walkmanverkoper bij de Expert dus?quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
zo min mogelijk
en nog iets met consumenten electronica enzo
PM het me maarquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wou dat ik mocht quoten van achter de schermen.
quote:
samen met MED geloof ik jaquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:35 schreef Traband het volgende:
[..]
is PTA het enige forum waar ze nog gen mod is geweest?
Volgens mij word het smullen zoquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wou dat ik mocht quoten van achter de schermen.
SES? Wie wil daar nu mod van zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
Dat valt wel mee. Ik heb alleen SES, F&F, PUB en B&H gehad
.
Die zet ik FF in je notes, word je nooit en te nimmer PTA modquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik haaaaaaaaat modjes die kut doen tegenover andere subfora. PTAPTA
PTA
.
Ik vind 44 wel een mooi getal. Laat maar zitten dus.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zet ik FF in je notes, word je nooit en te nimmer PTA mod
quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
.
Aan deze SC?quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, maak er dan maar een einde aan.
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, maak er dan maar een einde aan.
En SEX toch?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
.
Ik hou niet van SEX.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef Traband het volgende:
Waarom SEX niet dan?
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Traband het volgende:
[..]
Nee, het is altijd de grootste mongool die daar het eerst mee komt. Jij dus in dit geval.
Ik ook niet meer.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ik heb het niet meer
Ik mag jou welquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:38 schreef Traband het volgende:
[..]
Nee, het is altijd de grootste mongool die daar het eerst mee komt. Jij dus in dit geval.
Wel de lusten, niet de lasten, wat ben je toch een *****quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah... Sort of... Zij wilde relatie; ik niet. Toen wilde ze helemaal niet meer verder...
Nee. Ik niet flieft enzeux.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel de lusten, niet de lasten, wat ben je toch een *****![]()
Dan moet je ook niet met dr neuken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee. Ik niet flieft enzeux.
Lusten en lasten moet je strikt gescheiden houden.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met dr neuken.
Ach wat, moet ik nodig zeggen. Sex is gewoon lekker! Ha! neuken!
De dag dat ik TR's kan zien, is de dag dat ik vanaf de hemel op jou neerkijk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De dag dat jij TRs kunt zien, zal hoe dan ook een dag zijn dat ik ze niet meer zie
OF je denkt dat modjes goden zijn, OF je bent zo sneu dat je zelfs na je dood nog fokverslaafd bent.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De dag dat ik TR's kan zien, is de dag dat ik vanaf de hemel op jou neerkijk.
Ik ga voor optie 3.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
OF je denkt dat modjes goden zijn, OF je bent zo sneu dat je zelfs na je dood nog fokverslaafd bent.
Omdat een huisgenoot van mij te laks is z'n laptop te updaten, kan er geen fatsoenlijke beveiliging op, waardoor het wireless gaar isquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zon kutte reply, en je moest er nog 5 minuten over nadenken ook
quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lusten en lasten moet je strikt gescheiden houden.
ik wist dat ik iets verkeerd gedaan hadquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lusten en lasten moet je strikt gescheiden houden.
ikheb nog geen TVP gezienquote:Op woensdag 28 maart 2007 18:53 schreef BoJo het volgende:
had ik hier al in gepost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |