ik kan morgen pas inschrijven..of ik zou halverwege het seizoen moeten inspringen ofzo?quote:
we zullen m morgen eens opzoeken....kijken welke teams er nog vrij zijnquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:20 schreef Socios het volgende:
Er zijn nog maar 4 wedstrijden gespeeld, dus nog aan het begin van de competitie.
thnx..zal eens even kijken wat het allemaal is :pquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:51 schreef -jos- het volgende:
9-Empoli
12-Sampdoria
13-Siena
17-Torino FC
18-Messina
19-Livorno
Dat ben ikquote:Op donderdag 29 maart 2007 07:52 schreef Corksterr het volgende:
3-0 verloren van Ascoli, die gast doet opeens een trainingskamp tegen mij.
doe je netjes hoor hahaquote:Op donderdag 29 maart 2007 13:46 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat ben ik
hahaha is me 1e seizoen en moet het allemala nog een beetje doorkrijgen.
haha ach ja hij wil m gewoon niet kwijt he :pquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:06 schreef Nashje het volgende:
Wat is dat voor kneus bij AS Roma ? Ik bied 25 miljoen (waarde 10 miljoen) op Mexes, keurt ie het af met de reden: te weinig. Hej lapzwans, misschien moet je de regels eens lezen: "Je bod mag niet hoger zijn dan twee en een half keer de waarde van een speler".
3 wedstrijden nuquote:
Hoe herkenbaar...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 12:52 schreef Corksterr het volgende:
30 schoten op goal, maar geen doelpunt.
Heeft idd geen effect.quote:Tegenstander rood na 65 minuten, nog scoor ik niet. Lekker nep.
4 man de verkoop inquote:Op donderdag 29 maart 2007 14:32 schreef Corksterr het volgende:
Ik weet nog steeds niet welke tactiek nou het best is voor mijn ploeg.
En Fathom waarom verkoop je niet minstens 8 spelers? Jouw selectie is echt veel te groot en als je er een aantal verkoopt kan je voor dat geld enkele goeie spelers kopen.
Knappe overwinningquote:Op zondag 1 april 2007 18:44 schreef Fathom het volgende:
[..]
4 man de verkoop in![]()
Lazio ging ook onderuit met 1-0 gister
Typisch italiaans dusquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:53 schreef melluk het volgende:
woooei 0-1 gewonnen van AC Milan!!
ben nu 4 wedstrijden bezig bij sampdoria....4x gewonnen met 1-0 haha
lijkt wel of we niet vaker in 1 wedstrijd kunnen scoren!
ach ja he...wat mij betreft win ik de rest van het seizoen alleen maar met 1-0 hahaquote:
doe maar niet joh...jij ben mijn volgende tegenstander geloof ik hahaquote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Fathom het volgende:
3-0 onderuit gegaan hellaas. en dat ondanks dat ik toch een veel betere middenvelder bij me selectie heb. Word tijd dat we de taktiek weer eens aanpassen
Waarom gelijk je tactiek veranderen als je verliest van een tegenstander die een veel betere selectie tot zijn beschikking heeft dan jij. Die 0-3 is echt geen schande ofzo.quote:Op dinsdag 3 april 2007 14:38 schreef Fathom het volgende:
3-0 onderuit gegaan hellaas. en dat ondanks dat ik toch een veel betere middenvelder bij me selectie heb. Word tijd dat we de taktiek weer eens aanpassen
Met elke ploeg is er een tactiek waarmee je kunt domineren en hoog eindigen. Hij had van mij niet hoeven te verliezen met 0-3, als ie een juiste tactiek had. Als ie een juiste tactiek had, stond ie ook veel hoger in de ranglijst. Op OSM heeft dat weinig met de kwaliteiten van de selectie te maken.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:32 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Waarom gelijk je tactiek veranderen als je verliest van een tegenstander die een veel betere selectie tot zijn beschikking heeft dan jij. Die 0-3 is echt geen schande ofzo.
Mwah, Parma heeft een team van gemiddeld 85 ofzo, hij haalt misschien net de 70. Ook met een goeie tactiek kan dit best eens gebeuren.quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met elke ploeg is er een tactiek waarmee je kunt domineren en hoog eindigen. Hij had van mij niet hoeven te verliezen met 0-3, als ie een juiste tactiek had. Als ie een juiste tactiek had, stond ie ook veel hoger in de ranglijst. Op OSM heeft dat weinig met de kwaliteiten van de selectie te maken.
OSM heeft serieus weinig met ratings te maken van spelers. Als je een goeie tactiek hebt kun je iedereen aan. Ben vorig seizoen 2e geworden met Vicenza, waarin ik 4 punten heb afgesnoept van Juventus (die wel 1e werd). Check voor de gein eens het verschil tussen Vicenza en Juventus.quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:25 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Mwah, Parma heeft een team van gemiddeld 85 ofzo, hij haalt misschien net de 70. Ook met een goeie tactiek kan dit best eens gebeuren.
2e met Vicenza?quote:Op dinsdag 3 april 2007 17:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
OSM heeft serieus weinig met ratings te maken van spelers. Als je een goeie tactiek hebt kun je iedereen aan. Ben vorig seizoen 2e geworden met Vicenza, waarin ik 4 punten heb afgesnoept van Juventus (die wel 1e werd). Check voor de gein eens het verschil tussen Vicenza en Juventus.
heb je voor de wedstrijd tegen mij je tactiek aangepast?quote:Op dinsdag 3 april 2007 20:05 schreef Fathom het volgende:
Ik pas me taktiek vaak aan maar had het idee dat het wel goed zo komen nu.... Hellaas
Ach is me 1e seizoenDe bekers komen vanzelf.
Ja is niet goed gegaan nee.. Maar heb nu een nieuwe verdediger erbij. Ze zaten allemaal op de 70 en deze is 82quote:Op woensdag 4 april 2007 09:20 schreef melluk het volgende:
[..]
heb je voor de wedstrijd tegen mij je tactiek aangepast?
dan heeft het niet geholpen...2-0
nu 5x op rij gewonnen...echt beters...
das wel netjes...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:31 schreef Fathom het volgende:
[..]
Ja is niet goed gegaan nee.. Maar heb nu een nieuwe verdediger erbij. Ze zaten allemaal op de 70 en deze is 82
haha das zeker jammer ja...quote:Op woensdag 4 april 2007 14:15 schreef Fathom het volgende:
ja kezman heeft me de das omgedaan idd:D Wel jammer dat het reset na een seizoen.
Laatste 5 wedstrijden 15 punten, prima voor een team dat 11e moet eindigen.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:31 schreef Corksterr het volgende:
Laatste 5 wedstrijden 12 punten, prima voor een team dat 7e moet eindigen.
Welke tactiek had je gebruikt?quote:Op woensdag 4 april 2007 14:39 schreef Socios het volgende:
Kampioen geworden met VfL Bochum! Doelstelling 15e, 216 punten erbij.
Milan was dan ook wel de enige echt lastige zie ik. Toch een fraaie reeks.quote:Op woensdag 4 april 2007 15:24 schreef melluk het volgende:
[..]
Laatste 5 wedstrijden 15 punten, prima voor een team dat 11e moet eindigen.
sorry kon het niet latenja AC Milan zat er ook tussen
whaha....laat ik nou net eens gewonnen hebben door een penalty :pquote:Op donderdag 5 april 2007 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb zoals gewoonlijk weer verloren. Dit keer door een penalty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |