ja, Jaap slaat de plank soms aardig mis ... gaf wel lekkere kolereherriequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
"Die plank stort zomaar in" zegt Japio.......
Een arm van pakembeet 50 kilo is geen enkele plank tegen bestand...![]()
Eens ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef Prosac het volgende:
deze punten gaan down de drain.. SHE vertrouwd niemand uit BJN en omgekeerd, Amanda geven ze het niet omdat Huub niet wil dat Brian veel punten krijgt
Iets met contactpuntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef BBW het volgende:
een stemming? wat voorn stemming?
Ik dacht dat Huub en Eric weer met pannendeksels liepen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja, Jaap slaat de plank soms aardig mis ... gaf wel lekkere kolereherrie
Er moet nu unaniem gekozen worden voor een miljonair die later volgens een verdeelsleutel 530 cp gaat verdelen.quote:
Opletten, dat mag niet, moet volgens schemaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer toch enige frictie met die kontaktpunten.
Allemaal evenveel, en dat dan bijhouden lijkt me de meest logische oplossing van dit niet-probleem.
Dat mag dus niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Allemaal evenveel, en dat dan bijhouden lijkt me de meest logische oplossing van dit niet-probleem.
Ware het niet dat er een verdeelsleutel komt en ze niet weten of er nog zoiets komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hoeveel kinderen van 9 zie jij in pak lopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
Kan Huub zich even normaal aankleden? Hij loopt er bij als een kind van 9...
Eindelijk actie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Prosac het volgende:
kansloos en ordinair rellen om CP's
ik seg, ik hou durfan![]()
![]()
Ik dacht dat de rellen al begonnen waren...zit er klaar voor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja, Jaap slaat de plank soms aardig mis ... gaf wel lekkere kolereherrie
Mijn welgemeende excuses, ik schakel nèt in, en ik dacht: ik lanceer meteen een oplossing.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Opletten, dat mag niet, moet volgens schema![]()
Ze kunnen niet 'allemaal evenveel' verdelen. Ze krijgen achteraf te horen welke verdeelsleutel van toepassing is, bijvoorbeeld 200-150-100-50-20-5-0quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
hahaha heerlijk hequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er gebeurt zó weinig in DGK de laatste tijd dat ik hier helemaal van opveer ... heerlijk om dat viswijf weer eens te horen krijsen. Het werd te lief allemaal.
...denk aan je ademsteun wijffie ...denk aan de juf als je zo krijst.
hij is gewoon te serieusquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Landverrader ben je Eric.
Nieuwe Nederlandse Spelling volgens Amanda.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En het woord 'eddietoet" hou ik er in.![]()
Simpele oplossing : Schrijf namen op briefjes, doe ze in een vaas, en de gene die ze verdeelt grabbelt daar namen uit en werkt ondertussen de lijst af. Dat is het allereerlijkstequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze kunnen niet 'allemaal evenveel' verdelen. Ze krijgen achteraf te horen welke verdeelsleutel van toepassing is, bijvoorbeeld 200-150-100-50-20-5-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |