walkmanverkoper bij de Expert dus?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zo min mogelijk
en nog iets met consumenten electronica enzo
PM het me maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wou dat ik mocht quoten van achter de schermen.
quote:
samen met MED geloof ik jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Traband het volgende:
[..]
is PTA het enige forum waar ze nog gen mod is geweest?
Volgens mij word het smullen zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wou dat ik mocht quoten van achter de schermen.
SES? Wie wil daar nu mod van zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
Dat valt wel mee. Ik heb alleen SES, F&F, PUB en B&H gehad
.
Die zet ik FF in je notes, word je nooit en te nimmer PTA modquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaat modjes die kut doen tegenover andere subfora. PTAPTA
PTA
.
Ik vind 44 wel een mooi getal. Laat maar zitten dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zet ik FF in je notes, word je nooit en te nimmer PTA mod
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
.
Aan deze SC?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, maak er dan maar een einde aan.
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, maak er dan maar een einde aan.
En SEX toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
.
Ik hou niet van SEX.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Traband het volgende:
Waarom SEX niet dan?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Traband het volgende:
[..]
Nee, het is altijd de grootste mongool die daar het eerst mee komt. Jij dus in dit geval.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ik heb het niet meer
Ik mag jou welquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Traband het volgende:
[..]
Nee, het is altijd de grootste mongool die daar het eerst mee komt. Jij dus in dit geval.
Wel de lusten, niet de lasten, wat ben je toch een *****quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah... Sort of... Zij wilde relatie; ik niet. Toen wilde ze helemaal niet meer verder...
Nee. Ik niet flieft enzeux.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten, wat ben je toch een *****![]()
Dan moet je ook niet met dr neuken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik niet flieft enzeux.
Lusten en lasten moet je strikt gescheiden houden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met dr neuken.
Ach wat, moet ik nodig zeggen. Sex is gewoon lekker! Ha! neuken!
De dag dat ik TR's kan zien, is de dag dat ik vanaf de hemel op jou neerkijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De dag dat jij TRs kunt zien, zal hoe dan ook een dag zijn dat ik ze niet meer zie
OF je denkt dat modjes goden zijn, OF je bent zo sneu dat je zelfs na je dood nog fokverslaafd bent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De dag dat ik TR's kan zien, is de dag dat ik vanaf de hemel op jou neerkijk.
Ik ga voor optie 3.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OF je denkt dat modjes goden zijn, OF je bent zo sneu dat je zelfs na je dood nog fokverslaafd bent.
Omdat een huisgenoot van mij te laks is z'n laptop te updaten, kan er geen fatsoenlijke beveiliging op, waardoor het wireless gaar isquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zon kutte reply, en je moest er nog 5 minuten over nadenken ook
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lusten en lasten moet je strikt gescheiden houden.
ik wist dat ik iets verkeerd gedaan hadquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lusten en lasten moet je strikt gescheiden houden.
ikheb nog geen TVP gezienquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef BoJo het volgende:
had ik hier al in gepost?
Als ze er maar genoeg op ligt, slijt -ie niet.quote:
Deze blijft ook geweldig~_O_quote:Op woensdag 28 maart 2007 18:08 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=PWPBHLPpnmc Hij blijft ge-fucking-weldig![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:09 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als ze hij er maar genoeg op ligt, slijt -ie niet.
Goede morgen trouwens.
Mooie reclamequote:Op donderdag 29 maart 2007 10:03 schreef ook_gek het volgende:
http://www.flabber.nl/archief/019730.php
60 jaar ferrari. Lekker filmpje met heerlijk geluid
Gaaf huis dus?quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:35 schreef Sjoewe het volgende:
Mja we hebben leuk gepilst. En ik heb even het nieuwe stulpje mogen bewonderen.
Mja, al moet er nog wel een hoop aan gebeuren. Het is nu een beetje een krakersholquote:
Hugo in een krakershol? Neh...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja, al moet er nog wel een hoop aan gebeuren. Het is nu een beetje een krakershol
Z'n raam was eruit gevallen toe ' ie het open deedquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hugo in een krakershol? Neh...
Hahahahahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Z'n raam was eruit gevallen toe ' ie het open deed![]()
Dat is wel ff een verschil met gister jaquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Ja. Leuk joh. Zo'n kapster die d'r smoel niet houdt als je een kater hebt.
morgen nog 6 uurtjesquote:
Ik weet nog niet en ik weet nog niet. zaterdag ga ik OF met 2cv zn BX halen OF beter internet voor bij mn ouders regelen, en 7 april ben ik waarschijnlijk in de omgeving van Staphorst te vinden. Mocht ik morgen ontslagen worden (heb deze week wat strubbelingen met mn baas, en morgen ga ik vertellen wanneer ik op vakantie ga, terwijl de vaste medewerkers al hun verloven in zijn getrokkenquote:Op woensdag 28 maart 2007 23:00 schreef lipje het volgende:
Lexxxx ga jij nog naar de AutoRai, zoja wanneer?
Bij Visser begin ik 1 juni pas.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:23 schreef lipje het volgende:
Bij Lausulec of Visser?
Morgen even een GTV bekijken en daarna de 155 cleanen ( en misschien die van Bo ) voor de registerdagquote:
Ik heb veel afleveringen gemistquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Prison break is te gaaf op dit moment zeg![]()
De laatste keer dat ik er was hadden ze er nog minimaal 3, is dr een verkocht?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Thuis adres van de familie Jellema met twee 155's op de oprit![]()
5 minuten maximaalquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:25 schreef 2cv het volgende:
Morgen even verzekering regelen voor m'n BX-ie. Moet tijdens werktijd, maar de tijd die ik 'verbel' werk ik wel over.
In Joure staat er een bij de Macquote:Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Morgen even een GTV bekijken en daarna de 155 cleanen ( en misschien die van Bo ) voor de registerdag
Dan werk ik dus minimaal 5 minuten overquote:
Komt dat zo nauw allemaal?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan werk ik dus minimaal 5 minuten over
quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:20 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb mijn inentingen nog niet gehad dus mag Friesland nog niet in
Bij mij welquote:
Huh zo oud ben je toch niet?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ow, Alex, hoezo word ik oma?
hoe bedoel je "misschien" ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Morgen even een GTV bekijken en daarna de 155 cleanen ( en misschien die van Bo ) voor de registerdag
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 10:27 schreef Alfisti het volgende:
[..]
omdat het pallet poetsmateriaal en de buslading poetsers er nog niet zijn
dat is nietquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
En ik slaap weer heul weinig.
Zolang ik niet moe ben vind ik het niet ergquote:
Laat me je wallen eens zien.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zolang ik niet moe ben vind ik het niet erg. Ik verveel me alleen in de ochtend een beetje. Gisterochtend ben ik zelfs uitgebreid in bad geweest én ik was 10 minuten te vroeg op 't werk.
effe fixen jaquote:
zeker als je er al pijn hebtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is niet "" hoor. Een goede massage doet fuckin' pijn.
Hmmm, ik ben bijna klaar met mn werk, dus wie weet.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:45 schreef lipje het volgende:
oh boeiend dus dat ze je ontslaan
T is niet je "echte" baan. En een ontslagpremie met maandje vakantie is ook OK
Daar kan ik minstens 3x mijn auto van laten opknappenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:44 schreef BaraCuda het volgende:
Ik geloof dat ik maar bij moet gaan verdienen als pooier![]()
6500 euro meerwerk voor een paar aanpassingen in de keuken![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daar kan ik minstens 3x mijn auto van laten opknappen. Door jou staat het ding in de garage te bivakkeren.
Nou, ik PM je mijn rekeningnummer wel heah!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Door mij?
![]()
Als ik nou je pooier ben dan betaal ik die opknap beurt wel![]()
Ja hallo eerst hoererenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik PM je mijn rekeningnummer wel heah!
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat komt daarna.
kuch, roffel, kuch.
Netjes, denk ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:51 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Zo dit moet hem worden.![]()
Is een scan van een uitgeprint verhaal, dus vandaar de kwaliteit![]()
quote:
geen ruige sex bij ijsmeis dusquote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
Inderdaad. Ik heb de vorige per ongeluk een keer een mep gegeven uit reflex.
quote:
Strip de suuz al vastquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:41 schreef ijsmeis het volgende:![]()
![]()
![]()
Ja, kweenie, ik doe hem alvast voor je.
Ik verveel me. Ik ga zelfs uit verveling morgen naar de open dag van de Universiteit in Nijmegen en mijn broer trakteert me daar op een lunch.
Huur een garageboxquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja doei, ik heb geen plaats voor die meuk.
Dat doen we alquote:
Jawel, maar ik heb geen geld. En ik móet echt een nieuwe laptop, voor mijn volgende studie.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je geen lente/zomerkriebels betreffende de suus?
bummer... en toch wil ik die dwergcoupe op de foto zetten, in welke staat dan ook!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb geen geld. En ik móet echt een nieuwe laptop, voor mijn volgende studie.
Dus dat gaat voor. Jammer.
Nouja, ze staat gewoon in de garage, aan een pleintje, bij mij in de straatquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bummer... en toch wil ik die dwergcoupe op de foto zetten, in welke staat dan ook!
je ziet me wel eens verschijnen. heb in april een relatief lege agenda zag ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, ze staat gewoon in de garage, aan een pleintje, bij mij in de straat.
Okidokiquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je ziet me wel eens verschijnen. heb in april een relatief lege agenda zag ik
Mwoah. Mn lief werd gebeld of ze nog een dienst wilde doen. Dus ik zit in mn up. Twijfel nog of ik een film ga kijken of niet.quote:
JE KUNT TOCH NIET STIFTEN OP EEN VROUW MAN!!?!?!?!!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:30 schreef Sjoewe het volgende:
Ik stift!
Ik ben er ooit eens een keer naartoe geweest. Ik geloof naar de vier jaargetijden. Geweldige showquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jammer genoeg is hier altijd alles zo snel uitverkocht.
Ik ben er ook al één keertje geweestquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben er ooit eens een keer naartoe geweest. Ik geloof naar de vier jaargetijden. Geweldige show. Maar tja, dan moet je willen reizen hè... In carré ofzo duurt het meestal wel even voor ze zijn uitverkocht
.
Jep. Bij m'n ouders hetzelfde... Hebben Abonnement op Utrecht, maar ook daar is het al vaak uitverkocht... Helemaal als je dan 4 kaarten i.p.v. 2 wil hebben... Jammer...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben er ook al één keertje geweest. Maar we hebben hier een abonnement op de schouwburg, dan zou je voorrang moeten krijgen. Maar blijkbaar is het onder de abonnementhouders al snel uitverkocht.
Heb je nog tips? Ik regel zo rond september een cabaretvoorstelling hier. Maar Artiesten als Najib en Theo Maassen kosten 10 ruggen voor een half uurtjequote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
Theo Maassen was hier toen nog niet zo bekend-bekend. Dus daar ben ik wel 2x geweest
. En daarnaast ben ik naar veel onbekende geweest en af en toe zijn die best leuk
.
Verdommequote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan geen namen onthouden. De enige chicks die ik me kan herinneren zijn Bolder en Plante omdat ik daar toentertijd een verslag over moest schrijven en "17 maart 2005: Na drie avondvullende programma's heeft het duo Bolder en Plante besloten om ermee te stoppen. Audrey Bolder en Victorine Plante hebben dit na 'langdurig en zorgvuldig overleg' bekend gemaakt" lees ik nu![]()
.
Ja, dat vind ik ook. Maar deze waren wel geinigquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
VerdommeEn daarbij zijn chicks vaak niet echt heel spetterend
Die dacht jou er gewoon uit te pwnen. Ha!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:43 schreef ijsmeis het volgende:
Wel vaag. Ik meen me te herinneren dat een vriendin van me laatst zei dat ze weer naar een voorstelling van ze geweest was![]()
.
Ah da's mooi. Jammer alleen dat ze nu dood zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Maar deze waren wel geinig.
Óf zij is net zo slecht in namen onthouden als ik dat benquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die dacht jou er gewoon uit te pwnen. Ha!
Dat is misschien iets aannemelijkerquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Óf zij is net zo slecht in namen onthouden als ik dat ben.
Ik was er voor het laatst in het gulden-tijdperk denk ikquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:49 schreef ijsmeis het volgende:
Weet iemand hoeveel die HMH-muntjes ook alweer per stuk kosten?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ook al is de edit nog zo snel....
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:53 schreef ijsmeis het volgende:
Euw, hebben ze überhaupt nog wel munten: http://www.oor.nl/news_details.asp?id=3386
Uh-uhquote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Harmanus dan had je harm moeten heten
![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meegenomen munten van voorgaande evenementen kunnen bij de kassa worden gebruikt om een Heineken Music Hall betaalpas te verkrijgen.
Hmm... Verpatsen.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
. Ik kom niet in de HMH dit jaar. Maar ik heb dus nog een stuk of 20 munten liggen.
Ah.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom wil ik weten hoeveel die dingen kosten.
30-45minuten langer meestal niet. Eigenlijk niet langer als bij andere vluchten, NAAR Amerika is een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 11:37 schreef hermandeperman het volgende:
Oke, even een serieus vraagje, m'n broertje landt morgenochtend om 08h05 vanuit Amerika. Op Schiphol. Maar hoe zit het met die hoerige controles? Hoe laat kan ik er ongeveer zijn zonder 2 uur voor de hekken te staan kwijlen voor een Starbucks-vestiging waar ik niet bij kan?
Ja dat weet ik ja, daarom..quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
30-45minuten langer meestal niet. Eigenlijk niet langer als bij andere vluchten, NAAR Amerika is een heel ander verhaal.
Geld lenen voor een autoquote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:12 schreef Paladijn het volgende:
Porsche
Reden dat ik'm niet kon kopen was omdat hij destijds een lening afgesloten heeft om de auto te kopen, maar diegene wil'm dus niet vroegtijdig af laten lossen. Lijkt me wat sterk dat dat zo'n probleem is bij een auto van destijds 4-5k, dus ik ga die persoon maar eens bellen
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg net een opflikker van het stopcontact. Mijn hand doet best wel pijn
.
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Stoppen eruit?
![]()
Met beetje pech blijft dat rest van de dag pijn doen en straalt dat helemaal door door je arm![]()
Zo niet, heb je niet zo goed je best gedaan![]()
Vaag dat aardlek er niet af is geknalt?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 14:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Mja, ik voel de kriebels nog op mijn rug lopen.
Ik heb er geen opmerking over gemaakt, maar dat was wel het eerste wat ik dacht jaquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
wel en nieuw toetsenbord trouwens, is het te merken?
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Eigen coputer met internet op mn kamer, in plaats van voor internet achter mn vader zn PC moten
Zo ging dat op je oude toetsenbord ook. Of de letters stonden in het volgende woordquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hallo IK weet wel hoe je het spelt, alleen de letters vallen weg
Ja, zag ik bij de Dynabye idd.... maar 22" beedbeeld spreekt me ook wel erg aanquote:Op zaterdag 31 maart 2007 19:59 schreef Sjoewe het volgende:
Een 19" widescreen tft heb je al vanaf een kleine 200 euro op je bureautje staan.
Mwaoh.. zal iig niet zo erg zijn als bij 'n 19-20 jarige bestuurder van een E46 M3 die ik pas tegen kwam in Zandvoortquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Heel gek, maar als ik in de C70 rijd, krijg ik alleen maar scheve blikken, ik weet niet wat het is.
Dan kom je zo rond de 300 - 350 euro uit. Mijn pa heeft een 22" scherm. Leuk ding.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, zag ik bij de Dynabye idd.... maar 22" beedbeeld spreekt me ook wel erg aan
Wacht maar tot ik naast je zitquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:14 schreef hermandeperman het volgende:
Heel gek, maar als ik in de C70 rijd, krijg ik alleen maar scheve blikken, ik weet niet wat het is.
Die van mij dus ook, nog nooit mn foto's zo goed kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan kom je zo rond de 300 - 350 euro uit. Mijn pa heeft een 22" scherm. Leuk ding.
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:36 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn vader schiet wel wat voor, voor de suzuki! Ahoy
!
Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
blikken van "oh god heb je weer zo kakker in pappies auto"
Inderdaad, en dan heb ik toch liever dat ze denken/weten dat 'ie van m'n moeder is. Ik gedraag me ook niet echt alsof 'ie van mij is. Zoals die aapjes die je vaak ziet in de Benz van paps of de nieuwe 5 serie van papsquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:19 schreef M5 het volgende:
[..]
Mwaoh.. zal iig niet zo erg zijn als bij 'n 19-20 jarige bestuurder van een E46 M3 die ik pas tegen kwam in Zandvoort
Enorm lelijke unit blijft hetquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:38 schreef Modus het volgende:
Ja hallo..
Leuke bak hoor, zo'n RR Phantom, maar die koplampen 'kloppen' niet. Rare smalle spleetjes, passen totaal niet bij de rest van het front. Ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, want:
[afbeelding]
Nog niet helemaal perfect, maar al een stuk beter.
Niet boeiend genoeg voor een nieuw topic..
briefje achter het raam hangen: "deze is niet van mij. alsik wil faken dat een auto van mij is leen ik de BMW 7-serie van mn oom en tante wel."quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Inderdaad, en dan heb ik toch liever dat ze denken/weten dat 'ie van m'n moeder is. Ik gedraag me ook niet echt alsof 'ie van mij is. Zoals die aapjes die je vaak ziet in de Benz van paps of de nieuwe 5 serie van paps.
De koplampen komen ook nog echt van een Bentley.. 't is niet een look-a-likequote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:38 schreef Modus het volgende:
Ja hallo..
Leuke bak hoor, zo'n RR Phantom, maar die koplampen 'kloppen' niet. Rare smalle spleetjes, passen totaal niet bij de rest van het front. Ben blijkbaar niet de enige die er zo over denkt, want:
[afbeelding]
Nog niet helemaal perfect, maar al een stuk beter.
Niet boeiend genoeg voor een nieuw topic..
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
briefje achter het raam hangen: "deze is niet van mij. alsik wil faken dat een auto van mij is leen ik de BMW 7-serie van mn oom en tante wel."
Exhaust competitionquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
Alex![]()
[afbeelding]
Ja, kweetnie, ik heb hem van automaxx () geplukt.
Nou, dat wat op de flyer staat, stelt niks voor hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Exhaust competition![]()
Mag ik dan ook meedoen met m'n Puch zonder uitlaat?![]()
![]()
Heb je 15 april iets te doen?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:43 schreef ijsmeis het volgende:
Alex![]()
[afbeelding]
Ja, kweetnie, ik heb hem van automaxx () geplukt.
Waarom heeft dat ding geen site. Echt. Gennep qua sites is.. ja...
Die dwergauto is gaafquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:46 schreef ijsmeis het volgende:
Omg, een mini-indruk ervan: http://www.harmteunissen.(...)ponwheels/index.html.
OK, is goedquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehmmmm! Dat laat ik je morgen of overmorgen even weten. Goed?
Die is zich aan het aftrekken op al dat bier.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is herman ineens stil trouwens?
kan ze meteen zn was doen!quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:55 schreef ijsmeis het volgende:
Hij is volgens mij huilend naar mammie gerend.
mooi zo al je witte hempjes op de bleek van benschop.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:56 schreef ijsmeis het volgende:
De mijne ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |