ja, Jaap slaat de plank soms aardig mis ... gaf wel lekkere kolereherriequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef Mokum020 het volgende:
"Die plank stort zomaar in" zegt Japio.......
Een arm van pakembeet 50 kilo is geen enkele plank tegen bestand...![]()
Eens ...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef Prosac het volgende:
deze punten gaan down de drain.. SHE vertrouwd niemand uit BJN en omgekeerd, Amanda geven ze het niet omdat Huub niet wil dat Brian veel punten krijgt
Iets met contactpuntenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef BBW het volgende:
een stemming? wat voorn stemming?
Ik dacht dat Huub en Eric weer met pannendeksels liepen!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja, Jaap slaat de plank soms aardig mis ... gaf wel lekkere kolereherrie
Er moet nu unaniem gekozen worden voor een miljonair die later volgens een verdeelsleutel 530 cp gaat verdelen.quote:
Opletten, dat mag niet, moet volgens schemaquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Ik constateer toch enige frictie met die kontaktpunten.
Allemaal evenveel, en dat dan bijhouden lijkt me de meest logische oplossing van dit niet-probleem.
Dat mag dus niet.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Allemaal evenveel, en dat dan bijhouden lijkt me de meest logische oplossing van dit niet-probleem.
Ware het niet dat er een verdeelsleutel komt en ze niet weten of er nog zoiets komt.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hoeveel kinderen van 9 zie jij in pak lopen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef akveor het volgende:
Kan Huub zich even normaal aankleden? Hij loopt er bij als een kind van 9...
Eindelijk actie!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Prosac het volgende:
kansloos en ordinair rellen om CP's
ik seg, ik hou durfan![]()
![]()
Ik dacht dat de rellen al begonnen waren...zit er klaar voor!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ja, Jaap slaat de plank soms aardig mis ... gaf wel lekkere kolereherrie
Mijn welgemeende excuses, ik schakel nèt in, en ik dacht: ik lanceer meteen een oplossing.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Opletten, dat mag niet, moet volgens schema![]()
Ze kunnen niet 'allemaal evenveel' verdelen. Ze krijgen achteraf te horen welke verdeelsleutel van toepassing is, bijvoorbeeld 200-150-100-50-20-5-0quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
hahaha heerlijk hequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Er gebeurt zó weinig in DGK de laatste tijd dat ik hier helemaal van opveer ... heerlijk om dat viswijf weer eens te horen krijsen. Het werd te lief allemaal.
...denk aan je ademsteun wijffie ...denk aan de juf als je zo krijst.
hij is gewoon te serieusquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef rooie3 het volgende:
Landverrader ben je Eric.
Nieuwe Nederlandse Spelling volgens Amanda.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En het woord 'eddietoet" hou ik er in.![]()
Simpele oplossing : Schrijf namen op briefjes, doe ze in een vaas, en de gene die ze verdeelt grabbelt daar namen uit en werkt ondertussen de lijst af. Dat is het allereerlijkstequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze kunnen niet 'allemaal evenveel' verdelen. Ze krijgen achteraf te horen welke verdeelsleutel van toepassing is, bijvoorbeeld 200-150-100-50-20-5-0
Huub gaat volgens mij de knieval weer maken ... met het oog op de toekomst.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Marelle het volgende:
ik vind dat Eric gelijk heeft wat Huub betreft, beetje erg dom van Huub![]()
Hij krijgt nu serieus tegengas, hij wordt teruggefloten door Eric en Amanda valt hem bij.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Bah, ik kots soms echt op Huub... Hij praat en doet altijd alsof ie zoooo volwassen is, maar hoe die erbij zit... psss, jongetje van 11....
Aan de andere kant zal de SHE-groep niets meer krijgen als ze het niet hard spelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef akveor het volgende:
Go Eric... Huub moet nog even wat oudzeer gladstrijken..... Hij en Sylvia zijn toen flink genaaid tijdens de verdelening na NL. Maar om zo proberen de stemming te krijgen door hem meteen op te eisen...
Ze moeten unaniem stemmen WIE volgens de verdeelsleutel mag verdelen. De sleutel geeft wel aantallen cpt's maar niet de namen. Dat mag 1 persoon doen, daarover stemmen ze nu.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap het trouwens nog steeds niet hoor, hoe kan je nou punten verdelen zonder verdeelsleutel.
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe poll om Huub weer met beide benen op de grond te krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:42 schreef Kinga het volgende:
Bah, ik kots soms echt op Huub... Hij praat en doet altijd alsof ie zoooo volwassen is, maar hoe die erbij zit... psss, jongetje van 11....
Tnx, nu snap ik (eindelijk).quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze moeten unaniem stemmen WIE volgens de verdeelsleutel mag verdelen. De sleutel geeft wel aantallen cpt's maar niet de namen. Dat mag 1 persoon doen, daarover stemmen ze nu.
Sorry, ga verder...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef demins het volgende:
Wacht even,ik ben nog niet klaar...!
snap er ook niets van...quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Kan iemand uitleggen waar de stemming over gaat komt net binnen ?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia mist niet alleen haar kindjes en haar ventje maar mist ook haar poedel ... en aait Amanda over haar haar...
Verdelen van contact punten.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Dat is toch makkelijk? Je kunt alles zelf houdenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap het trouwens nog steeds niet hoor, hoe kan je nou punten verdelen zonder verdeelsleutel.
Kan jij de kooi niet ingaan?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef noekje het volgende:
Waarom houdt ook werkelijk iedereen z'n mond als Brian wil praten en zegt dat ze hem uit moeten laten praten. Ik zou gewoon gaan lalalala-en.
Kom niet aan met dat gezeik aan m'n hoofd. Ik zou hem 50 cp in z'n schoot werpen en hem bevelen z'n moeder te bellen. Ga die maar doodlullen.
Diegene die gekozen gaat worden krijgt natuurlijk de verdeelsleutelquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef kissa het volgende:
[..]
Dat is toch makkelijk? Je kunt alles zelf houdenof min of meer naar eigen inzicht (eerlijk) verdelen.
Ze moeten unaniem iemand uitkiezen die 530 kontaktpunten volgens een nog te komen verdeelsleutel mag verdelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
inderdaad kom op met dat filmpje op die vette plasma!!!!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:44 schreef rooie3 het volgende:
Wat willen Japio en Rat zeggen over diefstal.
kom op redactie met dat filmpje.
Over wie de contactpunten mag verdelen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
530 cp'enquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze moeten unaniem iemand uitkiezen die 1500 kontaktpunten volgens een nog te komen verdeelsleutel mag verdelen.
Huub krijgt tegengas van Eric, Amanda en Natasia.
Hij wilde teveel.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze moeten unaniem iemand uitkiezen die 1500 530 kontaktpunten volgens een nog te komen verdeelsleutel mag verdelen.
neequote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze zit je wel dwars he!quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:46 schreef Marrije het volgende:
Ik wil dat Huub ze gaat verdelen of ze down the drain laat gaan.
Het spel was toch belangrijker dan Lieke?? Nou fuck Lieke en laat het down the drain gaan.
Jou ken ik alleen van Fok, maar ik denk dat ik toch liever jou hoor lalala-en als Brainless.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:47 schreef noekje het volgende:
Waarom houdt ook werkelijk iedereen z'n mond als Brian wil praten en zegt dat ze hem uit moeten laten praten. Ik zou gewoon gaan lalalala-en.
Kom niet aan met dat gezeik aan m'n hoofd. Ik zou hem 50 cp in z'n schoot werpen en hem bevelen z'n moeder te bellen. Ga die maar doodlullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |