Kan dat dan?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:46 schreef Turbo_Diesel het volgende:
[..]
Nee. Had geen zin meer in een nieuwe afspraak..
Ik ga maandag wel als reserve
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geslaagd!!!!
Paar kleine slordigheidjes maar geen fouten, maandag naar het stadhuis
Jup, als je geluk hebt en er komen mensen niet dan mag je meedoen. Maar zit het vol, dan heb je dus gewoon pech.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geslaagd!!!!
Kan niet meer sinds 2007.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:06 schreef Maravilla het volgende:
PartyAnimal87 gefeliciteerd!![]()
[..]
Jup, als je geluk hebt en er komen mensen niet dan mag je meedoen. Maar zit het vol, dan heb je dus gewoon pech.
Netjesquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:21 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Geslaagd!!!!
Af en toe iets te ver naar rechts op de rijbaan, iets te hard over een drempel gejaagd en iets te laat richting aangevenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:20 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Netjes.. wat voor kleine foutjes ?
..
Jouw moeder heeft natuurlijk nog nooit een bekeuring gekregen.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Succes allen
Ik heb nu ondertussen al 2 maanden mijn rijbewijs ofzo.
en tevens mijn eerste:
[afbeelding]
Moeder stond me met een big smile op te wachten
Toen ik er ff snel overheen las dacht ik in eerste instantie 107km/h te hard, tsja dan staat je moeder niet met een big smile op je te wachtten denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Succes allen
Ik heb nu ondertussen al 2 maanden mijn rijbewijs ofzo.
en tevens mijn eerste:
[afbeelding]
Moeder stond me met een big smile op te wachten
Verrek, zie ik nu pasquote:
Of het is een geintje.quote:Die heb je behoorlijk snel binnen trouwens.
Dat stemt me gerust want ik heb 2 maanden terug ergens te hard gereden en tot op heden gelukkig niks teruggekregen
Nu je het zegt!quote:
Gewoon, ben ik benieuwd naar aangezien de mijne zegt van niet, dat de snelheid niet uit maakt mits het niet een grote rotonde is, heb je zo'n hele grote verkeersplein dan moet hij maar wel in de 2quote:
16/18 lessen van 3 kwartier.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:26 schreef kokos het volgende:
Renesite moet jij niet al lang een keer geslaagd zijn?
Een aantal keren 2 keer in de week (3 lessen) en nu weer 1.5 uur per weekquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:21 schreef kokos het volgende:
Ja je liep hier al rond voordat ik begon met lessen, ik ben zelfs twee keer gezakt maar heb nu eindelijk mijn papiertje.
quote:Omdat er een lesauto zo nodig in een van de smalste straatjes van de Pijp achteruit moest inparkeren, moest ik even wachten.
Wat een nare rijleraar heb je dan, dacht ik.
Achter het stuur zat een vrouw. Ondanks jaren emancipatie merkte ik dat ik er hierdoor maar weinig vertrouwen in had. De rijleraar naast haar ook niet; hij was nogal rood aangelopen. Ik twijfelde of ik de stoep zou nemen, maar ik had een geduldig humeur.
Tot mijn verbazing schoof de leerlinge de auto in een vloeiende, jaloersmakende beweging prachtig de parkeerplek in. Daarna stapte ze meteen uit.
"Respect!", zei ik goedkeurend. De rijleraar stapte ook uit.
"Ik kon het niet", zei hij, met zijn rood aangelopen hoofd, enigszins beschaamd.
De vrouw ging op de plek van de bijrijder zitten, de jongen stapte in op de bestuurdersplek.
Ohja, vrouwen kunnen ook lesgeven, realiseerde ik me.
Snap ik niet, een les auto heeft de pedalen toch aan beide kanten zitten, waarom dan wisselen van plek.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:24 schreef Renesite het volgende:
Ergens op een (uit verveling lees ik het) weblog
[..]
Doet de mijne ook wel eens. Dat is de style van het lesgeven. Ik leer daar juist wel van, net als iemand met 1 hand mij laat zien met zijn pedalen. Klink heel gek, maar dan kijk ik meer naar hoe hij met 1 hand de auto er in rijd dan dat ik echt zelf opletquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:25 schreef kokos het volgende:
[..]
Snap ik niet, een les auto heeft de pedalen toch aan beide kanten zitten, waarom dan wisselen van plek.
Nee....quote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef arjen1985 het volgende:
Maar als je net je rijbewijs hebt, en je hebt een boete thuis gekregen voor 9 km te hard.
Gaat er dan ook een punt af? (puntenrijbewijs)?
haha oke dan. Ik wist het niet zeker.quote:
Waar reed je te hard danquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:22 schreef arjen1985 het volgende:
[..]
haha oke dan. Ik wist het niet zeker.
Want ik heb 1 maand geleden mijn rijbewijs gehaald... (ik volgde dit topic ook telkens maar poste nooit)
3e keer heb ik het gehaald.
En sinds 1 week ben ik bezit van een Seat Leon sport tdi![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 31 maart 2007 21:18 schreef arjen1985 het volgende:
Maar als je net je rijbewijs hebt, en je hebt een boete thuis gekregen voor 9 km te hard.
Gaat er dan ook een punt af? (puntenrijbewijs)?
quote:Op zondag 1 april 2007 10:27 schreef Lennox het volgende:
Niet helemaal. Als je echt veel te hard hebt gereden, dan mag (moet) je invullen wie de bestuurder was op het moment dat je geflitst bent.
http://www.verkeershandhaving.nl/index.php?s=44&id=24quote:Wat telt mee?
Niet alle overtredingen worden meegeteld in de maatregel Beginnend Bestuurder. Het betreft alleen overtredingen waarvoor de bestuurder is staande gehouden. Flitsboetes tellen dus niet mee. Ook overtredingen die in het buitenland zijn begaan, tellen niet mee.
De overtredingen die worden geregistreerd zijn:
* bumperkleven;
* ernstige snelheidsovertredingen (meer dan 30 km/uur te hard/op autosnelwegen meer dan 40 km/uur te hard);
* het veroorzaken van gevaar of hinder in het verkeer;
* veroorzaken van materiële of immateriële schade door onjuiste naleving van de verkeersregels;
* het veroorzaken van een ongeval met dodelijk gevolg of zwaar letsel.
komt omdat je heel dit topic vol lultquote:Op zondag 1 april 2007 12:25 schreef Renesite het volgende:
Ik mis reacties van mijzelf van gisteravond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |