En dat weet jij... hoe?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef WhatIf het volgende:
Rustig maar people, niemand gaat weg. Misschien weg uit het ziekenhuis of uit het team...maar niet uit de serie..
Daar staat toch juist dat de kans aanwezig is dat iemand weg gaat? De producer zei voor de laatste aflevering 'Next season will be different. We're not saying who is coming back and who is not, just that it'll look very different.' Daarna zegt een zekere Ausiello dat hij denkt/gelooft dat iedereen terug komt, maar dat zeker weten niemand uit de serie gaat haal ik er niet uit...quote:
Zij is wat House tekort komt, het moraal. Maar op haar beurt wordt zij weer door House beinvloed. Ik vind het wel mooi, die wisselwerking. Vrouwen zijn toch ook juist wispelturig en veranderlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Mavro het volgende:
Ja Cameron heeft idd een aardige multiple personality ontwikkeld door de seizoenen heen. Maar goed, ik vind het nog steeds een irritant wijf. Moralistisch enzo :S
de naam..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xVWjtFbtBds
Leuk boek?
En let ook op de naam van de presentatrice
Wilson got my votequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:23 schreef wonderer het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07 [USA] (ronde 3)
Kunnen jullie daar nog even stemmen, anders redt Wilson on Speed het niet
Preciesquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef kreischer2000 het volgende:
Net in 2 weken alle afleveringen gekeken, wat een topserie
Kan me echt niet voorstellen dat ze ze alle 3 eruit schrijven, maar goed dat zien we in het najaar wel weer!
Je weet dat House gespeeld wordt door Hugh Laurie...?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
Er zijn maar heel weinig vrouwen die hem kunnen bieden wat hij nodig heeft en ik hoop dat de schrijvers dat ook zien.
Is geen meningquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Interessante mening Jildert. [afbeelding]
Omdat je me diep gekwetst hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je me geblokt[afbeelding] .
Ja...? Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet dat House gespeeld wordt door Hugh Laurie...?
Je lijkt af en toe te vergeten dat hij niet echt bestaat en dat hij alleen maar zegt wat de schrijvers in z'n script zetten.quote:
Ook karakters in boeken en op tv moeten zich aan een bepaalde persoonlijkheid houden, anders is het boek of de serie/film niks meer waard. Op basis van de regels die de (scenario)schrijvers hebben bedacht, kun je best uitspraken doen over hoe House zou reageren en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je lijkt af en toe te vergeten dat hij niet echt bestaat en dat hij alleen maar zegt wat de schrijvers in z'n script zetten.
Soms doe je wel een beetje erg overdreven vind ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook karakters in boeken en op tv moeten zich aan een bepaalde persoonlijkheid houden, anders is het boek of de serie/film niks meer waard. Op basis van de regels die de (scenario)schrijvers hebben bedacht, kun je best uitspraken doen over hoe House zou reageren en dergelijke.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je me geblokt[afbeelding] .
quote:
Ik heb jullie allemaal geblokt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Interessante mening Jildert. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb jullie allemaal geblokt. [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben zelf nogal bezig met karakterontwikkeling voor mijn romans, misschien dat ik er daarom meer in geinteresseerd ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Soms doe je wel een beetje erg overdreven vind ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Jivis het volgende:
Al is Cameron toch wel erg lekker hè.
Ze is mijn type nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Jivis het volgende:
Al is Cameron toch wel erg lekker hè.
Olivia Wildequote:House Calls on O.C. Alumna and Four More Newbies
They've finally staffed up at Princeton-Plainsboro. Fox has officially announced the casting of not four but five newcomers to the fellowship race on the hit drama House. Olivia Wilde (The Black Donnellys, Mischa's O.C. crush), Kal Penn (Harold & Kumar Go to White Castle), Peter Jacobson (The Starter Wife), Anne Dudek (Big Day) and Edi Gathegi (Lincoln Heights) are coming on board as candidates for the plum opportunity (assuming you define "plum" as "learning from Dr. Crankypants").
With the flurry of new faces arriving in the wake of Foreman's exit, Chase's firing and Cameron's resignation, who's a keeper and who's a goner? Teases Fox, "Any effects of this 'housecleaning' or the changes it may bring to House professionally or personally remain to be seen." Ya think?
Bron
Lijkt me meer als waarschijnlijk want iedereen is wegquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
House krijgt volgend seizoen waarschijnlijk weer nieuwe onderdaantjes/mineons.
[..]
Olivia Wilde
[afbeelding]
Kal Penn (Heeft ooit eerder doktertje gespeeld..)
[afbeelding]
Edi Gathegi (De nieuwe Dr. Eric Foreman??)
[afbeelding]
Anne Dudek
[afbeelding]
Peter Jacobson
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |