quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:25 schreef vosss het volgende:
Ik woon godverdomme boven een Aldi!
Was er maar een AH gekomen ipv de Edah, waar eerst sprake van was
De waarde van mn appartement is volgens mij flink gezakt door die kut aldi
Meldquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:37 schreef metallicelmo het volgende:
Is er iemand die nog NOOIT van z'n leven in een Aldi is geweest? Of ben ik de enige
De huismerk wasmiddelen van Aldi zijn stukken beter (niet voor het milieu) als de A-merken. Ik spreek uit ervaring want ik maak beiden op mijn werk.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:46 schreef Don_Antoin het volgende:
Het valt ook altijd wel op als je een consumentenprogramma als Kassa ziet hoe hoog de aldi producten scoren, zo stonden de aldi fruitbiscuits op nummer 1 vorige week!
Die is nergens te vreten behalve van de shoarmaboer himself.quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:09 schreef Qwea het volgende:aldi. Ook die shoarma daar is NIET te vreten
Dat heb ik nou met bier.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou noem je bij mij precies het voorbeeld dat ik WEL kan onderscheiden: ik wil persé coca Cola of Pepsi....alle andere soorten is gewoon troep, pure troep. En dat proef je (ik) direct.
Geffen staat er in z'n profielquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:05 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Waar woon je dan.. Mijn vader en ik hebben veel van die Edah omgebouwd tot Aldi.. Roep een plaatsnaam en dan kan ik je zeggen of ik daar geweest ben.. Klein gokje: Achterhoek?
nieowa. De super de boer heeft best goeiequote:Op woensdag 28 maart 2007 19:36 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Die is nergens te vreten behalve van de shoarmaboer himself.
en waarom beter? Omdat ze er meer schadelijke stoffen in doen die vlekken,etc er wel beter oplossen?quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:08 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
De huismerk wasmiddelen van Aldi zijn stukken beter (niet voor het milieu) als de A-merken. Ik spreek uit ervaring want ik maak beiden op mijn werk.
Precies.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:42 schreef marnixds het volgende:
[..]
en waarom beter? Omdat ze er meer schadelijke stoffen in doen die vlekken,etc er wel beter oplossen?
Als ik in België ben ga ik ook altijd even langs de Carrefour, en heel soms een GB al kom ik die eigenlijk bijna nooit tegen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:09 schreef Emu het volgende:
We hebben geen AH in Belgiëmaar ALDI is hier toch wel echt opmerkeljk DE pauperwinkel, zelfs het verschil met LIDL is enorm groot.
De "elite" gaat hier naar de Carrefour, GB, Delheize en de prijsbewuste merkenkoper gaan hier meestal naar de Colruyt![]()
Pepsi vind ik ook slootwater.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nou noem je bij mij precies het voorbeeld dat ik WEL kan onderscheiden: ik wil persé coca Cola of Pepsi....alle andere soorten is gewoon troep, pure troep. En dat proef je (ik) direct.
Sinas daarentegen is van elk merk prima; daarvan koop ik zelf altijd de goedkoopste soort
En toch klagen..quote:Op donderdag 29 maart 2007 02:53 schreef ondeugend het volgende:
Niet waar... mijn motorsokken heerschen !
Ik haat klaagbaak trouwens
Oh nee... ik haat klagen
Lidl is inderdaad nog beter en ook betaalbaar. Ik wissel meestal af tussen Lidl en Aldi afhankelijk van wat en hoeveel ik nodig heb.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:40 schreef Robin2130 het volgende:
Aldi verkoopt best goede spullen.
Maar afgezien van dat vind ik de Aldi hier echt een pauperzaak.
Er staat daar zo vaak een erg lange rij, en dan weigeren ze echt een kassa erbij te openen.
Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat dan alle Aldi's kut zijn
Persoonlijk vind ik de Lidl fijner om boodschappen te doen
Ja die zijn prima te etenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n best goeie computers toch...
Mensen die zo dom zijn om te veel te betalen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:29 schreef SimtekF1 het volgende:
Mensen die voor weinig het allerbeste willen hebben.
TS is een loser.
De verbasterde namen hebben weinig met Nederland te maken.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef longinus het volgende:
De Duitse Aldi's hebben gewoon de merkproducten in de schappen liggen en hebben geen last van die construktie's in Nederland waarbij ze geen merkproducten onder eigen naam mogen verkopen.
Dus mensen die bij de AH het dubbele betalen voor het zelfde product
Er zijn maar een aantal producten te koop die je overal kan halen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:31 schreef Grolschmijnheer het volgende:
[..]
Mensen die zo dom zijn om te veel te betalen.![]()
hahaha alsof er minder suiker in coca cola zit, idioot.quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:13 schreef Steffy het volgende:
Gister avond zou ik een paar van die nep pinda MM's van de Aldi naar binnen werken. De eerste paar gingen wel maar daarna zaten er een paar tussen. Gatverdamme wat een zwijnerij zeg, wat ze daar mee gedaan haddenDe troep die uit kotste was groen, chocolade is nog altijd bruin bij mijn weet en nee er zaten geen met een groene kleur tussen want ik had er maar een stuk 8 gepakt en dan wist ik toevallig nog. De smaak was alsof het jaren over de datum was, die pinda was helemaal zwart, kortom, niet te vreten goedkope rotzooi.
Mijn klacht, vieze troep van de Aldi![]()
![]()
Het zijn niet eens eerste klas pinda's die er in zitten maar dat is nog tot daar aan toe, als de rotzooi standaard al zo ranzig is dan hoeft het van mij niet meer.![]()
Ook klacht over de Aldi is, allemaal ongezonde troep goedkoop aanbieden. Al die arme stakkers naar de Aldi gaan om goedkope frisdrank te halen want bij aldi voor 1 fles coca cola 3 flessen goedkoop slootwater met 500 caloriën per glas. Lekker gezond allemaal voor je kinderen, alles zit stampvol suiker en wij maar lekker dure ziektekosten betalen. Top![]()
Dus opbokke met die vieze goedkope vette en suikerrijke nep rommel van de aldiGewoon echt eten kopen in plaats van die afkeurde rommel.
Het ging hem erom dat je voor hetzelfde geld bij de aldi véél meer frisdrank kan kopen dan bij de AH, dus mensen die bij de aldi kopen, leven ongezond... En nou moeten de A-merk klanten ook nog extra ziektekosten betalen voor die blubberfiguren die liters aldi-frisdrank gebruiken en dus allemaal dood gaan aan hart- en vaatziekten...quote:Op donderdag 29 maart 2007 14:52 schreef CuntDrunkula het volgende:
[..]
hahaha alsof er minder suiker in coca cola zit, idioot.
right... dus als je fles coca cola op is koop je geen nieuwe maar wacht je totdat je buurvrouw d'r 3 flessen aldi cola opheeft.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:30 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het ging hem erom dat je voor hetzelfde geld bij de aldi véél meer frisdrank kan kopen dan bij de AH, dus mensen die bij de aldi kopen, leven ongezond... En nou moeten de A-merk klanten ook nog extra ziektekosten betalen voor die blubberfiguren die liters aldi-frisdrank gebruiken en dus allemaal dood gaan aan hart- en vaatziekten...
Tenminste, dat begreep ik ervan.
Ik zeg toch niet dat ik het een goed punt vind? Maar ik geloof dat dat het punt is waar de TS op doelde...quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:36 schreef CuntDrunkula het volgende:
[..]
right... dus als je fles coca cola op is koop je geen nieuwe maar wacht je totdat je buurvrouw d'r 3 flessen aldi cola opheeft.
ik zeg ook niet dat jij het een goed punt vindt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ik het een goed punt vind? Maar ik geloof dat dat het punt is waar de TS op doelde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |