de aldi heeft 2 bazen, kdacht dat iedereen dat wel wist (aldi nord/sued)quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:27 schreef fathank het volgende:
Eigenaar van de Aldi-keten is niet voor niks multi-miljardair. Als de Aldi alleen maar rotzooi verkocht was em dat denk ik niet gelukt...
En de eigenaar van Lidl idem dito.
Ja, maar het is niet anders dan bij de producten van de AH... Dus daar kan je de aldi niet op afrekenen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:47 schreef Gozert het volgende:
Veel eten bij de Aldi/Lidl zit vol met suikers en glucose-fructosestroop. Daar wordt je dus ECHT niet vrolijk van, vooral die stroop is een echte dikmaker. Die zorgt ervoor dat je blijft eten.
Alsof ze niet allebei multi-miljardair zijn. Zijn de rijkste mensen van duitsland. Die van Aldi op 1, die van Lidl op 2quote:Op donderdag 29 maart 2007 17:30 schreef CuntDrunkula het volgende:
[..]
de aldi heeft 2 bazen, kdacht dat iedereen dat wel wist (aldi nord/sued)![]()
![]()
![]()
wat 'alsof'... jij hebt het over 'de eigenaar'quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Alsof ze niet allebei multi-miljardair zijn. Zijn de rijkste mensen van duitsland. Die van Aldi op 1, die van Lidl op 2
quote:Aldi is volledig eigendom van de familie Albrecht, er zijn geen aandeelhouders. De broers zijn waarschijnlijk de rijkste Europeanen, met een geschat vermogen van 32,2 miljard euro (2006). (Wiki)
Is kwestie van prioriteiten leggen toch?quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:26 schreef misteriks het volgende:
aldi en lidl zijn voor marginalen![]()
ze hadden vroeger wat beter moeten studeren; ofwel een kleinere geldbeugel kopen![]()
het meest zielig zijn de mensen die beter kunnen ; maar te gierig zijn om hun eigen ik-je wat beter in de watten te leggen
my 2cents![]()
Voor je moeder in Spanje zekerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:15 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
Hebben ze wel vloeitjes? Volgens mij alleen hele dure ?
Nee, mijn moeder rookt geen sjekquote:
Maternus is oke gast (mits koud)quote:Op donderdag 29 maart 2007 22:03 schreef bersenka het volgende:
ik vind ze altijd wel lekker :$
maar heb nu maternus bier gekocht bij de Aldi, die is wel wat minder
Only for the vloei and jij most cum in a hummerquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:48 schreef snorfiets het volgende:
is it the moeite to come helemaal to holland for some sjek?
as ive gelezen that it is very cheap in holland.
x
ps. i am in spainje
Bier bier van de AH is goedquote:Op vrijdag 30 maart 2007 15:47 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Maternus is oke gast (mits koud)iig al beter dan die ranzige halve liters SB.
Over smaak valt niet te twisten, maar dit is natuurlijk inzin! Echte cola staat ook stijf van de suiker en is net zo ongezond als cola vd aldi!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Steffy het volgende:
Al die arme stakkers naar de Aldi gaan om goedkope frisdrank te halen want bij aldi voor 1 fles coca cola 3 flessen goedkoop slootwater met 500 caloriën per glas. Lekker gezond allemaal voor je kinderen, alles zit stampvol suiker en wij maar lekker dure ziektekosten betalen. Top![]()
je zoekt spijkers op laag water, de essentie van het verhaal is duidelijk toch, of moet je altijd alles in hapklare brokken aangeleverd krijgen?quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:37 schreef CuntDrunkula het volgende:
[..]
wat 'alsof'... jij hebt het over 'de eigenaar'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |