abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47748528
Gister avond zou ik een paar van die nep pinda MM's van de Aldi naar binnen werken. De eerste paar gingen wel maar daarna zaten er een paar tussen. Gatverdamme wat een zwijnerij zeg, wat ze daar mee gedaan hadden De troep die uit kotste was groen, chocolade is nog altijd bruin bij mijn weet en nee er zaten geen met een groene kleur tussen want ik had er maar een stuk 8 gepakt en dan wist ik toevallig nog. De smaak was alsof het jaren over de datum was, die pinda was helemaal zwart, kortom, niet te vreten goedkope rotzooi.

Mijn klacht, vieze troep van de Aldi
Het zijn niet eens eerste klas pinda's die er in zitten maar dat is nog tot daar aan toe, als de rotzooi standaard al zo ranzig is dan hoeft het van mij niet meer.

Ook klacht over de Aldi is, allemaal ongezonde troep goedkoop aanbieden. Al die arme stakkers naar de Aldi gaan om goedkope frisdrank te halen want bij aldi voor 1 fles coca cola 3 flessen goedkoop slootwater met 500 caloriën per glas. Lekker gezond allemaal voor je kinderen, alles zit stampvol suiker en wij maar lekker dure ziektekosten betalen. Top

Dus opbokke met die vieze goedkope vette en suikerrijke nep rommel van de aldi Gewoon echt eten kopen in plaats van die afkeurde rommel.
Doe vandaag niet wat morgen kan!
Wat nou werken??? Niet zo vloeken waar ik bij ben!!
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:17:15 #2
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47748662
Verbeter de wereld, begin bij jezelf...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:17:26 #3
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_47748667
Dan moet je echte M&M's kopen
quote:
Dus opbokke met die vieze goedkope vette en suikerrijke nep rommel van de aldi Gewoon echt eten kopen in plaats van die afkeurde rommel.
je koopt het zelf hoor
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_47748729
Ik ben pas voor de eerste keer bij een Aldi geweest, ik waande me direct in het Oostblok. Ik heb er maar een paar dingen gekocht om eens te proberen en ik was met een aantal zaken toch aangenaam verrast!
pi_47748777
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Dan moet je echte M&M's kopen
[..]

je koopt het zelf hoor
ik had het niet zelf gekocht, dat was ook het probleem maar ik wist ook niet dat ik een voedselvergiftiging zou oplopen als ik iets van aldi zou eten. Dat mogen ze er dan wel even bij zetten vind ik.

Ik haal zelf altijd bij een echte supermarkt zodat wat ik koop ook goed is maar er wonen meer mensen in huis die wel eens wat anders doen.
pi_47748868

Mensen moeten echt overal alles zeuren
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:22:32 #7
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_47748870
TS verwend nest!!! ALDI heeft best goeie rotzooi !
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
  Redactie Games woensdag 28 maart 2007 @ 14:23:42 #8
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47748931
Zo'n best goeie computers toch...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_47748969
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef _The_General_ het volgende:
Ik ben pas voor de eerste keer bij een Aldi geweest, ik waande me direct in het Oostblok. Ik heb er maar een paar dingen gekocht om eens te proberen en ik was met een aantal zaken toch aangenaam verrast!
Ik woon godverdomme boven een Aldi!
Was er maar een AH gekomen ipv de Edah, waar eerst sprake van was

De waarde van mn appartement is volgens mij flink gezakt door die kut aldi
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_47748977
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:22 schreef Lexjuuuh het volgende:
TS verwend nest!!! ALDI heeft best goeie rotzooi !
Voor troep zal het best goed zijn ja maar als ze er geen maagpomp bij verkopen kom ik daar niet meer.
pi_47749015
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Steffy het volgende:

[..]

Voor troep zal het best goed zijn ja maar als ze er geen maagpomp bij verkopen kom ik daar niet meer.
De diepgevroren kip-filetjes zijn daar wel goed te eten (die in die witte zak).

vosss is de naam,
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:26:02 #12
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47749025
die dingen zijn prima te kanen, zeiksnor. Aldi roeleert zwaar en hevig de pan uit
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:26:06 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47749029
Kan me nog een zaak herinneren dat er larven uit een Snickers gekropen kwamen. En da's normaalgesproken toch een kwaliteitsmerk.

Je had zws gewoon 't verkeerde zakkie. Om daarom heel de Aldi voor pauperzaak uit te maken, lijkt me onnodig.
(Un)masking for the greater good.
pi_47749033
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:19 schreef Steffy het volgende:

[..]

ik had het niet zelf gekocht, dat was ook het probleem maar ik wist ook niet dat ik een voedselvergiftiging zou oplopen als ik iets van aldi zou eten. Dat mogen ze er dan wel even bij zetten vind ik.

Ik haal zelf altijd bij een echte supermarkt zodat wat ik koop ook goed is maar er wonen meer mensen in huis die wel eens wat anders doen.
Oh, joh, wat ben je zielig! En dan ook direct een voedselvergiftiging erbij... ja, nee, dan weet je het zeker, je gaat dood!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:28:13 #15
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47749097
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef vosss het volgende:

[..]

De diepgevroren kip-filetjes zijn daar wel goed te eten (die in die witte zak).

Heb ik ook, prima om door de chicken tonight te knallen
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_47749167
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:28 schreef LENUS het volgende:

[..]

Heb ik ook, prima om door de chicken tonight te knallen
Zeker prima ja. Maar ik had toch liever gehad dat onder mij of de Edah was gebleven zoals het eerst was, of dat het een AH was geworden.

Nu is het een goedkope-mensen-winkel geworden en als je kan kiezen dan woon ik liever boven een Edah, Super of AH dan boven een Aldi !!!!

vosss is de naam,
pi_47749179
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:26 schreef Natalie het volgende:
Je had zws gewoon 't verkeerde zakkie. Om daarom heel de Aldi voor pauperzaak uit te maken, lijkt me onnodig.

Als ik bij iemand kom en ik weet dat ze alleen maar aldi frisdrank hebben dan vraag ik altijd al om wat anders. Die rioollimonade is niet weg te krijgen zeg. Ik heb ook een keer sinnasappelsap van de aldi gehad en had daarna de rest van de dag een gore na smaak van in mijn mond en je begint er nog van uit je bek te stinken ook. Echt vieze rommel en misschien dat 1 op 100 producten dat niet is, dat zijn dan waarschijnlijk ook geen etenswaren dan maar ik haal daar niks meer. Ik weet het echt zeker, het is allemaal rommel, het smaakt ranzig, het is allemaal vette suikerrijke rommel en het wordt gewoon verrot verkocht
pi_47749211
Zit je op hockey, Steffy?
vosss is de naam,
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:32:46 #19
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47749244
Je gaat uit je bek stinken van de limonade van de Aldi..?
Hm, dan weet ik nog wel een paar mensen die dat vast dagelijks drinken.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_47749276
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:31 schreef vosss het volgende:
Zit je op hockey, Steffy?
Nee gelukkig niet zeg, ik val al af zonder te bewegen dus daar begin ik niet aan.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:36:42 #21
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47749358
Ga dan ook niet naar de Aldi, koop je troep bij een andere goedkope supermarkt.
joyridin' with police cars
pi_47749396
Is er iemand die nog NOOIT van z'n leven in een Aldi is geweest? Of ben ik de enige
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:38:50 #23
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47749445
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:30 schreef Steffy het volgende:

[..]

Als ik bij iemand kom en ik weet dat ze alleen maar aldi frisdrank hebben dan vraag ik altijd al om wat anders. Die rioollimonade is niet weg te krijgen zeg. Ik heb ook een keer sinnasappelsap van de aldi gehad en had daarna de rest van de dag een gore na smaak van in mijn mond en je begint er nog van uit je bek te stinken ook. Echt vieze rommel en misschien dat 1 op 100 producten dat niet is, dat zijn dan waarschijnlijk ook geen etenswaren dan maar ik haal daar niks meer. Ik weet het echt zeker, het is allemaal rommel, het smaakt ranzig, het is allemaal vette suikerrijke rommel en het wordt gewoon verrot verkocht
Deze hele post is te triest voor woorden, wat een kneus.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:40:39 #24
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_47749510
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:18 schreef _The_General_ het volgende:
Die pinda's zijn best te eten:)
De schnitzels bijvoorbeeld ook! Aldi is ook lang niet zo goedkoop als het imago, ze hebben genoeg dure en lekkere dingen:)
censuur :O
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:45:18 #25
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_47749697
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef metallicelmo het volgende:
Is er iemand die nog NOOIT van z'n leven in een Aldi is geweest? Of ben ik de enige
Mag ik jou aanraken?
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:48:23 #26
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47749797
quote:

[..]

Je zult ongetwijfeld gelijk hebben wat smaak betreft. Ieder z'n voorkeur. Ik vind bijv. Cola Cola niet te zuipen. Zoveel koolzuur... Ik krijg het zowat buikpijn van.
Wat ik wel opvallend vind (in het algemeen gesproken) is dat sommige producten juist heel goed uit de testen komen. De consumentenbond doet doorlopend onderzoek naar de kwaliteit van producten en hebben onlangs de jams van verschillende merken getest. De jam van de Aldi (Tamara jam) kwam als een van de beste uit de test. Volgens mij zelfs als nummer één.

En ook hun vaatwastabletten maken beter schoon dan diverse anderen. (Ook uit een test gebleken onlangs).

Niet om jouw ervaring goed te praten. Want het is te belachelijk voor woorden dat jij ziek wordt van voedsel wat notabene nog goed zou moeten zijn! Dat is niet goed te praten
pi_47749859
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Steffy het volgende:
Gister avond zou ik een paar van die nep pinda MM's van de Aldi naar binnen werken. De eerste paar gingen wel maar daarna zaten er een paar tussen. Gatverdamme wat een zwijnerij zeg, wat ze daar mee gedaan hadden De troep die uit kotste was groen, chocolade is nog altijd bruin bij mijn weet en nee er zaten geen met een groene kleur tussen want ik had er maar een stuk 8 gepakt en dan wist ik toevallig nog. De smaak was alsof het jaren over de datum was, die pinda was helemaal zwart, kortom, niet te vreten goedkope rotzooi.

Het zijn niet eens eerste klas pinda's die er in zitten maar dat is nog tot daar aan toe, als de rotzooi standaard al zo ranzig is dan hoeft het van mij niet meer.

Ook klacht over de Aldi is, allemaal ongezonde troep goedkoop aanbieden. Al die arme stakkers naar de Aldi gaan om goedkope frisdrank te halen want bij aldi voor 1 fles coca cola 3 flessen goedkoop slootwater met 500 caloriën per glas. Lekker gezond allemaal voor je kinderen, alles zit stampvol suiker en wij maar lekker dure ziektekosten betalen. Top

Dus jij denkt echt dat in Aldi cola meer suiker zit dan Coca Cola

HAhahah dit is grappig, ik wist dat er zulke domme mensen waren als jij, en nu kom ik er nog 1tje tegen ook, toppieeeeeeeeeeeeeeee
pi_47749878
De citroen ijsthee van de aldi is goed te drinken
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:52:09 #29
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47749942
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:50 schreef RainofDeath het volgende:
De citroen ijsthee van de aldi is goed te drinken
Die peach variant vind ik ook lekker

Die icetea van Pickwick heb ik ook wel eens gekocht, maar die vind ik ontzettend goor. Hele vreemde zurige nasmaak.
pi_47750070
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:49 schreef Emu het volgende:

[..]

Dus jij denkt echt dat in Aldi cola meer suiker zit dan Coca Cola

HAhahah dit is grappig, ik wist dat er zulke domme mensen waren als jij, en nu kom ik er nog 1tje tegen ook, toppieeeeeeeeeeeeeeee
Ik mag dom zijn maar lees in deze reactie de overtreffende trap ook al. Ik weet heus ook wel dat het geen hol uit maakt echter bij de aldi kopen mensen het per 10 flessen voor 1 week en bij Coca cola kun je voor dat geld er net 3 halen.

Misschien is dat de reden ook wel dat een redelijk groot deel van de klanten daar de omvang heeft van een zeekoe. Alles is goedkoop dus mensen halen het met bergen tegelijk in huis en vreten maar lekker door. Dat was mijn klacht en dat andere merken net zoveel suiker hebben is het punt niet, alleen dat de aldi het zo goedkoop verkoopt en het zo slecht is is gewoon onverantwoord, net als iets daar weg eten dus.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:56:15 #31
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_47750095
quote:

Ik ben opgegroeid met Aldi spul en ben er toch echt niet minder van geworden. Maar dat is persoonlijk denk ik. Ik vind Coca Cola niet te zuipen en veel te duur.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_47750330
TS is een wereldvreemd zeiknicht, Aldi's spullen worden keer op keer als beste getest bij o.a. Kassa.
pi_47750414
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:55 schreef Steffy het volgende:

[..]

Ik mag dom zijn maar lees in deze reactie de overtreffende trap ook al. Ik weet heus ook wel dat het geen hol uit maakt echter bij de aldi kopen mensen het per 10 flessen voor 1 week en bij Coca cola kun je voor dat geld er net 3 halen.

Misschien is dat de reden ook wel dat een redelijk groot deel van de klanten daar de omvang heeft van een zeekoe. Alles is goedkoop dus mensen halen het met bergen tegelijk in huis en vreten maar lekker door. Dat was mijn klacht en dat andere merken net zoveel suiker hebben is het punt niet, alleen dat de aldi het zo goedkoop verkoopt en het zo slecht is is gewoon onverantwoord, net als iets daar weg eten dus.
Nou hier heb je dan weer volledig gelijk

In de Aldi zie je veel pauper, vet en marginaal volk, meer dan in andere winkels is mij ook opgevallen. De winkelkarinhoud van de gemiddelde Aldi bezoeker ziet er meestal ook niet echt gezond uit nee
pi_47750486
quote:

[..]

Als ik bij iemand kom en ik weet dat ze alleen maar aldi frisdrank hebben dan vraag ik altijd al om wat anders. Die rioollimonade is niet weg te krijgen zeg.
Bij vergelijkingen van cola blijkt dat het grootste verschil in de smaak veroorzaakt wordt door welk etiketje er op de fles zit en niet zozeer om welke cola. Als je iemand blind A-merk en huismerk of C-merk cola's laat proeven, zal 'ie moeite hebben om een verschil te vinden en komen de A-merken niet altijd als beste uit de test. Als je echter het etiket laat zien, vind men de A-merken ineens wèl het lekkerst.
quote:
Ik heb ook een keer sinnasappelsap van de aldi gehad en had daarna de rest van de dag een gore na smaak van in mijn mond en je begint er nog van uit je bek te stinken ook.
En dat heb je niet met sinaasappelsap van de AH, of wat dan ook? Het is allemaal hetzelfde... het grootste verschil zit hem in de hoeveelheid water die ze bij het sapconcentraat toevoegen.
quote:
Echt vieze rommel en misschien dat 1 op 100 producten dat niet is, dat zijn dan waarschijnlijk ook geen etenswaren dan maar ik haal daar niks meer. Ik weet het echt zeker, het is allemaal rommel, het smaakt ranzig, het is allemaal vette suikerrijke rommel en het wordt gewoon verrot verkocht
Ga voor de lol eens kijken bij de A-merken en dan kijken hoeveel vet en suiker daarin verwerkt zit.

Aldi verkoopt echt goede producten. Het wijkt soms wat af van het product dat je in de supermarkt vindt, maar het zijn eigenlijk nooit inferieure spullen. Het meeste zit gewoon tussen de oren.
Het geeft niet dat je bent gehersenspoeld door tv-reclames en aantrekkelijke verlichting en kleurrijke verpakkingen van producten, maar dat maakt het nog niet terecht dat je Aldi's producten afkraakt. Dat ze bij de aldi de spullen gewoon in de dozen uitstallen, ipv alles in vakken te zetten die gevuld en gespiegeld moeten worden, etc, maakt nog niet dat het dan ook maar allemaal inferieure troep is. Je komt niet bij de aldi, omdat je boodschappen doen zo leuk vindt, je komt bij de aldi omdat je daar voor een prikkie je boodschappen doet.
En het zijn dan wel geen A-merken, maar de spullen zijn wel van hoge kwaliteit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47750495
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef Mrln het volgende:
TS is een wereldvreemd zeiknicht, Aldi's spullen worden keer op keer als beste getest bij o.a. Kassa.
Sommige producten neem ik aan, oke Aldi heeft sommige goede producten, de rest van laat ons zeggen acceptabele kwaliteit, maar ze hebben toch ook wel een deel regelrechte bagger te koop.
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:08:17 #36
152789 karr-1
pi_47750588
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Emu het volgende:

[..]

Sommige producten neem ik aan, oke Aldi heeft sommige goede producten, de rest van laat ons zeggen acceptabele kwaliteit, maar ze hebben toch ook wel een deel regelrechte bagger te koop.
Noem mij 1 supermarkt die alleen maar perfecte spullen verkoopt voor een redelijke prijs? Op elke supermarkt valt wel iets aan te merken.
pi_47750592
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:03 schreef Emu het volgende:

[..]

Nou hier heb je dan weer volledig gelijk

In de Aldi zie je veel pauper, vet en marginaal volk, meer dan in andere winkels is mij ook opgevallen. De winkelkarinhoud van de gemiddelde Aldi bezoeker ziet er meestal ook niet echt gezond uit nee
In de Aldi zie je ook veel mensen met geld, hoor... Bij de AH zie je best veel mensen die eigenlijk niet zoveel te besteden hebben, maar gewoon niet willen hebben dat andere mensen dat in de gaten krijgen. En de neo-rijken zullen de aldi beneden hun stand vinden. De mensen die veel geld hebben en er normaal mee om gaan, zie je weldegelijk bij de aldi kopen, om de simpele reden dat je daar voor een prikkie je boodschappen kan doen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_47750637
We hebben geen AH in België maar ALDI is hier toch wel echt opmerkeljk DE pauperwinkel, zelfs het verschil met LIDL is enorm groot.

De "elite" gaat hier naar de Carrefour, GB, Delheize en de prijsbewuste merkenkoper gaan hier meestal naar de Colruyt
pi_47750655
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:05 schreef Jordy-B het volgende:
Bij vergelijkingen van cola blijkt dat het grootste verschil in de smaak veroorzaakt wordt door welk etiketje er op de fles zit en niet zozeer om welke cola. Als je iemand blind A-merk en huismerk of C-merk cola's laat proeven, zal 'ie moeite hebben om een verschil te vinden en komen de A-merken niet altijd als beste uit de test. Als je echter het etiket laat zien, vind men de A-merken ineens wèl het lekkerst.
Nou noem je bij mij precies het voorbeeld dat ik WEL kan onderscheiden: ik wil persé coca Cola of Pepsi....alle andere soorten is gewoon troep, pure troep. En dat proef je (ik) direct.

Sinas daarentegen is van elk merk prima; daarvan koop ik zelf altijd de goedkoopste soort
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:10:45 #40
152789 karr-1
pi_47750676
vroeger kwamen ze met de Mercedes en de Jaguar naar de Aldi toe. Maar dan wel je boodschappen in Albert Heijn tassen mee naar huis want stel je voor dat de buren zien dat je naar de Aldi gaat.
pi_47750695
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nou noem je bij mij precies het voorbeeld dat ik WEL kan onderscheiden: ik wil persé coca Cola of Pepsi....alle andere soorten is gewoon troep, pure troep. En dat proef je (ik) direct.

Sinas daarentegen is van elk merk prima; daarvan koop ik zelf altijd de goedkoopste soort
Nou ja, dan zat jij niet in het testteam.
pi_47750825
Ja zo was het inderdaad vroeger, ik schop zelf in 3 verschillende supermarketen waaronder ook de ALDI en ik schaam me eigenlijk nergens over, ik haal gewoon het beste uit de 3

Jordy-B, toen ik een kind of jong volwassene was kon ik de smaken van Cola en andere producten ook niet zo onderscheiden, maar nu mag je mij geblinddoekt Coca Cola, Pepsi of een ander B-merk voorschotelen en ik kan toch wel heel duidelijk zeggen welke cola werk merk is hoor!

Maar het kan natuurlijk wel zijn dat niet ieder mens zulk verfijnde smaak heeft als mij
  Milf woensdag 28 maart 2007 @ 15:15:33 #43
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_47750882
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:08 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

In de Aldi zie je ook veel mensen met geld, hoor... Bij de AH zie je best veel mensen die eigenlijk niet zoveel te besteden hebben, maar gewoon niet willen hebben dat andere mensen dat in de gaten krijgen. En de neo-rijken zullen de aldi beneden hun stand vinden. De mensen die veel geld hebben en er normaal mee om gaan, zie je weldegelijk bij de aldi kopen, om de simpele reden dat je daar voor een prikkie je boodschappen kan doen.
De TS wil liever niet in de Aldi gezien worden denk ik .
En de 7up en de cassis van de Aldi zijn lekker, niet als in "best te pruimen" maar nee gewoon net zo als die van hero en de pepsi company.
Ik doe regelmatig boodschappen bij de Aldi en scheelt mij bakken met geld. Ook ga ik wel eens naar de Aldi in Duitsland, die zijn nog groter en hebben een nog groter assortiment. .
Alleen vlees,brood en vers haal ik ergens anders.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:20:30 #44
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_47751095
Aldi roeleert de pan uit, zo de mond in
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_47752010
Aldi verkoopt best goede spullen.
Maar afgezien van dat vind ik de Aldi hier echt een pauperzaak.
Er staat daar zo vaak een erg lange rij, en dan weigeren ze echt een kassa erbij te openen.

Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat dan alle Aldi's kut zijn
Persoonlijk vind ik de Lidl fijner om boodschappen te doen
Love is a difficult thing, but you can not without it!
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:48:24 #46
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_47752362
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:56 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik ben opgegroeid met Aldi spul en ben er toch echt niet minder van geworden. Maar dat is persoonlijk denk ik. Ik vind Coca Cola niet te zuipen en veel te duur.
pauper!
pi_47754327
heel veel van de aldi is gewoon ranzig, maar zitten ook beste goeie dingen tussen.
Zo drink ik altijd wel de ijsthee van de aldi , die stukken bter smaakt dan de echte ijsthee van de ah. of edah of weet ik veel..
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:32:59 #48
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_47754397
ijsthee van de aldi
happen naar de baas
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:33:52 #49
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_47754439
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:31 schreef Miss_kausalaya het volgende:
heel veel van de aldi is gewoon ranzig, maar zitten ook beste goeie dingen tussen.
Zo drink ik altijd wel de ijsthee van de aldi , die stukken bter smaakt dan de echte ijsthee van de ah. of edah of weet ik veel..
ook al een fan
happen naar de baas
pi_47754724
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Robin2130 het volgende:
Er staat daar zo vaak een erg lange rij, en dan weigeren ze echt een kassa erbij te openen.

Wat denk je waarom de aldi zo cheap is? De service van de AH bij de aldi eisen gaat niet op lijkt me
When I win, I win. When i loose? I still win..
  woensdag 28 maart 2007 @ 16:42:04 #51
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_47754757
aldi is voornamelijk zo cheap door dat ze niet zoveel van die vakkenvullers hebben
happen naar de baas
pi_47754909
Het valt ook altijd wel op als je een consumentenprogramma als Kassa ziet hoe hoog de aldi producten scoren, zo stonden de aldi fruitbiscuits op nummer 1 vorige week!
pi_47755661
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef vosss het volgende:
Ik woon godverdomme boven een Aldi!
Was er maar een AH gekomen ipv de Edah, waar eerst sprake van was

De waarde van mn appartement is volgens mij flink gezakt door die kut aldi

Waar woon je dan.. Mijn vader en ik hebben veel van die Edah omgebouwd tot Aldi.. Roep een plaatsnaam en dan kan ik je zeggen of ik daar geweest ben.. Klein gokje: Achterhoek?
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:05:51 #54
173589 Shnees
gemolken geitjes!!
pi_47755679
Goldenpower is wel goed spul... net zoals die Chocolade Koekjes
De chips daar is ook niet slecht
Nibbles!! :D
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:08:56 #55
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_47755822
Me moeder had ze laatst ook gekocht.

Amper smaak :/ en die chocola alsof je dat chocola kunt noemen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:11:20 #56
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_47755915
Heb je de uiterste verkoopdatum nog gecheckt?
pi_47755921
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef metallicelmo het volgende:
Meld
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_47759960
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Don_Antoin het volgende:
Het valt ook altijd wel op als je een consumentenprogramma als Kassa ziet hoe hoog de aldi producten scoren, zo stonden de aldi fruitbiscuits op nummer 1 vorige week!
De huismerk wasmiddelen van Aldi zijn stukken beter (niet voor het milieu) als de A-merken. Ik spreek uit ervaring want ik maak beiden op mijn werk.
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:09:47 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47760014
aldi. Ook die shoarma daar is NIET te vreten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47760960
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:

aldi. Ook die shoarma daar is NIET te vreten
Die is nergens te vreten behalve van de shoarmaboer himself.
*The End
pi_47761091
quote:

[..]

Dat heb ik nou met bier.
  woensdag 28 maart 2007 @ 19:45:06 #62
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_47761287
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef DjBoBkE het volgende:

[..]

Waar woon je dan.. Mijn vader en ik hebben veel van die Edah omgebouwd tot Aldi.. Roep een plaatsnaam en dan kan ik je zeggen of ik daar geweest ben.. Klein gokje: Achterhoek?
Geffen staat er in z'n profiel

Over opmerking over houdbaarheidsdatum: ook al ligt het aan de houdbaarheidsdatum, is dat niet een zaak van de Aldi?
joyridin' with police cars
pi_47761493
De chocolade is nou net 1 van die dingen van de Aldi die ik verschrikkelijk vies vind, dat noem ik niet eens chocolade, de nep leo's enzo zijn dan weer wel oke
pi_47762551
Helemaal mee eens.. Aldi schijtwinkel Allemaal van die nepmerken
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:14:58 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_47762603
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

Die is nergens te vreten behalve van de shoarmaboer himself.
nieowa. De super de boer heeft best goeie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_47763959
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 19:08 schreef ThaSandman het volgende:

[..]

De huismerk wasmiddelen van Aldi zijn stukken beter (niet voor het milieu) als de A-merken. Ik spreek uit ervaring want ik maak beiden op mijn werk.
en waarom beter? Omdat ze er meer schadelijke stoffen in doen die vlekken,etc er wel beter oplossen?
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:54:25 #67
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47764548
Die chocoladekaakjes met een molentje erop van de Aldie, die zijn lekker!
pi_47774920
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef marnixds het volgende:

[..]

en waarom beter? Omdat ze er meer schadelijke stoffen in doen die vlekken,etc er wel beter oplossen?
Precies.
*The End
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:19:45 #69
10710 gday
propria cures
pi_47776726
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Emu het volgende:
We hebben geen AH in België maar ALDI is hier toch wel echt opmerkeljk DE pauperwinkel, zelfs het verschil met LIDL is enorm groot.

De "elite" gaat hier naar de Carrefour, GB, Delheize en de prijsbewuste merkenkoper gaan hier meestal naar de Colruyt
Als ik in België ben ga ik ook altijd even langs de Carrefour, en heel soms een GB al kom ik die eigenlijk bijna nooit tegen. Carrefour!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  donderdag 29 maart 2007 @ 01:21:07 #70
10710 gday
propria cures
pi_47776750
quote:

[..]

Pepsi vind ik ook slootwater.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47776795
Aldi

het is wel grappig om te zien hoeveel lelijke mensen daar komen i.t.t. de Albert Heijn
pi_47777700
de volgende dingen van de Aldi vind ik t lekkerst:
-Gevulde koeken
-Ijsthee
-Die paaseitjes die ze nu hebben
-Chocolade koekjes
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_47777808
Bij de Lidl verkopen ze tenminste echte M&M's!
pi_47777910
De chocolade daar

Hemels
pi_47778052
Voor toetjes, kaas/brie, toiletpapier/keukenrollen, sigaretten, brood, sap en snoep/koek kun je prima bij de aldi terecht.

Voor bier, frisdrank, vleeswaren, chips, ijs en melk ga ik zelf liever naar de AH.
En dingen zoals focaccia, verschillende salades, stoommaaltijden en vitamine-supplementen kun je niet echt vinden bij de Aldi, dus ook daarvoor ga ik naar de AH.

Vlees en sauzen haal ik het liefst bij de slager.

Elke winkel heeft zijn nut.

De mensen die het woord pauper en de Aldi dwangmatig in 1 adem moeten noemen, zijn overigens heel doorzichtig lachwekkend, maar goed, misschien zijn ze 12, dan kun je het ze niet kwalijk nemen.
Of ze zijn gewoon heel gefrustreerd.
pi_47778170
@ TS zeik niet en haal de engelse drop van de aldi
underground forever baby
  donderdag 29 maart 2007 @ 02:53:49 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_47778182
Niet waar... mijn motorsokken heerschen !
Ik haat klaagbaak trouwens

Oh nee... ik haat klagen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Redactie Games donderdag 29 maart 2007 @ 03:00:24 #78
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_47778235
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 02:53 schreef ondeugend het volgende:
Niet waar... mijn motorsokken heerschen !
Ik haat klaagbaak trouwens

Oh nee... ik haat klagen
En toch klagen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 29 maart 2007 @ 08:34:42 #79
152789 karr-1
pi_47779538
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Robin2130 het volgende:

Lidl is inderdaad nog beter en ook betaalbaar. Ik wissel meestal af tussen Lidl en Aldi afhankelijk van wat en hoeveel ik nodig heb.
pi_47779748
mijn mama zei altijd dat je voor een dubbeltje niet op de eerste rij kan zitten
zo niet, dan toch
  donderdag 29 maart 2007 @ 09:51:55 #81
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_47781007
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n best goeie computers toch...
Ja die zijn prima te eten
pi_47781155
Japanse mix + golden power + aldi=
  donderdag 29 maart 2007 @ 10:01:03 #83
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_47781256
Aldi verkoopt geen chocolade, dat is altijd Cacao Fantasie

Old Amsterdam kaas, zak witte bollen en pak melk. Dan is mijn dag weer goed.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:10:02 #84
147639 StupidByNature
Ompa Til Du Dør!
pi_47783296
Schultenbräu (zelfs lauw goed te zuipen)

Golden Power
pi_47785785
aldi de beste cola ooit
"Software is like sex - it's better when it's free" Linus Tovalds
pi_47786141
De Aldi heeft een garantie dat als het niet goed is je het terug kan brengen, ook heeft de aldi goede en slechte spullen en ook heel veel produkten die ook bij de AH liggen, alleen in een andere verpakking.

als je de moeite neemt om te lezen wat er in een product zit dan valt het mij op dat er kwalitatief goede producten tussen zitten , dus producten die niet vol zitten met geur, kleur en smaakstoffen. al hebben ze die ook in het assortiment.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47786260

Aldi levert Duitse kwaliteit en die is over het algemeen een stuk beter als de Nederlandse.
Er zijn echter wel een aantal producten waar je met een grote boog omheen moet lopen.

Aanraders:
- Worst/vleesproducten: topklasse!
-Vruchtenbiogarde: heerlijk fris met weinig suiker!
- (Af)wasmiddel: gewoon goed.
- Koek/chocolade: topklasse!
- Wijn!
- ijs

Afraders:

- Frisdrank.
- Groente/fruit.
- Bier (Bavaria )

De Duitse filialen van Aldi zijn heuze (culinaire) walhalla's met allerlei prachtige en verse producten.
pi_47786294
Mensen die voor weinig het allerbeste willen hebben.
TS is een loser.
pi_47786356
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die voor weinig het allerbeste willen hebben.
TS is een loser.
Mensen die zo dom zijn om te veel te betalen.
pi_47786687
De Duitse Aldi's hebben gewoon de merkproducten in de schappen liggen en hebben geen last van die construktie's in Nederland waarbij ze geen merkproducten onder eigen naam mogen verkopen.

Dus mensen die bij de AH het dubbele betalen voor het zelfde product
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47786790
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef longinus het volgende:
De Duitse Aldi's hebben gewoon de merkproducten in de schappen liggen en hebben geen last van die construktie's in Nederland waarbij ze geen merkproducten onder eigen naam mogen verkopen.

Dus mensen die bij de AH het dubbele betalen voor het zelfde product
De verbasterde namen hebben weinig met Nederland te maken.
Aldi koopt in bij de grootste leveranciers maar wel onder een eigen label. Heeft te maken met productplacing en merkenstrategie van de leveranciers waar Aldi niet aan mee wenst te betalen. Ook in Duitsland weinig A-merken.
pi_47786825
Bepaalde producten van de alidi vind ik wel lekker. Zoals die witte chocolade repen, golden power, sinasappelsap zonder vruchtvlees en nog wat andere artikelen. Maar om al mijn boodschappen bij de aldi te doen lijkt me niks.
pi_47787386
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 12:31 schreef Grolschmijnheer het volgende:

[..]

Mensen die zo dom zijn om te veel te betalen.
Er zijn maar een aantal producten te koop die je overal kan halen.
Maar zeiken omdat spullen bij de Aldi niet goed zijn, tja kom op zeg.. wat verwacht je dan?
Het beste van het beste ofzo?
pi_47791453
De room met vruchten yoghurtjes!!
The waves you made will always be
pi_47792297
ze hebben wel lekkere crispy chocolade
pi_47792376
quote:

hahaha alsof er minder suiker in coca cola zit, idioot.
pi_47796449
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef CuntDrunkula het volgende:

[..]

hahaha alsof er minder suiker in coca cola zit, idioot.
Het ging hem erom dat je voor hetzelfde geld bij de aldi véél meer frisdrank kan kopen dan bij de AH, dus mensen die bij de aldi kopen, leven ongezond... En nou moeten de A-merk klanten ook nog extra ziektekosten betalen voor die blubberfiguren die liters aldi-frisdrank gebruiken en dus allemaal dood gaan aan hart- en vaatziekten...

Tenminste, dat begreep ik ervan.
pi_47796721
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het ging hem erom dat je voor hetzelfde geld bij de aldi véél meer frisdrank kan kopen dan bij de AH, dus mensen die bij de aldi kopen, leven ongezond... En nou moeten de A-merk klanten ook nog extra ziektekosten betalen voor die blubberfiguren die liters aldi-frisdrank gebruiken en dus allemaal dood gaan aan hart- en vaatziekten...

Tenminste, dat begreep ik ervan.
right... dus als je fles coca cola op is koop je geen nieuwe maar wacht je totdat je buurvrouw d'r 3 flessen aldi cola opheeft.
pi_47797063
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:36 schreef CuntDrunkula het volgende:

[..]

right... dus als je fles coca cola op is koop je geen nieuwe maar wacht je totdat je buurvrouw d'r 3 flessen aldi cola opheeft.
Ik zeg toch niet dat ik het een goed punt vind? Maar ik geloof dat dat het punt is waar de TS op doelde...
pi_47797266
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat ik het een goed punt vind? Maar ik geloof dat dat het punt is waar de TS op doelde...
ik zeg ook niet dat jij het een goed punt vindt.
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:27:36 #101
157922 fathank
pi_47798785
Eigenaar van de Aldi-keten is niet voor niks multi-miljardair. Als de Aldi alleen maar rotzooi verkocht was em dat denk ik niet gelukt...

En de eigenaar van Lidl idem dito.
pi_47798902
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:27 schreef fathank het volgende:
Eigenaar van de Aldi-keten is niet voor niks multi-miljardair. Als de Aldi alleen maar rotzooi verkocht was em dat denk ik niet gelukt...

En de eigenaar van Lidl idem dito.
de aldi heeft 2 bazen, kdacht dat iedereen dat wel wist (aldi nord/sued)
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:32:53 #103
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_47798971
Die milkshakes zin anders toch best lekker...
Kaleidoscopiklimax
pi_47799483
Veel eten bij de Aldi/Lidl zit vol met suikers en glucose-fructosestroop. Daar wordt je dus ECHT niet vrolijk van, vooral die stroop is een echte dikmaker. Die zorgt ervoor dat je blijft eten.
pi_47800722
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:47 schreef Gozert het volgende:
Veel eten bij de Aldi/Lidl zit vol met suikers en glucose-fructosestroop. Daar wordt je dus ECHT niet vrolijk van, vooral die stroop is een echte dikmaker. Die zorgt ervoor dat je blijft eten.
Ja, maar het is niet anders dan bij de producten van de AH... Dus daar kan je de aldi niet op afrekenen.
  donderdag 29 maart 2007 @ 18:29:29 #106
157922 fathank
pi_47800781
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef CuntDrunkula het volgende:

[..]

de aldi heeft 2 bazen, kdacht dat iedereen dat wel wist (aldi nord/sued)
Alsof ze niet allebei multi-miljardair zijn. Zijn de rijkste mensen van duitsland. Die van Aldi op 1, die van Lidl op 2
pi_47801026
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef fathank het volgende:

[..]

Alsof ze niet allebei multi-miljardair zijn. Zijn de rijkste mensen van duitsland. Die van Aldi op 1, die van Lidl op 2
wat 'alsof'... jij hebt het over 'de eigenaar'
pi_47801665
quote:
Aldi is volledig eigendom van de familie Albrecht, er zijn geen aandeelhouders. De broers zijn waarschijnlijk de rijkste Europeanen, met een geschat vermogen van 32,2 miljard euro (2006). (Wiki)
pi_47804544
Oke. De slechte dingen van de ALdi op een rijtje

- Groente/fruit. (Door massale inkoop zal het wel lang liggen voor het verkocht word? )
- Service
- Cola.. vind ik persoonlijk niet echt lekker. Cassis is wel weer

Maar waar ik niemand over hoor.. Het werken bij de Aldi. Ik heb de meest afschuwelijke verhalen gehoord over werknemers daar. Er wordt bepaald hoe lang je naar de wc mag, hoeveel tijd je aan een klant mag besteden.
Dat vind ik de grootste domper. De produkten zijn voor de prijs enorm oke, maar de service is afschuwelijk. En de winkel ook trouwens.
De AH is schoon, goed bevoorraad, ruim, luxe..
  donderdag 29 maart 2007 @ 21:56:51 #110
84328 Lllaura
painting pictures
pi_47808637
Nou, echt schoon vind ik de Aldi niet. Hier in Goes niet tenminste. Vaak liggen er wekenlang kapotte verpakkingen met de inhoud ernaast. En het kraagje van een van de kassamedewerksters is zo vet en smoezelig dat je er soep van kunt trekken...
pi_47808970
ik vind ze altijd wel lekker :$
maar heb nu maternus bier gekocht bij de Aldi, die is wel wat minder
pi_47809089
MIJN mening is dat de aldi best veel GOEDE producten heeft. zelfs dingen die lekkerder zijn dan een echt "A-Merk"..

Maargoed, ieder z'n mening
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:26:18 #113
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_47809941
aldi en lidl zijn voor marginalen
ze hadden vroeger wat beter moeten studeren; ofwel een kleinere geldbeugel kopen
het meest zielig zijn de mensen die beter kunnen ; maar te gierig zijn om hun eigen ik-je wat beter in de watten te leggen
my 2cents
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_47822205
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef misteriks het volgende:
aldi en lidl zijn voor marginalen
ze hadden vroeger wat beter moeten studeren; ofwel een kleinere geldbeugel kopen
het meest zielig zijn de mensen die beter kunnen ; maar te gierig zijn om hun eigen ik-je wat beter in de watten te leggen
my 2cents
Is kwestie van prioriteiten leggen toch?

Stel je hebt een netto gezindsinkomen van 3000 euro de maand, en je besteed 400 euro de maand aan aan eten of 600 euro, met die 200 euro kan je dan weer andere dingen doen die misschien voor jou als persoon belangrijker zijn, nieuwe TV, op reis gaan, jaccuzi zetten, uitgaan, mooiere auto, kleding enz... heeft vind ikzelf toch weinig met gierig te maken.

Ikzelf besteed bv best veel aan voedsel, technologie en reizen, maar weer minder aan auto, kleding.

Verder heb je ook nog van die types die veel besteden aan alles, en hun budget niet weten te beheren, die moeten dan gaan lenen en zitten binnen de kortste keren in de schulden, nou das pas erg!
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:15:18 #115
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_47832109
Hebben ze wel vloeitjes? Volgens mij alleen hele dure ?
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
pi_47832743
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Hebben ze wel vloeitjes? Volgens mij alleen hele dure ?
Voor je moeder in Spanje zeker
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:44:48 #117
91233 Dhr.Swinckels
Het is De Heer voor jou!
pi_47833245
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:31 schreef r_one het volgende:

[..]

Voor je moeder in Spanje zeker
Nee, mijn moeder rookt geen sjek
Vertrouwend u hiermede naar behoren geïnformeerd te hebben verblijf ik,
met vriendelijke groet,
Dhr. Swinckels
pi_47833348
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef bersenka het volgende:
ik vind ze altijd wel lekker :$
maar heb nu maternus bier gekocht bij de Aldi, die is wel wat minder
Maternus is oke gast (mits koud) iig al beter dan die ranzige halve liters SB.
pi_47833363
is it the moeite to come helemaal to holland for some sjek?
as ive gelezen that it is very cheap in holland.

x

ps. i am in spainje
pi_47833510
Die nep m&m's moet je bij de LIDL kopen ipv de Aldi. Ik vind ze ook een raar smaakje hebben bij de ALdi.
enge ziektes sucks :'(
pi_47833539
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:48 schreef snorfiets het volgende:
is it the moeite to come helemaal to holland for some sjek?
as ive gelezen that it is very cheap in holland.

x

ps. i am in spainje
Only for the vloei and jij most cum in a hummer .
. : ] S T U D I O B E AT S [ : .
  vrijdag 30 maart 2007 @ 15:56:56 #122
174031 Salsagrill
Ik hou van Helmonders
pi_47833669
Ik zag daar laatst nog een Hummer staan bij de Aldi
Op 30-03-2007 14:30 schreef BrauN
Na jouw Hummerlemminghtopique ben ik officieel fan van je! O+
pi_47906517
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Lausteen het volgende:

[..]

Maternus is oke gast (mits koud) iig al beter dan die ranzige halve liters SB.
Bier bier van de AH is goed
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:06:25 #124
148066 deffie
Make me sing another song
pi_49783706
Hmm, wat een onzin zeg, is denk ik maar net wat je gewend bent.
Toen ik ging samenwonen zat er weinig anders op dan Aldi, en nooit problemen mee gehad. Nu is mijn inkomen zo ongeveer vervijfdubbeld, en wandel nog steeds bij de aldi. Gewoon omdat ik dat fijn vind. De hele band vol voor 5 tientjes
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:08:08 #125
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_49783722
Aldi heeft hele goede... en hele slechte dingen...

kwestie van filteren
/-=]
|o-0
~~~`
pi_49784226
DIe chocopindas zijn echt wel lekker van de aldi hoor
In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
pi_49784810
Die stokbroden met kruidenboter zijn goed te doen. Verder koop ik er nog weleens een tray'tje Schultenbrau, best goed te zuipen voor die prijs. Maar toch ga ik liever naar de AH, bij 'onze' Aldi zijn altijd maar 1 of 2 kassa's open, wat betekent dat je uren staat te wachten. Rete irritant is dat.
pi_49784883
Dan moet je ook geen el cheapo namaak M&M's kopen nerd,begin bij jezelf en koop eens geen shit bij die kutzaak.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
  zaterdag 22 december 2007 @ 15:30:26 #129
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_55464257
Nog een keer zo'n domme kick en je mag topic's kicken op Tweakers ofzo. Iig niet meer op FOK!

Kusje.

[ Bericht 96% gewijzigd door Biogarde op 22-12-2007 21:45:08 ]
*Hosselcopter*
pi_55464422
quote:
Al die arme stakkers naar de Aldi gaan om goedkope frisdrank te halen want bij aldi voor 1 fles coca cola 3 flessen goedkoop slootwater met 500 caloriën per glas. Lekker gezond allemaal voor je kinderen, alles zit stampvol suiker en wij maar lekker dure ziektekosten betalen. Top
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk inzin! Echte cola staat ook stijf van de suiker en is net zo ongezond als cola vd aldi!
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  zaterdag 22 december 2007 @ 20:29:19 #131
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_55471267
Het is dat de JB hier om de hoek zit, en de Aldi aan de andere kant van de stad, dus kom ik er maar zelden. Maar over het algemeen zijn de producten van de Aldi prima, en de prijs/kwaliteitsverhouding is onovertroffen. Heb ooit een laptopje gekocht aldaar: toendertijd een zeer geavanceerde laptop voor een prijs die 40% lager was dan een soortgelijke bij de computerwinkel. Laptop de hele wereld overgesleept, en nooit enig probleem gehad.
The End Times are wild
  zaterdag 22 december 2007 @ 21:30:12 #132
157922 fathank
pi_55473282
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 18:37 schreef CuntDrunkula het volgende:

[..]

wat 'alsof'... jij hebt het over 'de eigenaar'
je zoekt spijkers op laag water, de essentie van het verhaal is duidelijk toch, of moet je altijd alles in hapklare brokken aangeleverd krijgen?
pi_55474972
De Aldi heeft prima toilet-papier .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')