abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:15:51 #151
19529 Fendy
True Spirit
pi_47986543
Nou, weet niet of deze imagehoster betrouwbaar is, maar vooruit...

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_47987518
Nou, vergeleken met mijn zoontje valt het nog reuze mee. Maar wel heel goed dat je het nu al ontdekt hebt. Het wordt namelijk in snel tempo erger omdat hij de voorkeur houdt en het schedeltje nog zacht is. Om die reden moet je er ook zo snel mogelijk bij zijn; zolang hij 'zacht' is, kan het ook nog 'makkelijk' herstellen, dit gaat het beste voor het eerste levensjaar. Ik zag het pas toen het erger dan bij Jayden was en liep vanaf 3 maanden bij de kinderfysio en vanaf 4 maanden helaas pas bij de chiropractor. Zoals ik al zei, Randy is nu ruim 2 en het is nog héél goed zichtbaar. Ik denk ook dat het bij hem nooit meer helemaal zal herstellen.
Dat oortje is er trouwens een goed kenmerk van. Let er maar voor de 'grap' eens op; waarschijnlijk is zijn ene oogje ook iets kleiner dan de andere. Het oortje 'verplaatst' zich omdat hij op de ene wel ligt en de andere niet, dus die kant van het hoofd platter wordt en dat oogje is dichter bij alles wat hij zien kan, dus die ontwikkelt zich beter dan de andere. Het heeft ook met de gehele spierontwikkeling met die kant te maken, want op de kant waarop je het liefst ligt, daar kan je het eerst naar toe draaien. De andere kant ontwikkelt dus betere spieren om dat voor elkaar te krijgen. Bovendien is die arm/ hand vrij om dingen te pakken etc.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:38:40 #153
19529 Fendy
True Spirit
pi_47987764
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:33 schreef Mammietje het volgende:
Nou, vergeleken met mijn zoontje valt het nog reuze mee. Maar wel heel goed dat je het nu al ontdekt hebt. Het wordt namelijk in snel tempo erger omdat hij de voorkeur houdt en het schedeltje nog zacht is. Om die reden moet je er ook zo snel mogelijk bij zijn; zolang hij 'zacht' is, kan het ook nog 'makkelijk' herstellen, dit gaat het beste voor het eerste levensjaar. Ik zag het pas toen het erger dan bij Jayden was en liep vanaf 3 maanden bij de kinderfysio en vanaf 4 maanden helaas pas bij de chiropractor. Zoals ik al zei, Randy is nu ruim 2 en het is nog héél goed zichtbaar. Ik denk ook dat het bij hem nooit meer helemaal zal herstellen.
Dat oortje is er trouwens een goed kenmerk van. Let er maar voor de 'grap' eens op; waarschijnlijk is zijn ene oogje ook iets kleiner dan de andere. Het oortje 'verplaatst' zich omdat hij op de ene wel ligt en de andere niet, dus die kant van het hoofd platter wordt en dat oogje is dichter bij alles wat hij zien kan, dus die ontwikkelt zich beter dan de andere. Het heeft ook met de gehele spierontwikkeling met die kant te maken, want op de kant waarop je het liefst ligt, daar kan je het eerst naar toe draaien. De andere kant ontwikkelt dus betere spieren om dat voor elkaar te krijgen. Bovendien is die arm/ hand vrij om dingen te pakken etc.
Duidelijk verhaal, welk oogje was/is groter bij Randy?
In ieder geval zo snel mogelijk even langs CB dan maar...
Je hebt gelijk Fen.
pi_47988231
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:38 schreef Fendy het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal, welk oogje was/is groter bij Randy?
In ieder geval zo snel mogelijk even langs CB dan maar...
Het oogje aan de niet-scheve kant was iets kleiner. (Dat is overigens wel weer 'goed' gekomen, mijn brilaapje heeft aan beide oogjes +7 als afwijking dus dat maakt geen verschil meer, haha! )
Succes bij het CB. Hoor graag hoe het verder gaat.
  dinsdag 3 april 2007 @ 23:50:58 #155
19529 Fendy
True Spirit
pi_47988347
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Het oogje aan de niet-scheve kant was iets kleiner. (Dat is overigens wel weer 'goed' gekomen, mijn brilaapje heeft aan beide oogjes +7 als afwijking dus dat maakt geen verschil meer, haha! )
Succes bij het CB. Hoor graag hoe het verder gaat.
Bij Jayden ook inderdaad, hij ligt graag op rechts en zijn linkeroog is ietsje kleiner....

We gaan morgen even bellen met CB en zo snel mogelijk langs, uiteraard laat ik even weten wat ze zeggen en hoe het verder gaat...
-edit-

En dank voor je informatie zo ver, mocht ik nog vragen hebben dan weet ik je zeker te vinden
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 4 april 2007 @ 00:30:19 #156
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47989968
Fendy, hier was het ook een stuk erger dan bij jou op de foto. Hij had echt een hele punt op zijn voorhoofd en de oren stonden erg scheef naast elkaar. Gelukkig is die voorkeur er inmiddels uit (behalve als hij huilt e.d.) en zie je er niet veel meer van Ik denk dat het helemaal gaat wegtrekken. En mocht dat niet gebeuren: Who cares! Er zijn ergere dingen en niemand heeft 2 exact dezelfde kanten!

Slaapmeisje, ik heb geen foto's van de slijmerige plakkerriesaus van Brent. Ik zal er met plezier een sessie voor je aan wijden.

MeNicole wat zul je geschrokken zijn...

PM hartstikke mooi dat de oppas voor jou wel werkt. Hier helaas niet. Je moet echt geluk hebben met zoiets en heb je dat niet dan is een kdv toch een prima alternatief! Viel mij iig 300% mee!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  woensdag 4 april 2007 @ 08:35:29 #157
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_47993348
bedje omdraaien Fendy, ik weet natuurlijk niet hoe Jayden ligt, maar Romijn had ook voorkeurshouding en bij hem heb ik zn bed naar het licht toe gedraaid. of nou ja, eigenlijk heb ik zijn bedje riochting het licht opgemaakt, en dat deed ik zo elke week anders. baby's kijken graag naar licht.
en benaderen vanaf de andere kant, zn aandacht trekken vanaf de voorkeurshouding kant.
bij Romijn werkte het zo, misschien bij Jayden ook.

staan nog meer tips hier, en cb zal er ook nog wel wat hebben.
neefje van manlief had ook voorkeurshouding en die heeft uiteindelijk een helm opgehad om het weer normaal te krijgen.

veel succes

en MeNicole wat een koukleumpje heb jij op de wereld gezet zeg
pi_47993889
Fendy hier ook een voorkeurskindje en inderdaad meteen naar het CB en door laten sturen naar een kindertherapeut en het bedje naar het licht toe draaien. Kaith was 8 weken toen ze met de fysiotherapie begon en ze krijgt het nu nog 1 keer in de twee weken aan huis. Ze heeft ook een tijdje een zijligger gehad omdat ze alleen maar rechts keek, iets pakte of eigenlijk compleet links helemaal negeerde. En sinds de therapie en de zijligger/slaper is het een stuk beter gegaan en nu merk je bijna geen verschil meer en ze is nu vijf maanden. Wel blijft ze tot een jaar onder behandeling van de therapeut die haar straks 1 keer in de maand wil zien.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  woensdag 4 april 2007 @ 09:48:09 #159
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47994862
quote:
Op woensdag 4 april 2007 00:30 schreef Neuk het volgende:
PM hartstikke mooi dat de oppas voor jou wel werkt. Hier helaas niet. Je moet echt geluk hebben met zoiets en heb je dat niet dan is een kdv toch een prima alternatief! Viel mij iig 300% mee!
Ik denk het wel idd, Simon zou het prima hebben gevonden op een kdv waarschijnlijk, alleen ik had er moeite mee. Nu hebben we allemaal familie-oppas, wel kwetsbaarder (met ziekte ed) maar ik ben er erg blij mee! Ik ben op een kdv gaan kijken en vond het prima, het is echt mijn gevoel erbij.

Net een geprakt banaantje gegeven aan Simon, nouja, ongeveer 3 hapjes naar binnen, de rest ook uitgesmeerd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_47995213
quote:
Op woensdag 4 april 2007 08:35 schreef Martineke het volgende:

en MeNicole wat een koukleumpje heb jij op de wereld gezet zeg
Ja maar alleen 's nachts. Overdag zweet ie heel erg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 4 april 2007 @ 10:43:50 #161
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47996535
quote:
Op woensdag 4 april 2007 09:48 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ik denk het wel idd, Simon zou het prima hebben gevonden op een kdv waarschijnlijk, alleen ik had er moeite mee. Nu hebben we allemaal familie-oppas, wel kwetsbaarder (met ziekte ed) maar ik ben er erg blij mee! Ik ben op een kdv gaan kijken en vond het prima, het is echt mijn gevoel erbij.

Net een geprakt banaantje gegeven aan Simon, nouja, ongeveer 3 hapjes naar binnen, de rest ook uitgesmeerd!
Vandaag gaat Brent voor het eerst naar het KDV (officieel). Afgelopen maandag is ie wezen wennen (lees: slapen). En om heel eerlijk te zijn, we hebben niet eens gebeld! We hebben er zo veel een beter gevoel bij dan de oppas waar hij eerst heen ging.
Zo lief. We kwamen hem ophalen en de leidster zegt 'Hij zit daar om het hoekje'. Ik kijken, zie niets, 'oh daar staat een wippertje met een heel klein kindje met zijn blote beentjes in de zon'. Brent! Hij zat zo lekker aandachtig met te frummelen met zijn handjes en zo in een andere omgeving leek hij zo petit! Ik zei dus 'hallo Brent!' en zijn koppie gaat omhoog en dan die uren durende glimlach van een seconde of 2.... om bij weg te smelten
Iedere golf van de zee,
pi_47997092
hihi die brent wat lief

menicole wat een schrik. gelukkig is het goed afgelopen.

fendy mijn kleine meid heeft ook en voorkeurshouding. heb bij het cb aangegeven. kreeg eerst een folder mee. 2 weken uitproberen en hielp niks weer tussendoor naar het cb en doorgestuurd naar kinderfysio. mevr. de therpeut heel grappig ja maar ze heeft geen voorkeurshouding. dus ik laten zien dat ze telkens naar rechts keek en dat het daar afvlakt. ja daar sta je dan.

ik denk dat je een kussentje moet kopen en fysio. hopelijk word je wijzer bij het cb en kan het verholpen worden.
mama van 3 kids!
  woensdag 4 april 2007 @ 11:07:02 #163
94046 PM-girl
pi_47997257
Neuk, wat lief van Brent! Fijn dat het voor jullie nu goed geregeld is!
*
  woensdag 4 april 2007 @ 12:03:24 #164
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47999233
Dat is zeker weten een lekker gevoel. Hij is trouwens behoorlijk eenkennig aan het worden. Vervelend, gisteren wilde hij niet eens bij zijn papa zitten. Fase fase fase zekers?
Iedere golf van de zee,
  woensdag 4 april 2007 @ 12:26:57 #165
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48000002
Brent wat lief

Alle kindjes met voorkeurshoudingen....het komt goed. Neuk, Fleur had het ook en inderdaad als ze huilde kwam het terug en nu zie je het alds ze in diepe slaap is ook nog terugkomen, maar verder staat ze gewoon recht op d'r twee beentjes...

Maud is nu ook hees. Het klinkt inderdaad super zielig. En ze ligt dus ook naast de babyfoon en bij de oppas heel dicht in de buurt. Ze kan nu maar errug weinig herrie maken. Opmerking van de puberdochter van de oppas: Lekker rustig
  † In Memoriam † woensdag 4 april 2007 @ 12:42:52 #166
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_48000473
MeNicole jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn

Fendy wat een duidelijke foto zeg. Ik heb wel eens babies met een helmpje op gezien, misschien dat ze dat kunnen voorschrijven of is het daar al te laat voor? Milo heeft een beetje een plat achterhoofdje omdat hij graag op zijn rug ligt. We moeten hem nu veel vaker op zijn buik leggen, maar dat vind hij helemaal niet leuk. Ik schrik wel van je foto en daarom gaan we toch maar doorzetten met hem op zijn buik leggen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_48002164
Slaapmeisje een helmpje geven ze pas als het echt heel erg uit de hand gaat lopen maar als het nog te behandelen is of te proberen dan doen ze dat eerst. Helmpje is laatste middeltje zeg maar. Jij moet het ook gewoon aangeven bij het cb hoor en dan kunnen hun actie ondernemen. Soms lijkt het niet erg en dan toch zijn ze langer aan het behandelen dan ze vooruit bedenken.
pi_48024871
Tinka eet al een paar dagen slecht en moest vanavond voor de 2e avond op rij spugen. We waren een lang weekend weggeweest met de schoonfamilie, waarbij ze zaterdag enorm goed had gegeten maar zondag bijna niets. Ik had daarom verwacht dat ze maandag (toen we thuiskwamen) de schade in zou halen, maar nee hoor, er ging weer bijna niets in. Gisteren daarom haar lievelingskostje, gebakken aardappels met spinazie, gemaakt en ze at enorm goed, maar een deel kwam er gisteravond in bed uit. (Gek genoeg kwam de bv die ze vlak daarvoor had gehad niet mee.) Vandaag weer bijna niet gegeten behalve tussen de middag haar broodje, en vanavond kwam er in bed een grote golf (alleen bv dus) uit, waarschijnlijk nog meer dan ze vanavond gedronken had. Ze leek afgelopen nacht ook buikpijn aan haar maag of darmen te hebben, dan trok ze met haar beentjes en kermde in haar slaap. Zo zielig. Terwijl er vandaag overdag niet zoveel aan de hand leek te zijn, behalve die slechte eetlust dan. Ben er gewoon een beetje mee aan, snap niet wat het kan zijn. Vind het weer wat overdreven om naar de huisarts te gaan omdat ze verder niet ziek lijkt. Iemand een idee wat het kan zijn?
pi_48032255
Ik kan de foto niet meer zien, Fendy, maar aan de reacties te zien, zou ik ook meteen aan de bel trekken!

Zijn hier meer mensen met een babypuber? Iris krijst alleen maar als ze haar zin niet krijgt. Ze wil alleen maar op schoot zitten. Als ze al op de grond wil spelen, dan is het voor 5 tellen en dan wordt ze boos (het lijkt wel een echte driftbui, ze schud zich zelf helemaal heen en weer)
Vertel me dat dit een fase is
pi_48032280
En terwijl ik dit schrijf is ze natuurlijk lief aan het spelen

edit: te vroeg gejuicht
  donderdag 5 april 2007 @ 10:04:25 #171
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_48033424
ladyS negeren dus? Of zoals in die reclame: zelf op de grond gaan liggen schreeuwen en spartelen met de benen?
Iedere golf van de zee,
pi_48033550
Ja, dat probeer ik idd. Ik laat haar wel eens in haar sop gaarkoken. Maar het is wel een volhoudertje hoor

Ze heeft net wel een fles leeggedronken, terwijl ze niet zo lang geleden ook bv heeft gehad. Misschien is ze aan het regelen ofzo? Of loopt de ene voeding sochtends nu wel erg terug
Ik herken dit gedrag helemaal niet van Amber
Maar misschien heeft het idd wel met honger te maken, ze zit nu wel lief te spelen in de box.
Nou ja, *het is vast een fase*
  donderdag 5 april 2007 @ 11:06:22 #173
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_48035299
quote:
Op woensdag 4 april 2007 10:01 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja maar alleen 's nachts. Overdag zweet ie heel erg
Misschien ligt hij 's nachts stil en beweegt hij overdag veel meer.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_48035498
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:06 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Misschien ligt hij 's nachts stil en beweegt hij overdag veel meer.
Ja dat doet ie ook. Overdag heeft ie geen zit in het gat
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_48036359
Jaaaa LadyS, herkenbaar! Ik heb een hartstikke leuk kind, maar rond de 9 maanden was het zó lastig. Ik kon echt niet inschatten hoe of wat toen. Het gaat over, heus waar. Ik weet nog wel dat ze een maand later opeens heel veel kon en veel meer vast voedsel ging eten. Een soort omslagperiode was het.
Variety is the spice of life
pi_48036371
Amber had ook een behoorlijke voorkeurshouding. Hebben oa daarvoor kinderfysio gehad en dat hielp heel goed.

LadyS, herkenbaar hoor! Amber heeft het soms nog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48037557
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef Vicky het volgende:
LadyS, herkenbaar hoor! Amber heeft het soms nog
Ik vind het antwoord van nebelung leuker

Maar goed, ik ga er maar in mee en ik zie het allemaal wel, want wie kan er nu lang boos blijven op zoiets:
pi_48037700
Ja, dat gaat niet he, daar boos op blijven
pi_48037819
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik vind het antwoord van nebelung leuker

Maar goed, ik ga er maar in mee en ik zie het allemaal wel, want wie kan er nu lang boos blijven op zoiets:
[afbeelding]
Ja uhh sorry... kan er neits aan doen

Maar op dat grietje kan je idd niet lang boos blijven.. wat een heerlijk moppie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:29:33 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48038102
Hè nee hè, is er ook al een 9 maanden-sprong? Mogen wij die dan ajb overslaan? Het gaat nl. net zo goed hier.

Cas is weer helemaal opgeknapt. Nog wel korstjes, maar het wordt al minder. Gister moest ie op de pasfoto voor het paspoort en de fotograaf had nog wat extra gemaakt. Zo blij, zo lief, zo Cas.
Maar onze pc heeft kuren, dus manlief is er mee bezig en kan dus niet scannen.
Maar geloof me maar, echt heel lief en blij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 5 april 2007 @ 16:20:31 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_48046718
Nou Dutchie, voor deze keer geloof ik je.

Ive heeft vandaag voor het eerst een beetje gekropen! Hij lag op de grond, wat te spelen. Vervolgens deed hij zijn kontje omhoog, zijn knietjes eronder en kroop hij heel even! Ik ben trots!
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 16:24:58 #182
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48046898
had deze post eerst per ongeluk in het BV topic geplaatst Foei Nikky!

Vandaag Gisteren naar het consultatiebureau geweest. Frummel is nu precies 11 weken oud en weegt vijf kilo en tien gram. En de lengte is deze keer 58 centimeter . Ze gaat keihard, veel te hard . Maar heerlijk al die fases, lachen, koppie omhoog, dingen grijpen, interactie met jou, echt zo sweet!
Uiteraard moest Frummel weer twee prikken en de eeste ging nog maar die tweede woest was ze. Maar gelukkig kon ik haar troosten door haar daarna lekker te knuffelen en toen was alles weer goed.

Vandaag heeft ze koorts. 38 graden zit ze op. Ze is ook heel rustig maar er kan wel een hele dikke glimlach af als ze me ziet . Mijn schat.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 5 april 2007 @ 20:32:47 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48055464
Goedzo, Ive!!!!!
Kruipen moet je.

En wat klinkt Dana lief, Nikky!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 5 april 2007 @ 20:38:09 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_48055654
Ive you go boy

Dana klinkt zeker lief fijn he nikky

Dutch, gelukkig dat Cas weer een beetje beter is
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 april 2007 @ 21:09:09 #185
94046 PM-girl
pi_48056944
Nikky, fijn dat het zo goed gaat met je frummel (vermijd je bewust de naam overigens?)

Cattie, super van Ive!

LadyS, wat een schattige foto!

Dutchie, ik hoop dat jullie idd nu even in rustiger vaarwater belanden, dat hebben jullie wel verdiend na alle zieke en eczeem.

Simon is vandaag weer naar het CB geweest, 8,8 kilo Verder alles ok. Nu ook meteen een stoel gehaald voor hem en de wagen omgebouwd (wat een klus!).
*
  donderdag 5 april 2007 @ 23:28:05 #186
19529 Fendy
True Spirit
pi_48062980
Voor hen die hem gemist hadden, hieronder nog eens Jaydens hoofdje...

Moet zeggen dat ik uit verschillende reacties hier toch verschillende dingen merk. De een vindt het heel erg meevallen, de ander vindt dat ik meteen alle instanties moet inschakelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik met het CB ga overleggen wat handig is en in hoeverre dit al een erge afwijking is.

Je hebt gelijk Fen.
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:34:23 #187
16000 nikky
pi_48063246
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef cattie het volgende:
Nou Dutchie, voor deze keer geloof ik je.

Ive heeft vandaag voor het eerst een beetje gekropen! Hij lag op de grond, wat te spelen. Vervolgens deed hij zijn kontje omhoog, zijn knietjes eronder en kroop hij heel even! Ik ben trots!
Mooi is dat he? Als je ziet dat ze iets nieuws leren
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Belana het volgende:
Ive you go boy

Dana klinkt zeker lief fijn he nikky

Dutch, gelukkig dat Cas weer een beetje beter is
Ze is mijn rots in de branding ook al is ze zo klein.
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Nikky, fijn dat het zo goed gaat met je frummel (vermijd je bewust de naam overigens?)

Simon is vandaag weer naar het CB geweest, 8,8 kilo Verder alles ok. Nu ook meteen een stoel gehaald voor hem en de wagen omgebouwd (wat een klus!).
Nee ik vermijd de naam niet bewust. Maar ik noemde haar thuis ook al Frummel. Omdat ze zo opgefrummeld lag elke keer met die beentjes omhoog en kontje naar achteren. Is meer een koosnaampje.

Wat hebben jullie aan de wagen omgebouwd dan?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_48063356
De 9-maandensprong was inderdaad heel erg ja! Maar ik moet zeggen dat Tinka er veel leuker uit is gekomen. Ze was altijd erg eenkennig en tijdens de sprong moest ze helemaal van niemand meer iets hebben dan van mij (nee, ook van papa niet ) maar tegenwoordig flirt ze met iedereen en durft ze veel meer. In zwembad en ballorigachtige toko's trekt ze er zelfs op uit zonder naar me om te kijken!

Tinka is ziek. Na het spugen gisteravond hield ze niet meer op en werd steeds zieker, had ook duidelijk pijn. Uiteindelijk is papa midden in de nacht nog met haar naar de HAP geweest omdat ze bruin begon te spugen terwijl ze niets bruins gegeten had. Was waarschijnlijk gal. Wist niet dat dat bruin kon zijn? De HAP dacht dat het een buikgriep was en dat er ook nog wel diarree bij zou komen en jawel... dat kwam er vanmorgen ook nog eens bij. Ze houdt zo goed als geen drinken binnen en vast voedsel begint ze niet eens aan. En ze zat al aan de ondergrens van het gewicht... de vellen hangen er nu zowat bij. Vanavond was ik opnieuw ongerust omdat ze nu knalgeel spuugt (ook gal?! ) en zowat niet wakker te krijgen was. Uiteindelijk maar bruut wakker gemaakt door schone broek te geven, hoewel dat niet nodig was, ze had niet eens geplast. Gelukkig lukte het zo wel en was ik weer een beetje gerustgesteld. Ik hoop dat het gauw voorbij is en dat ze de schade van het gewichtsverlies snel weer inhaalt. Bah... niets aan als je kind ziek is en pijn heeft.
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:42:06 #189
16000 nikky
pi_48063505
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Mammietje het volgende:
De 9-maandensprong was inderdaad heel erg ja! Maar ik moet zeggen dat Tinka er veel leuker uit is gekomen. Ze was altijd erg eenkennig en tijdens de sprong moest ze helemaal van niemand meer iets hebben dan van mij (nee, ook van papa niet ) maar tegenwoordig flirt ze met iedereen en durft ze veel meer. In zwembad en ballorigachtige toko's trekt ze er zelfs op uit zonder naar me om te kijken!

Tinka is ziek. Na het spugen gisteravond hield ze niet meer op en werd steeds zieker, had ook duidelijk pijn. Uiteindelijk is papa midden in de nacht nog met haar naar de HAP geweest omdat ze bruin begon te spugen terwijl ze niets bruins gegeten had. Was waarschijnlijk gal. Wist niet dat dat bruin kon zijn? De HAP dacht dat het een buikgriep was en dat er ook nog wel diarree bij zou komen en jawel... dat kwam er vanmorgen ook nog eens bij. Ze houdt zo goed als geen drinken binnen en vast voedsel begint ze niet eens aan. En ze zat al aan de ondergrens van het gewicht... de vellen hangen er nu zowat bij. Vanavond was ik opnieuw ongerust omdat ze nu knalgeel spuugt (ook gal?! ) en zowat niet wakker te krijgen was. Uiteindelijk maar bruut wakker gemaakt door schone broek te geven, hoewel dat niet nodig was, ze had niet eens geplast. Gelukkig lukte het zo wel en was ik weer een beetje gerustgesteld. Ik hoop dat het gauw voorbij is en dat ze de schade van het gewichtsverlies snel weer inhaalt. Bah... niets aan als je kind ziek is en pijn heeft.
Oh bah wat een naar verhaal zeg als ik dat zo lees. Heeft ze hoge koorts?
Zielig hoor van die huntiedumpties die zo ziek zijn.
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:43:30 #190
16000 nikky
pi_48063560
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Fendy het volgende:

Moet zeggen dat ik uit verschillende reacties hier toch verschillende dingen merk. De een vindt het heel erg meevallen, de ander vindt dat ik meteen alle instanties moet inschakelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik met het CB ga overleggen wat handig is en in hoeverre dit al een erge afwijking is.

[afbeelding]
Ik zou zeker een instantie gaan inschakelen. Maar ik heb het nog wel veel erger gezien. Maar liever genezen op tijd dan er te laat mee zijn en altijd asymmetrisch door het leven gaan .
  donderdag 5 april 2007 @ 23:50:26 #191
19529 Fendy
True Spirit
pi_48063801
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zou zeker een instantie gaan inschakelen. Maar ik heb het nog wel veel erger gezien. Maar liever genezen op tijd dan er te laat mee zijn en altijd asymmetrisch door het leven gaan .
Zeker, daarom ook maar even snel naar het CB ermee
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:00:15 #192
19529 Fendy
True Spirit
pi_48064075
Hoe zwaar was Dana bij geboorte eik Nikky? Ik zag dat ze nu 5 kilo was @ 11 weken he?
Je hebt gelijk Fen.
pi_48064453
quote:

[afbeelding]
Ik vind de afwijking nog erg mee vallen. De reden dat ik vind dat je meteen actie ondernemen moet is met name om vast te laten stellen of Jayden behalve een voorkeurshouding ook een overstrekking heeft. Dit is namelijk veel lastiger te corrigeren. (Dit kan je zelf misschien ook al een beetje nagaan.) Bovendien kan het snel verergeren doordat ze gemakkelijk door'rollen' op het platte gedeelte, waardoor het in rap tempo nog platter kan worden. Hoe eerder je erbij bent, hoe beter het te herstellen is. Ik heb te lang aangeklooid met de fysio, wat onvoldoende hielp. Ik had beter meteen naar een chiropractor kunnen gaan, want Randy zal waarschijnlijk zijn leven lang een pat gedeelte op zijn hoofd houden. Ik heb er geen foto van, maar je zou er echt van schrikken hoe het er nu uit ziet (zeker als zijn haar nat is), terwijl het dus al flink verbeterd is. Vandaar dat ik dat advies geef.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:16:54 #194
19529 Fendy
True Spirit
pi_48064627
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik vind de afwijking nog erg mee vallen. De reden dat ik vind dat je meteen actie ondernemen moet is met name om vast te laten stellen of Jayden behalve een voorkeurshouding ook een overstrekking heeft. Dit is namelijk veel lastiger te corrigeren. (Dit kan je zelf misschien ook al een beetje nagaan.) Bovendien kan het snel verergeren doordat ze gemakkelijk door'rollen' op het platte gedeelte, waardoor het in rap tempo nog platter kan worden. Hoe eerder je erbij bent, hoe beter het te herstellen is. Ik heb te lang aangeklooid met de fysio, wat onvoldoende hielp. Ik had beter meteen naar een chiropractor kunnen gaan, want Randy zal waarschijnlijk zijn leven lang een pat gedeelte op zijn hoofd houden. Ik heb er geen foto van, maar je zou er echt van schrikken hoe het er nu uit ziet (zeker als zijn haar nat is), terwijl het dus al flink verbeterd is. Vandaar dat ik dat advies geef.
Snap ik en stel ik uiteraard ook heel erg op prijs hoor, maar wat ik nu doe is proberen een klein beetje te filteren, juist omdat de reacties wat divers zijn...
Thanks in ieder geval, je ervaring heeft me goed geholpen
Je hebt gelijk Fen.
  Milf vrijdag 6 april 2007 @ 00:20:28 #195
16000 nikky
pi_48064724
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Fendy het volgende:
Hoe zwaar was Dana bij geboorte eik Nikky? Ik zag dat ze nu 5 kilo was @ 11 weken he?
Ze was 3510 gram. En ja nu 11 weken en 5010 gram
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:25:16 #196
19529 Fendy
True Spirit
pi_48064894
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Ze was 3510 gram. En ja nu 11 weken en 5010 gram
Hehe ok, ook wel een beetje wat je gewend bent denk ik...

Jayden was 4060 gram bij geboorte en na 5 weken en een dag 5315 gram
Je hebt gelijk Fen.
pi_48065214
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef nikky het volgende:

[..]

Oh bah wat een naar verhaal zeg als ik dat zo lees. Heeft ze hoge koorts?
Zielig hoor van die huntiedumpties die zo ziek zijn.
Nou, dat is het rare eigenlijk... Ze had helemaal geen koorts, dat heeft ze vanavond pas gekregen. Dat is ook zoiets stoms; eerst maak je je zorgen omdat ze geen koorts heeft ("ze zou toch niet iets verkeerds ingeslikt hebben wat de doorgang blokkeert" en meer van dat soort enge gedachten houden je bezig! ) en nu heeft ze koorts, en dat vind je dan ook weer niet tof! Terwijl ik dit bericht schrijf, begon ze weer te huilen. Ze rilt er over terwijl ze toch 'maar' 38,8 graden is, en heeft witte diarree. Kleurrijke ziekte in ieder geval dit. Kon ze maar praten...
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:12:28 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48068614
Och, wat klinkt dat naar Mammietje...
Veel beterschap gewenst voor Tinka.

En Ive kruipen!
Thies maakt ook aanstalten.
Op zijn buik duwt hij regelmatig zijn kontje omhoog, steeds hoger trouwens, en probeert zich met zijn voetjes af te zetten. Als ik mijn hand ertegen houd (om tegen af te zetten dus) dan gaat hij ook een beetje vooruit!

Het slapen van ons menneke gaat overigens geweldig. Werkelijk onvoorstelbaar hoe snel hij de aangeboden structuur heeft opgepikt. Overdag meestal 3 slaapjes (in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer, was voor mij een hele stap... ) van 3 kwartier/anderhalf uur. Hij valt meestal zonder mopperen gewoon lekker in slaap.
Het inslapen 's avonds gaat nog wel wat moeizamer. Dan huilt hij toch nog wel vaak een poosje. Maar als hij dan eenmaal vertrokken is, slaapt hij door tot 6.30/7.00 uur.

[ Bericht 88% gewijzigd door Moonah op 06-04-2007 08:18:35 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:19:01 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48068651
Oh, Tinka beterschap
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:22:00 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069492
fendy, als jullie het erg vinden dan moet je wat doen, daar heb je ons toch niet voor nodig
Ezra is ook een beetje scheef door de voorkeurshouding in het begin, ik kan me daar niet druk om maken, maar dat is omdat hij die voorkeurshouding niet meer heeft en scheef zijn we allemaal.

ach mammietje, dat klinkt niet goed zeg! arme tinka! beterschap

moonah, wat fijn dat Thies het ritme zo goed oppakt
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:34:56 #201
94046 PM-girl
pi_48069765
Moonah, wat geweldig! Gek is dat he, het lijkt zo moeilijk en onoverkombaar (is dat een woord?), maar die kindjes pikken het zo vlug op! Maar fijn zeg, dat het goed gaat! En de nachtrust moet jullie allemaal goed doen!

Nikky, we hebben 16 inch velgen op wagen, tweede uitlaat en verlaagde zijkant.....
Nee, de reiswieg eraf en nu het wandelwagengedeelte erop gezet!

Mammietje, beterschap met Tinka!
*
  vrijdag 6 april 2007 @ 10:02:23 #202
1762 YPPY
Yppiaans
pi_48070423
Ive al kruipen. Knap hoor.

Beterschap met Tinka, klinkt erg zielig. Anna was laatst ook ziek, kwam na een tijdje alleen nog gele gal uit. Zo vervelend inderdaad, dat ze niks kunnen zeggen.

Wat super dat Thies zo goed slaapt. Bij ons ging het slapen 's avonds beter toen we extra structuur en flesje introduceerden. Aan de borst ging het drinken te langzaam en dan duurde het vaak tot half 10 of 10 uur voor ze ging slapen. Nu is ze om 7 uur weg. Ook met bv in een flesje.

Anna ligt nog steeds in de reiswieg als we de wagen meenemen. Ze schopt het wel het dekentje steeds weg. Maar goed dat het zo'n lekker weer is. Vanochtend zijn we extra gaan wegen en ze is nu 6175 gram.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_48070792
quote:

[afbeelding]
Fendy je moet doen wat jou het beste lijkt. Ik ben toendertijd wel bij het cb aan de bel gaan trekken en die hebben er meteen werk van gemaakt. Succes ermee...

Als Tinka geen plasluiers meer kweekt dan moet je wel even nog terug naar de huisarts gaan hoor!!!

Moonah wat fijn dat Thies het zo goed doet en het geeft jou ook een beetje meer rust...

[ Bericht 11% gewijzigd door Mibos op 06-04-2007 10:19:14 ]
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:17:11 #204
24188 Belana
kloon van belana
pi_48073000
Ezra is niet in zijn hum en nu lees ik hier vanalles over een 9 maanden sprong? is dat weer van oei ik groei? vertel eens wat meer
Nou denk ik tandjes gezien de tandenpoep van gisteren, maarja, das het meest gebruikte excuus voor babies natuurlijk
stormy waters...
sailin'
pi_48073241
Ik weet niet of het van oei-ik-groei is, belana, maar ze is wel een pittig tantetje geworden de afgelopen dagen Ze kan érg boos worden, als ik haar bijvoorbeeld op de grond of in de box zet om te spelen. Ik heb evt. een filmpje ter illustratie
Of als ik haar neerleg om te verschonen, dan gaat ze hele boos liggen trappen zodat haar hele lichaam zowat van de commode afrupst

Maar ze is zo lief (zie de foto een stukje terug )
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:30:06 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_48073507
och gossie, echt zichzelf niet dus he. nou ja, hopelijk van tijdelijke aard. en lief is ze ook LadyS
stormy waters...
sailin'
pi_48073564
Ik weet niets van sprongen en oei-ik-groei af hoor. Ik vertelde alleen dat mijn dochter (en kennelijk Iris ook ) een moeilijke periode had rond die tijd.

YPPY, is een slaapzakje een idee voor Annaatje?
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:34:57 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_48073718
ik lees ook maar half natuurlijk ff tussen de bedrijven door
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 15:05:31 #209
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48080736
Vraagje, op zich gaat alles fantastisch goed met mijn kleine held, alleen het voeden is nogal, hoe zal ik het zeggen, chaotisch

Hij is nu 8 weken en een paar dagen en zit nog steeds op 7 voedingen
Ik dacht dat ik hem misschien te weinig gaf, dus ben enkele dagen geleden overgegaan van 120 naar 150 cc, maar hij blijft nog steeds net zo vaak komen en soms al na 2,5 uur ipv 4! best lastig want zo kan je nooit echt wat plannen zeg maar, omdat meneer op de raartse momenten begint te mekkeren om eten.
Hij slaapt 's avonds wel vanaf een uur of half 9 tot 4 uur, half vijf.

Ik heb geprobeerd om hem wakker te maken voor een laatste fles om 23.00 uur ipv de laatste fles om 20.30 te geven zodat hij tot de volgende ochtend zou doorslapen, maar dan slaapt hij half en drinkt ie maar een paar slokjes.

Ik vind het op zich niet erg om 's nachts nog een flesje te geven maar ik vind het zo raar dat hij zo veel honger lijkt te hebben (en ja, voeding voor hongerige baby's heb ik ook al geprobeerd en maakt geen verschil).

Ook wil hij de laatste paar dagen 's avonds absoluut niet slapen, hij wil overal met zijn snufferdje bij zitten en zet het op een brullen zodra hij naar bed moet (en ja, ik doe hem al uitgebreid in badje, compleet met massage en kruikje etc).

Als ik dan ga kijken ligt ie weer te giebelen dus ik probeer hem soms wel te laten huilen maar goed, dan wordt ie echt hysterisch
Op schoot slaapt ie wel meteen

Iemand tips hoe ik voor meer regelmaat kan zorgen?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:07:42 #210
24188 Belana
kloon van belana
pi_48084221
vivi, ik heb daar ook wat last van gehad met Ezra en wij hebben de flessen ook groter gemaakt en tijd gerekt, hem gedwongen tot een ritme om de 4 uur. Dat had na 1 dag al effect, heel maf.
hoeveel weegt Dean nu? zijn gewicht (in kilo's) X 150 en dan delen door 6 voedingen, dat is wat ie mag per voeding. en dat mag best iets meer zijn, tot een liter per dag max.
Verder rust en regelmaat, dus voldoende slaap en wakker zijn afwisselen en regelmaat in de zin van alles steeds hetzelfde en niet te veel prikkels.
Dat is alles wat ik kan bedenken. het is gewoon moeilijk soms.

stormy waters...
sailin'
  vrijdag 6 april 2007 @ 17:16:45 #211
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_48084508
of je er gewoon bij neer leggen dat dat voor nu zijn ritme is go with the flow
pi_48085060
En voor jezelf een plan trekken en dat volhouden. De meeste dingen hebben nou eenmaal even tijd nodig om te werken.
pi_48085705
hee mama's en papa's

Weer een berichtje van mijn kant.
Fendy ik zou wel even naar het cb gaan als ik jullie was hoor, als je je zorgen maakt kun je beter een keer vaker heen gaan dan afwachten lijkt me. En als de afwijking dan niet zo erg is is het ook makkelijker te herstellen.

Ive kan kruipen, een mijlpaal, leuk hoor!

En dan die zieke beebjes......beterschap!

Met Meike gaat het goed, we zijn naar het cb geweest maandag, en ze was al een bijna kilo gegroeid, verder hebben we gevraagd naar het onrustig slapen van haar (ze maait steeds met de handjes en wordt daardoor wakker) advies was inbakeren, en dat doen we nu 'snachts, het gaat heel goed, ze slaapt 4 uur door. Wel een zielig gezicht zo'n mummie look-a-like...
Wel adviseerden ze op het bureau een inbakerslaapzakje ipv losse doeken, iemand hier ervaring mee? Omdat Meike af en toe last heeft van krampjes adviseerden ze op het cb om johannesbroodpitmeel door de fles te doen. Mijn omgeving reageert hier een beetje verbaasd op, omdat het voor spugende baby's is??? Maar goed, de krampjes zijn bijna verdwenen, en de flessen gaan helemaal leeg. (wel met de M-speen erop)
Overdag komt ze nu ook om de 3,5 a 4 uur voor de voeding, wel beter hoor. Je kunt gewoon net iets meer beginnen als er wat meer tijd tussen de voedingen zit.
En ze is zo tevreden verder. Deze week is ze steeds echt aan het lachen, zo lief!!! Het smeltgehalte wordt steeds groter hiero.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 6 april 2007 @ 22:25:11 #214
103793 kozakken
Living the life
pi_48094612
k zal hier ook nog even wat roepen over mijn mennegie.
Het gaat beter Hij begint weer wat lekkere wangetjes te krijgen en z'n ielepielige kippepootjes worden ook weer iets steviger.
En hij vindt melk niet te drinken ..... onze grapjas. Lekker met de fles spelen, beetje naar kijken, even zien waar grote broer zich bevindt, maar drinken ho maar.
Dus toch nog maar wat meer 'vast voedsel'.
En boterhammen zijn heel lekker Dus dat gaat goed.

(was in 2 mnd tijd maar 160 gram gegroeid. Maar wel gegroeid in de lengte. 75 cm. )
  vrijdag 6 april 2007 @ 23:16:49 #215
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_48096502
*meldt*

Afgelopen zondag, 1 april is mijn dochter Naomi geboren. Vandaag is ze thuisgekomen uit het ziekenhuis na een zonnebankkuurtje onder de UV-lamp.
Ik heb het Z&G topic nu dus achter me gelaten en ga fanatiek meelurken en af en toe posten bij de babietjes
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
pi_48098232
Van harte gefeliciteerd met de komst van je dochter Gabberhead! En welkom hier Naomi!

Schattig he, Moonah... dat beginnende kruipen! Zo'n lekker luierkontje de lucht in!

Vivi, ik heb me met beide nooit druk gemaakt over het ritme... Meestal was het zo dat als je door had hoe het ritme was, die alweer veranderde. Ze krijgen vanzelf een vaster ritme en dan wordt het makkelijker. (Ik heb makkelijk praten, ben thuisbllijvende moeder die bv geeft!)

Iedereen bedankt voor het medeleven met Tinka. Ben weer de hele nacht met haar bezig geweest, dit keer niet om haar bed, maar om haar zelf te verschonen. De diarree heeft volop toegeslagen en kennelijk deed het nog pijn ook, zo zielig. Vanmorgen leek ze echt zwaar ziek; ze stond op met 39,5 graden en hing alleen maar laveloos in je armen. Er kon geen lachje meer af en ze bewoog eigenlijk alleen haar oogleden nog. Vreselijk om je kind zo te zien... Dus toch maar naar de huisarts, zeker met het paasweekend voor de deur. Gelukkig bleek daar dat ze net weer geplast had. Vochthuishouding en longen in orde, toch maar wat ORS bijgeven was het advies. Kennelijk was het een combinatie van toch wel erg veel last van haar bovenste luchtwegen en een virus aan haar maag/darmen. Zegt ze ook nog terwijl ze naar haar buik luistert; "Ik hoor wel veel darmactiviteit"; die hoorde ik ook wel zonder dat ding en anders kon je het met de hand wel voelen! Afijn... vanmiddag na haar middagslaapje (lekker tegen me aan; ik kon ook nog wel een tukkie gebruiken) was ze een beetje opgeknapt, ze kroop weer wat en vanavond heeft ze een stukje peer gegeten. Ben ik erg blij mee, want ze zat al aan de ondergrens van gewicht, maar is nu ronduit mager. Hopen dat ze morgen nog verder opknapt, zodat we met de paasdagen wat leuks kunnen gaan doen.
  Milf zaterdag 7 april 2007 @ 00:58:34 #217
16000 nikky
pi_48099725
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 09:34 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, wat geweldig! Gek is dat he, het lijkt zo moeilijk en onoverkombaar (is dat een woord?), maar die kindjes pikken het zo vlug op! Maar fijn zeg, dat het goed gaat! En de nachtrust moet jullie allemaal goed doen!

Nikky, we hebben 16 inch velgen op wagen, tweede uitlaat en verlaagde zijkant.....
Nee, de reiswieg eraf en nu het wandelwagengedeelte erop gezet!
!! Zal stoer lijken die bak
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:25 schreef Fendy het volgende:

[..]

Hehe ok, ook wel een beetje wat je gewend bent denk ik...

Jayden was 4060 gram bij geboorte en na 5 weken en een dag 5315 gram
! Hij doet het goed dus

Vief! Hier is het ook chaos alom hoor! Dan zit er weer vier uur tussen en dan weer 2. Als ik boodschappen moet doen doe ik dit gelijk na het eten. En als ik met de wagen op pad ga omdat ik moet shoppen dan ga ik wat drinken ergens ( meestal ben ik dan met een vriendin ) en ga ik ergens in een hoekje zitten en geef ik Frummel gewoon de tiet. En het boeit me geen reet wat mensen ervan vinden. Het valt de meeste mensen niet eens op. In het begin schaamde ik me dood hoor .

Welkom Gabberhead! Gefeliciteerd met je dochter . Is ze al lekker bruin door de zonnebank kuur? . Hoop dat alles in orde is.

Agossie Mammietje, wat klinkt dat zielig zeg!
aan je dochterje.
pi_48102642
Karin ik heb hier twee bakerdoeken met klittenband en die werkte hier echt super. Kaith voelt zich nog steeds niet thuis los in een groot bed dus ik heb nu nog een extra large versie voor als we haar ergens op bed te slapen leggen. Ik heb ze van bij de Prenatal voor 9.99 euro per stuk en die grote heb ik op de markt vandaan en die is echt ideaal voor nu (5 maanden)... Die kleintjes liggen in de kast inmiddels want daar is ze uitgegroeid. In haar eigen bedje met een slaapzak gaat het nu prima overigens. Maar zodra haar beentjes los kunnen vind ze het niets en is ze heel onrustig.

Gabberhead welkom hier en hoe gaat het nu met Naomi?

Moonah wat fijn dat jullie het zo goed hebben aangepakt en dat Thies er ook zin in heeft.

Mammietje dat is tenminste hoopvol voor de Pasen lekker een stukje peer binnengekregen en gehouden en dan ook nog aan de kruip dus dat lijkt wel een beetje op verbetering.

Vivi hij komt vanzelf samen met jullie in een ritme. Hier is het zo dat ik voed op verzoek nog steeds en de ene keer zit er vijf uur tussen en de andere keer 3 uur maar ze eet altijd zo dat ze toch vier flessen en fruit krijgt dus ze regelen het vanzelf op een gegeven moment. En het is altijd in een tijdsbestek van 12/13 uur dat ze alles eet en dan de hele nacht doortrekt.

Fijne Pasen iedereen alvast want ik ben er niet deze paasdagen...
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:52:34 #219
8152 Gabberhead
Komm in mein Boot
pi_48102728
De eerste nacht thuis zit erop
Naomi heeft inderdaad een mooier kleurtje nu. Meer bruin dan geel in elk geval

Het ging verrassend goed eigenlijk. Ze heeft in een wiegje bij ons op de kamer geslapen, maar we hebben alledrie heerlijk geslapen. Om 0:00 de laatste voeding en om 6:00 de eerste weer en daartussen geen kik. In het ziekenhuis hadden ze wel wat meer met haar te stellen
Oracle en Java ontwikkelaars hier melden! http://www.oracletoppers.nl of http://www.javatoppers.nl
Nu ook op http://www.flitspaal.nl
  zaterdag 7 april 2007 @ 08:57:14 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_48102746
gabberhead welkom en nog gefeliciteerd met naomi en wat fijn dat het meteen zo goed gegaan is vannacht
stormy waters...
sailin'
pi_48102849
Vivi, Lis heeft ook nog heel lang op 7 voedingen gezeten en volgens het CB was het geen probleem zolang ze maar niet boven de liter per dag kwam. Dat geldt dan alleen voor kunstvoeding, bv mag meer zijn.

Moonah, wat heerlijk voor je dat Thies zo goed slaapt nu! Voor hem en voor jou vast veel beter

Gabberhead, welkom hier en nog gefeliciteerd met Naomi!

Mammietje, sterkte met Tinka. Is peer niet een beetje laxerend?

Met Lis gaat alles hartstikke goed. Ze is ontzettend lief en grappig. Ze krijgt inmiddels wat fruit en groenten. We bieden haar stukken aan a la Rapley maar ook wel gewoon fijngemaakt.
Ze is ontzettend makkelijk met alles en heeft de grootste lol met haar grote broer. Dat wordt nog wat als ze groter zijn
Ze kan van haar buik naar haar rug draaien maar nog niet andersom. En als je haar op haar buik neerlegt verplaatst ze zich vaak om haar as.
Ze 'babbelt' er op los en kan heel goed prrrrrrrrr doen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_48102868
Lis klinkt leuk
Quinten kan ook goed prrrrr doen meestal icm met zo'n hoofd
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  zaterdag 7 april 2007 @ 09:23:19 #223
94046 PM-girl
pi_48102919
Snoopy, wat leuk dat Lis het zo goed doet!

Gabberhead, welkom hier!

Simon is ook begonen met eten, hier een beeld-verhaal daarvan!
Ik denk dat ik toch niet verder ga met Rapley, ik vind het te eng en kan er niet van genieten, terwijl ik de prutjes heel leuk vind om te geven.
*
pi_48103092
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 09:16 schreef beefcake het volgende:
Lis klinkt leuk
Quinten kan ook goed prrrrr doen meestal icm met zo'n hoofd

PM, je moet doen waar je je goed bij voelt hoor!
Ik vind het zelf wel erg handig dat Lis zich vermaakt met een stuk broccoli terwijl wij zitten te eten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 7 april 2007 @ 11:44:03 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_48105238
PM, ik had daar ook last van en ben lekker prutjes blijven geven, net wat je zegt, daar had ik wel plezier in
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')