ik kan morgen pas inschrijven..of ik zou halverwege het seizoen moeten inspringen ofzo?quote:
we zullen m morgen eens opzoeken....kijken welke teams er nog vrij zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Socios het volgende:
Er zijn nog maar 4 wedstrijden gespeeld, dus nog aan het begin van de competitie.
thnx..zal eens even kijken wat het allemaal is :pquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef -jos- het volgende:
9-Empoli
12-Sampdoria
13-Siena
17-Torino FC
18-Messina
19-Livorno
Dat ben ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:52 schreef Corksterr het volgende:
3-0 verloren van Ascoli, die gast doet opeens een trainingskamp tegen mij.
doe je netjes hoor hahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat ben ik
hahaha is me 1e seizoen en moet het allemala nog een beetje doorkrijgen.
haha ach ja hij wil m gewoon niet kwijt he :pquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef Nashje het volgende:
Wat is dat voor kneus bij AS Roma ? Ik bied 25 miljoen (waarde 10 miljoen) op Mexes, keurt ie het af met de reden: te weinig. Hej lapzwans, misschien moet je de regels eens lezen: "Je bod mag niet hoger zijn dan twee en een half keer de waarde van een speler".
3 wedstrijden nuquote:
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef Corksterr het volgende:
30 schoten op goal, maar geen doelpunt.
Heeft idd geen effect.quote:Tegenstander rood na 65 minuten, nog scoor ik niet. Lekker nep.
4 man de verkoop inquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef Corksterr het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke tactiek nou het best is voor mijn ploeg.
En Fathom waarom verkoop je niet minstens 8 spelers? Jouw selectie is echt veel te groot en als je er een aantal verkoopt kan je voor dat geld enkele goeie spelers kopen.
Knappe overwinningquote:Op zondag 1 april 2007 18:44 schreef Fathom het volgende:
[..]
4 man de verkoop in![]()
Lazio ging ook onderuit met 1-0 gister
Typisch italiaans dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:53 schreef melluk het volgende:
woooei 0-1 gewonnen van AC Milan!!
ben nu 4 wedstrijden bezig bij sampdoria....4x gewonnen met 1-0 haha
lijkt wel of we niet vaker in 1 wedstrijd kunnen scoren!
ach ja he...wat mij betreft win ik de rest van het seizoen alleen maar met 1-0 hahaquote:
doe maar niet joh...jij ben mijn volgende tegenstander geloof ik hahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Fathom het volgende:
3-0 onderuit gegaan hellaas. en dat ondanks dat ik toch een veel betere middenvelder bij me selectie heb. Word tijd dat we de taktiek weer eens aanpassen
Waarom gelijk je tactiek veranderen als je verliest van een tegenstander die een veel betere selectie tot zijn beschikking heeft dan jij. Die 0-3 is echt geen schande ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Fathom het volgende:
3-0 onderuit gegaan hellaas. en dat ondanks dat ik toch een veel betere middenvelder bij me selectie heb. Word tijd dat we de taktiek weer eens aanpassen
Met elke ploeg is er een tactiek waarmee je kunt domineren en hoog eindigen. Hij had van mij niet hoeven te verliezen met 0-3, als ie een juiste tactiek had. Als ie een juiste tactiek had, stond ie ook veel hoger in de ranglijst. Op OSM heeft dat weinig met de kwaliteiten van de selectie te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom gelijk je tactiek veranderen als je verliest van een tegenstander die een veel betere selectie tot zijn beschikking heeft dan jij. Die 0-3 is echt geen schande ofzo.
Mwah, Parma heeft een team van gemiddeld 85 ofzo, hij haalt misschien net de 70. Ook met een goeie tactiek kan dit best eens gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met elke ploeg is er een tactiek waarmee je kunt domineren en hoog eindigen. Hij had van mij niet hoeven te verliezen met 0-3, als ie een juiste tactiek had. Als ie een juiste tactiek had, stond ie ook veel hoger in de ranglijst. Op OSM heeft dat weinig met de kwaliteiten van de selectie te maken.
OSM heeft serieus weinig met ratings te maken van spelers. Als je een goeie tactiek hebt kun je iedereen aan. Ben vorig seizoen 2e geworden met Vicenza, waarin ik 4 punten heb afgesnoept van Juventus (die wel 1e werd). Check voor de gein eens het verschil tussen Vicenza en Juventus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwah, Parma heeft een team van gemiddeld 85 ofzo, hij haalt misschien net de 70. Ook met een goeie tactiek kan dit best eens gebeuren.
2e met Vicenza?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
OSM heeft serieus weinig met ratings te maken van spelers. Als je een goeie tactiek hebt kun je iedereen aan. Ben vorig seizoen 2e geworden met Vicenza, waarin ik 4 punten heb afgesnoept van Juventus (die wel 1e werd). Check voor de gein eens het verschil tussen Vicenza en Juventus.
heb je voor de wedstrijd tegen mij je tactiek aangepast?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:05 schreef Fathom het volgende:
Ik pas me taktiek vaak aan maar had het idee dat het wel goed zo komen nu.... Hellaas
Ach is me 1e seizoenDe bekers komen vanzelf.
Ja is niet goed gegaan nee.. Maar heb nu een nieuwe verdediger erbij. Ze zaten allemaal op de 70 en deze is 82quote:Op woensdag 4 april 2007 09:20 schreef melluk het volgende:
[..]
heb je voor de wedstrijd tegen mij je tactiek aangepast?
dan heeft het niet geholpen...2-0
nu 5x op rij gewonnen...echt beters...
das wel netjes...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja is niet goed gegaan nee.. Maar heb nu een nieuwe verdediger erbij. Ze zaten allemaal op de 70 en deze is 82
haha das zeker jammer ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef Fathom het volgende:
ja kezman heeft me de das omgedaan idd:D Wel jammer dat het reset na een seizoen.
Laatste 5 wedstrijden 15 punten, prima voor een team dat 11e moet eindigen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Corksterr het volgende:
Laatste 5 wedstrijden 12 punten, prima voor een team dat 7e moet eindigen.
Welke tactiek had je gebruikt?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:39 schreef Socios het volgende:
Kampioen geworden met VfL Bochum! Doelstelling 15e, 216 punten erbij.
Milan was dan ook wel de enige echt lastige zie ik. Toch een fraaie reeks.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:24 schreef melluk het volgende:
[..]
Laatste 5 wedstrijden 15 punten, prima voor een team dat 11e moet eindigen.
sorry kon het niet latenja AC Milan zat er ook tussen
whaha....laat ik nou net eens gewonnen hebben door een penalty :pquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb zoals gewoonlijk weer verloren. Dit keer door een penalty
het was gewoon een erg partijdige scheidsrechter. Maar ben toch gestegen in de competitiequote:Op donderdag 5 april 2007 10:04 schreef melluk het volgende:
[..]
whaha....laat ik nou net eens gewonnen hebben door een penalty :p
moet je mijn spelers maar niet onderuit schoppen haha
haha ja dat zal het zijn geweest :pquote:Op donderdag 5 april 2007 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
het was gewoon een erg partijdige scheidsrechter. Maar ben toch gestegen in de competitie
Met mijn hoofdaccount met Heracles in de laatste vijf minuten, drie doelpunten tegen gekregen![]()
pciesquote:Op donderdag 5 april 2007 10:11 schreef melluk het volgende:
[..]
haha ja dat zal het zijn geweest :p
misschien een schwalbe, wie zal het zeggen...het blijven italianen he
haha, je gaat eraan!!!quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:29 schreef Fathom het volgende:
Gisteren verloren en vandaag weer gewonnen! Sta nu 4 plaatsen boven me doel... Hij gaat lekker!Atalanta Bergamo is nu
Zo inderdaad bizar zegquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:38 schreef Nashje het volgende:
Zo heb je een lekkere reeks, en zo verlies je kansloos met 3-0 bij Udinese. 80% balbezit tegen 20%. Snap er geen reet van. Kutspel
Niet dusquote:
Geen geld voor een tijdelijke te kopen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Nashje het volgende:
En bij me hoofdaccount 4 van de 5 verdedigers geschorst/geblesseerd. Lekker dan.
Nou da's het toevallige. Ik had gister al een verdediger gekocht omdat ik er een te weinig had. Maar die is vandaag ook weer meteen geschorstquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef Fathom het volgende:
[..]
Geen geld voor een tijdelijke te kopen?
haha dat had ik afgelopen 2 wedstrijden dus....quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:53 schreef Nashje het volgende:
En bij me hoofdaccount 4 van de 5 verdedigers geschorst/geblesseerd. Lekker dan.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:43 schreef melluk het volgende:
[..]
haha dat had ik afgelopen 2 wedstrijden dus....
eerst van de 5 middenvelders 2 geblesseerd en 1 rood....
afgelopen wedstrijd 1 nog geblesseerd, 2 verderdigers rood en de keeper geblesseerd
Voornamelijk hard, maar vannacht voor een keer op normaal voordat ik weer tegen een berg schorsingen aan loop.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Staat jullie speelstijl op extreem?
mijne staat op hard....quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:48 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Staat jullie speelstijl op extreem?
Ik ook nog nooit. Hou van een smalle selectie. Krijg je ook meer geld in het kasje voor echte versterkingen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:57 schreef melluk het volgende:
[..]
mijne staat op hard....
vorige seizoenen nooit last gehad van zoveel rode kaarten of blessures
ja precies...quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:00 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit. Hou van een smalle selectie. Krijg je ook meer geld in het kasje voor echte versterkingen.
Superrrquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:49 schreef Nashje het volgende:
Je kunt precies scouten. Moet je niet alles bij de scouting invullen. Alleen z'n positie, z'n statistieken (behalve z'n gemiddelde) en de prijs 10 meer dan z'n waarde en 10 minder dan z'n waarde.
Allen te vinden op http://onlinesoccermanager.nl/scoutlist.html
Ach, wat is kansloos...quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef -jos- het volgende:
sorry mensen, ik heb het spel eerlijk gespeeld maar een paar dagen geleden wilde de manager van Lazio Roma mijn msn, hij wilde mij helpen omdat zijn club het toch al zo slecht doet![]()
ik mocht ronaldinho van hem kopen, nou dat wilde ik natuurlijk wel! voor de rest heb ik geen deals gemaakt ofzow, hij kocht alleen telkens al mijn spelers op... maja helaas...ben er gewoon ingetrapt
![]()
jaquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef -jos- het volgende:
sorry mensen, ik heb het spel eerlijk gespeeld maar een paar dagen geleden wilde de manager van Lazio Roma mijn msn, hij wilde mij helpen omdat zijn club het toch al zo slecht doet![]()
ik mocht ronaldinho van hem kopen, nou dat wilde ik natuurlijk wel! voor de rest heb ik geen deals gemaakt ofzow, hij kocht alleen telkens al mijn spelers op... maja helaas...ben er gewoon ingetrapt
![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:19 schreef -jos- het volgende:
hetzelfde, ik ben gebant... ik heb dus geen reden om een vals verhaal op te hangen ofzo... maar je hoeft het niet te geloven hoor maakt mij nu toch niet meer uit
van die andere gozert waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 17:39 schreef Nashje het volgende:
haha ik had die kakkerlak er aan genaaiden niet met al je nepverhaaltjes komen.
en schijnbaar had je nog meer accounts, want er zijn er 5 gelockt
jij dusquote:Op donderdag 12 april 2007 17:47 schreef -jos- het volgende:
[..]
van die andere gozert waarschijnlijk
quote:
Server: Clarencequote:Op donderdag 12 april 2007 15:18 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Hoe heet de naam van de competitie (en op welke server)?
Bedanktquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Server: Clarence
Competitienaam: Fok!League
Die Fok!Mafia ook altijdquote:Op donderdag 12 april 2007 22:43 schreef sjimz het volgende:
Het is net echt, die italiaanse omkooppraktijken![]()
dus je had een ander accountquote:Op donderdag 12 april 2007 18:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
mn andere account is nog gewoon open hoor
![]()
Netjesquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:10 schreef donroyco het volgende:
HA: 6e met Udinese (doel: 7e)
S1: 12e met Fulham (doel: 13e)
S2: 7e met Real Sociedad (doel: 13e)
S3: 7e met Queens Park Rangers (doel: 13e)
Gaat goed
Dankquote:
Ik ben nu Atalantaquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:31 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Netjes![]()
Met Chievo blijf ik maar sukkelen, blijf maar op de 8e plek hangen, één plek onder mijn doel. Steeds als ik in de buurt kom laat ik weer een steek vallen.Erg irritant, moge dit seizoen snel afgelopen mijn.
Sta nu 3 punten achter op de nummer 7 (Atalanta
) dus is wel in te halen.
Succes iedereen.
Doe mij Ronaldinho eens terugquote:Op donderdag 12 april 2007 22:37 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Bedankt
Ik heb Atalanta Bergamo gekozen, k hoop dat dat niet erg is als ik lees wat ermee gebeurd is
We gaan toch niet weer beginnen met dat ruilenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe mij Ronaldinho eens terug! Wat een kneus die vorige manager, een bod van 20 miljoen accepteren
!
quote:Bod van Lazio Roma!
Lazio Roma wil Ronaldinho kopen. Ze willen ¤ 20562000 betalen voor deze speler.Ga naar aanbiedingen.
Aangepast.quote:Op zaterdag 14 april 2007 16:59 schreef Svensational het volgende:
Ben Lazio in de FOK!League!
Kan Socios swO [S2]. dat niet aanpassen, FOK! moet met hoofdletters.
Ach, kon het proberen tochquote:
quote:
Ik ben altijd wel blij als ik uit de beker ben, dan hoef je niet onnodig te wisselen, krijgen ze vanzelf een rustdag!quote:
En kun je spelers trainen die je normaal niet kunt trainen omdat ze in de basis staan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij als ik uit de beker ben, dan hoef je niet onnodig te wisselen, krijgen ze vanzelf een rustdag!
De manager van Atalanta was destijds dezelfde als die van Lazio, daaromquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:03 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe mij Ronaldinho eens terug! Wat een kneus die vorige manager, een bod van 20 miljoen accepteren
!
Ah ok, mooi dat ie eruit is dan.quote:Op zaterdag 14 april 2007 18:01 schreef Corksterr het volgende:
[..]
De manager van Atalanta was destijds dezelfde als die van Lazio, daaromCheating.
Jij bent zeker Sampdoria?quote:Op maandag 16 april 2007 09:04 schreef melluk het volgende:
jeuj eindelijk weer eens gewonnen....2-0!
joh..dat meen je niet :pquote:Op maandag 16 april 2007 15:42 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Omdat ik van jou heb verloren met 2-0
1-0 tegen een CPU die onderaan staatquote:
Met welk team?quote:Op woensdag 18 april 2007 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
0-3 verloren van ACen zoveel slechter vond ik mijn team niet
dat probleem had ik ook een 6-tal wedstrijden achter elkaar. maar gelukkig heb ik het nu beter onder controle. Ook al hebben ze vannacht weer niet gescoordquote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef Leshy het volgende:
Oh god mijn spelers weigeren gewoon pertinent om te scoren [afbeelding]
Wat is TK? TrainingsKamp?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
5-0 van Inter gewonnen zónder TK. Had ik niet verwacht
Jepquote:
het is een PC hèquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:29 schreef X-fi het volgende:
Hoe doen ze het toch. 1-0 verloren van de PC
ik stel altijd een B-team op voor de beker, kan ik mijn basisspelers rust geven en laten trainen op hun vaardigheden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:53 schreef Fathom het volgende:
Verloren met 1-0 van Chievo... Das geen goede generale voor de beker
Ach ik sta 11e waarom zou ik niet voor de hoofdprijs gaan met de beker?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik stel altijd een B-team op voor de beker, kan ik mijn basisspelers rust geven en laten trainen op hun vaardigheden.
Hey we mochten 3x radenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:49 schreef melluk het volgende:
jippie gewonnen! 3x raden met hoeveel!!!
juist 1-0 hahaha
ja ik zal wel eens kijken of ze nog te redden vallen, anders ga ik gewoon ergens anders heenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:24 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Je kunt nog uit 3 clubs kiezen die op plaats 16, 18 en 20 staan. We hebben nu al 25 wedstrijden gespeeld.
In welke week zit je nu?quote:Op zondag 22 april 2007 11:48 schreef leroytje het volgende:
Woei ik sta met Heracles 10de, en ik moet 15 worden
Gisteren nipt gewonnen van PSV in de Beker (na strafschoppen). Een dag daarvoor nipt verloren met 1-0 van PSV
En vandaag nipt verloren van AZ (2-1), jammer, jammer. Had meer ingezeten, maar ik heb wel vertrouwen in het halen van men doelstelling. Ik wil zeker in de top 8 eindigen.
Spannend idd. Heb nog nooit een beker gewonnen. En deze keer ga ik alles op alles zetten.quote:Op maandag 23 april 2007 23:55 schreef Corksterr het volgende:
Halve finale bekertoernooi vannachtHeb er vertrouwen in.
Dat heeft geen invloed op het spelquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moest hierdoor dus met 10 man verder
raar?quote:
Hoi, ik ben gewoon erg goedquote:Op woensdag 25 april 2007 12:08 schreef Corksterr het volgende:
Fokking 4-1 verloren van Lazio, ongelofelijk![]()
Ik hoop niet meer dan 5.quote:
Thanx.quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:22 schreef Corksterr het volgende:
Parma verslagen met 0-4.
Damn, vergeten trainingskamp te doen, ik had best kunnen winnen denk ik dan...quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik hoop niet meer dan 5.
[..]
Thanx.
Nog maar 143 miljoen sparen en hij is van mij!quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:24 schreef Svensational het volgende:
Socios!
KOOP Asamoah Udinese ¤ 146.717.500,-
21 Aan 111 4 57!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:04 schreef Leshy het volgende:
[..]
Nog maar 143 miljoen sparen en hij is van mij!
En een belangrijke 1-2 overwinning op Cagliari
quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ik had met HA een fantasie-opstelling gemaakt (keeper in spits ed), verlies ik maar met 3-0.
Ik ben al kampioen, dus ik kon het me veroorlovenquote:
Kun je je dat ook veroorloven in week 40 met Lazio?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben al kampioen, dus ik kon het me veroorloven
Ah, de mensen worden bang voor me, goed zo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Kun je je dat ook veroorloven in week 40 met Lazio?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 12:22 schreef Corksterr het volgende:
Parma verslagen met 0-4.
De meeste spelers zijn niet te koop, maar over Asamoah valt te onderhandelen, hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:24 schreef Svensational het volgende:
Socios!
KOOP Asamoah Udinese ¤ 146.717.500,-
21 Aan 111 4 57!
Nee hoor, ik heb toch nog 3 trainingskampenquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ah, de mensen worden bang voor me, goed zo.![]()
Wat voor competitie doe je volgend seizoen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:41 schreef Socios het volgende:
[..]
De meeste spelers zijn niet te koop, maar over Asamoah valt te onderhandelen, hoor.
Daar moeten we het maar eens over hebben. Binnenkort misschien maar even een polletje houden onder de managers.quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:52 schreef Svensational het volgende:
Wat voor competitie doe je volgend seizoen?
1 2 3 4 5 | 3 Parma 32 70 22 4 6 68 25 43 4 Internazionale 32 70 23 1 8 64 24 40 5 AS Roma 32 69 22 3 7 62 26 36 6 Palermo 32 68 22 2 8 66 28 38 |
Ik heb Chievo daar geloof ik net tussenuit geknikkerdquote:Op zondag 29 april 2007 09:56 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Plaatsen 2 tot en met 6 liggen echt dicht bij elkaar
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:10 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kom op mensen, stem op Spanje!!!!!!! Duitsland!!!!!
http://www.onlinesoccermanager.nl/topic.asp?forum=1016018&topicnr=2&lastpage=1quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef melluk het volgende:
uhm gekke vraag..heb ff het topic niet gevolgd...waar kan ik stemmen op die poll
Dat werkt nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://www.onlinesoccermanager.nl/topic.asp?forum=1016018&topicnr=2&lastpage=1
Dat heeft een groot gedeelte dan ook nog met de tacktiek te maken. hoe hoger een speler is, hoe beter hij in theorie is, maar hij ligt aan je hele team. je (goede) speler moet natuurlijk wel op de goede plek staan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:48 schreef Apekoek het volgende:
als je spelers op een bepaald moment boven de 100 uit komen, heeft dat dan nog wel invloed, volgens mij maakt het dan niet zo veel meer uit en kun je beter dan andere spelers trainen.
Tegen Feyenoord heb je geen trainingskamp nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2007 06:58 schreef leroytje het volgende:
Om hier een beetje leven in te houden:
vandaag 3-0 gewonnen van RKC (Ik ben heracles).
Het mooie hieraan is dat RKC 2de stond (nu 4de).
Vandaag tegen Feyenoord, ff TK'tje gedaan, en hopen op het beste
ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat spelers van 115 weinig wedstrijden spelen omdat ze zo (te)vaak getraind worden en daarom dus minder kans hebben om topscoorder te wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dat heeft een groot gedeelte dan ook nog met de tacktiek te maken. hoe hoger een speler is, hoe beter hij in theorie is, maar hij ligt aan je hele team. je (goede) speler moet natuurlijk wel op de goede plek staan.
Het is namelijk zo dat de topscoorders in een competitie vaak tussen de 85- 92 aanvallend hebben en niet een speler met 115 of zo, dat klopt.
maar trainen helpt zeker nog wel
quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met Arsenal (4) tegen Manchester City (12) in de vieder minuut raakte Van Persie geblesseerd vervangen door Aliadière, vervolgens in de 14de minuut raakte ook nog eens Adebayor,geblesserd en moest dus ook vervangen worden, hij werd vervangen door Walcott. Dit was de eerste wedstrijd die Wallcott speelde in mijn team en in de eerste helft al gelijk een hattrick.
scoreverloop:
25" Walcott 1 - 0
35" Walcott 2 - 0
42" Walcott 3 - 0
47" Baptista 4 - 0
54" Walcott 5 - 0
73" Rosický (penalty) 6 - 0
75" Walcott 7 - 0
quote:Op zaterdag 28 april 2007 12:10 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Kun je je dat ook veroorloven in week 40 met Lazio?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef Bouncer_Bone het volgende:
HA: Atalanta Bergamo - Lazio Roma 0 - 4
waar aan weet je dat het geen drastisch probleem is? dat weet je pas wanneer je 1e wordt (of je doelstelling ruim hebt gehaald), en dat ben jij vast niet geworden toen.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:12 schreef Leshy het volgende:
Mijn aanvoerder tijdens het grootste deel van het seizoen was 24, dus het is niet zo'n drastisch probleem.
En laatste dag: Torino FC - Udinese 4-0
Gezien het feit dat ik een zeer ruime meerderheid van mijn wedstrijden heb gewonnen met hem als aanvoerder, durf ik te stellen dat het geen enkel probleem is.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:15 schreef Apekoek het volgende:
waar aan weet je dat het geen drastisch probleem is? dat weet je pas wanneer je 1e wordt (of je doelstelling ruim hebt gehaald), en dat ben jij vast niet geworden toen.
Maakt volgens mij weinig uit. Het is meer een leuke bijkomstigheid om het spel op het echt te laten lijken. Ik zet altijd één van mijn beste spelers aanvoerder met een leeftijd die niet lager is dan 20.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:04 schreef Apekoek het volgende:
Hebben specialisten werkelijk invloed op het score verloop/de wedstrijd? of maakt het maar weinig uit?
De aanvoerder, moet deze persee oud zijn om goed te zijn? Is Gerrard bijvoorbeeld een goede aanvoerder? Aangezien hij heel goed is maar wel maar 26 jaar oud is!
Ik heb nog wel plaats vrijquote:Op maandag 7 mei 2007 09:18 schreef melluk het volgende:
pff welke club moet ik nou weer nemen
heb geen seizoenskaart, weet het allemaal ff niet haha
edit: weet nu in ieder geval welke club ik het liefst wil. Nu maar hopen dat ie nog vrij blijft zodra ik kan kiezen
zal nog wel ff duren aangezien eerst de seizoenskaarthouders mogen
je hebt plaats vrij?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik heb nog wel plaats vrijZit in Jupiler League
Maakt mij niet uit hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 10:34 schreef melluk het volgende:
[..]
je hebt plaats vrij?
hmm ik kan maar met 1 ploeg spelen aangezien ik geen seizoenskaart heb,
denk dat ik dan maar toch liever bij FOK! seizoen blijf.
toch bedankt!
Vul dit even aan met je FOK!naam.quote:1. FC Nürnberg
Alemannia Aachen
Arminia Bielefeld
Bayer 4 Leverkusen
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Eintracht Frankfurt
FC Bayern München
FC Energie Cottbus
FC Schalke 04 (Svensational)
FSV Mainz 05 (Leshy)
Hamburger SV (Bouncer_Bone)
Hannover 96
Hertha BSC Berlin
SV Werder Bremen (Luctor.et.Emergo)
VfB Stuttgart
VfL Bochum (Socios)
VfL Wolfsburg
Krijg je dan ook gratis seizoenskaartenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:44 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit hoorZit nog in voorbereiding [afbeelding]
Ben ook moderator daarFc Swinkie is de naam
quote:1. FC Nürnberg
Alemannia Aachen
Arminia Bielefeld
Bayer 4 Leverkusen
Borussia Dortmund
Borussia Mönchengladbach
Eintracht Frankfurt
FC Bayern München
FC Energie Cottbus
FC Schalke 04 (Svensational)
FSV Mainz 05 (Leshy)
Hamburger SV
Hannover 96
Hertha BSC Berlin
SV Werder Bremen (Luctor.et.Emergo)
VfB Stuttgart
VfL Bochum (Socios)
VfL Wolfsburg
ik heb nog geen contract aangeboden gekregen hoor!quote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef Socios het volgende:
START NIEUWE COMPETITIE
Voor FOK!kers die mee willen doen aan de nieuwe FOK!League in Duitsland. Deze competitie is te vinden op de server ´Clarence´. Dan ´Duitsland´ en zoek even links op ´fok´, dan verschijnt de competitie vanzelf. Hij is beveiligd, nadat je je gemeld heb in dit topic accepteer ik je en kun je een club uitkiezen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat er zo min mogelijk ´niet-FOK!kers´ zich in de competitie bevinden. Managers die al met de vorige FOK!League meededen, hebben als het goed is een contract aangeboden gekregen van een club.
Veel succes met je nieuwe club!
Ik wil Wolfsburg alleen kan ik nog niet kiezenquote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef Svensational het volgende:
blabla
klopt ik heb geen seizoenskaart...en wat krijg ik morgen? (ja het is maandagochtend vroeg)quote:Op maandag 7 mei 2007 10:53 schreef Socios het volgende:
Dan is dat omdat je geen seizoenskaart heb, in dat geval krijg je er morgen één.
ja dat begrijp ikquote:Op maandag 7 mei 2007 10:56 schreef Socios het volgende:
Een contract van een club. Als je nu in je profiel aangeeft dat je Wolfsburg wil zijn, krijg je van die club een aanbieding (zolang niemand anders je voor is).
Helaas niet, alleen als je staflid bentquote:Op maandag 7 mei 2007 10:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Krijg je dan ook gratis seizoenskaarten?
Wat is staflid zijn danquote:Op maandag 7 mei 2007 11:04 schreef donroyco het volgende:
[..]
Helaas niet, alleen als je staflid bent![]()
komt dat door mijn ava, dat jij zo'n vaag inlogscherm krijgt?quote:Op maandag 7 mei 2007 10:49 schreef Svensational het volgende:
Luctor et Emerg0 [S1], ik krijg steeds een irritant loginscherm door jouw ava.
had m nog nooit gezien, of is me nog nooit opgevallen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |