abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48036371
Amber had ook een behoorlijke voorkeurshouding. Hebben oa daarvoor kinderfysio gehad en dat hielp heel goed.

LadyS, herkenbaar hoor! Amber heeft het soms nog
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_48037557
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:41 schreef Vicky het volgende:
LadyS, herkenbaar hoor! Amber heeft het soms nog
Ik vind het antwoord van nebelung leuker

Maar goed, ik ga er maar in mee en ik zie het allemaal wel, want wie kan er nu lang boos blijven op zoiets:
pi_48037700
Ja, dat gaat niet he, daar boos op blijven
Variety is the spice of life
pi_48037819
quote:
Op donderdag 5 april 2007 12:14 schreef LadyS het volgende:

[..]

Ik vind het antwoord van nebelung leuker

Maar goed, ik ga er maar in mee en ik zie het allemaal wel, want wie kan er nu lang boos blijven op zoiets:
[afbeelding]
Ja uhh sorry... kan er neits aan doen

Maar op dat grietje kan je idd niet lang boos blijven.. wat een heerlijk moppie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 april 2007 @ 12:29:33 #180
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_48038102
Hè nee hè, is er ook al een 9 maanden-sprong? Mogen wij die dan ajb overslaan? Het gaat nl. net zo goed hier.

Cas is weer helemaal opgeknapt. Nog wel korstjes, maar het wordt al minder. Gister moest ie op de pasfoto voor het paspoort en de fotograaf had nog wat extra gemaakt. Zo blij, zo lief, zo Cas.
Maar onze pc heeft kuren, dus manlief is er mee bezig en kan dus niet scannen.
Maar geloof me maar, echt heel lief en blij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 5 april 2007 @ 16:20:31 #181
108648 cattie
lieve moeder
pi_48046718
Nou Dutchie, voor deze keer geloof ik je.

Ive heeft vandaag voor het eerst een beetje gekropen! Hij lag op de grond, wat te spelen. Vervolgens deed hij zijn kontje omhoog, zijn knietjes eronder en kroop hij heel even! Ik ben trots!
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 16:24:58 #182
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48046898
had deze post eerst per ongeluk in het BV topic geplaatst Foei Nikky!

Vandaag Gisteren naar het consultatiebureau geweest. Frummel is nu precies 11 weken oud en weegt vijf kilo en tien gram. En de lengte is deze keer 58 centimeter . Ze gaat keihard, veel te hard . Maar heerlijk al die fases, lachen, koppie omhoog, dingen grijpen, interactie met jou, echt zo sweet!
Uiteraard moest Frummel weer twee prikken en de eeste ging nog maar die tweede woest was ze. Maar gelukkig kon ik haar troosten door haar daarna lekker te knuffelen en toen was alles weer goed.

Vandaag heeft ze koorts. 38 graden zit ze op. Ze is ook heel rustig maar er kan wel een hele dikke glimlach af als ze me ziet . Mijn schat.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  donderdag 5 april 2007 @ 20:32:47 #183
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_48055464
Goedzo, Ive!!!!!
Kruipen moet je.

En wat klinkt Dana lief, Nikky!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 5 april 2007 @ 20:38:09 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_48055654
Ive you go boy

Dana klinkt zeker lief fijn he nikky

Dutch, gelukkig dat Cas weer een beetje beter is
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 april 2007 @ 21:09:09 #185
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_48056944
Nikky, fijn dat het zo goed gaat met je frummel (vermijd je bewust de naam overigens?)

Cattie, super van Ive!

LadyS, wat een schattige foto!

Dutchie, ik hoop dat jullie idd nu even in rustiger vaarwater belanden, dat hebben jullie wel verdiend na alle zieke en eczeem.

Simon is vandaag weer naar het CB geweest, 8,8 kilo Verder alles ok. Nu ook meteen een stoel gehaald voor hem en de wagen omgebouwd (wat een klus!).
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 5 april 2007 @ 23:28:05 #186
19529 Fendy
True Spirit
pi_48062980
Voor hen die hem gemist hadden, hieronder nog eens Jaydens hoofdje...

Moet zeggen dat ik uit verschillende reacties hier toch verschillende dingen merk. De een vindt het heel erg meevallen, de ander vindt dat ik meteen alle instanties moet inschakelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik met het CB ga overleggen wat handig is en in hoeverre dit al een erge afwijking is.

Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:34:23 #187
16000 nikky
pi_48063246
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:20 schreef cattie het volgende:
Nou Dutchie, voor deze keer geloof ik je.

Ive heeft vandaag voor het eerst een beetje gekropen! Hij lag op de grond, wat te spelen. Vervolgens deed hij zijn kontje omhoog, zijn knietjes eronder en kroop hij heel even! Ik ben trots!
Mooi is dat he? Als je ziet dat ze iets nieuws leren
quote:
Op donderdag 5 april 2007 20:38 schreef Belana het volgende:
Ive you go boy

Dana klinkt zeker lief fijn he nikky

Dutch, gelukkig dat Cas weer een beetje beter is
Ze is mijn rots in de branding ook al is ze zo klein.
quote:
Op donderdag 5 april 2007 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Nikky, fijn dat het zo goed gaat met je frummel (vermijd je bewust de naam overigens?)

Simon is vandaag weer naar het CB geweest, 8,8 kilo Verder alles ok. Nu ook meteen een stoel gehaald voor hem en de wagen omgebouwd (wat een klus!).
Nee ik vermijd de naam niet bewust. Maar ik noemde haar thuis ook al Frummel. Omdat ze zo opgefrummeld lag elke keer met die beentjes omhoog en kontje naar achteren. Is meer een koosnaampje.

Wat hebben jullie aan de wagen omgebouwd dan?
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_48063356
De 9-maandensprong was inderdaad heel erg ja! Maar ik moet zeggen dat Tinka er veel leuker uit is gekomen. Ze was altijd erg eenkennig en tijdens de sprong moest ze helemaal van niemand meer iets hebben dan van mij (nee, ook van papa niet ) maar tegenwoordig flirt ze met iedereen en durft ze veel meer. In zwembad en ballorigachtige toko's trekt ze er zelfs op uit zonder naar me om te kijken!

Tinka is ziek. Na het spugen gisteravond hield ze niet meer op en werd steeds zieker, had ook duidelijk pijn. Uiteindelijk is papa midden in de nacht nog met haar naar de HAP geweest omdat ze bruin begon te spugen terwijl ze niets bruins gegeten had. Was waarschijnlijk gal. Wist niet dat dat bruin kon zijn? De HAP dacht dat het een buikgriep was en dat er ook nog wel diarree bij zou komen en jawel... dat kwam er vanmorgen ook nog eens bij. Ze houdt zo goed als geen drinken binnen en vast voedsel begint ze niet eens aan. En ze zat al aan de ondergrens van het gewicht... de vellen hangen er nu zowat bij. Vanavond was ik opnieuw ongerust omdat ze nu knalgeel spuugt (ook gal?! ) en zowat niet wakker te krijgen was. Uiteindelijk maar bruut wakker gemaakt door schone broek te geven, hoewel dat niet nodig was, ze had niet eens geplast. Gelukkig lukte het zo wel en was ik weer een beetje gerustgesteld. Ik hoop dat het gauw voorbij is en dat ze de schade van het gewichtsverlies snel weer inhaalt. Bah... niets aan als je kind ziek is en pijn heeft.
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:42:06 #189
16000 nikky
pi_48063505
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:37 schreef Mammietje het volgende:
De 9-maandensprong was inderdaad heel erg ja! Maar ik moet zeggen dat Tinka er veel leuker uit is gekomen. Ze was altijd erg eenkennig en tijdens de sprong moest ze helemaal van niemand meer iets hebben dan van mij (nee, ook van papa niet ) maar tegenwoordig flirt ze met iedereen en durft ze veel meer. In zwembad en ballorigachtige toko's trekt ze er zelfs op uit zonder naar me om te kijken!

Tinka is ziek. Na het spugen gisteravond hield ze niet meer op en werd steeds zieker, had ook duidelijk pijn. Uiteindelijk is papa midden in de nacht nog met haar naar de HAP geweest omdat ze bruin begon te spugen terwijl ze niets bruins gegeten had. Was waarschijnlijk gal. Wist niet dat dat bruin kon zijn? De HAP dacht dat het een buikgriep was en dat er ook nog wel diarree bij zou komen en jawel... dat kwam er vanmorgen ook nog eens bij. Ze houdt zo goed als geen drinken binnen en vast voedsel begint ze niet eens aan. En ze zat al aan de ondergrens van het gewicht... de vellen hangen er nu zowat bij. Vanavond was ik opnieuw ongerust omdat ze nu knalgeel spuugt (ook gal?! ) en zowat niet wakker te krijgen was. Uiteindelijk maar bruut wakker gemaakt door schone broek te geven, hoewel dat niet nodig was, ze had niet eens geplast. Gelukkig lukte het zo wel en was ik weer een beetje gerustgesteld. Ik hoop dat het gauw voorbij is en dat ze de schade van het gewichtsverlies snel weer inhaalt. Bah... niets aan als je kind ziek is en pijn heeft.
Oh bah wat een naar verhaal zeg als ik dat zo lees. Heeft ze hoge koorts?
Zielig hoor van die huntiedumpties die zo ziek zijn.
  Milf donderdag 5 april 2007 @ 23:43:30 #190
16000 nikky
pi_48063560
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Fendy het volgende:

Moet zeggen dat ik uit verschillende reacties hier toch verschillende dingen merk. De een vindt het heel erg meevallen, de ander vindt dat ik meteen alle instanties moet inschakelen, ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat ik met het CB ga overleggen wat handig is en in hoeverre dit al een erge afwijking is.

[afbeelding]
Ik zou zeker een instantie gaan inschakelen. Maar ik heb het nog wel veel erger gezien. Maar liever genezen op tijd dan er te laat mee zijn en altijd asymmetrisch door het leven gaan .
  donderdag 5 april 2007 @ 23:50:26 #191
19529 Fendy
True Spirit
pi_48063801
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:43 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik zou zeker een instantie gaan inschakelen. Maar ik heb het nog wel veel erger gezien. Maar liever genezen op tijd dan er te laat mee zijn en altijd asymmetrisch door het leven gaan .
Zeker, daarom ook maar even snel naar het CB ermee
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:00:15 #192
19529 Fendy
True Spirit
pi_48064075
Hoe zwaar was Dana bij geboorte eik Nikky? Ik zag dat ze nu 5 kilo was @ 11 weken he?
Je hebt gelijk Fen.
pi_48064453
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:28 schreef Fendy het volgende:

[afbeelding]
Ik vind de afwijking nog erg mee vallen. De reden dat ik vind dat je meteen actie ondernemen moet is met name om vast te laten stellen of Jayden behalve een voorkeurshouding ook een overstrekking heeft. Dit is namelijk veel lastiger te corrigeren. (Dit kan je zelf misschien ook al een beetje nagaan.) Bovendien kan het snel verergeren doordat ze gemakkelijk door'rollen' op het platte gedeelte, waardoor het in rap tempo nog platter kan worden. Hoe eerder je erbij bent, hoe beter het te herstellen is. Ik heb te lang aangeklooid met de fysio, wat onvoldoende hielp. Ik had beter meteen naar een chiropractor kunnen gaan, want Randy zal waarschijnlijk zijn leven lang een pat gedeelte op zijn hoofd houden. Ik heb er geen foto van, maar je zou er echt van schrikken hoe het er nu uit ziet (zeker als zijn haar nat is), terwijl het dus al flink verbeterd is. Vandaar dat ik dat advies geef.
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:16:54 #194
19529 Fendy
True Spirit
pi_48064627
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik vind de afwijking nog erg mee vallen. De reden dat ik vind dat je meteen actie ondernemen moet is met name om vast te laten stellen of Jayden behalve een voorkeurshouding ook een overstrekking heeft. Dit is namelijk veel lastiger te corrigeren. (Dit kan je zelf misschien ook al een beetje nagaan.) Bovendien kan het snel verergeren doordat ze gemakkelijk door'rollen' op het platte gedeelte, waardoor het in rap tempo nog platter kan worden. Hoe eerder je erbij bent, hoe beter het te herstellen is. Ik heb te lang aangeklooid met de fysio, wat onvoldoende hielp. Ik had beter meteen naar een chiropractor kunnen gaan, want Randy zal waarschijnlijk zijn leven lang een pat gedeelte op zijn hoofd houden. Ik heb er geen foto van, maar je zou er echt van schrikken hoe het er nu uit ziet (zeker als zijn haar nat is), terwijl het dus al flink verbeterd is. Vandaar dat ik dat advies geef.
Snap ik en stel ik uiteraard ook heel erg op prijs hoor, maar wat ik nu doe is proberen een klein beetje te filteren, juist omdat de reacties wat divers zijn...
Thanks in ieder geval, je ervaring heeft me goed geholpen
Je hebt gelijk Fen.
  Milf vrijdag 6 april 2007 @ 00:20:28 #195
16000 nikky
pi_48064724
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:00 schreef Fendy het volgende:
Hoe zwaar was Dana bij geboorte eik Nikky? Ik zag dat ze nu 5 kilo was @ 11 weken he?
Ze was 3510 gram. En ja nu 11 weken en 5010 gram
  vrijdag 6 april 2007 @ 00:25:16 #196
19529 Fendy
True Spirit
pi_48064894
quote:
Op vrijdag 6 april 2007 00:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Ze was 3510 gram. En ja nu 11 weken en 5010 gram
Hehe ok, ook wel een beetje wat je gewend bent denk ik...

Jayden was 4060 gram bij geboorte en na 5 weken en een dag 5315 gram
Je hebt gelijk Fen.
pi_48065214
quote:
Op donderdag 5 april 2007 23:42 schreef nikky het volgende:

[..]

Oh bah wat een naar verhaal zeg als ik dat zo lees. Heeft ze hoge koorts?
Zielig hoor van die huntiedumpties die zo ziek zijn.
Nou, dat is het rare eigenlijk... Ze had helemaal geen koorts, dat heeft ze vanavond pas gekregen. Dat is ook zoiets stoms; eerst maak je je zorgen omdat ze geen koorts heeft ("ze zou toch niet iets verkeerds ingeslikt hebben wat de doorgang blokkeert" en meer van dat soort enge gedachten houden je bezig! ) en nu heeft ze koorts, en dat vind je dan ook weer niet tof! Terwijl ik dit bericht schrijf, begon ze weer te huilen. Ze rilt er over terwijl ze toch 'maar' 38,8 graden is, en heeft witte diarree. Kleurrijke ziekte in ieder geval dit. Kon ze maar praten...
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:12:28 #198
11682 Moonah
Jolie femme
pi_48068614
Och, wat klinkt dat naar Mammietje...
Veel beterschap gewenst voor Tinka.

En Ive kruipen!
Thies maakt ook aanstalten.
Op zijn buik duwt hij regelmatig zijn kontje omhoog, steeds hoger trouwens, en probeert zich met zijn voetjes af te zetten. Als ik mijn hand ertegen houd (om tegen af te zetten dus) dan gaat hij ook een beetje vooruit!

Het slapen van ons menneke gaat overigens geweldig. Werkelijk onvoorstelbaar hoe snel hij de aangeboden structuur heeft opgepikt. Overdag meestal 3 slaapjes (in zijn eigen bedje op zijn eigen kamer, was voor mij een hele stap... ) van 3 kwartier/anderhalf uur. Hij valt meestal zonder mopperen gewoon lekker in slaap.
Het inslapen 's avonds gaat nog wel wat moeizamer. Dan huilt hij toch nog wel vaak een poosje. Maar als hij dan eenmaal vertrokken is, slaapt hij door tot 6.30/7.00 uur.

[ Bericht 88% gewijzigd door Moonah op 06-04-2007 08:18:35 ]
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 6 april 2007 @ 08:19:01 #199
144006 chacama
Ondernemend!
pi_48068651
Oh, Tinka beterschap
  vrijdag 6 april 2007 @ 09:22:00 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_48069492
fendy, als jullie het erg vinden dan moet je wat doen, daar heb je ons toch niet voor nodig
Ezra is ook een beetje scheef door de voorkeurshouding in het begin, ik kan me daar niet druk om maken, maar dat is omdat hij die voorkeurshouding niet meer heeft en scheef zijn we allemaal.

ach mammietje, dat klinkt niet goed zeg! arme tinka! beterschap

moonah, wat fijn dat Thies het ritme zo goed oppakt
stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')