april 2007 16:07 schreef Twisted_Logic het volgende:
Renesite, kijk jij met schakelen? Zo ja, dan moet je dat echt snel afleren .
Nee. Kijken om je heen, dingen zien wat er gebeurd (ik keek wel bij mijn schouder, maar opeens een auto boven op de rem.
pi_47936388
quote:
Op maandag 2 april 2007 17:21 schreef immortalsean het volgende:
[..]

[..]

quote:
Artikel 44.

Voetgangers mogen wegen gelegen binnen een erf over de volle breedte gebruiken.
Dit is een van de drie afwijkende regels wat betreft een erf. Voor de rest blijven de gewone verkeersregels van toepassing.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_47936710
quote:
Op maandag 2 april 2007 19:40 schreef Ridocar het volgende:
Dit is een van de drie afwijkende regels wat betreft een erf. Voor de rest blijven de gewone verkeersregels van toepassing.
Dat zeg ik
pi_47937456
Ik moet dus woensdag afrijden om 1 uur, maar wilde dit weekend eigenlijk wel mijn rijbewijs hebben. Ik wilde hem dus versneld aanvragen, ivm lang weekend anders moet ik er zolang op wachten...

Weet iemand de procedure voor versneld aanvragen? Ik hoorde dat je dan voor 2 uur naar het gemeentehuis moet gaan, kan iemand dit bevestigen?
pi_47937656
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:06 schreef Demius het volgende:
Weet iemand de procedure voor versneld aanvragen? Ik hoorde dat je dan voor 2 uur naar het gemeentehuis moet gaan, kan iemand dit bevestigen?
Volgens mij heeft diegene die je dat verteld heeft er vaag iets over gehoord ofzo
Voor 14.00 naar het gemeentehuis gaan wordt afgeraden, omdat je gegevens 'er dan nog niet zijn'. Ik geloof dat je een probleem hebt als je 's middags examen doet, want dan zou je pas de volgende dag je rijbewijs kunnen aanvragen.
Maar als je gegevens er zijn, doe je gewoon een aanvraag, en je zegt dat je een spoedaanvraag wilt doen, dat is de hele procedure. En je betaalt 40 euro extra natuurlijk
pi_47943950
quote:
Op maandag 2 april 2007 20:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Volgens mij heeft diegene die je dat verteld heeft er vaag iets over gehoord ofzo
Voor 14.00 naar het gemeentehuis gaan wordt afgeraden, omdat je gegevens 'er dan nog niet zijn'. Ik geloof dat je een probleem hebt als je 's middags examen doet, want dan zou je pas de volgende dag je rijbewijs kunnen aanvragen.
Maar als je gegevens er zijn, doe je gewoon een aanvraag, en je zegt dat je een spoedaanvraag wilt doen, dat is de hele procedure. En je betaalt 40 euro extra natuurlijk
als je een spoedaanvraag doet, moet die voor 2 uur binnen zijn op het gemeentehuis, als je het daarna aanvraagt is het geen spoedaanvraag.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_47947052
quote:
Op maandag 2 april 2007 15:55 schreef Renesite het volgende:
Oh!

Zie je wel?
En het is zeer zeker bruikbaar, je maakt minder toeren dus voor jou is het rustiger, je snelheid is beter, 2e versnelling is niet zo "zenuwachtig" op het gaspedaal als de 1e......

Maarreuh........goed dat je het gedaan hebt!
  maandag 2 april 2007 @ 23:25:35 #190
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_47947157
Ik ben zelf ook met rijlessen bezig, ik heb al zon 20 lessen gehad
maar nou moet ik as woensdag mn theorie halen in utrecht, maar hoe kom je daar het beste als je in hilversum woont? trein en bus ofzo?
ff wachten nog
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 00:21:39 #192
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47949044
quote:
Op maandag 2 april 2007 23:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zie je wel?
En het is zeer zeker bruikbaar, je maakt minder toeren dus voor jou is het rustiger, je snelheid is beter, 2e versnelling is niet zo "zenuwachtig" op het gaspedaal als de 1e......

Maarreuh........goed dat je het gedaan hebt!
Tja, piece of cake. Maar ik blijf erbij dat die rotondes bij mij in de buurt minimale grote zijn.

Ik vroeg het hem ook nog, daarop zei hij ook dat ik het zelf moet inschatten. En daar blijft hij gewoon bij.

Ik denk dat hij bedoelt, het komt vanzelf Concentreer je nu eerst maar op een aantal andere punten.
pi_47949353
En ík blijf er bij dat de 1 niet is om in te blijven rijden, hoe klein de rotonde ook is.
In z'n 2 kun je ook langzaam rijden.....

Het zal wel komen, maar na 20+ lessen zou het er al moeten zijn joh.
Denk er eens over na: opschakelen op een rotonde hoefde nooit, terwijl het wel wenselijk is.
Je probeert het en het gaat nog ook! En dat na advies van een kale, lelijke vent op internet.
Van je eigen instructeur had je het eerder moeten kunnen verwachten toch?

Ik heb echt het idee dat jouw instructeur te makkelijk is, en dat kost jou extra lessen en geld. Zonde.
Mocht ik het fout hebben (denk het niet) dan bij deze alvast mijn excuses aan je instructeur.
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 00:36:05 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47949427
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 00:33 schreef vannelle het volgende:
En ík blijf er bij dat de 1 niet is om in te blijven rijden, hoe klein de rotonde ook is.
In z'n 2 kun je ook langzaam rijden.....

Het zal wel komen, maar na 20+ lessen zou het er al moeten zijn joh.
Denk er eens over na: opschakelen op een rotonde hoefde nooit, terwijl het wel wenselijk is.
Je probeert het en het gaat nog ook! En dat na advies van een kale, lelijke vent op internet.
Van je eigen instructeur had je het eerder moeten kunnen verwachten toch?

Ik heb echt het idee dat jouw instructeur te makkelijk is, en dat kost jou extra lessen en geld. Zonde.
Mocht ik het fout hebben (denk het niet) dan bij deze alvast mijn excuses aan je instructeur.
Ik snap het wel. Maar hij wil dat ik die dingen ook wel een beetje zelf ontdek heb ik het idee. Net als niets zeggen als ik het presteer om hem in de 3 te zetten nadat hij in de 4 stond met optrekken. Ik moet mijzelf controleren. Mentaliteitskwestie - komen we nooit uit
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 00:53:06 #195
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47949842
Op 1 punt (afgezien van een stopbord op een onmogelijke straat met vrijwel meteen een weg van rechts ging alles goed

Goed. ik kom van punt A en alles gaat op groen, ik rijden rijden rijden. De man voor mij stopt, en ik weet waarom De weg tegenover ons mag ook rijden.
Ik stop netjes bij de haaientanden (Ja, achteraf staan die daar loos te zijn, but hey.., ik vond het daar wel mooi staan. De man voor mij reed iets verder door (vond ik al vrij vreemd, maar goed) De sleep mensen B hield op, het werd dáár rood. Ik wil naar punt C. Mijn eigen stoplicht (zei mijn instructeur werd oranje. Ja, en nu maar maken dat ik weg kom... Hij nam maar eventjes de pedalen over, want de mensen van punt D wouden ook rijden

Onmogelijke kruispunten

dinsdag 3 april 2007 @ 08:41:04 #196
117895 matthendriks
pi_47952267
Achteraf gezien had je beter bij A kunnen blijven staan? Omdat het kruispunt nog niet vrij was?
Maargoed, ik geef je geen ongelijk hoor. Vooral als er mensen achter je staan. Die beginnen vaak al te toeteren, maar verkeersinzicht: ho maar!
pi_47953151
quote:
Op maandag 2 april 2007 22:16 schreef gothic-blackie het volgende:
als je een spoedaanvraag doet, moet die voor 2 uur binnen zijn op het gemeentehuis, als je het daarna aanvraagt is het geen spoedaanvraag.
Haha, ok, dan heb ik er vaag iets over gehoord
Maar stel dat je op maandag om 4 uur de aanvraag doet, kunnen ze dan niet doen alsof je 'm op dinsdag voor 2 uur hebt gedaan zodat je woensdag je rijbewijs hebt? In plaats van zeer ambtenaarlijk zeggen 'helaas, na 2 uur, dus wacht maar 5 dagen'?
pi_47953323
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 09:30 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Haha, ok, dan heb ik er vaag iets over gehoord
Maar stel dat je op maandag om 4 uur de aanvraag doet, kunnen ze dan niet doen alsof je 'm op dinsdag voor 2 uur hebt gedaan zodat je woensdag je rijbewijs hebt? In plaats van zeer ambtenaarlijk zeggen 'helaas, na 2 uur, dus wacht maar 5 dagen'?
Dan kun je toch dinsdag morgen naar het gemeentekantoor? Aangezien die op maandag middag gesloten is..!
Stoer en ruig maar net geen tuig
  Nerd met benen dinsdag 3 april 2007 @ 10:08:38 #199
18073 miss_bleu
pi_47954099
gisteren werd mijn rijles weer afgebeld. Instructice ziek. Ik mag nu vanavond van 19.00 tot 18.30. Maar 1.5 uur ipv de standaard 2 uur
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:05:28 #200
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47955577
PeeJie is geslaagd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_47956140
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:05 schreef Houniet het volgende:
PeeJie is geslaagd
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_47956177
Ging toppie, alleen lagen er wat takken op de weg en was ik door de zenuwen denk ik een paar keer me richting vergeten aan te doen en me volgafstand bij een tractor was iets te dichtbij. Geen ingrepen en geslaagd
  dinsdag 3 april 2007 @ 11:26:42 #203
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47956398
goed bezig
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_47956450
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:26 schreef Houniet het volgende:
goed bezig
MSN ?
  Moderator dinsdag 3 april 2007 @ 11:27:52 #205
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_47956452
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:20 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

pi_47957624
Gefeliciteeeerd!
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:00:53 #207
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47957725
Gefeliciteerd
pi_47958033
Bedankt allemaal.. is echt een opluchting zeg
  dinsdag 3 april 2007 @ 12:23:56 #209
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47958509
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:27 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

MSN ?
ben op me werk koop een wagen dan gaan we meeten
pi_47959185
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 12:23 schreef Houniet het volgende:

[..]

ben op me werk koop een wagen dan gaan we meeten
Zit er financieel nog niet in .. Eerst nog op vakantie in augustus.. daarna . Alleen een bedrijfsauto als ik me chef lief aankijk Maarja, daar mag je officieel niet prive mee rijden
pi_47959617
Gefeliciteerd!!
pi_47962869
Gefeliciteerd!
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:39:31 #213
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47963534
wat gaat dat hard, weet nog wel toen je je cerfiticaat haalde voor je brommert
pi_47963893
Je mag toch met je autorijbewijs ook een brommer rijden? Lijkt me wel mooi meegenomen namelijk
  dinsdag 3 april 2007 @ 14:49:23 #215
117895 matthendriks
pi_47963951
Geldt toch alleen voor mensen van vóór 1980 o.i.d.?

Al in bezit van rijbewijs A of B?
Voor mensen die in het bezit zijn van een geldig rijbewijs A of B verandert er niets. Met een geldig rijbewijs A of B mag je in Nederland namelijk een bromfiets, snorfiets of brommobiel besturen.

Ging over mensen zonder rijbewijs... Die regeling vervalt:
Vrijstellingsregeling vervalt
Vanaf de ingangsdatum vervalt voor mensen die geboren zijn vóór 1 juni 1980 de vrijstelling voor het bromfiets theorie-examen. Zij zullen, net als iedereen, het theorie-examen voor het bromfietsrijbewijs met succes moeten afleggen. Mensen die zijn geboren voor 1 juni 1980 kunnen echter tot 1 oktober 2006 nog wel het bromfietscertificaat aanvragen bij het postkantoor of het CBR, zonder dat ze een examen moeten afleggen.
pi_47965907
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 11:20 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
  dinsdag 3 april 2007 @ 15:39:22 #217
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_47966046
vandaag proefexamen net gezakt.
morge voor uyt eggie
spannend.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_47967769
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:49 schreef matthendriks het volgende:
Geldt toch alleen voor mensen van vóór 1980 o.i.d.?

Al in bezit van rijbewijs A of B?
Voor mensen die in het bezit zijn van een geldig rijbewijs A of B verandert er niets. Met een geldig rijbewijs A of B mag je in Nederland namelijk een bromfiets, snorfiets of brommobiel besturen.

Ging over mensen zonder rijbewijs... Die regeling vervalt:
Vrijstellingsregeling vervalt
Vanaf de ingangsdatum vervalt voor mensen die geboren zijn vóór 1 juni 1980 de vrijstelling voor het bromfiets theorie-examen. Zij zullen, net als iedereen, het theorie-examen voor het bromfietsrijbewijs met succes moeten afleggen. Mensen die zijn geboren voor 1 juni 1980 kunnen echter tot 1 oktober 2006 nog wel het bromfietscertificaat aanvragen bij het postkantoor of het CBR, zonder dat ze een examen moeten afleggen.
bedankt
pi_47968120
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 14:39 schreef Houniet het volgende:
wat gaat dat hard, weet nog wel toen je je cerfiticaat haalde voor je brommert
Ja dat is alweer een tijdje terug Maar je bromfietscertificaat kreeg je meteen mee, deze kan ik pas vanaf morgen (morgen kan ik niet, donderdag misschien pas) aanvragen en dan moet ik nog 5 werkdagen wachtten Anders had ik morgen lekker in een bedrijfsauto kunnen rondcrossen
  dinsdag 3 april 2007 @ 16:55:19 #220
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_47969386
ja ik had er net een weekend tussen zitten
pi_47981084
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 15:39 schreef B_BOY het volgende:
vandaag proefexamen net gezakt.
morge voor uyt eggie
spannend.
Succes
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_47984520
MORGEN EXAMEN

IK HEB ZENUWEEEEEEEEEEEEEEEEE
  dinsdag 3 april 2007 @ 22:53:06 #223
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_47985279
ik heb morgen theorie en ken er nog geen drol van, iedere keer bij et oefen examen haal ik 6 fout ofzo... heel irritant. iemand nog tips om dit te leren binnen de tijd? zodat ik zeker 6 fout of minder haal op het examen?
ff wachten nog
pi_47986072
-edit-
  † In Memoriam † dinsdag 3 april 2007 @ 23:10:56 #225
43556 miss_dynastie
pi_47986238
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 22:53 schreef Game_Error het volgende:
ik heb morgen theorie en ken er nog geen drol van, iedere keer bij et oefen examen haal ik 6 fout ofzo... heel irritant. iemand nog tips om dit te leren binnen de tijd? zodat ik zeker 6 fout of minder haal op het examen?
Ehm, nee, geen tips. En wat is je doel, theorie halen of er ook daadwerkelijk iets van weten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')