Ja! Diequote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Caissonziekte misschien? Dat was mijn eerste ingeving...![]()
Alsof ik op "het vrouwelijk schoon" let.quote:
Ze had toch de symptomen van Cuddy gehoord? Ik weet wel dat pscychische stress zoals in dat vliegtuig zich kan somatiseren tot verlamming, verlies van gezicht of gehoor of stomheid. En als ik dat rijtje zo lees kunnen de symptomen ook overgenomen worden.quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef wonderer het volgende:
Wat ik me wel afvraag nu is waarom dat meisje uitslag had terwijl ze nog helemaal niet wist dat die Koreaan dat ook had, of waar, of wat voor soort... werkt massa-hysterie echt zo?
Nee ze begon pas te panicken toen Cuddy iets te hard in een overvol vliegtuig begon over een besmettelijke ziektequote:Op zondag 15 april 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
Oh, dat kan wel ja... Ik meende me te herinneren dat ze symptomen had voor dat verhaal van Cuddy, maar dat kan ik fout hebben natuurlijk
het is Cuddyquote:Op maandag 16 april 2007 00:52 schreef Sc0tTy het volgende:
hehe mjah beetje raar als hoofd van een ziekenhuis zou je dat wel moeten kunnen scheiden van je emoties volgus mij
... in your special place?quote:Op woensdag 18 april 2007 04:05 schreef popolon het volgende:
Die vraag aan dat kindje: Do you have hair ......
House/Wilson. Of in ieder geval Wilson/Housequote:Op woensdag 18 april 2007 22:53 schreef Mavro het volgende:
Wat een ontzettend heerlijke afleveringIk heb helemaal dubbel gelegen om de gesprekken tussen House en Wilson.
Wat denken jullie mensen? House/Cuddy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |