En dat weet jij... hoe?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:55 schreef WhatIf het volgende:
Rustig maar people, niemand gaat weg. Misschien weg uit het ziekenhuis of uit het team...maar niet uit de serie..
Daar staat toch juist dat de kans aanwezig is dat iemand weg gaat? De producer zei voor de laatste aflevering 'Next season will be different. We're not saying who is coming back and who is not, just that it'll look very different.' Daarna zegt een zekere Ausiello dat hij denkt/gelooft dat iedereen terug komt, maar dat zeker weten niemand uit de serie gaat haal ik er niet uit...quote:
Zij is wat House tekort komt, het moraal. Maar op haar beurt wordt zij weer door House beinvloed. Ik vind het wel mooi, die wisselwerking. Vrouwen zijn toch ook juist wispelturig en veranderlijk?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef Mavro het volgende:
Ja Cameron heeft idd een aardige multiple personality ontwikkeld door de seizoenen heen. Maar goed, ik vind het nog steeds een irritant wijf. Moralistisch enzo :S
de naam..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef wonderer het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xVWjtFbtBds
Leuk boek?
En let ook op de naam van de presentatrice
Wilson got my votequote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:23 schreef wonderer het volgende:
[Tournament] Gaafste Televisiemoment 06/07 [USA] (ronde 3)
Kunnen jullie daar nog even stemmen, anders redt Wilson on Speed het niet
Preciesquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef kreischer2000 het volgende:
Net in 2 weken alle afleveringen gekeken, wat een topserie
Kan me echt niet voorstellen dat ze ze alle 3 eruit schrijven, maar goed dat zien we in het najaar wel weer!
Je weet dat House gespeeld wordt door Hugh Laurie...?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:22 schreef wonderer het volgende:
Er zijn maar heel weinig vrouwen die hem kunnen bieden wat hij nodig heeft en ik hoop dat de schrijvers dat ook zien.
Is geen meningquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Interessante mening Jildert. [afbeelding]
Omdat je me diep gekwetst hebt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je me geblokt[afbeelding] .
Ja...? Hoezo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je weet dat House gespeeld wordt door Hugh Laurie...?
Je lijkt af en toe te vergeten dat hij niet echt bestaat en dat hij alleen maar zegt wat de schrijvers in z'n script zetten.quote:
Ook karakters in boeken en op tv moeten zich aan een bepaalde persoonlijkheid houden, anders is het boek of de serie/film niks meer waard. Op basis van de regels die de (scenario)schrijvers hebben bedacht, kun je best uitspraken doen over hoe House zou reageren en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je lijkt af en toe te vergeten dat hij niet echt bestaat en dat hij alleen maar zegt wat de schrijvers in z'n script zetten.
Soms doe je wel een beetje erg overdreven vind ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook karakters in boeken en op tv moeten zich aan een bepaalde persoonlijkheid houden, anders is het boek of de serie/film niks meer waard. Op basis van de regels die de (scenario)schrijvers hebben bedacht, kun je best uitspraken doen over hoe House zou reageren en dergelijke.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom heb je me geblokt[afbeelding] .
quote:
Ik heb jullie allemaal geblokt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Interessante mening Jildert. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb jullie allemaal geblokt. [afbeelding] [afbeelding]
Ik ben zelf nogal bezig met karakterontwikkeling voor mijn romans, misschien dat ik er daarom meer in geinteresseerd ben.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Soms doe je wel een beetje erg overdreven vind ik.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Jivis het volgende:
Al is Cameron toch wel erg lekker hč.
Ze is mijn type nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:09 schreef Jivis het volgende:
Al is Cameron toch wel erg lekker hč.
Olivia Wildequote:House Calls on O.C. Alumna and Four More Newbies
They've finally staffed up at Princeton-Plainsboro. Fox has officially announced the casting of not four but five newcomers to the fellowship race on the hit drama House. Olivia Wilde (The Black Donnellys, Mischa's O.C. crush), Kal Penn (Harold & Kumar Go to White Castle), Peter Jacobson (The Starter Wife), Anne Dudek (Big Day) and Edi Gathegi (Lincoln Heights) are coming on board as candidates for the plum opportunity (assuming you define "plum" as "learning from Dr. Crankypants").
With the flurry of new faces arriving in the wake of Foreman's exit, Chase's firing and Cameron's resignation, who's a keeper and who's a goner? Teases Fox, "Any effects of this 'housecleaning' or the changes it may bring to House professionally or personally remain to be seen." Ya think?
Bron
Lijkt me meer als waarschijnlijk want iedereen is wegquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
House krijgt volgend seizoen waarschijnlijk weer nieuwe onderdaantjes/mineons.
[..]
Olivia Wilde
[afbeelding]
Kal Penn (Heeft ooit eerder doktertje gespeeld..)
[afbeelding]
Edi Gathegi (De nieuwe Dr. Eric Foreman??)
[afbeelding]
Anne Dudek
[afbeelding]
Peter Jacobson
[afbeelding]
Die Chase en Cameron moeten maar eens kappen met dat kleffe gedoe van ze. Dat doen ze maar in hun vrije tijd (Ze zijn immers verloofd). Dat vond ik het storende van seizoen 3. Ondertussen is ze klaar om baby's te werpen. Dus beetje vers bloed in de kuip zou niet verkeerd zijn..quote:Op donderdag 19 juli 2007 14:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat House ze na 4 afleveringen naar huis stuurt en Foreman, Cameron en Chase weer terughaalt.
Dat hoop ik tenminste...![]()
Ik wil meer Chase en Cameron zien!![]()
Sterker nog, ik kijk gewoon niet meer als ze niet terugkomenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:27 schreef Merkie het volgende:
Dat lijkt me ook gewoon gebeuren eigenlijk.
En casting nieuwsquote:Tuesdays (as of September 25)
9:00/8:00c - "House" (New Season)
bronquote:"HOUSE" ANNOUNCES CASTING NEWS
Olivia Wilde, Kal Penn, Peter Jacobson, Anne Dudek and Edi Gathegi To Make "HOUSE" Calls During Season Four
Five actors have been cast in Season Four of the Emmy Award-winning series HOUSE, which premieres Tuesday, Sept. 25 (9:00-10:00 PM ET/PT) on FOX.
Olivia Wilde ("The Black Donnellys," "The O.C."), Kal Penn (24, "The Namesake," "Harold & Kumar Go To White Castle"), Peter Jacobson ("The Starter Wife," "Law & Order"), Anne Dudek ("Big Day") and Edi Gathegi ("Lincoln Heights," "Gone Baby Gone") play candidates for a fellowship opportunity with Dr. House. The actors have been cast for an undetermined number of episodes.
HOUSE stars Hugh Laurie as Dr. Gregory House, a brilliant diagnostician who thrives on the challenge of solving medical puzzles to save lives. In the Season Three finale, the set-in-his-ways House was confronted with a series of major changes to his team neurologist Dr. Eric Foreman (Omar Epps) left Princeton Plainsboro because he didn't want to turn into House; House randomly fired old-money intensivist Dr. Robert Chase (Jesse Spencer), claiming he learned everything he's going to learn during the past three years, or nothing at all; and immunologist Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) resigned, knowing House will be completely unaffected by her decision. But any effects of this "house-cleaning" on House, or the changes it may bring to House professionally or personally, remain to be seen...
Gehandicaptensexquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef wonderer het volgende:
Ben benieuwd wat voor rollen ze gaan vervullen.
Ik vraag me nog steeds af waar die dokter in die rolstoel is gebleven. Dat zou wel een leuk personage zijn voor een semi-vaste aanstelling.
Speciaal voor wonderer hier in het spoilervrije topic een reactie op eerder gefilosofeer:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet aan het spoilerenHet US topic is dood en ik vind het leuk om een beetje te filosoferen.
Het is inderdaad andere logica dan House (en zijn fansquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Zitten jullie trouwens ook steeds met het idee dat Critter een rare logica gebruikt? Hij klaagt dat door de drugs House zijn werk niet kan doen, neemt ze van hem af en daarna doet hij zijn werk veel slechter. House heeft al toegegeven dat hij verslaafd is, maar dat hij zonder vicodin niet kan functioneren vanwege de pijn.
Ergens klopt daar toch iets niet? Als hij afkickt, heeft hij nog steeds pijn, dus dat functioneert niet
Het valt me sowieso op dat behalve bewuste verhaallijnen een hoop dingen uit het verleden worden weggelaten. Zo had House volgens mij best gescoord bij die stewardess of die voedingsdekundige, maar ook daar doet ie helemaal niets mee. Hij krijgt ook nooit meer iets te horen over zijn schutter. En volgens mij zijn er nog wel meer van dat soort dingen. Maar ja, het moet ook geen soap worden natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:03 schreef wonderer het volgende:
Ja! Dat stuk zat me ook nogal dwars. Beetje slecht van de schrijvers
Voor meer spoilers over seizoen 4 zie: http://housemd-guide.com/spoilers.php. De promo's die gisteren gepost zijn, zijn wel leuk, al zijn ze wat kort en flitsend.quote:Overigens stond in het NL topic ook dat Cameron en Chase IRL weer uit elkaar zijn maar wel happy blijven werken aan House. Dus dat ze terugkomen lijkt me dan wel zeker.
Dat hele verhaal over die nieuwe werknemers/slaafjes lijkt ook door te lopen, dus 'leiderschap' of iets dergelijks lijkt me een mooie gok.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Wat denken jullie dat de lange arc gaat worden? We hebben de thema's geld (Vogler), liefde (Stacey) en verantwoordelijkheid (debatable) (Tritter) gehad. What's next?
Morgenochtend downl....kijken!quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
Vanavond eerste aflevering nieuwe seizoen
downloaden mag gewoon in Nederland hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Morgenochtend downl....kijken!![]()
Lijkt me welquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:22 schreef Breuls het volgende:
En ze komen uiteindelijk terug, toch? Of is dat een verkeerde aanname?
Ok, if you say so bossquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef Danny het volgende:
[..]
downloaden mag gewoon in Nederland hoor
(nog wel iig).
morgen ff neerpompen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Dat hartje in het midden was voor Wonderer. [afbeelding]
[..]
Lijkt me een juiste aanname van jou, Merkie. [afbeelding]
That post is worthless without picsquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]![]()
Ik zag een tijdje terug trouwens ook een promopic met House staand en Wilson die als een puppy naar hem opkijkt. Die was echt geniaal
Ja, ik kan hem dus niet meer terugvindenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef Richardfun het volgende:
[..]
That post is worthless without pics
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:52 schreef wonderer het volgende:
Oh wacht, hij stond gewoon in dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |